Hop til indhold
Anonymsex

Judith anmeldelse

Recommended Posts

Min første anmeldelse af en

Men jeg havde en dårlig oplevelse af denne person

Jeg var taget afsted og hun svaret af Hun ikke var i selve byen og var taget på ferie

Efter nogen timer omkring 22 tiden ser jeg hende så nede på gågaden og ja det lignede hende på en prik

Så hende jo forfra ;)  men sagde dog ikke noget til hende fordi jeg blev muggen 

Dårlig service herfra

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt.

Havde du en aftale, som var bekræftet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh den forstår jeg ikke rigtigt eller også mangler der noget: Du tager hjemmefra uden at have en aftale, men ringer undervejs og får at vide at hun tager på ferie. Nogle timer senere ser du hende så i byen selvom hun havde sagt hun var udenbys. Hvis det er sådan det er foregået hvad består den dårlige service så i? 

Redigeret af Findus
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Min første anmeldelse af en

Men jeg havde en dårlig oplevelse af denne person

Jeg var taget afsted og hun svaret af Hun ikke var i selve byen og var taget på ferie

Efter nogen timer omkring 22 tiden ser jeg hende så nede på gågaden og ja det lignede hende på en prik

Så hende jo forfra ;)  men sagde dog ikke noget til hende fordi jeg blev muggen 

Dårlig service herfra

Hvad laver dette besynderlige indlæg under anmeldelser?

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vær' nu lidt rummelig! sæt musik til, og det lyder som et ekko at Shit & Channel ....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi !!!

I was waiting you write something, with all the weird messages you er consignment me. First in was not in Esbjerg as you say, UNLESS i have a twin sister, and even if i was there i could be in holliday there after work !!! Attached the picture of my train ticket : -x

Second, remember customs you i was working Until 17:00 but in customs you i dont sacrifice some of the things you wanted to do so i said maybe in was not the right girl for you.

Also when i tariff you i was leaving early, you duty me if you can go with me  : Eek: and have sex in the train !!! So how kan to take you seriously? And then you insult me cause in customs you not write me again please, you said i was stupid : Mad:

If you are not agree with what i write simply i can send the screen print of the text.

Is amazing im arguing with you about this .....................

Grrrrrrrrrr

DSC_1409.JPG

Redigeret af Judith
  • Synes godt om 18

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Som jeg læser det vidste du godt hun havde ferie. Hun har lov til at gøre hvad hun vil og være hvor hun vil i sin ferie. Det har intet med dårlig service at gøre. Hun vil bare have fri i sin ferie ligesom du sikkert også vil når du har ferie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaaah, man skal passe på med at omtale glædespigerne uretmæssigt herinde, hvis det ikke er berettiget ;-)....Så får man én over næsen :-)

Ikk' Susanne :-D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaaah, man skal passe på med at omtale glædespigerne uretmæssigt herinde, hvis det ikke er berettiget ;-)....Så får man én over næsen :-)

Det er første gang, jeg har læst en "anmeldelse", hvor der end ikke var aftalt et møde.

Det medfører en naturlig reaktion fra brugerne.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende - fortæl fortæl.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick
Rettet efter henv. fra Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

Ja så må du kikke i tråden under "Randersvej 5" (jylland) :-D

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Venligst Landsbytossen - nu emd tablet

Med fare for at blive anklaget for afsporing: BigDick få dig dog en tablet med stavekontrol ha ha ha ;-) 

Hilsen

Huaa Laan 

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mest afsporedeanmeldelse... jeg endnu har set herinde..... mon ikke det bare er en skuffelse, for at have gået glip af af møde Judith.....

Men som jeg forstår har der aldrig været en konkret aftale.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...