Tip toe 1745 Skrevet 29. Juli, 2015 Ja, jeg ved godt at bl.a. klamydia kan overføres via superfransk, selvom risikoen er lille. Muligheden eksisterer. Den diskussion har vi haft. Mange gange.Og jeg ved at nogle glædespiger derfor aldrig udbyder superfransk. (og nogle mænd aldrig modtager superfransk)Men (nu er jeg onsdagsnysgerrig igen), vedr. de piger som tilbyder økofransk, anvender I nogle metoder til at nedsætte risiko-faktoren?F.eks. aldrig børste tænder forinden (fordi det fjerner beskyttende enzymer) eller bruge rigeligt med mundvand og savl (fordi det indeholder mange enzymer).eller andet...? F.eks. bare afvise hvis pikken ser mistænkelig ud.Nysgerrighed dræbte ikke katten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9602 Skrevet 29. Juli, 2015 (edited) Jeg ser at ingen piger har svaret, så jeg forsøger mig med et bud Jeg tror at enten yder og modtager man fransk uden kondom, eller også gør man ikke.Hvis man yder eller modtager fransk uden, tror jeg til gengæld ikke at nogle forestiller sig, at de kan anvende nogle metoder til at nedsætte risikoen ved at gøre det.Har læst at HIV ikke kan udelukkes helt teoretisk, men at det ikke er dokumenteret at nogle er blevet smittet alene ved oralsex.( Det antages at der skal blødende sår/ tandkød til at udgøre en teoretisk HIV risiko ved oralsex )Jeg tror at villigheden til at yde eller modtage fransk uden, beror på en tro på at Hiv er så teoretisk en mulighed ved denne praksis, at man har valgt at se bort fra den, og jeg tror at man samtidig har valgt at acceptere en meget lille risiko for at blive smittet med noget relativt harmløst, der kan kureres, eller som er til at leve med, skulle det ske.Sådan har jeg det selv efter at jeg i mere en 10 år har takket nej til at modtage fransk uden i FKK klubber i Tyskland, men nu modtager jeg fransk uden når det udgør en standard ydelse.For eget vedkommende har jeg valgt at betale for det jeg kan betale for at blive vaccineret i mod, og så leve med en meget lille risiko ved fransk uden.Jeg er blevet vaccineret mod Hipatitis A+B ( Twinrix ), samt HPV.Mon ikke mange piger har gjort det samme, der yder fransk uden, og så som også jeg sørger for at blive testet regelmæssigt.Venlig hilsenRejsenetværk Redigeret 29. Juli, 2015 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 30. Juli, 2015 ? F.eks. bare afvise hvis pikken ser mistænkelig ud.Jeg fravælger/går igen de steder, hvor der kun er dunkel belysning - det mener jeg giver en lidt større garanti for at pigen vil afvise en kunde med synlige tegn på en kønssydom, ligesom jeg også selv bedre kan se om pigen er OK. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 30. Juli, 2015 Jeg ser at ingen piger har svaret, så jeg forsøger mig med et bud Jeg tror at enten yder og modtager man fransk uden kondom, eller også gør man ikke.Hvis man yder eller modtager fransk uden, tror jeg til gengæld ikke at nogle forestiller sig, at de kan anvende nogle metoder til at nedsætte risikoen ved at gøre det.Har læst at HIV ikke kan udelukkes helt teoretisk, men at det ikke er dokumenteret at nogle er blevet smittet alene ved oralsex.( Det antages at der skal blødende sår/ tandkød til at udgøre en teoretisk HIV risiko ved oralsex )Jeg tror at villigheden til at yde eller modtage fransk uden, beror på en tro på at Hiv er så teoretisk en mulighed ved denne praksis, at man har valgt at se bort fra den, og jeg tror at man samtidig har valgt at acceptere en meget lille risiko for at blive smittet med noget relativt harmløst, der kan kureres, eller som er til at leve med, skulle det ske.Sådan har jeg det selv efter at jeg i mere en 10 år har takket nej til at modtage fransk uden i FKK klubber i Tyskland, men nu modtager jeg fransk uden når det udgør en standard ydelse.For eget vedkommende har jeg valgt at betale for det jeg kan betale for at blive vaccineret i mod, og så leve med en meget lille risiko ved fransk uden.Jeg er blevet vaccineret mod Hipatitis A+B ( Twinrix ), samt HPV.Mon ikke mange piger har gjort det samme, der yder fransk uden, og så som også jeg sørger for at blive testet regelmæssigt.Venlig hilsenRejsenetværkHelt enig i det du skriver Rejsenetværk... Enten tager man risikoen med, for overførelse af diverse kønssygdomme ved oralsex uden kondom eller også dyrker man kun sikker oralsex. Der er ingen metoder/midler der kan minimere eller udelukke risikoen for overførelse...KUN VED BRUG AF KONDOM. Også HIV kan være en risiko dog minimal, MEN den er der!Jeg selv bruger en bakteriedræbene mundskylle væske på recept både før og efter oralsex/bj. Det udelukker jo ikke virus for det første og bakterier vil jeg alligevel synke undervejs og mon ikke der er overlevende med.... Så det er vel bare en formildende omstændighed jeg er ude i og falsk tryghed. Man er vel voksen og ved godt bedre ;-))) Jeg ser sådan på det at skulle jeg blive smittet er der akut behandling at få og er raskmeldt få dage efter... Det er straks være om jeg når at videregive/overføre til mine næste sexpartnere INDEN jeg opdager det. Men det er jo i bund og grund en chance vi alle tager både som byder og modtager. Life sucks Jeg er også vaccineret for Hipatitis A+B samt HPV (koster 3-400,- for Hipatitis og ca 5-600,- for HPV idag) Langt billigere end tidligere.Og jeg kan kun opfordre ALLE til at gøre det samme. Er du elite sportsudøver ville jeg tænke en ekstra gang over HPV´en men ellers kan det da kun gå for langsomt med at få den vaccination. Jeg selv er 2. div. håndboldspiller og har altså ikke fået bivirkninger....så vidt jeg ved Hipatitis A er kun mod smitsom leverbetændelse ved overførelse af fødevarer... Så hvis du ikke rejser til asien, og andre suspekte lande mht. fødevarer, er der vel ingen grund til at tage den. Det ved lægen!Blot mit indput og et mindre budskab.Fik jeg sagt jeg elsker sex.......KRAM Silje 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 30. Juli, 2015 Det er jo ikke svar på dit spørgsmål, men jeg har i det sidste opdaget noget som jeg synes er lidt mærkeligt. Superfransk nyder jeg normalt bare sammen med min hofleverandør og det har aldrig været nogle problemer. Men det sker at jeg hopper i også hos andre, og hver gang så rammes jeg efterpå af nogen lille form af betændelse omkring glans og forhud. Det varer i nogle dage og så er det væk. Jeg har testet mig uden problemer og spurgt min læge (som også er meget glad for kvinder), og han siger at det drejer sig om bakterier jeg ikke er vandt til, men ikke er farlige.Nogen som har været med til noget tilsvarende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 30. Juli, 2015 Ja og jeg har også fået samme svar. Dog ikke at det skulle være en egentlig betændelse. Snarere at det bliver lidt irriteret eller generet. Lidt samme princip som ikke at drikke vand fra hanen i udlandet selv om de lokale gør, dog med andre følger da mængden og indgangsvejen ikke er den samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 31. Juli, 2015 Det er jo ikke svar på dit spørgsmål, men jeg har i det sidste opdaget noget som jeg synes er lidt mærkeligt. Superfransk nyder jeg normalt bare sammen med min hofleverandør og det har aldrig været nogle problemer. Men det sker at jeg hopper i også hos andre, og hver gang så rammes jeg efterpå af nogen lille form af betændelse omkring glans og forhud. Det varer i nogle dage og så er det væk. Jeg har testet mig uden problemer og spurgt min læge (som også er meget glad for kvinder), og han siger at det drejer sig om bakterier jeg ikke er vandt til, men ikke er farlige.Nogen som har været med til noget tilsvarende?Det er meget normalt... det gælder såmen også for de piger hvor miljøet forneden ikke har den helt rigtige ph værdi ... for så kan vi også få det når vi har mange skiftende partnere... hvor sjovt det end lyder - så forsvandt problemet for mig for omkring 8 år siden da jeg begyndte at drikke aloe vera dagligt. Det er svagt antibakterielt og jeg har aldrig haft en infektion skabt af bakterier siden men jeg led meget af det i mine teenageår... men jeg bukker og takker for skaberen af aloe vera 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 31. Juli, 2015 Det er jo ikke svar på dit spørgsmål, men jeg har i det sidste opdaget noget som jeg synes er lidt mærkeligt. Superfransk nyder jeg normalt bare sammen med min hofleverandør og det har aldrig været nogle problemer. Men det sker at jeg hopper i også hos andre, og hver gang så rammes jeg efterpå af nogen lille form af betændelse omkring glans og forhud. Det varer i nogle dage og så er det væk. Jeg har testet mig uden problemer og spurgt min læge (som også er meget glad for kvinder), og han siger at det drejer sig om bakterier jeg ikke er vandt til, men ikke er farlige.Nogen som har været med til noget tilsvarende?Hov, jeg troede kun det var mig som havde prøvet det. Ja, jeg har også to gange prøvet at få lidt ualmindelig penis-irriation kort tid efter ubeskyttet oral. Tænkte: "Pis, Klamydia!!!" Bliver tjekket. Venter på svar, og så er den negativ. Og så går irritationen væk igen, samtidig med mavesåret. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 1. August, 2015 (edited) Økofransk, må man så ikke sprøjte? Redigeret 1. August, 2015 af Gungner 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 1. August, 2015 Økofransk, må man så ikke sprøjte? Det er rigtigt nok: økofransk betyder altså usprøjttet dyrkning af små danske blege aspargeser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. August, 2015 Det er rigtigt nok: økofransk betyder altså usprøjttet dyrkning af små danske blege aspargeser.Hvad så med store ikke blege asparges. Sorry, kunne ikke lade være. Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 1. August, 2015 Hvad så med store ikke blege asparges. Sorry, kunne ikke lade være. Venligst Landsbytossen - nu med tabletDu mener megastore aspargeser? Det må jo være det som kaldes "megafransk" så... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 1. August, 2015 Lad os lige etablere at alle peniser ser mistænkelige ud! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg