Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Tillid

Recommended Posts

I morges lavede jeg den - jeg havde glemt tegnebogen hjemme. 

Vi var igang med at pille sommertøjet af hinanden, jeg var yderst parat til fortsættelsen. Jeg var ikke ved at betale for hyrdetimen - det sker altid først bagefter - , men pludselig undrede jeg mig over mine bukser ikke vejede mere da jeg lagde dem på stolen. Ååååååååååh holy shit, da det op for mig at tegnebogen så hjemme. Jeg skyndte at forklare at vi nok måtte stoppe her, og jeg skulle hjem efter penge. Nix, hun kyssede videre, og mumlede at dem kunne jeg komme med når det passede. Hun skulle nok lægge ud af egen lomme til fælles kassen så længe. 

Det er da tillid så det batter. Ganske vist ses vi en del gange hver gang hun besøger Århus, men vi er stadig totalt anonyme over for hinanden. 

Det blev iøvrigt en skøn formiddags stund, hvor det knald jeg egentlig havde set frem til, endte i en meget langtrukken 69, hvor hendes små stærke lår til sidst låste mig fast, medens jeg prøvede at banke hendes baghoved op i loftet. :) 

 

Her er altså endnu en grund til at opbygge et tillidsforhold gennem gentagne besøg. 

Andre der har kvajet sig i samme grad? 

Det lyder som en sød pige. Hvem er hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det lyder som en sød pige. Hvem er hun?

Det må jeg ikke fortælle dig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu jeg er igang med at påvise min senilitet, kan jeg også nævne at jeg, efter et besøg hos Mylena, måtte kører 10 km tilbage, for at hente mit ur. 

Der var også engang på Fyn, hvor jeg var kommet meget langt væk, før jeg kom i tanke om at jeg havde glemt at betale. Da jeg kiggede på bollofonen, som stod på lydløs, var der en smiley i displayet. 

Også disse to forglemmelser gav mig anledning til atter at gense to meget smukke piger. De er jo altid lige 25% smukkere, når man lige har været intime sammen. 

 

 

Håber ikke, at det var en af de sure smiley'er . . . ;-) 

MEN det er nu en god undskyldning for hurtigt at besøge pigen igen . . :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Håber ikke, at det var en af de sure smiley'er . . . ;-) 

MEN det er nu en god undskyldning for hurtigt at besøge pigen igen . . :):)

Nix, det var en af de smileys der er flækket fra øre til øre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix, det var en af de smileys der er flækket fra øre til øre. 

 

Er du sikker på at det ikke var bakspejlet du kiggede i? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er du sikker på at det ikke var bakspejlet du kiggede i? ;)

 

Der kunne kun ses tænder i bakspejlet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kunne kun ses tænder i bakspejlet ;) 

HÅBER IKKE DU BLEV BLÆNDET AF COLGATE SMILET EFTER DEN SKØNNE OPLEVELSE . . . :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg opfordrede ham til at gå tilbage og få rettet på fejlen op i al fredsommelighed, svarede han, at det var pigens egen skyld, og at han ikke kunne drømme om at betale hende de 100 kr. tilbage, jeg kom så til at fortælle ham, at alternativet var, at han ville få møbleret lidt om på sine ansigtstræk,

Ville du virkelig være villig til at få en voldsdom for 100 kr?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville du virkelig være villig til at få en voldsdom for 100 kr?

Nok ikke, men lidt skubberi og højlydt shaming kunne det let være blevet til. :)

Og det er jo ikke de 100 kr, det drejer sig om, men den bevidste handling fra idiotens side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok ikke, men lidt skubberi og højlydt shaming kunne det let være blevet til. :)

Og det er jo ikke de 100 kr, det drejer sig om, men den bevidste handling fra idiotens side.

Vi bliver ikke uenige om at idioten opførte sig forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen. 

Ja tillid er en god ting, at have til hinanden. Og jeres historier bevidner jo, at mennesker godt kan have positive forventninger til hinanden og dermed acceptere man jo også at den anden ikke lever op til forventningerne. Heldigvis i jeres sager skete ingen af delene. 

Tillid handler jo også om, at man som udgangspunkt tror og tænker, at den anden er gode eller ærlige. Tillidsfyldte relationer imellem gæst og Gp som der, er i denne tråd. Er en vigtig social kapital at besidde. Og ÅE er du mege distret efter et besøg. Siden du glemmer mange ting :lol: Ja tillid skaber jo ikke alene i sig selv. Den skal skabes imellem to mennesker i dette tilfælde.

Ja efter et besøg for noget tid siden, glemte jeg mine cigarretter, og da jeg havde små 100 km at køre, ja så savnede jeg dem. Gik tilbage og opdagede da jeg ringede på. At den pakke så var i baglommen. pinligt. Dog tog pigen det med et smil. Men glad for det sidste farvel. Og kunne køre meget glad hjem holde ind på en rasteplads og tænke tilbage på en fantastisk stund, med en skøn pige. 

Nyd det fantastiske vejr på en dejlig søndag. Hygge allesammen.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tja KK. Ikke distræt, nærmere hjerneblæst, af de fantastiske oplevelser;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...