Hop til indhold
Guest stump

Hvornår begynder en betalt seance- og hvornår slutter den?

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Desværre er der udbydere, som jeg kan læse i anmeldelserne, der sæter æggeurs tyranni/banken på døren utrolig højt, ja faktisk ikke kan leve foruden.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Er der ikke ligeledes nogle Mænd som kører æggeurs tyranniet?? læser i anmeldelser efter 8 min gjorde vi sådan.. tog hende i doggy 2 min.. osv altså overdreven meget fokusering på tiden fremfor den skønne nøgne Kvinde man nu har udvalgt sig.

Jeg er en drønnert til tid og har faktisk ikke så meget tidsfornemmelse pånær de steder hvor der hænger et stort ur på væggen. Her kan jeg så også være med :grin: og egentlig også lidt ligeglad… har måske en fornemmelse for om det var hurtige eller langsomme 30 min udfra hvad de 30 min har indeholdt. På eksempelvis Harmony, kigger jeg ofte på tlf inden vi går ind i rummet og ligeså når vi går ud, hvis det for mig er en ukendt pige. Synes der hurtig kan komme lidt "tidsnyd" der fremfor så mange andre steder. Hvis pigen så har haft lidt travlt med tingene og vi slutter efter 20 min, ja så kommer der ikke genvalg og nævner det naturligvis til rejsekammerater etc, så kan de tage stilling til om det betyder noget for dem :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke ligeledes nogle Mænd som kører æggeurs tyranniet?? læser i anmeldelser efter 8 min gjorde vi sådan.. tog hende i doggy 2 min.. osv altså overdreven meget fokusering på tiden fremfor den skønne nøgne Kvinde man nu har udvalgt sig.

Jeg er en drønnert til tid og har faktisk ikke så meget tidsfornemmelse pånær de steder hvor der hænger et stort ur på væggen. Her kan jeg så også være med :grin: og egentlig også lidt ligeglad… har måske en fornemmelse for om det var hurtige eller langsomme 30 min udfra hvad de 30 min har indeholdt. På eksempelvis Harmony, kigger jeg ofte på tlf inden vi går ind i rummet og ligeså når vi går ud, hvis det for mig er en ukendt pige. Synes der hurtig kan komme lidt "tidsnyd" der fremfor så mange andre steder. Hvis pigen så har haft lidt travlt med tingene og vi slutter efter 20 min, ja så kommer der ikke genvalg og nævner det naturligvis til rejsekammerater etc, så kan de tage stilling til om det betyder noget for dem :smile:

Priserne er lavere syd for grænsen så "tidsnyd" har mindre betydning, man knalder alligevel flere omgange med flere piger så man kommer glad hjem alligevel. Det betyder mere herhjemme hvor vi køber 1 omgang til højere pris, så kan tidsnyd ødelægge oplevelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ganske rigtig vi knalder de flere gange, så en nitte bliver glattet en del ud på den konto, så totaloplevelsen bliver god alligevel. Men nitten er jo stadig nitten og man gentager den ikke og advarer medrejsende om den. Selvom det er mindre Penge irriterer det nu også folk ganske meget dernede. Har flere medrejsende som bliver ganske irriteret over en nitte (mig selv inklusiv)

Penge har betydning, men det psykologiske i at blive snydt vægter ofte mere. Bestiller du eksempelvis den store is med 6 kugler guf softice til 50 kr og får serveret en vaffel med en kugle nede i bunden. Ja så bliver de fleste nu ganske tossede, selvom de 50 kr kan være pisse ligegyldige. Ingen bryder sig om at blive snydt… pånær hvis det er helt nede i enkelte krone bagateller, så bliver de fleste ligeglade. Nogle enkelte stiller sig med korslagte arme, hvis der er 5 kr galt på bonen i netto, de fleste gider ikke besværet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ganske rigtig vi knalder de flere gange, så en nitte bliver glattet en del ud på den konto, så totaloplevelsen bliver god alligevel. Men nitten er jo stadig nitten og man gentager den ikke og advarer medrejsende om den. Selvom det er mindre Penge irriterer det nu også folk ganske meget dernede. Har flere medrejsende som bliver ganske irriteret over en nitte (mig selv inklusiv)

Penge har betydning, men det psykologiske i at blive snydt vægter ofte mere. Bestiller du eksempelvis den store is med 6 kugler guf softice til 50 kr og får serveret en vaffel med en kugle nede i bunden. Ja så bliver de fleste nu ganske tossede, selvom de 50 kr kan være pisse ligegyldige. Ingen bryder sig om at blive snydt… pånær hvis det er helt nede i enkelte krone bagateller, så bliver de fleste ligeglade. Nogle enkelte stiller sig med korslagte arme, hvis der er 5 kr galt på bonen i netto, de fleste gider ikke besværet. 

Jeg gider ikke besværet i småtingsafdelingen, livet er for kort til surhed over småting, jeg ved godt folk er principielt og mener snyd er snyd, fair nok så du kan gå til receptionen og klage over det. Nu oplever jeg ret sjældent en nitte på klubberne, jeg har jo under "free couchtime" fået en god fornemmelse af pigen så det går sjældent galt. Desuden tager jeg ofte 1+ time, så pigen har ingen grund til at snyde mig, jeg har jo købt mere end de fleste som køber typisk 30min. Ren psykologisk og praktisk er det bedre for pigerne at have få kunder med lange sessioner end mange kunder med korte sessioner, (pigerne har også mindre nedetid til bad, make-up mv. mellem kunderne,  jeg får mere en afslappet og bedre oplevelse med pigerne når vi har god tid) Win-win for begge partner :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke ligeledes nogle Mænd som kører æggeurs tyranniet?? læser i anmeldelser efter 8 min gjorde vi sådan.. tog hende i doggy 2 min.. osv altså overdreven meget fokusering på tiden fremfor den skønne nøgne Kvinde man nu har udvalgt sig.

Jeg er en drønnert til tid og har faktisk ikke så meget tidsfornemmelse pånær de steder hvor der hænger et stort ur på væggen. Her kan jeg så også være med :grin: og egentlig også lidt ligeglad… har måske en fornemmelse for om det var hurtige eller langsomme 30 min udfra hvad de 30 min har indeholdt. På eksempelvis Harmony, kigger jeg ofte på tlf inden vi går ind i rummet og ligeså når vi går ud, hvis det for mig er en ukendt pige. Synes der hurtig kan komme lidt "tidsnyd" der fremfor så mange andre steder. Hvis pigen så har haft lidt travlt med tingene og vi slutter efter 20 min, ja så kommer der ikke genvalg og nævner det naturligvis til rejsekammerater etc, så kan de tage stilling til om det betyder noget for dem :smile:

Nu er det så sådan at når minut prisen er fra  33 til  50 kr. for sex, så skal der dæleme ikke snydes med tiden fra pigens side, måske det ikke spiller nogen rolle for visse piger, jo hurtigere færdig så kunden kan komme ud af døren jo bedre. At seriøse piger så er mere large mht. tiden, hvis kunden gør sig fortjent til det, som Jasmin skriver er fin kundepleje.

For nogle besøgende kan jeg læse at tiden ikke betyder noget og at det er ok at de ikke får service i den tid der er betalt for, men det gør det så for andre kunder er jeg helt overbevist om.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint at du har retfærdighedssans og kompenserer, men hvis jeg fik en aflysning fra dig med begrundelsen at du ligger og trækker tiden ud med en anden kunde, kommer jeg nok ikke igen (ren hypotetisk). Det er da negativ særbehandling ! til mig.

Jeg kan koge det meste af dit skriv ned til få ord:

Kan du lide personen og der er god kemi hvad det indbærer incl. rettidig omhu osv. Så er der lukket op for de varme vand ellers er du i den modsatte grøft - en ren "bitch" :P 

Du er ekstrem On eller OFF

Liv, hvorfor får odenseaner særbehandling ? :P

Nille, nu forstår jeg ikke. Du syntes det var fedt at Minna sådan bare lige gik fra 1 time til 2,5 med dig, perfekt setup var ordlyden vist. Men hvis du var på den anden side af den besked, så ville du ikke komme igen.

Kan du blive enig med dig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, nu forstår jeg ikke. Du syntes det var fedt at Minna sådan bare lige gik fra 1 time til 2,5 med dig, perfekt setup var ordlyden vist. Men hvis du var på den anden side af den besked, så ville du ikke komme igen.

Kan du blive enig med dig selv :)

Nu var setup'et med Minna aftalt på forhånd, at jeg muligvis skulle have forlænget spilletid og at Louie var indforstået med det (tak til ham), hvis det var mig som skulle vente var det også ok hvis jeg fik beskeden forinden så jeg kan bruge min tid fornuftig på noget andet... det Jasmin beskriver er at hun kan finde på at forlænge med sine kunder uden forhåndsvarsel, så står man der med "pikken i hånden" og bliver skuffet over at aftalen skred eller blev aflyst - det er en helt anden situation med Minna hvor vi alle var indforstået med risikoen for forlænget spilletid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Lige en Upser herfra... Nogle ... mange mænd.... betaler for fx 30 min.. men er færdige efter 10 min, hvorefter de mener de lige så godt kan dappe af. Jeg holder ikke på dem.. Det må være deres egen sag.

MEN... jeg er altid villig til at bruge HELE den aftalte tid med dem. Uanset om det er Mr Perfect, eller Bumsen fra den lokale bodega. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en Upser herfra... Nogle ... mange mænd.... betaler for fx 30 min.. men er færdige efter 10 min, hvorefter de mener de lige så godt kan dappe af. Jeg holder ikke på dem.. Det må være deres egen sag.

MEN... jeg er altid villig til at bruge HELE den aftalte tid med dem. Uanset om det er Mr Perfect, eller Bumsen fra den lokale bodega. 

Medmindre man har travlt eller fået dårlig samvittighed over for konen :P så er det da uhøflig at smutte før tid, jeg bruger resterende tid på smalltalke, nusseri evt. massage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aftalt tid eks 30 min, begynder altid i min verden først, når gæsten har benyttet badeværelset, pengene overleveret og når vi begge står overfor hinanden med lukket dør bag os :-). Om der skal afklædes, nusses, kysses, kæles, slikkes , snakke osv først er ligemeget. Uret kigger jeg først på NÅR vi står overfor hinanden .. 

At gæsten går før tid ( sjældent dog..) er ikke mit valg/ problem. Der tilbydes massage, bad, ekstra omgang osv , hvis der kun er bugt f.eks 10-15 min af de 30 min, så dermed kan det ikke gøres bedre.. 

Service service og atter service er kodeordet til en god og stabil foretning og faste gæster.. :smile:

knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Der tilbydes massage, bad, ekstra omgang osv , hvis der kun er bugt f.eks 10-15 min af de 30 min, så dermed kan det ikke gøres bedre.. 

Lidt hyggesnak er som regel også alle pengene værd :)

Ofte køber jeg jo blot ½ time for at undgå, pigen i løbet af 10 min begynder at snakke om at tiden er ved at være gået. Oplever dog ofte hos nogle piger at de alligevel kører på med hånd og blow, som om de skulle nå lyntoget og efter lidt sex og kun 10 min antyder at tiden er ved at være gået, selvom der er 20 min tilbage af tiden - så taber man lige begejstringen en smule og det tager endnu længere tid - og vedkommende bliver sat på never again-listen, mens man på bedste vis forsøger at få det bedste ud af det :wacko:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lidt hyggesnak er som regel også alle pengene værd :)

Ofte køber jeg jo blot ½ time for at undgå, pigen i løbet af 10 min begynder at snakke om at tiden er ved at være gået. Oplever dog ofte hos nogle piger at de alligevel kører på med hånd og blow, som om de skulle nå lyntoget og efter lidt sex og kun 10 min antyder at tiden er ved at være gået, selvom der er 20 min tilbage af tiden - så taber man lige begejstringen en smule og det tager endnu længere tid - og vedkommende bliver sat på never again-listen, mens man på bedste vis forsøger at få det bedste ud af det :wacko:

Dette er jo også netop et bevis på dårlig service.. Vil sige at det jo oftes er de faste gæster der bliver snakket yderligere og mere med, hvilket også er sket alle 10 gange vi har mødes og sådan skal det være hvis du spørger mig:smile:. Det må bare ikke være en selvfølge, da der kan være travlt den pågældende dag og der skal altså være luft i mellem til bad , trække vejret, svare SMS osv for os piger :smile:

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er jo også netop et bevis på dårlig service..

Nu mente jeg at hvis der kun er gået 25 min af en ½ time, så må pigen gerne blive i de sidste 5 min og hyggesnakkenusselidt, fremfor straks at fare ud under bruseren, svare på SMS mv. 

Har hun ikke tid nok inden næste booking, må hun jo gøre kunden opmærksom på at idag har hun altså kun f.eks 20 min. og sælge det til en favørpris, fremfor at snyde kunden på tiden - og det vil de fleste stamgæster sikkert også kunne forstå - og så evt. booke mere tid næste gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu mente jeg at hvis der kun er gået 25 min af en ½ time, så må pigen gerne blive i de sidste 5 min og hyggesnakkenusselidt, fremfor straks at fare ud under bruseren, svare på SMS mv. 

 

Jeg kunne fristes til at tro, at koncepterne på specielt klinikker er så gennemarbejdet, at de drives efter princippet "Best practise ". Så når manden har skudt kanonen af, og den er blevet aftørret med den nærmest obligatoriske våd serviet, så antages det at seancen er slut med mindre, kunden gør opmærksom på, at man ønsker de sidste 5 minutter.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne fristes til at tro, at koncepterne på specielt klinikker er så gennemarbejdet, at de drives efter princippet "Best practise ". Så når manden har skudt kanonen af, og den er blevet aftørret med den nærmest obligatoriske våd serviet, så antages det at seancen er slut med mindre, kunden gør opmærksom på, at man ønsker de sidste 5 minutter.

 

 

kære blue. 

Tænker det er en generalisering.. Pigerne fra andre fortagende , er jo oftes de samme,  som har været eller er andre steder , også på klinikker, (måske bare under andet navn) så jeg må hermed give dig uret desværre.. 

Kender ikke nogen  der ikke giver den fulde tid og lidt til.. Hvorfor skulle vi ødelægge vores foretning , fordi vi arbejder på klinik? Jeg personligt , har ALDRIG haft hverken banken på døren, æggeure , eller andet i mine snart 10 år som klinik pige, og det gælder alle 16 steder jeg har været i landet. Har ikke været i Kbh, det kan jo godt være reglerne er noget strammere og hektiske over there ;-)

Nej den betalte tid er en aftale BUM! :smile:

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Nej den betalte tid er en aftale BUM! :smile:

Knus line 

Noget tyder jo på, at sådan er verdenen jo åbenbart ikke indrettet på en del klinikker, ellers ville debatten jo være irrelevant. Godt så :) Det jeg så blot siger, uden egentligt at forholde mig til om jeg finder det ok eller ej er, at det er mit klare indtryk på de klinikker jeg har besøgt i København da antager man at besøget er slut når manden er kommet og der ikke er meget tid tilbage.

Jeg vil såmænd også gerne forholde med til de 1-5 min måske endda 6 minutter :) Jeg synes det er en fin og helt ok kutyme, for hvad f.... kan man egentligt nå på et par min. Er man et sludrechatol som mig, skal man nok også indstille sig på som pige, at er der 2 min tilbage, skal man nok ikke begynde at small-talke med gæsten, for så bliver udfordringen nok snarere "*Jamen hvor lang overtid skal jeg egentligt give gæsten"

på mange klinikker er koncepter jo også, at selvom pigen smutter et par minutter før tid (Egentligt en smart foranstaltning til at få manden til at komme i tøjet igen" så kommer hun tilbage og sludre sødt imedens manden ledes frem til hoveddøren, hvor man typisk får en bette smasker og klap i røveren:wink:. Tænker man dybere over det  "Det fungerer og er nok udviklet på baggrund af den erfaring man har omkring at tiden hurtigt kan løbe fra enhver, samt at man ikke kan være 100% nøje regnende over for alle"

Personligt er jeg ligeglad med om jeg f.eks på en time går derfra efter 50 min, 55 min, 60 eller om der går 65. Det der betyder noget for mig er oplevelsen. Hvis konceptet er som jeg antager, så føler jeg mig heller ikke snydt, jeg kan jo bare give udtryk for, at jeg gerne vil have hun bliver i rummet de sidste par minutter. Helt ærligt igen hvad kan man nå på et par min. som man ikke kan nå at fortælle pigen på "farveller-vejen" ud :grin:

omvendt føler jeg det heller ikke uhøfligt hvis en mand går før tiden, eksempelvis 10-15 før tid, hvor man måske nok kunne have nået lidt massage e.lign.

og bare for at undgå misforståelser, jeg er helt med på at sådan foregår det nok ikke hos dig. Omvendt er jeg rimelig sikker på, at den kutyme jeg har beskrevet praktiseres på de klinikker jeg har besøgt i Kbh, og....tilsyneladende uden de store problemer. For måske også lige at sætte kutymen i relief, så er det faktisk også mit indtryk, at man som gæst indenfor rimelighedens grænser faktisk også når at få sin udløsning/orgasme selvom der skulle gå 5 min over tid. Så et eller andet sted, synes jeg egentligt at det giver mening på klinikker.

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Noget tyder jo på, at sådan er verdenen jo åbenbart ikke indrettet på en del klinikker, ellers ville debatten jo være irrelevant. Godt så :) Det jeg så blot siger, uden egentligt at forholde mig til om jeg finder det ok eller ej er, at det er mit klare indtryk på de klinikker jeg har besøgt i København da antager man at besøget er slut når manden er kommet og der ikke er meget tid tilbage.

Jeg vil såmænd også gerne forholde med til de 1-5 min måske endda 6 minutter :) Jeg synes det er en fin og helt ok kutyme, for hvad f.... kan man egentligt nå på et par min. Er man et sludrechatol som mig, skal man nok også indstille sig på som pige, at er der 2 min tilbage, skal man nok ikke begynde at small-talke med gæsten, for så bliver udfordringen nok snarere "*Jamen hvor lang overtid skal jeg egentligt give gæsten"

på mange klinikker er koncepter jo også, at selvom pigen smutter et par minutter før tid (Egentligt en smart foranstaltning til at få manden til at komme i tøjet igen" så kommer hun tilbage og sludre sødt imedens manden ledes frem til hoveddøren, hvor man typisk får en bette smasker og klap i røveren:wink:. Tænker man dybere over det  "Det fungerer og er nok udviklet på baggrund af den erfaring man har omkring at tiden hurtigt kan løbe fra enhver, samt at man ikke kan være 100% nøje regnende over for alle"

Personligt er jeg ligeglad med om jeg f.eks på en time går derfra efter 50 min, 55 min, 60 eller om der går 65. Det der betyder noget for mig er oplevelsen. Hvis konceptet er som jeg antager, så føler jeg mig heller ikke snydt, jeg kan jo bare give udtryk for, at jeg gerne vil have hun bliver i rummet de sidste par minutter. Helt ærligt igen hvad kan man nå på et par min. som man ikke kan nå at fortælle pigen på "farveller-vejen" ud :grin:

omvendt føler jeg det heller ikke uhøfligt hvis en mand går før tiden, eksempelvis 10-15 før tid, hvor man måske nok kunne have nået lidt massage e.lign.

og bare for at undgå misforståelser, jeg er helt med på at sådan foregår det nok ikke hos dig. Omvendt er jeg rimelig sikker på, at den kutyme jeg har beskrevet praktiseres på de klinikker jeg har besøgt i Kbh, og....tilsyneladende uden de store problemer. For måske også lige at sætte kutymen i relief, så er det faktisk også mit indtryk, at man som gæst indenfor rimelighedens grænser faktisk også når at få sin udløsning/orgasme selvom der skulle gå 5 min over tid. Så et eller andet sted, synes jeg egentligt at det giver mening på klinikker.

 

Jeg må prøve en klinik i Kbh , for de må have pokkers travlt i forhold til os jyder/ fynboer ;-).. Jeg synes heller ikke de minutter plejer at skille nogen eller noget af, men af hensyn til egen foretning, er det reglen og servicen jeg har bestemt mig for:smile:. Du kan sikkert sagtens se anmeldelsen og alt balladen for dig, hvis jeg gav mindre el " snød" nogen ikk? ;-).. Og det har vi da så rigeligt af herinde .. ( og berettiget ind i mellem..!) 

Mere afslappethed og hygge kunne være et godt sted for alle at starte, må vi så snart kunne konkludere af de mange tråde herom.. ;-)

Stort aften knus til dig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må prøve en klinik i Kbh , for de må have pokkers travlt i forhold til os jyder/ fynboer ;-).. Jeg synes heller ikke de minutter plejer at skille nogen eller noget af, men af hensyn til egen foretning, er det reglen og servicen jeg har bestemt mig for:smile:. Du kan sikkert sagtens se anmeldelsen og alt balladen for dig, hvis jeg gav mindre el " snød" nogen ikk? ;-).. Og det har vi da så rigeligt af herinde .. ( og berettiget ind i mellem..!) 

Mere afslappethed og hygge kunne være et godt sted for alle at starte, må vi så snart kunne konkludere af de mange tråde herom.. ;-)

Stort aften knus til dig

 

Kom til KBH uanset hvad om det er klinik eller privat diskret :)

Vi er ikke så tosset på djævleøen som jyder går og tror ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Mere afslappethed og hygge kunne være et godt sted for alle at starte, må vi så snart kunne konkludere af de mange tråde herom.. ;-)

Stort aften knus til dig

 

Helt enig.

Du får også lige en kram tilbage :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom til KBH uanset hvad om det er klinik eller privat diskret :)

Vi er ikke så tosset på djævleøen som jyder går og tror ;)

 

Ahhh ka dét nu åh pass :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne fristes til at tro, at koncepterne på specielt klinikker er så gennemarbejdet, at de drives efter princippet "Best practise ". Så når manden har skudt kanonen af, og den er blevet aftørret med den nærmest obligatoriske våd serviet, så antages det at seancen er slut med mindre, kunden gør opmærksom på, at man ønsker de sidste 5 minutter.

 

Åbenbart noget du fristes til at tro men ikke ved noget om. :sad:

I de 13 -15 år jeg er kommet på klinikker i København er det kun sket ganske få gange i starten af min 'karriere', at det har været tilfældet.

I langt de fleste tilfælde er jeg hverken blevet snydt mht tiden eller snydt i det hele taget ;-), nok nærmere det tværtimod. Jeg har rigtig mange meget gode og positive oplevelser at tænke tilbage på .:grin::D

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åbenbart noget du fristes til at tro men ikke ved noget om. :sad:

I de 13 -15 år jeg er kommet på klinikker i København er det kun sket ganske få gange i starten af min 'karriere', at det har været tilfældet.

I langt de fleste tilfælde er jeg hverken blevet snydt mht tiden eller snydt i det hele taget ;-), nok nærmere det tværtimod. Jeg har rigtig mange meget gode og positive oplevelser at tænke tilbage på .:grin::D

Jamen jeg kan da godt uddybe hvad fristes til at tro bygger på. Det bygger på samtaler med piger fra branchen mødt i sammenhænge hvor man kan tale lige ud af posen og ikke befinder sig i en kunde/glædespige situation.  jeg kunne selvfølgeligt også bare skrive sådan er det baseret på disse udsagn, hvilket jeg dog synes er at presse citronen en anelse. :)

I øvrigt har jeg svært ved,  at få øje på at en proces hvor man ikke hænger sig i små minuttal +/-, men på at give en god oplevelse og service skulle være sat under pres af denne kutyme. Ok jeg er helt med på, at hvis en gæst ikke synes at sexen levede op til forventningerne, ja så kan 2 min jo også sagtens gøres til et problem alá snyd for den skuffede. I de fleste tilfælde er jeg nu sikker på, at de fleste hvis de er en smule loyale over for pigerne/klinikkerne oplever det samme som du lige har beskrevet. Og.... jeg har oplevet det samme selv, netop at der blevet leveret god service på mange fronter. :)

Afslutningsvis vil jeg blot sige, at i min verden er stor forskel på at blive bedt om at gå, og så blot antage, at hvis der ikke siges noget så er man nok enige om, at de bestilte ydelser er leveret indenfor den forventede tid (igen +/- en acceptabel tolerance)

Tilbage står så blot, nogle anser det som bevidst snyd, andre dem der praktisere det, ser det nok som jeg har forsøgt at beskrive. Faktum er i hvert fald at fænomenet optræder og ofte beskrives.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...