Hop til indhold
Guest stump

Hvornår begynder en betalt seance- og hvornår slutter den?

Recommended Posts

nej det er hun ikke - hverken med eller uden smiley til sidst.... 

jeg må indrømme at jeg er ret så indigneret over jeres kollektive enighed om hvor OK det er at spilde GPernes arbejdstid og forvente at få lov til at gøre det GRATIS!!!  

 

Pas på med at generalisere Jasmin!!

Det er ikke alle her i tråden der er med i dét kollektiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køre altid uden tidsbestilling og er ærlig omkring at der Feks max kan købes 30 min afhængig af hvor jeg jobber så der ikke bliver for lang en ventetid for den næste gæst. 

Jeg tilbyder følgende .

15 min =?

20 min =?

30 min =?

Jeg informere gæsten om at han kan ligge x antal kroner = 30 min og betaler KUN for den tid gæsten bruger. Dvs jeg refundere hvis ikke vi bruger tiden.

Tiden hos mig begynder når pengene bytter hænder.

Jeg tilbyder bad før og efter men det er incl i tiden og den har jeg styr på.

Det samme gælder hygge snakken.

Har naturligvis mine faste fans hvor tiden ikke kommer så nøje og hvor der er tid til at give lidt ekstra uden beregning.

For mig kommer det ikke KUN an på at tjene x antal kroner men også at jeg føler der er plads til at gæsten føler sig godt tilpas.

Derfor er det en fordel ikke at køre tidsbestilling men ved også at jeg går glip at nogle gæster der ikke vil/ kan vente på at jeg er ledig. Men heller det end at booke ind og at nogle så udebliver . Det er spild af min tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Com'on Jasmin, jeg forstår ikke dit brok. Lad os sige GP'er får en timepris på rundt regnet 2000kr/timen dvs. hver minut koster 33 kr. det er meget højt betalt minutpris.

Så du mener at vi skal betale 33kr á 5 minuttet =  166 kr for et bad, det er da et overbetalt bad - lidt ligesom at champagnen koster 2000+ kr på en stripbar :o 

Der er meget spilde- og ventetid for pigerne i branchen, så kan man ikke indregne 5 min ekstra til bad i servicen er man for smålig, jeg kommer ikke igen hvis pigen regner bad med i "legetiden".

Jeg arbejder altså heller ikke præcis 8 timer dagligt selvom jeg får løn for de 8 timer.

Uanset hvad man får i timen er det da aldrig ok at spilde andres tid ???  hvis du spilder SAP konsulentens tid bliver du sgu bonet for påbegyndte ekstra time og han får ikke meget mindre i timen end vi GPer gør

Det er sgu en mærkelig holdning at fordi man sælger noget der er mange penge værd - så er det ok at spilde GPens/konsulntens tid ?? Med noget der burde have været i orden ?

Det er som om at fordi det handler om købesex - så kan i tage for givet at der er en helvedes masse mere GRATIS med....  det er DET jeg brokker mig over... jeres indstilling til at det skal være OK at spilde vores tid... 

Jeg er selv large... MEGET!!! og det er langt de fleste af mine søde danske kolleger også... men i stedet for at værdsætte at vi ikke gør som SAP eller tilsvarende konsulenter i samme prisklasse - så tager i for givet at sådan skal det bare være... 

Der er som du skriver meget spild/ventetid i vores branche der kunne være brugt bedre.... så at i synes det er helt ok at give os mere ventetid U/B - det er faktisk ikke ok

Som sagt - jeg er selv large og snyder aldrig med tiden og regner ikke badet inden med - men det ændrer ikke på at den ligegyldige indstilling til min tid er total respektløs...

Pas på med at generalisere Jasmin!!

Det er ikke alle her i tråden der er med i dét kollektiv.

Nej heldigvis ikke - i er nogen der sætter pris på pigernes goodwill og det er rart at få at vide :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

    Der er som du skriver meget spild/ventetid i vores branche der kunne være brugt bedre.... så at i synes det er helt ok at give os mere ventetid U/B - det er faktisk ikke ok

Som sagt - jeg er selv large og snyder aldrig med tiden og regner ikke badet inden med - men det ændrer ikke på at den ligegyldige indstilling til min tid er total respektløs...

Personlig spilder jeg ikke folks tid, hverken hos GP'er eller andre.

Men jeg vil sige sexbranchen ligger som de har redt (Jeg snakker ikke om dig Jasmin du er uden for kategori - måske pga. din professionelle baggrund) Mange piger i branchen sløser med tiden, for meget ventetid for kunderne, aftaler som ikke bliver overholdt fra begge sider, evt snyd med tiden forekommer, alt dette gør at kunderne har mindre respekt for GP'ers tid, modsat f.eks. i en toptunet virksomhed hvor alle har samme værdier og ikke spilder hinandens tid (tid=penge)

PS. du kan ikke sammenligne GP'er med SAP konsulenter, fordi de opererer i forskellige regi, privat vs. firma/det offentlige som har råd og større budgetter.

Prøv du at bonge folk for 30 min ekstra hvis de går 5 min over tiden, prøv det og se reaktionen.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv du at bonge folk for 30 min ekstra hvis de går 5 min over tiden, prøv det og se reaktionen.

Det gør jeg altid med den type gæst der mener vi liiiiiiiiiiiige skal nå en runde mere (der jo tager ca 20 min) 2 min i lukketid....  :) så finder de hurtigt enten respekten for min tid eller pengene frem :) - som regel det sidste :) 

Det synes jeg virkelig bare man skal gøre :) For uanset timepris er det business... og for mange piger meget seriøs business selv om det er illusion og sex der er til salg. 

Du har ret i at min baggrund nok gør at jeg har meget højere forventninger til mine gæsters end sexbranchen i øvrigt... og ifht de ting du lister op af useriøs adfærd i branchen så kan jeg godt sætte mig ind i en "give som get some" tankegang hos jer som købere. For de ting du lister op er en komplet urimelig behandling af kunderne....  i min optik 210% utilstedeligt... 

Sexbranchen i sig selv har et helvedes blakket ry.... og hvis vi hele tiden skruer på alle parametrene i de forkerte retninger bliver det aldrig bedre for alle vil altid føle sig snydt. Jer fordi i  ikke synes i får hvad i betaler for og os piger fordi det konstant føles som om vi skal presses til at give meget mere end der betales for. 

Måske respekt begge veje var bedre fremfor at begge parter tager hinanden for givet og driver rovdrift... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I det store hele betyder 5 minutter ikke så meget når man har booket en time eller mere.

.......men kan da godt se problemet hvis der kun er betalt for 15 min. ;-)

En gang købte jeg et skjorteærme (short time) hos Ewa på P-club, hun skulle lige ud på toilettet da vi var kommet op, det tog ti minutter.

Bagefter fortalte jeg en af de andre piger om det , jeg fik en gratis øl og bagefter skændes nogle af pigerne. Jeg har dog flere gange set Ewa skændes med de andre.

Ewa arbejder ikke længere på P-club.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg altid med den type gæst der mener vi liiiiiiiiiiiige skal nå en runde mere (der jo tager ca 20 min) 2 min i lukketid....  :) så finder de hurtigt enten respekten for min tid eller pengene frem :) - som regel det sidste :) 

Det synes jeg virkelig bare man skal gøre :) For uanset timepris er det business... og for mange piger meget seriøs business selv om det er illusion og sex der er til salg. 

Du har ret i at min baggrund nok gør at jeg har meget højere forventninger til mine gæsters end sexbranchen i øvrigt... og ifht de ting du lister op af useriøs adfærd i branchen så kan jeg godt sætte mig ind i en "give som get some" tankegang hos jer som købere. For de ting du lister op er en komplet urimelig behandling af kunderne....  i min optik 210% utilstedeligt... 

Sexbranchen i sig selv har et helvedes blakket ry.... og hvis vi hele tiden skruer på alle parametrene i de forkerte retninger bliver det aldrig bedre for alle vil altid føle sig snydt. Jer fordi i  ikke synes i får hvad i betaler for og os piger fordi det konstant føles som om vi skal presses til at give meget mere end der betales for. 

Måske respekt begge veje var bedre fremfor at begge parter tager hinanden for givet og driver rovdrift... 

Hvis du kunne revolutionere sexbranchen bukker jeg mig i støvet. Hvis sexbranchen opfører sig professionel og stuerent, så vil de automatisk få mere respekt fra kunderne i lighed med fx. tandlægebranchen, her kommer man til tiden eller melder afbud og spilder ikke nogens tid.

Der er desværre meget snyd i sexbranchen, snyd med falske billeder, falske alder, vægt mv. Man antager at vi er dumme, liderlige mænd, som hopper på hvad som helst og "går den så går den", det handler ofte om hurtige penge og måske endda lyssky virksomhed, som kan risikere at blive lukket ned når som helst.

Så hvordan kan sexbranchen nogensinde blive stuerent og fortjerner fuld respekt fra kunderne. Det er utopi, selv med en fuld legalisering tror jeg det vil tage mange år for at nå en holdningsændring hos kunder og udbyder.

Jeg har et godt eksempel hvor sexbranchen fungere optimal for både piger og kunder, det er i Schweiz, her kører sexbranchen som et schweizisk urværk. fx. på Globe, bliver tiden skrevet ned man får udlevere nøglen til et hyggeværelse og afregner når man er færdigt (de tager imod kreditkort :) ) og man afregner per halve time, der er ikke snyde med hverken servicen eller tiden for begge partner. Man kan give pigen personlig feedback med det samme om det var godt eller skidt så hun kan blive bedre eller gøre tingene anderledes.

 

 

En gang købte jeg et skjorteærme (short time) hos Ewa på P-club, hun skulle lige ud på toilettet da vi var kommet op, det tog ti minutter.

Bagefter fortalte jeg en af de andre piger om det , jeg fik en gratis øl og bagefter skændes nogle af pigerne. Jeg har dog flere gange set Ewa skændes med de andre.

Ewa arbejder ikke længere på P-club.

Jeg har oplevet dette trick på flere klubber, at pigen lige skulle på toilettet, men jeg gør pigen opmærksom på at hun skal give mig lidt mere tid i den anden ende og er hun fair så gøre hun det ellers bliver det en engangsforestilling.

Et andet velkendt trick som pigerne bruger er "skal vi ikke starte med massage ?" tja har man god tid og lyst er det ok, men det er de første tegn på hun er en "shark".

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gang købte jeg et skjorteærme (short time) hos Ewa på P-club, hun skulle lige ud på toilettet da vi var kommet op, det tog ti minutter.

Bagefter fortalte jeg en af de andre piger om det , jeg fik en gratis øl og bagefter skændes nogle af pigerne. Jeg har dog flere gange set Ewa skændes med de andre.

Ewa arbejder ikke længere på P-club.

Hun står dog stadig på deres hjemmeside:

http://en.the-pclub.de/girls/page/8

Eva Love

image%20(47).jpg

Kend hende på kongekronen ;-)

Men det er netop det at giver en pige et sted et dårlig ry, mister de andre piger også omsætning - derfor kan jeg godt forstå hvis de ikke er tilfreds med at hun snyder med tiden - og så svært er det vel heller ikke at give kunderne den tid, de betaler for i dyre domme ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun står dog stadig på deres hjemmeside:

image%20(47).jpg

Men det er netop det at giver en pige et sted et dårlig ry, mister de andre piger også omsætning - derfor kan jeg godt forstå hvis de ikke er tilfreds med at hun snyder med tiden - og så svært er det vel heller ikke at give kunderne den tid, de betaler for i dyre domme ;-)

Hos nogle klubber står piger i kø for at arbejde, får de 3 klager er det ud af vagten. Snyd med servicen og tiden skal ikke tolereres, klag over det !

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

hvis en GP har 8 kunder på en dag og allesammen mener at de skal bruge 5 min af hendes tid GRATIS på at blive så rene at de er til at komme i nærheden af - så har de 8 kunder spildt 40 min af hendes dag... det er mindst 1 kunde mindre hun IKKE har tid til... dvs 1000-1500 kr hun IKKE tjener....

Hej Jasmin, jeg er meget enig i det du ellers skriver - og også i ovennænvte, men der kan være piger, der kalkulerer anderledes og får 1 kunde extra om dagen, fordi hun netop yder den service at tilbyde et opfriskende bad før og efter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin, jeg er meget enig i det du ellers skriver - og også i ovennænvte, men der kan være piger, der kalkulerer anderledes og får 1 kunde extra om dagen, fordi hun netop yder den service at tilbyde et opfriskende bad før og efter ;-)

Nej for det er der bare ikke tid til... for vagten sluttede... 

Det er muligt der var en til der ringede og GERNE ville have en tid... men han kom aldrig til fordi 8 andre spildte hendes tid så hun måtte takke nej :( 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun står dog stadig på deres hjemmeside:

http://en.the-pclub.de/girls/page/8

Eva Love

image%20(47).jpg

Men det er netop det at giver en pige et sted et dårlig ry, mister de andre piger også omsætning - derfor kan jeg godt forstå hvis de ikke er tilfreds med at hun snyder med tiden - og så svært er det vel heller ikke at give kunderne den tid, de betaler for i dyre domme ;-)

Desværre sletter de ikke pigerne så ofte hos P-club og andre steder.

Dejlige langbenede Jasmin med briller er der desværre heller ikke længere selv om hun er på hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin, jeg er meget enig i det du ellers skriver - og også i ovennænvte, men der kan være piger, der kalkulerer anderledes og får 1 kunde extra om dagen, fordi hun netop yder den service at tilbyde et opfriskende bad før og efter ;-)

Ja der er flere måder at yde kundeservice/pleje på, føler kunden at man bliver behandlet godt og pigen er afslappet og "large med tiden" kommer man igen. Man skal selvfølgelig ikke spilde hendes tid unødig men 5 min er ok synes jeg. (hun skal vel også have en pause, evt ryge og vaske sig mellem kunderne)

Nej for det er der bare ikke tid til... for vagten sluttede... 

Det er muligt der var en til der ringede og GERNE ville have en tid... men han kom aldrig til fordi 8 andre spildte hendes tid så hun måtte takke nej :( 

 

Jeg tror du er ude i ekstreme tilfælde (tænkt eksempel) her og vil malke "koen" og tjene mest muligt på din vagt.

Jeg har på fornemmelsen har du ikke booker kunderne tæt op af hinanden, du har berettet om at du kunne finde på at ligge og sludre med kunder 1+ time efter sex U/B, og den næste kunde der ringer eller har booket tid kan bare vente eller du aflyser den næste aftale. Tager jeg fejl af din praksis ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er flere måder at yde kundeservice/pleje på, føler kunden at man bliver behandlet godt og pigen er afslappet og "large med tiden" kommer man igen. Man skal selvfølgelig ikke spilde hendes tid unødig men 5 min er ok synes jeg. (hun skal vel også have en pause, evt ryge og vaske sig mellem kunderne)

Jeg tror du er ude i ekstreme tilfælde (tænkt eksempel) her og vil malke "koen" og tjene mest muligt på din vagt.

Jeg har på fornemmelsen har du ikke booker kunderne tæt op af hinanden, du har berettet om at du kunne finde på at ligge og sludre med kunder 1+ time efter sex U/B, og den næste kunde der ringer eller har booket tid kan bare vente eller du aflyser den næste aftalen. Tager jeg fejl af din praksis ?

Du tager ikke fejl af min praksis nej... for jeg har allerede alle de alle penge jeg vil have behov for i min levetid, så jeg gør det her fordi jeg kan lide det - ikke fordi jeg har brug for et bi-job eller et fuldstidsjob eller penge i det hele taget... 

Så jeg kan tillade mig den praksis.... for jeg er på ingen måde afhængig af indtjeningen...  men sådan er det ikke for hovedparten af mine kolleger!!!  Der er tid altså penge!!  og spildtid = ingen penge. 

Jeg kan tillade mig at bruge oceaner af tid på at involvere mig i passair og hygge med mine gæster hvis de er interessante personer... hvis det er noget JEG føler for...  men det ændrer på ingen måde på præmisserne at hvis det sker,  så er det på MIN foranledning og hvis det i den anden ende går ud over andre gæster er det MIT ansvar at kompensere fordi sådan gør man i god business!! 

Købesex er business - for det er køb og salg. Og uanset om jeg indtjeningsmæssigt har brug for at lave salget eller ej - så vil jeg da føle mig som en idiot hvis det ikke var muligt fordi dagens tidligere købere havde fucket det op for mig. 

Det er lige meget hvad GPens timepris er, det er ligemeget om det er et arbejde, bijob eller en lukrativ hobby.... det handler om at uanset hvad, så er et bad før/efter goodwill fra pigens side for det er en ekstra service at i drenge FÅR LOV TIL at spilde GPens tid på at ordne noget der BURDE!!!! have været 100% i orden ved ankomst.  

Det kan jeg læse at meget få mænd i denne tråd sætter pris på... og det er den indstilling jeg opponerer imod/brokker mig højlydt over...  

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du tager ikke fejl af min praksis nej... for jeg har allerede alle de alle penge jeg vil have behov for i min levetid, så jeg gør det her fordi jeg kan lide det - ikke fordi jeg har brug for et bi-job eller et fuldstidsjob eller penge i det hele taget... 

Så jeg kan tillade mig den praksis.... for jeg er på ingen måde afhængig af indtjeningen...  men sådan er det ikke for hovedparten af mine kolleger!!!  Der er tid altså penge!!  og spildtid = ingen penge. 

Jeg kan tillade mig at bruge oceaner af tid på at involvere mig i passair og hygge med mine gæster hvis de er interessante personer... hvis det er noget JEG føler for...  men det ændrer på ingen måde på præmisserne at hvis det sker,  så er det på MIN foranledning og hvis det i den anden ende går ud over andre gæster er det MIT ansvar at kompensere fordi sådan gør man i god business!! 

Købesex er business - for det er køb og salg. Og uanset om jeg indtjeningsmæssigt har brug for at lave salget eller ej - så vil jeg da føle mig som en idiot hvis det ikke var muligt fordi dagens tidligere købere havde fucket det op for mig.

Det kan jeg læse at meget få mænd i denne tråd sætter pris på... og det er den indstilling jeg opponerer imod/brokker mig højlydt over...

Du blander business med pleasure, din forretning er ikke seriøst og konsistens hvis du forskelsbehandler dine kunder. Og det gør du jo tydeligvis. Der er kunder du forguder med ekstra tid U/B og andre du skider på og kræver penge for at gå 5 min over tid, som du nævnte ovenfor.

Jeg kan godt se, det er et hobby-bijob så du kan vælge og gøre som du har lyst, men jeg synes et eller anden sted mangler du respekt for kunderne, du forskelsbehandler dine kunder.

Det er paradoksal at du brokker dig over at vi skal respektere jer tid mens du kan tillade dig at "skide" nogle af dine kunders tid, fordi du lige er i gang med en interessant kunde. Det er jo bare business....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, i virkeligheden er det vel slet ikke så kompliceret, lige at tage et armbåndsur på og skule til det, når man føler at tiden er ved at være gået?

Vær blot varsom med armbåndsuret, hvis der er fisting på menuen. Vi har vel alle set, hvad der skete for Mr. Bean :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du blander business med pleasure, din forretning er ikke seriøst og konsistens hvis du forskelsbehandler dine kunder. Og det gør du jo tydeligvis. Der er kunder du forguder med ekstra tid U/B og andre du skider på og kræver penge for at gå 5 min over tid, som du nævnte ovenfor.

Jeg kan godt se, det er et hobby-bijob så du kan vælge og gøre som du har lyst, men jeg synes et eller anden sted mangler du respekt for kunderne, du forskelsbehandler dine kunder.

Det er paradoksal at du brokker dig over at vi skal respektere jer tid mens du kan tillade dig at "skide" nogle af dine kunders tid, fordi du lige er i gang med en interessant kunde. Det er jo bare business....

Du har fuldstændig ret - jeg forskelbehandler alle kunder.... for alle kunder behandler mig forskelligt og jeg responderer derefter!!!

Du har ganske ret - nogle kunder får meget mere af mig... fordi JEG har lyst til at give igen på al den nærhed/omsorg de udviser... mere tid, mere sex mere sjov.... U/B  fordi de har gjort et eller andet der fortjener det..... som regel fordi de er skide søde, varme, omsorgsfulde og YDMYGE over for det vi har/skal til at have sammen som trods alt er voldsomt intimt!!! 

De kunder der skider på min tid, skider på mine grænser ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect  allerede INDEN aftalen starter får nøjagtig til det sekund der er betalt for og INTET andet... og får aldrig lov til at komme igen

Jeg er top prof hvad den slags ærgelige mænd angår... jeg snyder ikke med ydelserne og jeg går aldrig under tiden og jeg lyver ikke på billederne og jeg kompenserer altid hvis der sker fejl i booking hvor jeg ikke aflyser i god tid (hvorfor din kommentar om at jeg aflyser kvit og frit er noget vrøvl)  .... pointen er jeg giver aldrig negativ særbehandling ifht udgangspunktet

Jeg giver POSITIV særbehandling til de kunder der er noget særligt ... fordi de gør eller siger alt det rette eller på anden vis sørger for at det hele bare er godt og sjovt og positivt.... eller hvis jeg kan mærke at de har brug for noget jeg kan give....  uanset om det er tid, samtale, varme eller noget helt fjerde

Der er intet godt eller sjovt eller positivt i at blive taget for givet... og du kan tro man betaler fuld pris for at tage mig for givet....  det spotter jeg med det samme

Det er ganske rigtig pleasure jeg gør til business fordi mit liv nu engang er som det er... men det ændrer ikke på at jeg har været business pige hele mit liv og forventer absolut respekt for mig, min person og min tid. De mænd der forstår det - de får naturligvis positiv særbehandling. Og kommer igen og igen og igen og igen og igen og ...... med bad både før og efter!! :):):) 

Dem der ikke fatter det - tja - de betaler hvad det koster at have en så kedelig indstilling til tingene!!! 

Hvis du synes det er useriøst at blive behandlet rigtig godt for at møde sin GP med rette indstiling til mødet og beleven indstilling hende så dig om det....  

Giver man mig "andet" end penge for man også "mere" end der blev betalt for :):):) 

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær blot varsom med armbåndsuret, hvis der er fisting på menuen. Vi har vel alle set, hvad der skete for Mr. Bean :)

Jah... men den kørte også helt af sporet :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min butik er bad før og efter ikke med i tiden, medmindre jeg skal med i bad ;-) Kommer du lige fra bad, bliver du alligevel sendt på badeværelset til skyller / vaskeklud og håndvask. Tiden begynder når vi begge er retur i soveværelset, og slutter når du bliver vippet ud af sengen efter endt tid. Jeg sætter et ur, der bipper diskret, når tiden er gået ;-) Derefter kan du bade og vi kan kysse pænt farvel uden beregning. 

Jeg booker med god tid mellem gæsterne, det betyder også, at jeg ikke refunderer, hvis du vælger at gå før tid. Du har måske booket en halv time, men reelt er der jo afsat en time med det hele, hvor jeg ikke kan tage andre ind. Mht at forlænge tiden, det kan du kun, hvis der ikke er en bestilling efter dig. 

Alt her er med tidsbestilling (undtaget i Odense, hvor folk kan komme fra gaden), jeg vil ikke have folk til at holde og vente udenfor eller komme rendende uanmeldt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vær blot varsom med armbåndsuret, hvis der er fisting på menuen. Vi har vel alle set, hvad der skete for Mr. Bean :)

Jeg fister med modsatte hånd. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fister med modsatte hånd. :D

jeg ville bare ønske mine arme var længere....så ville jeg bruge brgge hænder ... 

ak.... al den nydelse jeg ville kunne give mig selv... *suk* :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har fuldstændig ret - jeg forskelbehandler alle kunder.... for alle kunder behandler mig forskelligt og jeg responderer derefter!!!

Du har ganske ret - nogle kunder får meget mere af mig... fordi JEG har lyst til at give igen på al den nærhed/omsorg de udviser... mere tid, mere sex mere sjov.... U/B  fordi de har gjort et eller andet der fortjener det..... som regel fordi de er skide søde, varme, omsorgsfulde og YDMYGE over for det vi har/skal til at have sammen som trods alt er voldsomt intimt!!! 

De kunder der skider på min tid, skider på mine grænser ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect ect  allerede INDEN aftalen starter får nøjagtig til det sekund der er betalt for og INTET andet... og får aldrig lov til at komme igen

Jeg er top prof hvad den slags ærgelige mænd angår... jeg snyder ikke med ydelserne og jeg går aldrig under tiden og jeg lyver ikke på billederne og jeg kompenserer altid hvis der sker fejl i booking hvor jeg ikke aflyser i god tid (hvorfor din kommentar om at jeg aflyser kvit og frit er noget vrøvl)  .... pointen er jeg giver aldrig negativ særbehandling ifht udgangspunktet

Jeg giver POSITIV særbehandling til de kunder der er noget særligt ... fordi de gør eller siger alt det rette eller på anden vis sørger for at det hele bare er godt og sjovt og positivt.... eller hvis jeg kan mærke at de har brug for noget jeg kan give....  uanset om det er tid, samtale, varme eller noget helt fjerde

Der er intet godt eller sjovt eller positivt i at blive taget for givet... og du kan tro man betaler for at tage mig for givet....  det spotter jeg med det samme

Det er ganske rigtig pleasure jeg gør til business fordi mit liv nu engang er som det er... men det ændrer ikke på at jeg har været business pige hele mit liv og forventer absolut respekt for mig, min person og min tid. De mænd der forstår det - de får naturligvis positiv særbehandling. Og kommer igen og igen og igen og igen og igen og ...... med bad både før og efter!! :):):) 

Dem der ikke fatter det - tja - de betaler hvad det koster at have en så kedelig indstilling til tingene!!! Give some... get some!!!

 

Det er fint at du har retfærdighedssans og kompenserer, men hvis jeg fik en aflysning fra dig med begrundelsen at du ligger og trækker tiden ud med en anden kunde, kommer jeg nok ikke igen (ren hypotetisk). Det er da negativ særbehandling ! til mig.

Jeg kan koge det meste af dit skriv ned til få ord:

Kan du lide personen og der er god kemi hvad det indbærer incl. rettidig omhu osv. Så er der lukket op for de varme vand ellers er du i den modsatte grøft - en ren "bitch" :P 

Du er ekstrem On eller OFF

 

Alt her er med tidsbestilling (undtaget i Odense, hvor folk kan komme fra gaden), jeg vil ikke have folk til at holde og vente udenfor eller komme rendende uanmeldt ;-) 

Liv, hvorfor får odenseaner særbehandling ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville bare ønske mine arme var længere....så ville jeg bruge brgge hænder ... 

ak.... al den nydelse jeg ville kunne give mig selv... *suk* :):):) 

Købesex er på flere niveauer en symbiose. Udover sex mod penge får begge parter hjælp til de udfoldelser, armenens længde eller ryggens smidighed ikke rækker til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...