Guest Maria Din Gudinde Skrevet 20. Juli, 2015 I maj blev jeg opsøgt privat, eller på en adresse som ikke er min, men som "kunden" troede jeg boede på måskehttps://www.eroguide.dk/forum/topic/36808-opsøgt-privat/#comment-299472Nu fik jeg så en venneanmodning på min private facebook profil jeg er i chok, hvordan finder man lige frem til mig?Hvad bliver det næste så ikke? Maria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddy 42 Skrevet 20. Juli, 2015 Jeg har fjernet alle billeder af mig selv på face for mange år siden det giver ikke andet end ballade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 20. Juli, 2015 Det er jo sygt, hvorfor kan folk ikke bare lade en være!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 20. Juli, 2015 I maj blev jeg opsøgt privat, eller på en adresse som ikke er min, men som "kunden" troede jeg boede på måskehttps://www.eroguide.dk/forum/topic/36808-opsøgt-privat/#comment-299472Nu fik jeg så en venneanmodning på min private facebook profil jeg er i chok, hvordan finder man lige frem til mig?Hvad bliver det næste så ikke? MariaNu ved jeg ikke hvordan du agerer på Facebook, men hvis du f.eks. har skrevet en kommentar på en status besked der er offentlig (globus ikonet), så kan alle der kender eller besøger vedkommendes profil se kommentarerne. Og dermed også klikke sig videre på din profil og sende en venneanmodning på trods af i ingen fælles venner har.Hvor sikker på er du det en tidligere gæst hos dig / person der har fundet frem til dig via dit GP bijob? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2015 Idioter. Idioter at jeg visse steder skal rende rundt med solbriller, at jeg skal ha en seperat computer og internet udbyder til alt arbejdsrelateret, at jeg skal gøre min FB, Instagram o.l. totalt privat, idioter at jeg ikke kan gå fra arbejdet og 400 mt ned af vejen uden at blive antastet. Håber at du for styr på personen, det er dybt krænkende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 20. Juli, 2015 Idioter. Idioter at jeg visse steder skal rende rundt med solbriller, at jeg skal ha en seperat computer og internet udbyder til alt arbejdsrelateret, at jeg skal gøre min FB, Instagram o.l. totalt privat, idioter at jeg ikke kan gå fra arbejdet og 400 mt ned af vejen uden at blive antastet. Håber at du for styr på personen, det er dybt krænkende.. Er du blevet udsat for det? Trist man ikke kan gå i fred. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddy 42 Skrevet 20. Juli, 2015 Tja jeg kunne ikke tage i byen uden at blive genkendt og så skulle jeg jo lige have nogle sandheder af fulde folk det blev jeg satme træt af efter jeg fjernede alle private billeder har jeg kunne gå i fred og faktisk kender jeg mange piger som får alt muligt lort tilbudt på face Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 20. Juli, 2015 Nu ved jeg ikke hvordan du agerer på Facebook, men hvis du f.eks. har skrevet en kommentar på en status besked der er offentlig (globus ikonet), så kan alle der kender eller besøger vedkommendes profil se kommentarerne. Og dermed også klikke sig videre på din profil og sende en venneanmodning på trods af i ingen fælles venner har.Hvor sikker på er du det en tidligere gæst hos dig / person der har fundet frem til dig via dit GP bijob?Han har en af mine veninder som fælles ven, og jeg er meget sikker på det er en tidligere gæst. Han ringer hele tiden, men ønsker ham ikke som gæst! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2015 Man kan godt låse sin Fb så folk ikke kan søge på ens navn (skulle de finde det) eller sende en venneanmodninger eller se ens profil.. det har jeg Er du blevet udsat for det? Trist man ikke kan gå i fred.Ja, flere gange. Det skete så sent som i dag. Det er iøvrigt også sket tre gange hvor taxachafføren har fulgt efter mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddy 42 Skrevet 20. Juli, 2015 Man kan godt låse sin Fb så folk ikke kan søge på ens navn (skulle de finde det) eller sende en venneanmodninger eller se ens profil.. det har jeg arrrrrrg pis mand havde lige glædet mig til at stalke dig for vildt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 20. Juli, 2015 Han har en af mine veninder som fælles ven, og jeg er meget sikker på det er en tidligere gæst. Han ringer hele tiden, men ønsker ham ikke som gæst!Øv, det er godt nok irriterende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 20. Juli, 2015 Men, hvordan fanden kan de finde mig når de ikke kender mit rigtige navn???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamSomLeder 2 Skrevet 20. Juli, 2015 Måske er det bare en som søger kontakt. Personligt er det bl.a. en af grundene til, at jeg ikke vil besøge en af jer. Er simpelthen bange for, hvordan jeg vil reagere.Dermed ikke sagt at det er ok, mener bare, at det ikke er sikkert det er ondt ment. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 20. Juli, 2015 Man kan godt låse sin Fb så folk ikke kan søge på ens navn (skulle de finde det) eller sende en venneanmodninger eller se ens profil.. det har jeg Ja, flere gange. Det skete så sent som i dag. Det er iøvrigt også sket tre gange hvor taxachafføren har fulgt efter mig. Føj hvor ubehageligt. Kan du ikke notere chaufførens navn og vogn nr., og derefter klage over ham til taxa selskabet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2015 Maria, kan han genkende dig fra dit profil billede? Man kan ikke genkende mig fra mit og folk kan ikke tagge mig på billeder uden min godkendelse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9743 Skrevet 20. Juli, 2015 @HamSomLederEn gammel tese siger at man besøger sexarbejdere for at gå igen, ikke for at komme.Underforstået at begge parter er indforstået med at diskretionen går begge veje, og at man ikke uønsket af nogen af parterne opsøger den anden i nogen anden sammenhæng.Det er det du betaler for som mand, hverken mere eller mindre, og nogle af dem der ikke gør kan udvikle sig til et stort problem for GP'ere.Der har også været eksempler på mænds uforsigtige brug af deres normale mobiltelefon, og efterfølgende overraskende opkald fra sexarbejdere i salgsøjemed - det er heller ikke i orden.Venlig hilsenRejsenetværk 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. Juli, 2015 Han har en af mine veninder som fælles ven, og jeg er meget sikker på det er en tidligere gæst. Han ringer hele tiden, men ønsker ham ikke som gæst!Hej Maria.Dybt kedelig oplevelse. Men du skrev dette (det citerede), måske han havde set billeder af dig på din venindes facebook. Og derefter genkendt dig. Men som Claire skriver. Luk din profil så kun dine venner kan se dine ting, Det samme med tags, som Claire også skriver.Håber ikke der sker mere for dig.Ha en dejlig Mandag Maria. På trods af dette.KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3714 Skrevet 20. Juli, 2015 Seriøst trist læsning.Trist at der findes mennesker med så dårlig moral, at de ikke kan lade jer være i fred. Det er jo sygt, hvorfor kan folk ikke bare lade en være!!Fordi syge tosser findes i verden. Og internettet har gjort det meget nemmere at være en sørgelig skabning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 20. Juli, 2015 Maria, kan han genkende dig fra dit profil billede? Man kan ikke genkende mig fra mit og folk kan ikke tagge mig på billeder uden min godkendelse.. ja, er rimelig genkendelig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 20. Juli, 2015 Nu har jeg slettet alt der er at finde div. steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamSomLeder 2 Skrevet 20. Juli, 2015 @HamSomLederEn gammel tese siger at man besøger sexarbejdere for at gå igen, ikke for at komme.Underforstået at begge parter er indforstået med at diskretionen går begge veje, og at man ikke uønsket af nogen af parterne opsøger den anden i nogen anden sammenhæng.Det er det du betaler for som mand, hverken mere eller mindre, og nogle af dem der ikke gør kan udvikle sig til et stort problem for GP'ere.Der har også været eksempler på mænds uforsigtige brug af deres normale mobiltelefon, og efterfølgende overraskende opkald fra sexarbejdere i salgsøjemed - det er heller ikke i orden.Venlig hilsenRejsenetværkDet er jeg godt klar over, hvilket netop er grunden til at jeg ikke besøger dem. Men tror ikke det er alle, som tænker så langt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 20. Juli, 2015 Gør din profil helt privat, så kan ingen se noget som helst og alt skal godkendes af dig - men alt det står oppe i tråden.Det må være rimeligt ubehageligt, at folk er sådan. - Jeg havde tidligere i livet en gp som kæreste, og gamle kunder kunne ikke altid helt forstå,at arbejde var en ting og privatliv en anden. Nogle af dem fandt hendes bopæl og var sgu så frække at komme og ringe på for at spørge om de lige kunne få en tur.Det stoppede den dag, en af byens bagermestre blev temmlig fræk og jeg så ringede til hans kone og bad hende afhente ham på adressen, fordi vi fanme ikke gad at blive generet når eks'en ikke arbejdede. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2015 (edited) Jeg ved at jeg kommer til at fremstå som alle tiders creep her......Det er ikke særlig svært at finde folk på Facebook eller IRL. Jeg har et par gange for sjov forsøgt at finde profiler fra Annoncelight, og jeg har en del gange haft held med at finde pågældende piges profil. Det er især de yngre mere uerfarene jeg har kunnet finde da deres "kunstnernavne" tit har ligget rigtig tæt op af deres rigtige navn og i nogle tilfælde har en simpel googlesøgning på et mobilnr eller en mail været rigeligt. Måske er mailen nummeret blevet brugt på en af handelssiderne eksempelvis på FB eller brugt i et andet forum, hvor man så har kunnet finde et matchende billede og profil med mere givtige oplysninger.et eksempel på en åbenlys email er [email protected] (mailen er opdigtet) <-- hvis den mail er brugt som FB login eller eksempelvis er en mail pigen har haft siden hun var meget ung, så kan Arto også være med til at matche, og her kan man finde endnu flere "brugbare" informationer.I de helt dumme tilfælde har der været en GP'profil på FB hvor GP'en offentligt har været "venner" med sin egen profil, og det er ikke specielt svært at finde kropsmæssige karakteristikaJeg ved godt at det er klamt, men jeg ser det som en garanti for at den pige jeg har tænkt mig at besøge er ægte nok og ikke en eller anden nederen hustler. og jeg har udelukkende informationerne for min egen "sikkerhed"Jeg synes dog den springer af sporet, når man begynder at dele ud af de personlige informationer eller ligefrem opsøge GP'en privat, for hvad regner man lige med at få ud af det? et sympatiknald? en kæreste? eller muligheden for at afpresse pigen til sexuelle ydelser? ynkeligt er det ihvertfald når man opsøger pigen privat uden tilladelse eller forudgående aftale. Det eneste man får ud af det er en placering på "nej tak listen" og så er den fisse man evt er blevet besat af lukket land.Det eneste jeg kan sige i sådan en sag er: Vi mænd er i nogle tilfælde ret ynkelige og ret dumme. Jeg vil ikke prædike for GP'erne, for de fleste er ret gode til at beskytte sig selv det er bare rigtig træls af de unge og nye piger i branchen skal skræmes væk af liderlige stoddere, der åbenbart ikke kender til grænser. Men i kunne jo også tage og finde ham på FB og så diskret smide en lille hilsen til hans kone hvis han ikke forstår et nej eller et "skrid med dig"Som det er skrevet tidligere og rigtig mange gange, så skal man som gæst og GP kunne forvente gensidig respekt for hinandens privatliv! det er ihvertfald den holdning jeg harDen bedste måde at sikre sig mod creeps og hustlere er at tænke som dempeace out Redigeret 20. Juli, 2015 af HamfraAalborg 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2015 Det er så dybt krænkende og ubehageligt. Mit fulde navn er blevet skrevet herinde og der er blevet linket til min FB profil, jeg bliver så edderspændt rasende, over at der findes så sølle mandslinger! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg