Hop til indhold
BigDick

miss-maja-på-jyllandstur

Recommended Posts

Vi er enige om, at man bør holde sit sprogbrug på et vist niveau, jeg håber også, at vi er enige om, at det kan være svært, når man føler sig taget ved den unævnelige?

Til de 2 sidste afsnit vil jeg spørge dig, hvad du mener om trustpilot, tripadvisor og lignende?

Venligst ikke afspore tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja min ven. Hverken du eller jeg var tilstede - går jeg da ud fra.

Vi ved derfor ikke hvad der skete, men alle synes at tro på 19 cms udsagn. Mange bruger en helt uacceptabel tone. 

Hvis en vare annonceres til en pris der er helt urealistisk lav, har man ikke krav på at få varen til denne pris. Hvis jeg blev tilbudt blow mv til 300kr, ville jeg ikke forvente at få ydelsen til den pris. Det er naivt. 

Nej du er der heller ikke. Du ved ikke om hun er en hustler der bevidst vil tltrække kunder med lave priser for derefter at hæve priserne når kunden er mødt frem. ;)

Prisen er lav ja men man ser lave priser som Onslow nævner så det argument holder ikke, men er det bare optrækkeri så er der ikke ok ;)

Tonen fra anmelder er ikke god er vi enige om som vist alle er enige om !

Men hvad hendes årsag er til hendes måde at være på ved jeg ikke. Det har jeg skrevet, det kan være begynderfejl eller hustleri. Som du siger, du var der ikke, så du ved ikke om hun er en hustler. Det ved jeg heller ikke.  ;)

Jeg ved bare at man ikke kan indgå en aftale og så løbe fra den bagefter uden at den opførsel kan give kritik ! Årsagen til hendes opførsel ved du eller jeg intet om. :) 

Ja jeg ville ikke selv benytte mig af sådan et tilbud, jeg ved ikke om han er naiv  men det lugter discount blowjob, og så kan man rende ind i dårlige oplevelser kunne jeg forestille mig, men kritik af at man hæver prisen 70 % når kunden står i døren i forhold til det der var aftalt er selvfølgelig ok selvom han handler discount. :)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venligst ikke afspore tråden

Du synes med andre ord ikke, at det er relevant at spørge ind til, hvordan BJ i al almindelighed stiller sig til anmeldelsessites, når han synes, at det er synd for pigens forretning?

Der er jo i anmeldelsen ikke tale om, at en konkurrent ønsker at ødelægge ens forretning, som man ofte ser, når der er tale om hotel- og restaurantanmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du synes med andre ord ikke, at det er relevant at spørge ind til, hvordan BJ i al almindelighed stiller sig til anmeldelsessites, når han synes, at det er synd for pigens forretning?

Der er jo i anmeldelsen ikke tale om, at en konkurrent ønsker at ødelægge ens forretning, som man ofte ser, når der er tale om hotel- og restaurantanmeldelser.

Disse sites du refererer til bruger flere tiltag for at vericere en "ægte kunde" bl.a. på Trustpilot skal du oplyse ordre nr, for at en anmeldelse kan blive godkendt.

Derudover foretrækker jeg at se en restaurant og hotel med blandet anmeldelser, så længe virksomheden selv er aktiv og svarer på ris og ros. Da det hurtigt kan virke for kunstigt med kun 5 stjernet anmeldelser.


Og nej, jeg mener ikke det er relevant, at denne tråd også skal indeholde diskussioner om folks meninger om tripadvisor og trustpilot. Da det ikke er andet en afsporing af trådens emne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ALDRIG drømme om at stole på trustpilot, tripadvisor og lignende sider. Dels fordi firmaerne med accept fra disse sider, mod betaling kan få fjernet de dårligs anmeldelser.Dette gør i mine øjne siderne utroværdige, men en måde skal de jo tjene penge på.

Vi/Jeg frekventerer kun restauranter som er blevet os/mig anbefalet af personer som vi/jeg anser som troværdige og vi/jeg sætter pris på.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se Gerog, her har BD en super pointe, virksomhederne kan betale sig til at få slettet anmeldelser, og de firmaer, der er annoncører på Trustpilot behøver ikke engang at betale.

End of tale/afsporing. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ALDRIG drømme om at stole på trustpilot, tripadvisor og lignende sider. Dels fordi firmaerne med accept fra disse sider, mod betaling kan få fjernet de dårligs anmeldelser.Dette gør i mine øjne siderne utroværdige, men en måde skal de jo tjene penge på.

Vi/Jeg frekventerer kun restauranter som er blevet os/mig anbefalet af personer som vi/jeg anser som troværdige og vi/jeg sætter pris på.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Men viser du så slet ikke tillid til en side der har fået dårlige anmeldelser, hvor virksomheden besvarer den dårlige kritik?

Der er jo forskel på at behandle kritik og at få den slettet.

End of afsporing :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men viser du så slet ikke tillid til en side der har fået dårlige anmeldelser, hvor virksomheden besvarer den dårlige kritik?

Der er jo forskel på at behandle kritik og at få den slettet.

End of afsporing :)

Jeg læser den, jo og er opmærksom på deres forklaring, men sammenholder det samtidig med andres erfaringer af stedet. Hvis der er mange anmeldelser med sammenfaldne kritikpunkter, så vil det være et sted jeg/vi ikke vil frekventere, da det er usandsynligt at så mange kan have fået samme dårlige oplevelse.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...