Hop til indhold
Dick Princess

Spontant mini GB i bording i morgen aften evt ? dani er rastløs og liderlig :0

Recommended Posts

Hej alle i dejlige mænd ;) .. 

 

jeg tænkte på om der var nogle der ville være op for et lille mini gb i morgen aften (lørdag) i bording ? 

jeg er meget rasktløs disse dage og jeg tænkte at det var da lige det jeg manglede, at være i centrum for en masse dejlige gentlemen ;) .. 

 

jeg tænker at det nok kommer til at vare en 1:30 til to timer pris er 1000 pr deltager. mulighed for bad både før og efter selvefølgelig.. 

jeg er til alm sex , gerne lidt kinky og en dejlig fast mandehånd dog uden at være for dominerende ;) .. samleje er med kondom, blowjob er uden og der er mulighed for at komme mig i munden for 200 ekstra ;) 

 

skriv gerne herunder om der er nogle der er friske og så giver jeg lige lidt flere dejtaler her i løbet af dagen.. eller på 50 19 38 42 - Mail [email protected] ;) 

 

Hilsen Dani , studinen der hungere efter mere disse dage :D 

 

 

dani_1.jpg.f5f1f535d86837cc290d33721cd6430a.jpg

Redigeret af Daniella

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Daniella

Simpelthen et kanon godt initiativ, som jeg håber får fuld opbakning trods det korte varsel.

Gør det en dag i København, og har jeg fri vil jeg gerne deltage :)

Alle tiders med en elastik på 1 - 1,5 time for 1000 kr, og at bad kan foretages før og efter gangbang.

Hvor mange mænd kan huset max rumme, til sex og venten før og efter til et bad, og måske en kop kaffe, hvis der kommer det på en termokande.

Isvand og engangs krus vil være en god ting også.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

der kan være en 4-5 stykker :) jeg vil gerne holde det enkelt og intimt stadigvæk og så det ikke overgår mine grænser rejse.. 

nu er det jo første gang i jobbet jeg vælger at lave det :P

der vil være kaffe og vand til de dejlige gentlemen der kommer i et andet rum ;) .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hold da op, der er en del interesserede allerede :) ! det er jeg glad for.. 

 

flertallet siger formiddag , så hvad siger de forskellige til kl 11 formiddag :)

Redigeret af Daniella

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis folk lige kunne skrive en sms til mig på 50 19 38 42 og skrive at de deltager så har jeg en chance for at vide hvor mange der gerne vil komme :) .. 

 

Indtil videre har jeg 2 som er fast og 2 måske , så skriv endelig :P

Redigeret af Daniella

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Så fik jeg lidt styr på mit spontane mini GB i morgen :D .

Indtil videre er der et par pladser ledige endnu så jump in ;) .. du kan tilmelde dig på 50 19 38 42. 

Prisen er 1000 for 1 time og 30 minutter til 2 timer alt efter hvad humøret er til , der er mulighed for at komme mig i munden for 200 ekstra.

Det er kl 11 i morgen i Bording adressen får man når man sender en bekræftelse i morgen inden kl 10, der er diskret parkering ikke så langt væk derfra.

OBS OBS – jeg forventer at man er diskret med hvor det er henne ligesom jeg selv er diskret med jeres oplysninger;) det er i privat bolig.

Der vil være lidt vand og kaffe til dem der tørster eller lige skal have en lille pause fra lagenerne ;)

Der er fri benyttelse af bad både før imellem og efter hvis dette ønskes!

Jeg er 22 ung slank pige som vejer 58 kg og er 169 høj , har en b75 langt brunt hår og blå øjne.

Jeg er vild med almindelig kinky sex, hvor der sker noget og der er en fast mandehånd dog uden at blive for dominerende.

JEG ER IKKE TIL anal sex hård sex, ydmygende sex , bæ eller tis ;) .. 

 

dani_1.jpg.f5f1f535d86837cc290d33721cd6430a.jpg

IMG_0070.JPG

image.thumb.jpg.09407dafe815bff71008819f54b9463f.jpg

image.thumb.jpg.f46b27d84b03b401078ea8881c6ad366.jpg

image.thumb.jpg.b40624ffd8c095a4c38bd285ad4280f0.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stor ros, Dani, for initiativet. Jeg kan desværre ikke deltage med så kort tids frist, men hvis du en anden gang vil prøve det, så vil jeg meget gerne være med.

Omvendt er det også fedt med det spontane. Jeg håber I alle får en dejlig dag med masser af varm sex med Dani i centrum.

Og skriv meget gerne en lille beretning, så vi andre kan danne os billeder inde i hovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Daniella. 

Fedt initiativ. Vil meget gerne deltage hvis muligt en anden gang. Kan godt lide dit koncept med at der ikke er alt for bange deltagere. Skriv gerne lige igen hvis/når det gentages. Men vent lige nogle uge pga ferie;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Petro det skal helt sikkert gentages :D .. jeg havde en super fed oplevelse ! 

 

 

jeg håber at de dejlige gentlemen der var hos mig i dag har haft en lige så god oplevelse som mig .. nu vil jeg finde mig noget god aftensmad og nyde solen :D .. 

Knus jeres Dani 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Daniella. Lyder som en rigtig fræk oplevelse. Nu er jeg ikke selv til gangbangs, men får godt nok lyst til et frækt gensyn med dig i næste uge. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så blev det dagen hvor jeg prøvede mit første GB med Daniella. Nok ikke med så mange deltager. Jeg meget spændt på om jeg kunne når der var andre end pigen tilstede. Det gik over alt forventning.  Danielle oplæg var et intimt GB med et mindre antal deltagere og vi var 4 som deltog.

 Vi fik med en fin kø kultur delt de muligheder mellem os.:D  For blowjobs, svensk, fisseslikming,kys, sex i diverse stillinger osv. Danielle skulle som os  som os andre ha  nogle pauser og  sengen også sættes pa plads igen:lol: den var på vej ud på gaden jøsses dog :lol:  Ellers gik det ellers da ud;-). Ind til man ikke mere kunne mere. Dani var ikke upåvirket af vores holdarbejde og har en del nydelse ud af det:D. Dejligt er også at se det salig smil der kom på Dani  da vi kom i gang:D. Syntes at Dani klarede det fint med at forkæle alle deltagere på en gang:D. Man blev tændt bare se på Dani guffe og samtiden med hun bliver  knaldet:D

Jeg var meget glad tilfreds med med min indsats:D og det overgik mine egne forventninger til mig selv:D. Det indtryk jeg fik fra de andre deltager at de  var tilfredse med GBet og Daniella:D  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Daniella. Lyder som en rigtig fræk oplevelse. Nu er jeg ikke selv til gangbangs, men får godt nok lyst til et frækt gensyn med dig i næste uge. :razz:

Hej Lange jeg var  heler ikke selv sikker på at GB var noget for mig. Jeg er blevet selv positivt overrasket over at et mindre intimt GB var så frækt  at deltagi i:D. Kommer der en mulighed igen. Kunne jeg godt melde mig til igen på samme præmisser;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er glad for at høre at det var en god oplevelse. Tror dog jeg vil holde mig til det jeg plejer. Vil hellere være lidt egoistisk og have en sød pige som Daniella for mig selv i en time med dejlig gensidig forkælelse. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...