Hop til indhold
Lady Cherie

Har du glorie og fjer?

Recommended Posts

Nu har vi piger jo hørt herinde en sådan milliard gange...." I snyder i skat!"

Det har siplthen stået i øøh ja en millard indlæg, :D 

Om ikke andet så snyder de udenlandske piger i skat! nogen snyder!

Nogen snyder!

OKay, jeg vil straks gå til bekendelse.... Jeg snyder!

Jeg snyder så meget som jeg kan komme afsted med og som min revisor og skat vil tillade!

Altså betaler jeg både skat og moms! (satans)

Men Jeg er helt klar til at dyrke danskernes ynglingssport nr1 SNYD i SKAT, hvis ikke min revisor, hev mig i ørene.

Men....

Når jeg læser indlæg herinde, så kan jeg forstå, at det er kun de proff. piger, SKAT har til "torskegilde", ? (her er det så min supporter BIG DICK, kommer med den der, smiley med en smiley med store uskyldige øjenvipper) :D

Der er ingen af jer drenge der har snydt i skat?

Lidt sort arbejde?

Fået sat carporten sat op af tømrernaboen?

Sparet momsen?

I betaler gerne jeres Skat med glæde og gerne lidt til, (husk nu ikke noget med at krydse fingrende på ryggen) Få at der feks kan blive bygget en lille bro på færørene?

Eller et lille stk motorvej ingen kører på, eller hvad nu, hvad vores håbløse politikker, vil bruge vores skattekroner til?

Bare for at få lidt glorie og fjer på ryggen? 

Nu er det jo sådan "tour de France" tid.....og Rolf er "ren"

Hvem er jer i denne sammenhæng "ren"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Man kan se brodden i næstens øje, men ej bjælken i eget! 

Ikke helt ordret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Prinz....spørg mig ikke....jeg har ikke fattet det...

Det er et eller andet jeg, betaler, DE, (dem der Skat og ham der revisoren, (de er i ledtog) har udregnet)) ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~

Utalige indlæg skrives af skribenter der hiver håret af sig over pigernes priser, der bringer dem til tiggerstaven, hvor de i deres nød, ydre, deres utilfredshed, over priserne, de i ren liderlighed, med bind for øjnene må betale! (her skal ses billeder :D   :D  :D  )

Alle syntes det er rigtigt godt at få lønforhøjelse på jobbet, mere i bonus....Så er der til en ekstra tur på ferie.

Men ikke proffe piger, de skal gøre det billigere ik?,

Konkurrance er sundt, klart.....Servisen er i top

Spørg Ryanair og SAS 

En klapsammenmad, hvis du får det...men du kommer frem.... ;)

 

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et eller andet jeg, betaler, DE, (dem der Skat og ham der revisoren, (de er i ledtog) har udregnet)) ;)

Hvis du har en revisor, du føler er i ledtog med SKAT, så skulle du måske finde dig en ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg "sparer" momsen hvor det overhovedet er muligt. Så glorien er for længst slukket, og fjerene på ryggen kom aldrig rigtig ud.

Når der skal købes tøj, bil, værktøj osv. så bliver der bedt om rabat. Skal der laves noget håndværkerarbejde som jeg ikke selv kan klare, så skal der etableres ekstra lys for at kunne se - så sort bliver det!

Men jeg betaler gerne min skat - dog så lidt som overhovedet muligt - og nyder at køre på den nye asfalt, og at der trods alt er gratis hjælp at hente på sygehuset hvis "den sorte håndværker" slår sig over fingrene.

Hos pigerne betaler jeg prisen......for dér sparer jeg jo momsen ikke? :-) 

Under alle omstændigheder er det sjældent en god ide at krejle om prisen på en ydelse, da den efter min erfaring bare bliver dårligere deraf.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men....

Når jeg læser indlæg herinde, så kan jeg forstå, at det er kun de proff. piger, SKAT har til "torskegilde", ? (her er det så min supporter BIG DICK, kommer med den der, smiley med en smiley med store uskyldige øjenvipper) :D   wana_fuck.gif

Værsgo Fru Smæk :D .......... wana_fuck.gif wana_fuck.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krejler ALDRIG hos en lyserød, men ellers er det vist en nationalsport her i det jyske . . . ;) Eksen gik altid væk, når datteren og jeg begyndte at krejle priserne ned . . . :-D

Håndværkerne véd, at de sjældent får opgaven, når der skal være faktura med . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler så lidt skat jeg kan slippe afsted med og går ikke af vejen for lidt kreativitet. Så jeg har ikke noget at lade nogen høre og man hører da heller ikke insinueren om skattesnyd fra denne kant. I det hele taget så jeg helst at seksuelle ydelser ikke blev beskattet overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har vi piger jo hørt herinde en sådan milliard gange...." I snyder i skat!"

Det har siplthen stået i øøh ja en millard indlæg, :D 

Om ikke andet så snyder de udenlandske piger i skat! nogen snyder!

Nogen snyder!

OKay, jeg vil straks gå til bekendelse.... Jeg snyder!

Jeg snyder så meget som jeg kan komme afsted med og som min revisor og skat vil tillade!

Altså betaler jeg både skat og moms! (satans)

Men Jeg er helt klar til at dyrke danskernes ynglingssport nr1 SNYD i SKAT, hvis ikke min revisor, hev mig i ørene.

Men....

Når jeg læser indlæg herinde, så kan jeg forstå, at det er kun de proff. piger, SKAT har til "torskegilde", ? (her er det så min supporter BIG DICK, kommer med den der, smiley med en smiley med store uskyldige øjenvipper) :D

Der er ingen af jer drenge der har snydt i skat?

Lidt sort arbejde?

Fået sat carporten sat op af tømrernaboen?

Sparet momsen?

I betaler gerne jeres Skat med glæde og gerne lidt til, (husk nu ikke noget med at krydse fingrende på ryggen) Få at der feks kan blive bygget en lille bro på færørene?

Eller et lille stk motorvej ingen kører på, eller hvad nu, hvad vores håbløse politikker, vil bruge vores skattekroner til?

Bare for at få lidt glorie og fjer på ryggen? 

Nu er det jo sådan "tour de France" tid.....og Rolf er "ren"

Hvem er jer i denne sammenhæng "ren"?

Nu har vi piger jo hørt herinde en sådan milliard gange...." I snyder i skat!"

Det har siplthen stået i øøh ja en millard indlæg, :D 

Om ikke andet så snyder de udenlandske piger i skat! nogen snyder!

Nogen snyder!

OKay, jeg vil straks gå til bekendelse.... Jeg snyder!

Jeg snyder så meget som jeg kan komme afsted med og som min revisor og skat vil tillade!

Altså betaler jeg både skat og moms! (satans)

Men Jeg er helt klar til at dyrke danskernes ynglingssport nr1 SNYD i SKAT, hvis ikke min revisor, hev mig i ørene.

Men....

Når jeg læser indlæg herinde, så kan jeg forstå, at det er kun de proff. piger, SKAT har til "torskegilde", ? (her er det så min supporter BIG DICK, kommer med den der, smiley med en smiley med store uskyldige øjenvipper) :D

Der er ingen af jer drenge der har snydt i skat?

Lidt sort arbejde?

Fået sat carporten sat op af tømrernaboen?

Sparet momsen?

I betaler gerne jeres Skat med glæde og gerne lidt til, (husk nu ikke noget med at krydse fingrende på ryggen) Få at der feks kan blive bygget en lille bro på færørene?

Eller et lille stk motorvej ingen kører på, eller hvad nu, hvad vores håbløse politikker, vil bruge vores skattekroner til?

Bare for at få lidt glorie og fjer på ryggen? 

Nu er det jo sådan "tour de France" tid.....og Rolf er "ren"

Hvem er jer i denne sammenhæng "ren"?

Det er jo slet ikke det handler om, det handler kort og godt at mange i denne brance er på offentlig forsørgelse, kontanthjælp,sygedagpenge,førtidspension etc´ samtidig med man driver forretning ved siden af,  Det er simpelt ikk ok uanset om man er prostitueret eller noget helt andet, så er det organiseret og vi vil jo alle gerne nyde godt af vores velfærdssamfund og ikke ende som Grækenland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser gerne at alle (andre) betaler deres skat. Men glæder mig da over, at jeg kan købe lidt sort hos Lady cherie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har vi piger jo hørt herinde en sådan milliard gange...." I snyder i skat!"

Det har siplthen stået i øøh ja en millard indlæg, :D 

Om ikke andet så snyder de udenlandske piger i skat! nogen snyder!

Nogen snyder!

OKay, jeg vil straks gå til bekendelse.... Jeg snyder!

Jeg snyder så meget som jeg kan komme afsted med og som min revisor og skat vil tillade!

Altså betaler jeg både skat og moms! (satans)

Men Jeg er helt klar til at dyrke danskernes ynglingssport nr1 SNYD i SKAT, hvis ikke min revisor, hev mig i ørene.

Men....

Når jeg læser indlæg herinde, så kan jeg forstå, at det er kun de proff. piger, SKAT har til "torskegilde", ? (her er det så min supporter BIG DICK, kommer med den der, smiley med en smiley med store uskyldige øjenvipper) :D

Der er ingen af jer drenge der har snydt i skat?

Lidt sort arbejde?

Fået sat carporten sat op af tømrernaboen?

Sparet momsen?

I betaler gerne jeres Skat med glæde og gerne lidt til, (husk nu ikke noget med at krydse fingrende på ryggen) Få at der feks kan blive bygget en lille bro på færørene?

Eller et lille stk motorvej ingen kører på, eller hvad nu, hvad vores håbløse politikker, vil bruge vores skattekroner til?

Bare for at få lidt glorie og fjer på ryggen? 

Nu er det jo sådan "tour de France" tid.....og Rolf er "ren"

Hvem er jer i denne sammenhæng "ren"?

Men kunne godt tænke mig at høre din personlige holdning til mit svar ? syntes du det er iorden at drive forretning samtidig med man får offentlig ydelse ? uanset om man er prostitueret eller noget helt andet, for det kan godt virke som om du og få andre piger i dette erhverv føler sig forfulgt

 

Det er jo slet ikke det handler om, det handler kort og godt at mange i denne brance er på offentlig forsørgelse, kontanthjælp,sygedagpenge,førtidspension etc´ samtidig med man driver forretning ved siden af,  Det er simpelt ikk ok uanset om man er prostitueret eller noget helt andet, så er det organiseret og vi vil jo alle gerne nyde godt af vores velfærdssamfund og ikke ende som Grækenland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er jo slet ikke det handler om, det handler kort og godt at mange i denne brance er på offentlig forsørgelse, kontanthjælp,sygedagpenge,førtidspension etc´ samtidig med man driver forretning ved siden af,  Det er simpelt ikk ok uanset om man er prostitueret eller noget helt andet, så er det organiseret og vi vil jo alle gerne nyde godt af vores velfærdssamfund og ikke ende som Grækenland.

Du har selvfølgelig ret. Men når Cherie står frem og fortæller, at hun opfører sig som alle hendes medborgere, smede, revisorer, folketingsmedlemmer osv. Så er det nok ikke for at hun ønsker at fremstå speciel ond eller god men blot almindelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har selvfølgelig ret. Men når Cherie står frem og fortæller, at hun opfører sig som alle hendes medborgere, smede, revisorer, folketingsmedlemmer osv. Så er det nok ikke for at hun ønsker at fremstå speciel ond eller god men blot almindelig.

Tror godt hun kan svare for sig selv, du behøver ikke at score billige point her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror godt hun kan svare for sig selv, du behøver ikke at score billige point her.

Der er fandeme INGEN der scorer billige point hos Fru Smæk, hvis man er heldig kan man få en røvfuld eller en whiplash af pisken.

smileys

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig i mit liv betalt penge til skat. Skattevæsenet tager selv de penge, som de vil have. Før jeg overhovedet ser skyggen af mine penge.

Men jeg ville da gerne have muligheden for selv at vælge, om jeg ville om jeg ville give dem noget. Eller bare beholde det hele selv :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Glade Jern

Jeg bliver faktisk lidt forvirret over dit skriv, for du skriver at mit skriv, slet ikke handler om det jeg skriver.

Hvor jeg spørger hvem af jer er "Ren" ?

Og jeg kan jo hører på de svar, der pt er kommet, at alle dem med fjer og glorie...de er på ferie!

Hr. Jern, det er faktisk mit svar til dig, jeg tror ikke proff piger er meget anderledes end andre medborgere, i dette land, ellers var det jo kun os, der sad til Torskegilde hos skat.

Men hr. Jern, Nu kan jeg kun svare for mig selv.....Jeg modtager taaaaaaaa taaaaaaaaaa Kun Skats indbetalingskort og afregner momsen modvilligt!

Jeg modtager ingen form for: kasketpenge/børnepenge/skolepenge/uddannnelsespenge/boligydelse/sygepenge/førtidspension/bistandshjælp/kontantbidrag/folkepension/aldersrente/dødshjælp/eller anden form for offentlige tilskud!

jeg kan selv og vil selv og resten kan jeg betale mig fra!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...