Hop til indhold
Lady Cherie

Har du glorie og fjer?

Recommended Posts

Kære Glade Jern

Jeg bliver faktisk lidt forvirret over dit skriv, for du skriver at mit skriv, slet ikke handler om det jeg skriver.

Hvor jeg spørger hvem af jer er "Ren" ?

Og jeg kan jo hører på de svar, der pt er kommet, at alle dem med fjer og glorie...de er på ferie!

Hr. Jern, det er faktisk mit svar til dig, jeg tror ikke proff piger er meget anderledes end andre medborgere, i dette land, ellers var det jo kun os, der sad til Torskegilde hos skat.

Men hr. Jern, Nu kan jeg kun svare for mig selv.....Jeg modtager taaaaaaaa taaaaaaaaaa Kun Skats indbetalingskort og afregner momsen modvilligt!

Jeg modtager ingen form for: kasketpenge/børnepenge/skolepenge/uddannnelsespenge/boligydelse/sygepenge/førtidspension/bistandshjælp/kontantbidrag/folkepension/aldersrente/dødshjælp/eller anden form for offentlige tilskud!

jeg kan selv og vil selv og resten kan jeg betale mig fra!

Debatten skyldes nok en vis misundelse over at gp´er har bedre mulighed for stikke lidt til side end de fleste andre....

Hvad er reelt risikoen for at blive snuppet af SKAT for en dinner date men overnatning til en pris i omegnen af 10K? Langt de fleste kunde skal altså være noget ihærdige for at lave noget lignende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...