Hop til indhold
FrankJ

Stil krav til anmeldelser

Recommended Posts

Beklager, den del tager jeg gerne til mig igen. Jeg søgte og fandt ingen anmeldelser fra din hånd, men det siger vist mere om søgesystemet herinde.

Eller at jeg ikke har besøgt nogen pige i lang tid. Det troede jeg egentlig jeg havde :-x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har indtil videre kun skrevet én anmeldelse. Brugte pigens navn i overskriften, og den lægger i det rigtige forum med link til annoncen og sådan gør jeg også fremover. Skriver IKKE adresser eller bynavne hvis det er en lille by. Afslører ikke mere end de gør selv i annoncerne. Vil folk have deres adresse må de selv ringe til dem og lave en aftale.

Redigeret af Prowler

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anmeldelse er vel en anmeldelse eller hvad;) Man kan da godt ha sine tvivl  hvor brugbar vise anmeldelser er:!: Når anmelderen kun bruger enkle udsagnord og ret kortfattig:!:. Til man kan danne et billedet af hvad der er foregået:!:. Skriv gerne nogle kommentar  det gør den mere læsbar og forestålig:idea:  Bedre bliver det heler ikke af at anmelderen bruger udsagn som ikke holder i byretten;) På den måde får anmelderen gjort sig selv total utroværdig :!: På lige fod med en trold osv.:!:  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville da være lettere hvis der var nogle generelle guidelines, eller gode råd til hvad der kan være med i en anmeldelse.

Og så lade den tråd være i toppen af anmeldelses områderne permanent.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville da være lettere hvis der var nogle generelle guidelines, eller gode råd til hvad der kan være med i en anmeldelse.

Og så lade den tråd være i toppen af anmeldelses områderne permanent.

Det har været foreslået før, men faldt ikke i god jord hos smagsdommere/meningsdannere, alle skal have lov at skrive som de vil, både mht. intetsigende overskrifter og fremdeles indhold var svaret. Men pisse irriterende er det sgu. 

Men måske vi skulle høre Admin team om hvad deres indgang vil være, det er trods alt dem der skal rode med det.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har været foreslået før, men faldt ikke i god jord hos smagsdommere/meningsdannere, alle skal have lov at skrive som de vil, både mht. intetsigende overskrifter og fremdeles indhold var svaret. Men pisse irriterende er det sgu. 

Men måske vi skulle høre Admin team om hvad deres indgang vil være, det er trods alt dem der skal rode med det.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

 

Man kan jo ikke tvinge folk til noget :) men derfor kan man jo godt komme med nogle fif.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har været foreslået før, men faldt ikke i god jord hos smagsdommere/meningsdannere, alle skal have lov at skrive som de vil, både mht. intetsigende overskrifter og fremdeles indhold var svaret. Men pisse irriterende er det sgu. 

Men måske vi skulle høre Admin team om hvad deres indgang vil være, det er trods alt dem der skal rode med det.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Jeg har bedt admin om at læse mit indlæg, men har er åbenbart for arrogant til at svare mig.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har været foreslået før, men faldt ikke i god jord hos smagsdommere/meningsdannere, alle skal have lov at skrive som de vil, både mht. intetsigende overskrifter og fremdeles indhold var svaret. Men pisse irriterende er det sgu. 

Men måske vi skulle høre Admin team om hvad deres indgang vil være, det er trods alt dem der skal rode med det.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Jeg har bedt admin om at læse mit indlæg, men har er åbenbart for arrogant til at svare mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Man kan jo ikke tvinge folk til noget :) men derfor kan man jo godt komme med nogle fif.

Selvfølgelig kan man det, ikke mindst når det højst tager 30 sekunder at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes du skal forlange at få dine penge tilbage FrankJ. Mageløs dårlig service...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har været foreslået før, men faldt ikke i god jord hos smagsdommere/meningsdannere, alle skal have lov at skrive som de vil, både mht. intetsigende overskrifter og fremdeles indhold var svaret. Men pisse irriterende er det sgu. 

Men måske vi skulle høre Admin team om hvad deres indgang vil være, det er trods alt dem der skal rode med det.

Sådan husker jeg ikke forløbet, jeg mener at den bare døde (endnu en gang), selvom ideen egentlig er god nok; men det kræver overarbejde fra moderatorerne hvis man ikke vil udnævne et par juniormoderatorer med rettighed til kun at moderere overskrifter (emner), f.eks. dig og Frank J.

For det er helt sikkert et stort og irriterende arbejde  som venter, når der skal ses på både efterlysninger og anmeldelser i alle relevante  fora.:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan husker jeg ikke forløbet, jeg mener at den bare døde (endnu en gang), selvom ideen egentlig er god nok; men det kræver overarbejde fra moderatorerne hvis man ikke vil udnævne et par juniormoderatorer med rettighed til kun at moderere overskrifter (emner), f.eks. dig og Frank J.

For det er helt sikkert et stort og irriterende arbejde  som venter, når der skal ses på både efterlysninger og anmeldelser i alle relevante  fora.:shock:

Jamen vi er ikke uenige i konsensus. Det kan laves på den måde, at der i opsætningen når der laves indlæg i Anmeldelser og Efterlysninger bliver der lagt kriterier ind evt. som en skabelon, hvor denne SKAL udfyldes, før der kan blive tale om at udgive indlægget.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan husker jeg ikke forløbet, jeg mener at den bare døde (endnu en gang), selvom ideen egentlig er god nok; men det kræver overarbejde fra moderatorerne hvis man ikke vil udnævne et par juniormoderatorer med rettighed til kun at moderere overskrifter (emner), f.eks. dig og Frank J.

For det er helt sikkert et stort og irriterende arbejde  som venter, når der skal ses på både efterlysninger og anmeldelser i alle relevante  fora.:shock:

Med det antal anmeldelser og efterlysninger der kommer, vil det ikke være et uoverkommeligt arbejde. Og det kunne vel også tænkes, at en stor del af brugerne hurtigt kan finde ud af at følge reglerne, så jeg deltager gerne.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes du skal forlange at få dine penge tilbage FrankJ. Mageløs dårlig service...

 

Sarkasme kan være en god ting, hvis den er morsom. Ikke hvis den er plat.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, den del tager jeg gerne til mig igen. Jeg søgte og fandt ingen anmeldelser fra din hånd, men det siger vist mere om søgesystemet herinde.

Ja, søgesystemet herinde virker ikke så godt som i den gamle version.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med det antal anmeldelser og efterlysninger der kommer, vil det ikke være et uoverkommeligt arbejde. Og det kunne vel også tænkes, at en stor del af brugerne hurtigt kan finde ud af at følge reglerne, så jeg deltager gerne.

Fint nok, men det er da ikke lykkedes endnu på trods af at der jævnligt er kommet forslag i tråd med det du og Big Dick skriver, og på trods af, at det lyder meget simpelt.

Du kan selv se effekten, eller rettere den manglende effekt af de tråde med indlæg uden en brugbar overskrift.:eek:

Så skal man måske gøre som jeg forstår Big Dick: Lave en skabelon, der skal udfyldes før man kan få godkendt en efterlysning eller anmeldelse, og det tror jeg vil både 'dræbe' skrivelysten og give moderatorer ekstra arbejde.

Om folk vil ændre adfærd til at følge evt nye regler eller tænke at EG kan rende mig et vist sted, det er ikke til at vide. Måske vil det ikke betyde så meget for efterlysninger, da der er tale om nogen, der søger hjælp, men jeg er overbevist om at antallet af anmeldelser vil falde markant, hvis man gør det besværligt at overskriften skal godkendes, derefter skrive dem og endelig få dem postet, men selvfølgelig blot min personlige mening, og jeg kan jo tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige hjemkommet fra ferie kan jeg kun sige: "Don't feed the troll"

Ja der må jo være end grund til at du er EG's  007. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint nok, men det er da ikke lykkedes endnu på trods af at der jævnligt er kommet forslag i tråd med det du og Big Dick skriver, og på trods af, at det lyder meget simpelt.

Du kan selv se effekten, eller rettere den manglende effekt af de tråde med indlæg uden en brugbar overskrift.:eek:

Så skal man måske gøre som jeg forstår Big Dick: Lave en skabelon, der skal udfyldes før man kan få godkendt en efterlysning eller anmeldelse, og det tror jeg vil både 'dræbe' skrivelysten og give moderatorer ekstra arbejde.

Om folk vil ændre adfærd til at følge evt nye regler eller tænke at EG kan rende mig et vist sted, det er ikke til at vide. Måske vil det ikke betyde så meget for efterlysninger, da der er tale om nogen, der søger hjælp, men jeg er overbevist om at antallet af anmeldelser vil falde markant, hvis man gør det besværligt at overskriften skal godkendes, derefter skrive dem og endelig få dem postet, men selvfølgelig blot min personlige mening, og jeg kan jo tage fejl.

Jeg går ud fra, at man skriver anmeldelser herinde for at gøre andre en tjeneste ved at dele sine oplevelser, gode eller dårlige. Hvis det er tilfældet, må man vel også være interesseret i, at så mange som muligt læser dem - og villig til at bruge 30 sekunder på at sikre, at folk får øje på dem.
Det med en skabelon er ikke min idé, og jeg tror heller ikke at jeg er enig i forslaget - netop fordi det vil gøre det for omstændeligt at skrive en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint nok, men det er da ikke lykked. Det endnu på trods af at der jævnligt er kommet forslag i tråd med det du og Big Dick skriver, og på trods af, at det lyder meget simpelt.

Du kan selv se effekten, eller rettere den manglende effekt af de tråde med indlæg uden en brugbar overskrift.:eek:

Så skal man måske gøre som jeg forstår Big Dick: Lave en skabelon, der skal udfyldes før man kan få godkendt en efterlysning eller anmeldelse, og det tror jeg vil både 'dræbe' skrivelysten og give moderatorer ekstra arbejde.

Om folk vil ændre adfærd til at følge evt nye regler eller tænke at EG kan rende mig et vist sted, det er ikke til at vide. Måske vil det ikke betyde så meget for efterlysninger, da der er tale om nogen, der søger hjælp, men jeg er overbevist om at antallet af anmeldelser vil falde markant, hvis man gør det besværligt at overskriften skal godkendes, derefter skrive dem og endelig få dem postet, men selvfølgelig blot min personlige mening, og jeg kan jo tage fejl.

der er noget du har misforstået mht. Mit forslag. Der skal ikke godkendes noget som helst af nogen som helst, det ligger i selve skabelonen at udfylder du den ikke som du er blevet vejledt i så kan du ikke poste anmeldelsen/efterlysningen.

nemmere kan det vist ikke være, og  det sikrer en ensartethed i overskrifternes layout

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen vi er ikke uenige i konsensus. Det kan laves på den måde, at der i opsætningen når der laves indlæg i Anmeldelser og Efterlysninger bliver der lagt kriterier ind evt. som en skabelon, hvor denne SKAL udfyldes, før der kan blive tale om at udgive indlægget.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Forslaget er jo fint, men er det overhovedet praktisk muligt? Er det en funktionalitet der ligger indbygget i forummets software (IP Board)? Hvis ikke, er diskussionen vel nærmest ligegyldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forslaget er jo fint, men er det overhovedet praktisk muligt? Er det en funktionalitet der ligger indbygget i forummets software (IP Board)? Hvis ikke, er diskussionen vel nærmest ligegyldig.

Er de fleste diskussioner herinde ikke det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forslaget er jo fint, men er det overhovedet praktisk muligt? Er det en funktionalitet der ligger indbygget i forummets software (IP Board)? Hvis ikke, er diskussionen vel nærmest ligegyldig.

Skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke kender forumsoftwaren her på sitet, men ved at andre sites har lavet det på denne måde da brugerne heller ikke kunne finde ud af at lave en ordentlig overskrift.

Der vil sikkert være brugere der vil smutte herfra, men dem om det og vil det være et større tab.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...