Hop til indhold
FrankJ

Stil krav til anmeldelser

Recommended Posts

Næsten hver dag bliver jeg død irriteret over totalt intetsigende overskrifter.

Jeg er næppe den eneste, som ikke gider læse samtlige indlæg, men kun den lille del af dem, som er relevante for mig. Derfor er vi formentlig mange, som gerne vil have mulighed for hurtigt at kunne vurdere, om et givet indlæg interesserer os, eller vi skal gå videre til næste indlæg.
Og det er vel det, der er formålet med en overskrift.
Men halvdelen af indlæggene er forsynet med en totalt intetsigende overskrift, og nogle gange skal man læse det meste af en anmeldelse for fx at finde ud af, om pigen overhovedet er relevant for mig, fx: Træffes hun i nærheden af mig, hvor gammel er hun osv.

I kategorien "Falsk markedsføring" findes fx disse overskrifter: "Falsk reklame", "Fake foto", "Falsk telefonnummer?", "kunde 'betjent' århus GB'" - selv om sådanne overskrifter er inderlig overflødige og totalt intetsigende i den pågældende kategori. Man kunne lige så godt skrive "Mariekiks", "Jernbane" osv.

Og det her er kun nogle få eksempler på, hvordan nogen skriver indlæg tilsyneladende uden at tænke på, at de (går jeg ud fra) skal være til gavn for andre - og derfor rimelig nemme at finde frem til.

Derfor vil jeg foreslå, at der opstilles en række klare krav til overskrifter, så de bliver informative og meningsfulde. Man kunne fx kræve, at overskriften indeholder følgende:
Pigens navn og alder, by og eventuelt bydel, navn på eventuel klinik og måske en vurdering mellem 1 og 5.
Desuden at der i starten af anmeldelsen angives et link til pigen (hvis hun findes på nettet).

Det må være overkommeligt for alle at give disse informationer, som vil gøre det meget nemmere for andre.

Der kan måske være grund til at forlange mere info, men det her er, hvad jeg lige kunne komme i tanker om.  

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jow, "hende her," har da været efterlyst nogle gange.

Måske det var en god ide om du anførte nogle løsninger, som kontrast til din ( betettigede) kritik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Delvis enig, titlen skal bestemt indeholde navn + by/klinik navn/annonceoverskrift
Derudover vil et link også være passende at kræve, de fleste anmeldelser uden link, der er den første kommentar altid "Link?"

Men det med at give en rating mellem 1 til 5, kan jeg ikke se nogen grund til.
Man kan jo læse i en anmeldelse om det var en god eller dårlig oplevelse, og om man havde god kemi sammen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jow, "hende her," har da været efterlyst nogle gange.

Måske det var en god ide om du anførte nogle løsninger, som kontrast til din ( betettigede) kritik. 

De er her:

Derfor vil jeg foreslå, at der opstilles en række klare krav til overskrifter, så de bliver informative og meningsfulde. Man kunne fx kræve, at overskriften indeholder følgende:
Pigens navn og alder, by og eventuelt bydel, navn på eventuel klinik og måske en vurdering mellem 1 og 5.
Desuden at der i starten af anmeldelsen angives et link til pigen (hvis hun findes på nettet).

 

Man kan jo læse i en anmeldelse om det var en god eller dårlig oplevelse, og om man havde god kemi sammen.

 

Det synes jeg, at jeg har svaret på.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

De er her:

Derfor vil jeg foreslå, at der opstilles en række klare krav til overskrifter, så de bliver informative og meningsfulde. Man kunne fx kræve, at overskriften indeholder følgende:
Pigens navn og alder, by og eventuelt bydel, navn på eventuel klinik og måske en vurdering mellem 1 og 5.
Desuden at der i starten af anmeldelsen angives et link til pigen (hvis hun findes på nettet).

Det synes jeg, at jeg har svaret på.

tja, men bortset fra geografien så er jeg ligeglad med de anførte krav. Det er ikke så enkelt Frank. 

Nogen synes hårfarven, bryst/numse omfang, højde osv er vigtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Næsten hver dag bliver jeg død irriteret over totalt intetsigende overskrifter.

Jeg er næppe den eneste, som ikke gider læse samtlige indlæg, men kun den lille del af dem, som er relevante for mig. Derfor er vi formentlig mange, som gerne vil have mulighed for hurtigt at kunne vurdere, om et givet indlæg interesserer os, eller vi skal gå videre til næste indlæg.
Og det er vel det, der er formålet med en overskrift.
Men halvdelen af indlæggene er forsynet med en totalt intetsigende overskrift, og nogle gange skal man læse det meste af en anmeldelse for fx at finde ud af, om pigen overhovedet er relevant for mig, fx: Træffes hun i nærheden af mig, hvor gammel er hun osv.

I kategorien "Falsk markedsføring" findes fx disse overskrifter: "Falsk reklame", "Fake foto", "Falsk telefonnummer?", "kunde 'betjent' århus GB'" - selv om sådanne overskrifter er inderlig overflødige og totalt intetsigende i den pågældende kategori. Man kunne lige så godt skrive "Mariekiks", "Jernbane" osv.

Og det her er kun nogle få eksempler på, hvordan nogen skriver indlæg tilsyneladende uden at tænke på, at de (går jeg ud fra) skal være til gavn for andre - og derfor rimelig nemme at finde frem til.

Derfor vil jeg foreslå, at der opstilles en række klare krav til overskrifter, så de bliver informative og meningsfulde. Man kunne fx kræve, at overskriften indeholder følgende:
Pigens navn og alder, by og eventuelt bydel, navn på eventuel klinik og måske en vurdering mellem 1 og 5.
Desuden at der i starten af anmeldelsen angives et link til pigen (hvis hun findes på nettet).

Det må være overkommeligt for alle at give disse informationer, som vil gøre det meget nemmere for andre.

Der kan måske være grund til at forlange mere info, men det her er, hvad jeg lige kunne komme i tanker om.  

Jeg har forsøgt at finde dine egne anmeldelser, Frank. Så jeg kan se, hvordan det skal gøres efter din egen mening. Men kan ikke finde nogen. Jeg kan kun se dine seneste indlæg, 8 til 10 styks, og der er ingen anmeldelser. Sæt venligt nogle links til dine EGNE anmeldelser, ind i denne tråd, så vi kan se, hvordan det skal gøres. På forhånd tak.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøse kommentarer er også velkomne

Det er skam seriøst. Det spændende ved Eroguide er netop højden til loftet og bredden, dvs vores forskellige måder at udtrykke os på.

Hvis formen skal lægges i faste rammer, stopper jeg med at skrive her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med synspunkter fra begge lejre. 

Skriv navn og by i overskriften på jeres anmeldelser og flere vil læse dem. Samt senere finde dem via Eroguides søgefunktion.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næsten hver dag bliver jeg død irriteret over totalt intetsigende overskrifter.

Jeg er næppe den eneste, som ikke gider læse samtlige indlæg, men kun den lille del af dem, som er relevante for mig. Derfor er vi formentlig mange, som gerne vil have mulighed for hurtigt at kunne vurdere, om et givet indlæg interesserer os, eller vi skal gå videre til næste indlæg.
Og det er vel det, der er formålet med en overskrift.
Men halvdelen af indlæggene er forsynet med en totalt intetsigende overskrift, og nogle gange skal man læse det meste af en anmeldelse for fx at finde ud af, om pigen overhovedet er relevant for mig, fx: Træffes hun i nærheden af mig, hvor gammel er hun osv.

I kategorien "Falsk markedsføring" findes fx disse overskrifter: "Falsk reklame", "Fake foto", "Falsk telefonnummer?", "kunde 'betjent' århus GB'" - selv om sådanne overskrifter er inderlig overflødige og totalt intetsigende i den pågældende kategori. Man kunne lige så godt skrive "Mariekiks", "Jernbane" osv.

Og det her er kun nogle få eksempler på, hvordan nogen skriver indlæg tilsyneladende uden at tænke på, at de (går jeg ud fra) skal være til gavn for andre - og derfor rimelig nemme at finde frem til.

Derfor vil jeg foreslå, at der opstilles en række klare krav til overskrifter, så de bliver informative og meningsfulde. Man kunne fx kræve, at overskriften indeholder følgende:
Pigens navn og alder, by og eventuelt bydel, navn på eventuel klinik og måske en vurdering mellem 1 og 5.
Desuden at der i starten af anmeldelsen angives et link til pigen (hvis hun findes på nettet).

Det må være overkommeligt for alle at give disse informationer, som vil gøre det meget nemmere for andre.

Der kan måske være grund til at forlange mere info, men det her er, hvad jeg lige kunne komme i tanker om.  

Fair nok, kan du så lige henvise til alle de anmeldelser, du har skrevet og som opfylder alle de krav, du stiller, for dem opfylder dine bidrag vel her på EG? Man bør vel feje for egen dør først.

Og udover det, hvordan forstiller du dig så, at en evt skabelon skal håndhæves. Jeg tvivler på at mods er parate og har tid og lyst til at læse/redigere overskrifter.

Er selvfølgelig enig i, at overskrifter skal være informative, ellers kan man jo ligeså godt nøjes med at skrive BLA BLA BLA, som det jo desværre oftest sker. :cry:

Og i øvrigt har dette flere gange været oppe på EG, og du kan jo selv se/bedømme det hidtidige resultat. 

                            

Nå ikke, nok fordi der heller ikke har været noget resultat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja, men bortset fra geografien så er jeg ligeglad med de anførte krav. Det er ikke så enkelt Frank. 

Nogen synes hårfarven, bryst/numse omfang, højde osv er vigtig. 

Kan du acceptere, at andre synes, det kunne være rart at vide, hvad pigen hedder, hvor hun arbejder og hvor gammel hun er?

Det er skam seriøst. Det spændende ved Eroguide er netop højden til loftet og bredden, dvs vores forskellige måder at udtrykke os på.

Hvis formen skal lægges i faste rammer, stopper jeg med at skrive her.

Synes du, der er højt til loftet, når man bliver kritiseret for at spørge, hvad Mylenas hund hedder? Jeg kunne nævne en hel del andre lignende eksempler, men find dem selv.

Jeg har forsøgt at finde dine egne anmeldelser, Frank. Så jeg kan se, hvordan det skal gøres efter din egen mening. Men kan ikke finde nogen. Jeg kan kun se dine seneste indlæg, 8 til 10 styks, og der er ingen anmeldelser. Sæt venligt nogle links til dine EGNE anmeldelser, ind i denne tråd, så vi kan se, hvordan det skal gøres. På forhånd tak.

Du er meget velkommen til at læse mit indlæg, hvis du gerne vil se, hvordan det (efter min mening) skal gøres.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er meget velkommen til at læse mit indlæg, hvis du gerne vil se, hvordan det (efter min mening) skal gøres.

Jeg tror Stump efterlyste, om du havde skrevet en anmeldelse på noget tidspunkt i din tid på Eroguide. Bare sådan til inspiration.

Ellers er du jo bare en, der forlanger alt muligt af dine omgivelser, uden at give noget igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror Stump efterlyste, om du havde skrevet en anmeldelse på noget tidspunkt i din tid på Eroguide. Bare sådan til inspiration.

Ellers er du jo bare en, der forlanger alt muligt af dine omgivelser, uden at give noget igen.

I er åbenbart en del, som hellere vil kritisere/mistænkeliggøre mig end forholde jer til mit forslag.
Det er I naturligvis velkomne til, men jeg har mere interessante gøremål end at svare på det.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er åbenbart en del, som hellere vil kritisere/mistænkeliggøre mig end forholde jer til mit forslag.Det er I naturligvis velkomne til, men jeg har mere interessante gøremål end at svare på det.

Jeg er imponeret: Du har nu skrevet 147 indlæg herinde, men ikke een anmeldelse du kan henvise til? For min skyld kan du godt forfølge dine mere interessante gøremål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

I er åbenbart en del, som hellere vil kritisere/mistænkeliggøre mig end forholde jer til mit forslag.Det er I naturligvis velkomne til, men jeg har mere interessante gøremål end at svare på det.

Hej Frank. Hvor mange anmeldelser har DU SELV skrevet? Jeg kan ikke finde nogen. Send venligst links.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke problemet er så stort som trådstarter gør det til, men synes dog alligevel han har en pointe, og at tråden her fungerer som en berettiget opsang. Pigens navn og lokation, bør som minimum fremgå af overskriften, gerne suppleret med et dækkende adjektiv. Tager man et hurtigt kig nedover de forskellige anmeldelsesfora, synes jeg nu egentlig også de fleste anmeldelser følger dette.

Og da jeg selv, tilsyneladende modsat trådstarter, anmelder så godt som alle mine oplevelser, skal jeg da gerne feje for egen dør og bidrage med et par eksempler [klapper sig selv på ryggen til lyden af spredte klapsalver og sarkastiske hurraråb]:

Dolly - storbarmet BBW på Amager

Tamira - Vesterbro

TS Malizia, Valby

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er åbenbart en del, som hellere vil kritisere/mistænkeliggøre mig end forholde jer til mit forslag.Det er I naturligvis velkomne til, men jeg har mere interessante gøremål end at svare på det.

Der er et gammelt ordsprog der hedder "Lead by example", og det er det du ikke gør.
Det svarer lidt til du siger "vi skal cykle med cykelhjelm", men at du ikke selv gør det.

Og nej, vi mistænkliggøre dig ikke, men når du vil blande dig i vores adfærd, så skal man da forvente lidt kritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er imponeret: Du har nu skrevet 147 indlæg herinde, men ikke een anmeldelse du kan henvise til? For min skyld kan du godt forfølge dine mere interessante gøremål.

Jeg har skrevet en anmeldelse hver eneste gang jeg har besøgt en pige. Det kan man ikke sige om alle andre herinde.
I øvrigt kommer det ikke sagen ved, hvad jeg har skrevet af anmeldelser.
Jeg har -  i modsætning til dig - fremsat et forslag, som kan gøre livet lettere for alle herinde og som tager anmeldere 10 sekunder at leve op til. Men hvis du hellere vil kritisere og mistænkeliggøre min person end at gå efter bolden, så gør du endelig det.

Der er et gammelt ordsprog der hedder "Lead by example", og det er det du ikke gør.
Det svarer lidt til du siger "vi skal cykle med cykelhjelm", men at du ikke selv gør det.
Og nej, vi mistænkliggøre dig ikke, men når du vil blande dig i vores adfærd, så skal man da forvente lidt kritik.

Jeg har skrevet en anmeldelse hver eneste gang jeg har besøgt en pige. Det kan man ikke sige om alle andre herinde. I øvrigt kommer det ikke sagen ved, hvad jeg har skrevet af anmeldelser.
Jeg har -  i modsætning til dig - fremsat et forslag, som kan gøre livet lettere for alle herinde og som tager anmeldere 10 sekunder at leve op til. Men hvis du hellere vil kritisere og mistænkeliggøre min person end at gå efter bolden, så gør du endelig det.
Jeg vil gerne have kritik af mit forslag og en seriøs diskussion af det, men bidrager du til det?

Hej Frank. Hvor mange anmeldelser har DU SELV skrevet? Jeg kan ikke finde nogen. Send venligst links.:-D

Jeg har skrevet en anmeldelse hver eneste gang jeg har besøgt en pige. Det kan man ikke sige om alle andre.
I øvrigt kommer det ikke sagen ved, hvad jeg har skrevet af anmeldelser.
Jeg har -  i modsætning til dig - fremsat et forslag, som kan gøre livet lettere for alle herinde og som tager anmeldere 10 sekunder at leve op til. Men hvis du hellere vil kritisere og mistænkeliggøre min person end at gå efter bolden, så gør du endelig det.

Jeg mener ikke problemet er så stort som trådstarter gør det til, men synes dog alligevel han har en pointe, og at tråden her fungerer som en berettiget opsang. Pigens navn og lokation, bør som minimum fremgå af overskriften, gerne suppleret med et dækkende adjektiv. Tager man et hurtigt kig nedover de forskellige anmeldelsesfora, synes jeg nu egentlig også de fleste anmeldelser følger dette.

Og da jeg selv, tilsyneladende modsat trådstarter, anmelder så godt som alle mine oplevelser, skal jeg da gerne feje for egen dør og bidrage med et par eksempler [klapper sig selv på ryggen til lyden af spredte klapsalver og sarkastiske hurraråb]:

Dolly - storbarmet BBW på Amager

Tamira - Vesterbro

TS Malizia, Valby

Tak for at du i det mindste indledningsvis forholder dig kreativt til mit forslag, men jeg kunne godt vide, hvorfra du har den idé at, jeg ikke har anmeldt mine besøg hos piger. Gider du fortælle mig det?
Selvfølgelig kan du mene, at problemet ikke er stort, selv om jeg ikke er enig. Men kan du ikke også mene, at det ikke tager lang tid at leve op til det?
Jeg har skrevet en anmeldelse hver eneste gang jeg har besøgt en pige. Det kan man ikke sige om alle andre.
I øvrigt kommer det ikke sagen ved, hvad jeg har skrevet af anmeldelser.
Jeg har -  i modsætning til dig - fremsat et forslag, som kan gøre livet lettere for alle herinde og som tager anmeldere 10 sekunder at leve op til. Men hvis du hellere vil kritisere og mistænkeliggøre min person end at gå efter bolden, så gør du endelig det.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg har skrevet en anmeldelse hver eneste gang jeg har besøgt en pige. Det kan man ikke sige om alle andre.I øvrigt kommer det ikke sagen ved. Jeg har fremsat et forslag, som kan gøre livet lettere for alle herinde og som tager anmeldere 10 sekunder at leve op til. Men hvis du hellere vil kritisere og mistænkeliggøre min person end at gå efter bolden, så gør du endelig det.

Hvis du læser hvad jeg skrev, så vil du læse at jeg IKKE mistænkeliggøre din person.

 

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lytter gerne til kritik af mit forslag og forslag til modifikationer af det, men herefter gider jeg ikke svare på kritik af min person.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lytter gerne til kritik af mit forslag og forslag til modifikationer af det, men herefter gider jeg ikke svare på kritik af min person.

Kan du ikke linke til en af dine anmeldelser?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du læser hvad jeg skrev, så vil du læse at jeg IKKE mistænkeliggøre din person.

"Der er et gammelt ordsprog der hedder "Lead by example", og det er det du ikke gør. "

 

Kan du ikke linke til en af dine anmeldelser?

 

Kan du ikke læse mine indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tak for at du i det mindste indledningsvis forholder dig kreativt til mit forslag, men jeg kunne godt vide, hvorfra du har den idé at, jeg ikke har anmeldt mine besøg hos piger. Gider du fortælle mig det?
Selvfølgelig kan du mene, at problemet ikke er stort, selv om jeg ikke er enig. Men kan du ikke også mene, at det ikke tager lang tid at leve op til det?Jeg har skrevet en anmeldelse hver eneste gang jeg har besøgt en pige. Det kan man ikke sige om alle andre.

Beklager, den del tager jeg gerne til mig igen. Jeg søgte og fandt ingen anmeldelser fra din hånd, men det siger vist mere om søgesystemet herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...