Hop til indhold
lidenskabogvarme

Fedte for de lyserøde

Recommended Posts

Nej det er fordi de er nogle mennesker med en holdning til og behandling af kvinder der ville inkassere dem deres livs røvfuld hos mig. 

Hvis de gerne vil have den slags er det Cherie de skal kontakte... :) 

Resten af det du har skrevet har jo ikke meget med det oprindelige emne at gøre... men derfor må du gerne besøge mig alligevel :) OM fyrene fedter eller pigerne forsøger at manipulere med tingene har intet at gøre med det oprindelige emne eller det oprindelige spørgsmål som var det jeg svarer på

 

Det TS spurgte om var om der er fidus i at fedte på den måde som småskårne brugere herinde har sure opstød over.... og nej - det er der ikke .  Altså siger det mere om dem der har travlt med om andre fedter end om dem der er enige med pigerne fordi der kan være god grund til at være enig

Jeg gentager - du ved ikke en hujende fis om hvorvidt der er nogen fidus i at fedte for pigerne - for du ved ikke ALT i den her verden - og heller ikke hvad der i hemmelighed foregår mellem andre mennesker, herunder andre GP´er og kunder....  Så JO! der er en fidus for nogle - og at du ikke har oplevet det er ikke ensbetydende med at det ikke foregår... DU VED IKKE ALT!!!!! :(

Du behøver nok ikke at sidde og vente på mit opkald om et besøg ;) Jeg ved jo hvor nødigt du ønsker mit selskab - så det vil jeg da ikke udsætte dig for... det ville vel også bare være et groft overgreb :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men .... det er jo meget simpelt.

Det er lige så latterligt at fedte for lyserøde som at fremsætte som en kendsgerning at nogen anden fedter for lyserøde. Det kan vi jo nemlig ikke vide noget om. Ikke heller om der findes nogen fidus med at fedte eller om at fedte den ene gang ikke var at fedte men blot at være enig og den anden gang virkelig var et fedteri på høj niveau og at aftenen bød en gratis runde i nogens seng.

Og det man faktiskt ikke ved noget om, skal man jo heller ikke påstå at man ved. 

I øvrigt fedter jeg for dejlige kvinder dagligt i det virkelige liv. Born and raised that way. Og somme tider lykkes det mig faktiskt at havne i nogens seng.:wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg kunne bedst forestille mig nogen fedtede for Pigerne... Har det effekt? I en debat tror jeg egentlig ikke. Jo måske ved nogle Piger WHO knows . I en anmeldelse/ efterlysning giver det nok i højere grad pote. Jeg sympatiserer da ligeledes mere for dem som anbefaler mig varmt, naturligvis

Men for mig er det egentlig fuldstændig ligegyldig!! Hvis jeg diskuterede med en lyserød ville jeg da være hamrende ligeglad om der var nogle nikkedukker som tog Pigens sympati. Pånær hvis der kommer nogle gode modargumenter som kan overbevise mig om jeg tager fejl, så har jeg min egen holdning til tingene... Uanset om jeg skal diskutere/ debattere med en eller 10

så slik i så meget røv som i lyster :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ah til en vis grad er det.. Men det er så en anden, længere diskution :)

 

Så fordi du ikke synes et ansigt er pænt, så kan jeg eller en anden ikke synes det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den udfordrende kunst herinde - og nok også andre steder i livet - er at sige sin holdning ud fra det man mener om emnet og ikke ud fra det man føler personligt for de involverede i debatten.:!:

Jeg skriver udfordrende kunst for det er jo ikke nemt når vi er følelsesmennesker. :-)

Enkelte herine liker  jo også meget ofte deres favoritpiges indlæg eller bakker hende meget op, tit kan det være fordi at det er fornuften der står bag handlingen men tit er det garanteret også følelserne for pigen der står bag handlingen. Det behøver jo heller ikke at være at fedte for en pige bare. Vend det om. Vi og jeg ikke mindst kan jo også alle fra starten af være ligeså negativt indstillet overfor en anden bruger, og så vil det være opad bakke for den bruger fra starten af i en debat hvor vi deltog, fordi vi er trætte af brugeren fra starten af. Har vi kendt en bruger herinde godt via pm, måske vi betragter ham som en buddy, måske har man mødtes også, jamen så vil vi jo nok også være på nippet til at være venlige og bakke ham op mere end overfor andre brugere man ingen relation har til.  For mig at se er det ikke kun de lyserøde, men nok mest udtalt ved de lyserøde men det gælder da hele vejen rundt. Er ens indlæg og handlinger åbent præget af ens følelser for en bruger fremfor fornuft til sagens kerne så er problemet der jo både for debatten og for vedkommende selv.:!:

Debatten er nu sund nok at tage og forholdet er her jo. Jeg ser at nogen herinde hænger sig i formålet med at fedte for de lyserøde ret indgående. Mit gæt er som sagt det er ganske simpelt, vi er styret af vores følelser og jeg tror ikke på de gæt om særbehandling. Jeg kritiserer faktisk heller ikke nogen, det er jo menneskeligt når vi er de følelsesmennesker som vi er. Men som de uperfekte mennesker som vi er, så burde vi jo prøve  at nøgternt tage udgangspunkt i sagens kerne og ikke i følelserne for personerne, så ville der være færre konflikter, krige, problemer, ballade og bedre kommunikation og debat, men det er en udfordring og svært når jeg og vi er følelsesmennesker men udfordringen kan da tages op hele tiden i alle sammenhænge i livet, ikke kun her, og for tit vil jeg og vi falde i, men andre gange vil man måske tænke sig om to gange, det skader aldrig at vi og jeg gør det, hvis vi husker at gøre det. Derfor er debatten sund nok her, vi skal da heller ikke undertrykke følelserne, men bare huske fornuften også. :smile:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...