Hop til indhold
lidenskabogvarme

Fedte for de lyserøde

Recommended Posts

Jeg ser ind i mellem små-sure opstød i debatterne om at nogen skulle "fedte for de lyserøde".

Nu er jeg blevet nysgerrig: hvad skulle fordelen ved det være ?

Jeg plejer ikke at præsentere mig med mit nick fra EG, men selvom jeg gjorde kan jeg ikke rigtig se, at det skulle give mig en bedre service, at jeg havde givet den ene eller anden pige ret i en debat. Det er jo mig, der er kunden, så det er vel under alle omstændigheder i pigens interesse at give en god service - og det er vel det, der tæller.

Man kan så sige, at det er super fedt, når der er en god kemi gæst/pige imellem og det er jeg i den grad enig i. Men den gode kemi kommer jo heller ikke fra en debat, men fra den gensidige sympati, man kan være heldig at opbygge når man er sammen.

Eller, er der en fidus i dette, som jeg har overset ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller, er der en fidus i dette, som jeg har overset ?

nej det er der ikke - det giver lige præcis 0 og nix ekstra.. 

det er da fedt for os piger at vide hvis der kommer en person hvor der er basis for samtale fordi vi har nogenlunde samme indstilling til visse emner - men  ud over det... så er der ikke en skid ekstra at hente

og det ved alle de klaphatte der fyrer den slags pis af egentlig godt.... det er tilfældigvis bare et billigt argument der lyder godt når man er derhenne hvor man ikke længere har format nok til at gå efter bolden men er nødt til at gå efter spilleren

 

Det siger udelukkende noget om den person der er dum nok til at fyre den slags af - ikke  noget om den person der er enig med GPen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Piger (GPer eller ej) får generelt flere likes etc. end fyre, og sådan er det bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger (GPer eller ej) får generelt flere likes etc. end fyre, og sådan er det bare :)

Måske det de skriver faktisk giver god mening ind i  mellem.. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selfølgelig får vi flere likes. Vi viser både bryster og røv på billederne :P 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selfølgelig får vi flere likes. Vi viser både bryster og røv på billederne :P 

 

 

Det gør jeg da også :P

Rødvinspatter og røv :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser ind i mellem små-sure opstød i debatterne om at nogen skulle "fedte for de lyserøde".

Nu er jeg blevet nysgerrig: hvad skulle fordelen ved det være ?

Hvad er meningen med livet? Herunder især: meningen med at deltage i debatter her?

En åbenlys "fordel" er flirt og gensidige sympatierklæringer. En drivkraft i utrolig megen on line-debat (sammen med had og gensidige sympatierklæringer ...): Bekræftelse.

Jeg plejer ikke at præsentere mig med mit nick fra EG,

 

Men hvis du har skrevet en anmeldelse kan det da sagtens være du kan identificeres alligevel. Det ved jeg, at jeg kan.

 

Man kan så sige, at det er super fedt, når der er en god kemi gæst/pige imellem og det er jeg i den grad enig i. Men den gode kemi kommer jo heller ikke fra en debat, men fra den gensidige sympati, man kan være heldig at opbygge når man er sammen.

Det ene udelukker vel ikke det andet?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske det de skriver faktisk giver god mening ind i  mellem.. :)

 

Skulle det give mere mening blot fordi de er lyserøde? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle det give mere mening blot fordi de er lyserøde? :)

Nej, jeg tænkte mere på det de siger, lyserød eller ej :)

Ikke for at generalisere, men flere lyserøde herinde, "is more than just a pretty face".

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej det er der ikke - det giver lige præcis 0 og nix ekstra.. 

det er da fedt for os piger at vide hvis der kommer en person hvor der er basis for samtale fordi vi har nogenlunde samme indstilling til visse emner - men  ud over det... så er der ikke en skid ekstra at hente

og det ved alle de klaphatte der fyrer den slags pis af egentlig godt.... det er tilfældigvis bare et billigt argument der lyder godt når man er derhenne hvor man ikke længere har format nok til at gå efter bolden men er nødt til at gå efter spilleren

 

Det siger udelukkende noget om den person der er dum nok til at fyre den slags af - ikke  noget om den person der er enig med GPen 

Det er da dejligt at du endnu en gang uden den mindste smule slingren kan slå fast hvordan tingene står i hele branchen :(

Du har selvfølgelig ikke belæg for at fastslå at det ikke foregår - for det første kan du jo ikke vide hvad der foregår kunde og GP imellem - så du burde nok nøjes med at tale for dig selv. For det andet så har jeg tilmed set eksempler på GP´er som har forsøgt at lokke brugere til at støtte dem på den ene eller anden måde for modydelser.

Dernæst kommer at fordi GP´en ikke belønner en bruger for hans støtte, er det da ikke ensbetydende med at mange ikke forsøger den metode til at indynde sig hos GP´en ;)

Hvis du oplever bare en brøkdel af det samme som de andre piger herinde - som du jo tydeligvis kender så meget til at du kan udtale dig i absolute termer på deres vegne - så vil du da også selv have oplevet noget af al det fedteri der foregår bag linjerne.

Dertil kan du lægge at uenighed med de lyserøde herinde kan medføre at man kommer i bad standing - både hos enkelte piger eller sågar af hele grupper ( af begge køn) - dét afholder flere brugere fra at skrive anmeldelser og deltage i debatter, fordi de ikke vil risikere at de pludselig ikke kan besøge den eller den pige. Du har jo endda selv stolt proklameret at der er et par brugere som aldrig vil kunne besøge dig fordi de har tilladt sig at have en anden holdning end dig....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Ikke for at generalisere, men flere lyserøde herinde, "is more than just a pretty face".

Sådan er det vel med alle medlemmerne herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har jo endda selv stolt proklameret at der er et par brugere som aldrig vil kunne besøge dig fordi de har tilladt sig at have en anden holdning end dig....

Nej det er fordi de er nogle mennesker med en holdning til og behandling af kvinder der ville inkassere dem deres livs røvfuld hos mig. 

Hvis de gerne vil have den slags er det Cherie de skal kontakte... :) 

Resten af det du har skrevet har jo ikke meget med det oprindelige emne at gøre... men derfor må du gerne besøge mig alligevel :) OM fyrene fedter eller pigerne forsøger at manipulere med tingene har intet at gøre med det oprindelige emne eller det oprindelige spørgsmål som var det jeg svarer på

 

Det TS spurgte om var om der er fidus i at fedte på den måde som småskårne brugere herinde har sure opstød over.... og nej - det er der ikke .  Altså siger det mere om dem der har travlt med om andre fedter end om dem der er enige med pigerne fordi der kan være god grund til at være enig

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej

Så det er altså ifølge din mening "flere lyserøde herinde, "is more than just a pretty face"."?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så det er altså ifølge din mening "flere lyserøde herinde, "is more than just a pretty face"."?

Det sagde jeg ikke. Du sagde alle medlemmerne.. Og her er da både grimme og dumme mennesker. (Der er også de smukke og kloge.. som Mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det sagde jeg ikke. Du sagde alle medlemmerne.. Og her er da både grimme og dumme mennesker. (Der er også de smukke og kloge.. som Mig :D

Ja, det gjorde jeg. Alle har vel mere end et smukt ansigt.
Skønhed
er jo ikke definérbart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Det TS spurgte om var om der er fidus i at fedte på den måde som småskårne brugere herinde har sure opstød over.... og nej - det er der ikke .  Altså siger det mere om dem der har travlt med om andre fedter end om dem der er enige med pigerne fordi der kan være god grund til at være enig

Beklager en evt afsporing, men hvem er denne TS, du henviser til? :o

Synes at det efterhånden er blevet dårlig vane at bruge forkortelser af handles, så man skal enten læse hele tråden igen fra start eller gætte sig til, hvem der måske menes, ingen TS falder lige i øjnene i øjnene i denne tråd.

Med andre ord så kort sagt dårlig stil at ikke give sig tid til at skrive handlet, når der ikke ligefrem citeres et indlæg. :unsure:

 

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smo

Det er en forkortelse for "TrådStarter". Enig i, at der bruges for mange indforståede forkortelser.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en forkortelse for "TrådStarter". Enig i, at der bruges for mange indforståede forkortelser.

GF

Så husk lige at feje for egen dør :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smo

Det er en forkortelse for "TrådStarter". Enig i, at der bruges for mange indforståede forkortelser.

GF

Tak, men det er da komplet tåbeligt.

Hvis man ikke har tid/overskud til at skrive handlet 'bør' man vel bruge en forkortet 'version af handlet, selvom dette er en sløj løsning. Så lange er det fleste handles vel ikke, at det er et problem at skrive dem i et svar.

Forkortelser er i mine øjne en pestilens, og de hjemmelavede er om muligt endnu værre end en pestilens. :oops: Nå men dette er jo irrelevant i forhold til denne tråd. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...