Hop til indhold
holstebronx

Kommentarer - - - -> afsporinger

Recommended Posts

Jeg tror at jeg selv engang herinde har skrevet, at hvis man ser noget der "skriger i øjnene" , så anmeld og kom videre :) 

Men jeg er åbenbart lidt i tvivl om proceduren alligevel...  Er det totalt forbudt at kommentere på noget der "skriger i øjnene" ? Det kunne lyde til at man ender med en "ostemad" 

- Det er måske mest et spørgsmål til administrationen :)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit seneste udfald skal ses som et signal om at vi i administrationen er rigtig trætte af at de samme brugere trodser vores henstillinger gang på gang. Derfor vil der nu blive slået i bordet. Hvis man ønsker at debatere noget der er skrevet under anmeldelser eller efterlysninger, så kan man oprette en ny tråd under generel debat og quote det indlæg man ønsker at debatere.

En generel opfordring til brugerne er at hvis man ser noget som overtræder vores regelsæt eller tråde som er fejlplaceret, så vær venlig at bruge anmeldelses funktionen og undlad at skrive kommentarer om det i tråden. For det første fører det ofte til flere kommentarer og tråden kan hurtigt løbe af sporet, og for det andet betyder det at vi skal rydde op i tråden og slette ligegyldige kommentarer hvilket kan være svært uden at meningen går tabt hvis tråden har kørt lidt tid inden vi ser det.

Vi oplever også at brugere bevidst afsporer tråde med debat hvis de har anmeldt et indlæg og vi i administrationen ikke har behandlet sagen efter brugerens ønske. Den slags vil vi også slå hårdt ned på i eftertiden.

Men fordi en bruger laver et enkelt fejltrin får vedkommende ikke en advarsel, hvis man gentagne gange gør den slags eller fortsætter afsporingen efter vi har grebet ind i en tråd så kan man risikere en advarsel eller karantæne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men kan man blive ved at finde sig i at de samme bliver ved med at gå lige til grænsen ;). De ved udmærket at de går lige til grænsen med deres skriv. De kan vel ikke selv se, hvor dræbene deres indholdsløs indlæg  er for skrive lysten hos mange andre. Det er ikke et støre tab at hvis man kunne slipper for deres skriv i trådene;)    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men kan man blive ved at finde sig i at de samme bliver ved med at gå lige til grænsen ;). De ved udmærket at de går lige til grænsen med deres skriv. De kan vel ikke selv se, hvor dræbene deres indholdsløs indlæg  er for skrive lysten hos mange andre. Det er ikke et støre tab at hvis man kunne slipper for deres skriv i trådene;)    

Kan du komme med nogle eksempler på det du mener?

Det ville lette forståelsen - i hvert fald for mig. 

Tak!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du komme med nogle eksempler på det du mener?

Det ville lette forståelsen - i hvert fald for mig. 

Tak!!!

 

Hej Krølle Bølle du kan læse denne fine gode anmeldelse og bedømme selv om alle efterfølerne indlæg om de bidrager med noget, en del af dem afsporer anmeldelsen. Som få Kurator til at gribe ind.  https://www.eroguide.dk/forum/topic/38818-the-lady-mylena-tæt-ved-silkeborg/?do=findComment&comment=314322

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Krølle Bølle du kan læse denne fine gode anmeldelse og bedømme selv om alle efterfølerne indlæg om de bidrager med noget, en del af dem afsporer anmeldelsen. Som få Kurator til at gribe ind.  https://www.eroguide.dk/forum/topic/38818-the-lady-mylena-tæt-ved-silkeborg/?do=findComment&comment=314322

Det kunne måske uddybes hvorledes en debat om oplysninger der angives i anmeldelsen er en afsporing? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ny og vil naturligvis gerne undgå at komme galt afsted så jeg vil høre, om det er mig der afsporer med denne bemærkning:

Hvad er det for en hund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne måske uddybes hvorledes en debat om oplysninger der angives i anmeldelsen er en afsporing? 

Afsporing er når  der ikke skrives i henhold til de retningslinjer som gælder for anmeldelse  citat   Her skrives KUN anmeldelser og kommentarer til anmeldelser, alt andet henvises til andre boards

Alt den debat i tråden om det ene og det andet, hører hjemme i andet sted;).  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit seneste udfald skal ses som et signal om at vi i administrationen er rigtig trætte af at de samme brugere trodser vores henstillinger gang på gang. Derfor vil der nu blive slået i bordet. Hvis man ønsker at debatere noget der er skrevet under anmeldelser eller efterlysninger, så kan man oprette en ny tråd under generel debat og quote det indlæg man ønsker at debatere.

En generel opfordring til brugerne er at hvis man ser noget som overtræder vores regelsæt eller tråde som er fejlplaceret, så vær venlig at bruge anmeldelses funktionen og undlad at skrive kommentarer om det i tråden. For det første fører det ofte til flere kommentarer og tråden kan hurtigt løbe af sporet, og for det andet betyder det at vi skal rydde op i tråden og slette ligegyldige kommentarer hvilket kan være svært uden at meningen går tabt hvis tråden har kørt lidt tid inden vi ser det.

Vi oplever også at brugere bevidst afsporer tråde med debat hvis de har anmeldt et indlæg og vi i administrationen ikke har behandlet sagen efter brugerens ønske. Den slags vil vi også slå hårdt ned på i eftertiden.

Men fordi en bruger laver et enkelt fejltrin får vedkommende ikke en advarsel, hvis man gentagne gange gør den slags eller fortsætter afsporingen efter vi har grebet ind i en tråd så kan man risikere en advarsel eller karantæne.

så må jeg jo være " gentagende gange" da jeg er så heldig at have fået en advarsel ;-). Men godt at vi har fået en børnehave leder med en hård og fast hånd;-).. Knus uartige line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afsporing er når  der ikke skrives i henhold til de retningslinjer som gælder for anmeldelse  citat   Her skrives KUN anmeldelser og kommentarer til anmeldelser, alt andet henvises til andre boards

Alt den debat i tråden om det ene og det andet, hører hjemme i andet sted;).  

 

Ja i omtalte tråd kommenteres der netop direkte på anmeldelsen, så hvis du har noget du vil, må du være mere specifik!

Jeg har ikke modtaget advarsel, så antager at min agern har været indenfor retningslinjerne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor bliver man ved med at hyle op omkring en ældgammel anmeldelse, hvor man føler sig trådt over tæerne..? Hvordan kan man gentagende gange deltage i låste tråde, være storleverandør af afsporinger, samt tale i nedladende og kontant tonelejer, og så samtidig være oppe på dupperne, så snart der løber vand til møllen..?

En lille skare tager efterhånden sig selv så højtideligt, at det grænser til narcacissme. Konstante stikpiller og jubelscener, når andre brugere melder deres utilfredshed på bænken. "Manglende ros fra andre brugere" skrev en anden.. Ja, det tror jeg Sgu er et pletskud..:)

Ta' nu Eroguide.dk for hvad det er.. Et fedt fristed for aktive og købere i en af landets mest betændte og løgnagtige brancher. 

Jeg fandt et forum, Talk2us.dk. Der Tror jeg, der findes rigtig gode muligheder for at få sin anmeldelse i fred..:) for aktiviteterne er tilsyneladende få, dog så jeg at "lady snow Fox har en profil på siden... Hun afspore vel næppe..?;-)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men kan man blive ved at finde sig i at de samme bliver ved med at gå lige til grænsen ;). De ved udmærket at de går lige til grænsen med deres skriv. De kan vel ikke selv se, hvor dræbene deres indholdsløs indlæg  er for skrive lysten hos mange andre. Det er ikke et støre tab at hvis man kunne slipper for deres skriv i trådene;)    

Tja, måske skulle man skelne mellem, hvornår en kommentar afsporer en anmeldelse og hvornår den prøver at beskytte en pige fx mod udlevering af personlig oplysninger som i tråden du linker til et i andet indlæg. 

Jeg har fået en advarsel. Det tager jeg med oprejst pande, men vil da overveje et nej, hvis jeg bliver spurgt om jeg vil anmeldes herinde en anden gang. På denne måde kan uhyrlige påstande om pigerne, private informationer og nedladende sprogbrug komme til at stå alene. Det er skidt for pigerne, og især de anmeldelser hvor der bruges groft og nedladende sprog er vand på modstandernes mølle. Ja, man kan oprette en tråd i Generel debat, men ikke alle læser med der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

Jeg er ny og vil naturligvis gerne undgå at komme galt afsted så jeg vil høre, om det er mig der afsporer med denne bemærkning:

Hvad er det for en hund

Er der ikke en der kan/vil hjælpe mig med et svar på det?

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en anmeldelse af en GP, hvor hendes hund blev navngivet. Fra moderationens side mente vi ikke, at "Fido" eller hvad det nu var, var et brud på privatlivets sfære. Men det var en hel del brugere uenige i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du uddybe lidt mere?
 

Undskyld,den smuttede. Jeg skrev:

Jeg er ny og vil naturligvis gerne undgå at komme galt afsted så jeg vil høre, om det er mig der afsporer med denne bemærkning:

Hvad er det for en hund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld,den smuttede. Jeg skrev:

Jeg er ny og vil naturligvis gerne undgå at komme galt afsted så jeg vil høre, om det er mig der afsporer med denne bemærkning:

Hvad er det for en hund

Vi mener ikke at du har begået nogen stor forbrydelse, men ikke desto mindre er din efterspørgsel om oplysninger uden relevans for en købesexoplevelse startskuddet til afsporingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, måske skulle man skelne mellem, hvornår en kommentar afsporer en anmeldelse og hvornår den prøver at beskytte en pige fx mod udlevering af personlig oplysninger som i tråden du linker til et i andet indlæg. 

Jeg har fået en advarsel. Det tager jeg med oprejst pande, men vil da overveje et nej, hvis jeg bliver spurgt om jeg vil anmeldes herinde en anden gang. På denne måde kan uhyrlige påstande om pigerne, private informationer og nedladende sprogbrug komme til at stå alene. Det er skidt for pigerne, og især de anmeldelser hvor der bruges groft og nedladende sprog er vand på modstandernes mølle. Ja, man kan oprette en tråd i Generel debat, men ikke alle læser med der. 

Det er  vel ikke så svært at trykke på (Rapporter indlæg) og skrive en rigtig god grund til  at noget du syntes skal slettet. 

Læs lige § 21

§ 21. Indlæg til skrevene anmeldelser og efterlysninger, skal forholde sig til konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM.

 

Der kørte flere debatter i den anmeldelser om overordnede emner i den tråd jeg har linket til ikke;)

Det er set før at i en anmeldelser tråd bliver linket til en tråd i Generel debat hvor den debat om overordnede emner i anmeldelsen kan føres i:idea:.  

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mener ikke at du har begået nogen stor forbrydelse, men ikke desto mindre er din efterspørgsel om oplysninger uden relevans for en købesexoplevelse startskuddet til afsporingen.

Er et ikke knajtens indlæg her, der er startsskuddet? Såvidt jeg kan se, afsporer han selv sin egen anmeldelse:

 

Hejsa Folks

I går havde jeg på ny fået en aftale istand med My, hun er nu mere permanent i nærheden af byen Silkeborg
jeg bookede som sidst 3 kvarter til 1100 og altså luksusforkælelse og det får man altså virkeligt.

Det er utroligt som tiden går når man besøger Mylena og utroligt som hun kan slikke og trække det ud
så man bare kan yde og yde og yde i den tid man er der. Det er simpethen ren GF behandling man får
så jeg sparer sammen til den store velness tur hos hende engang efter sommerferien. tænk at få 4 timers
forkælelse, men læs selv på hendes side www.theladymylena.com.

Fik også hilst på Fie (Hunden) som var med på arbejde den dag, og det er da et utroligt dejligt kræ
så vi fik også lige en snak om hunde, og hos My er der ingen kiggen på uret..

Kan kun sige Waugh sikken kvinde..og det er jo lidt farligt man ender vel med slet ikke at kunne få en tid
men behandl hende godt ellers kommer jeg efter Jer..


Findes her: HER

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

FrankJ

Det man kan diskutere omkring Knajtens anmeldelse er om han forbryder sig mod den fortrolighed et besøg medfører ved, at nævne hundens navn. Hvis pigen ellers har det fint med at hundens navn nævnes, så viser det fremhævede blot, at knajten synes at det hele forgik i en dejlig afslappet stemning, samt at besøget ikke følger et stramt æggeurskoncept.  Så alt i alt er der jo tale om en ros til MY.

Det hvor det begynder at gå galt, er jo der hvor du spørger ind til flere detaljer omkring hunden, og en anden spørger mere præcist ind til pigens adresse.

Hvis man er i tvivl om, om man går for tæt på eventuelle private oplysninger eller detaljer i sin anmeldelse, kan jeg da kun opfordre til at man afstemmer indholdet med pigen først, herunder også om hun i det hele taget bryder sig om den eksponering der følger med en god anmeldelse.

Med hensyn til nysgerrige spørgsmål, så kender vi vel alle til, at man kan blive grebet af noget i en anmeldelse, som man har lyst til at spørge om i god mening, men her er det jo så ekstremt vigtigt at man også tænker "Kan disse informationer fører til afslørring af pigen".  Til sidst vil jeg så bare sige, at han en anmeldelse skabt lyst til et besøg, så kontakt da pigen, og stil ens spørgsmål til hende.  Jeg er sikker på, at pigen hellere vil svare på hvor stedet ligger når det er relevant i forbindelse med et besøg, Og jeg er sikker på, at pigen ikke betragter det som spild at tid, at blive kontaktet når man har reelt interesse i et besøg, men hvor afstanden til stedet har betydning for et besøg

Og for at lukke den sag, så er det ikke mit indtryk, at der er sket nogen skade.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

FrankJ

Det man kan diskutere omkring Knajtens anmeldelse er om han forbryder sig mod den fortrolighed et besøg medfører ved, at nævne hundens navn. Hvis pigen ellers har det fint med at hundens navn nævnes, så viser det fremhævede blot, at knajten synes at det hele forgik i en dejlig afslappet stemning, samt at besøget ikke følger et stramt æggeurskoncept.  Så alt i alt er der jo tale om en ros til MY.

Det hvor det begynder at gå galt, er jo der hvor du spørger ind til flere detaljer omkring hunden, og en anden spørger mere præcist ind til pigens adresse.

Hvis man er i tvivl om, om man går for tæt på eventuelle private oplysninger eller detaljer i sin anmeldelse, kan jeg da kun opfordre til at man afstemmer indholdet med pigen først, herunder også om hun i det hele taget bryder sig om den eksponering der følger med en god anmeldelse.

Med hensyn til nysgerrige spørgsmål, så kender vi vel alle til, at man kan blive grebet af noget i en anmeldelse, som man har lyst til at spørge om i god mening, men her er det jo så ekstremt vigtigt at man også tænker "Kan disse informationer fører til afslørring af pigen".  Til sidst vil jeg så bare sige, at han en anmeldelse skabt lyst til et besøg, så kontakt da pigen, og stil ens spørgsmål til hende.  Jeg er sikker på, at pigen hellere vil svare på hvor stedet ligger når det er relevant i forbindelse med et besøg, Og jeg er sikker på, at pigen ikke betragter det som spild at tid, at blive kontaktet når man har reelt interesse i et besøg, men hvor afstanden til stedet har betydning for et besøg

Og for at lukke den sag, så er det ikke mit indtryk, at der er sket nogen skade.

 

 

Jeg ved ikke om der er sket nogen skade. Måske har hunden et alias, ligesom My:) 


i øvrigt en pudsig bemærkning med at lukke sagen ;)  ;) 

Men kombinationen af hundens race og Mys udseende, gør det ret nemt at genkende hende.

At der ikke er sket nogen skade, som du skriver, ved vi ikke. My ytrer sig meget sjældent, og aldrig negativt på EG. Det betyder sikkert ikke at hun ikke føler sig gået for nær. Det betyder blot, tror jeg, at den der lever stille lever godt. 

Navnet på vovsen offentligjorde Big Dick for lang tid siden, i følge ham efer aftale med My. Jeg har ingen grund til at betvivle hans udsagn, eller det modsatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved ikke om der er sket nogen skade. Måske har hunden et alias, ligesom My:) 


i øvrigt en pudsig bemærkning med at lukke sagen ;)  ;) 

Men kombinationen af hundens race og Mys udseende, gør det ret nemt at genkende hende.

At der ikke er sket nogen skade, som du skriver, ved vi ikke. My ytrer sig meget sjældent, og aldrig negativt på EG. Det betyder sikkert ikke at hun ikke føler sig gået for nær. Det betyder blot, tror jeg, at den der lever stille lever godt. 

Navnet på vovsen offentligjorde Big Dick for lang tid siden, i følge ham efer aftale med My. Jeg har ingen grund til at betvivle hans udsagn, eller det modsatte.

Jeg synes du trækker mit indtræk i en anden retning end det var tiltænkt. :)  Mit indlæg handlede derfor mere om, hvorledes man bør forholde sig når man skriver anmeldelser og når man er nysgerrig omkring detaljer, altså et generelt indlæg, Jeg synes også at konklusionerne af episoder ala nærværende bør være af generel karakter, hvis man har et beskedent ønske om at sende et signal "husk nu også i et anfald af livsglæde, at værne om dels pigens privatliv og den fortrolighed hun udviser under et besøg"

Ok, jeg burde nok ikke have skrevet, at der ikke er sket nogen skade - Sorry. Jeg kan godt se, at det kan starte en lang debat omkring hvad hver enkelt opfatter som skade, og at gå for nært m.v. og, en sådan debat vil typisk hurtigt udvikle sig til at blive meget personlig, og det er nok ikke særligt hensigtmæssigt, specielt ikke når mit ønske er i en generel sammenhæng at sende et signal "husk nu også i et anfald af livsglæde, at værne om dels pigens privatliv og den fortrolighed hun udviser under et besøg"

Hvis jeg har formuleret mig lidt uskarpt, så vil jeg gerne korrigere det således, at det står knivskarpt - "undlad at skrive detaljer i en anmeldelse der kan misbruges til afsløring og undlad at stille nysgerrige spørgsmål  til en god anmeldelse der ligeledes kan føre til afsløring. Er man i tvivl så afstem det med pigen. "

Håber at jeg fik svaret på en måde, der ikke appellerer til at man følger et særligt behov for at trække tråden i en meget personlig retning, men at episoder som denne og lignende forhåbentligt bruges konstruktivt, således at vi alle husker at værne om pigernes privatliv og fortrolighed.

God sommer dag til alle :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg synes du trækker mit indtræk i en anden retning end det var tiltænkt. :) 

 

 

det var ikke mit ærinde. I øvrigt enig med dit sidste indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er  vel ikke så svært at trykke på (Rapporter indlæg) og skrive en rigtig god grund til  at noget du syntes skal slettet. 

Læs lige § 21

§ 21. Indlæg til skrevene anmeldelser og efterlysninger, skal forholde sig til konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM.

 

Der kørte flere debatter i den anmeldelser om overordnede emner i den tråd jeg har linket til ikke;)

Det er set før at i en anmeldelser tråd bliver linket til en tråd i Generel debat hvor den debat om overordnede emner i anmeldelsen kan føres i:idea:.  

   

Naturligvis kan de, der er utilfredse med hvad der er skrevet i en anmeldelse rapportere det, hvis de mener der er tale om en overtrædelse af reglerne, og naturligvis er der en hårfin grænse mellem afsporing og relevante kommentarer/debat i en anmeldelsestråd. Jeg køber bare ikke, at reglerne kan stå alene som den eneste regulering af af vores skriverier her på EG - de er bare ord på et stykke papir med mindre vi forstår og accepterer hvorfor de er som de er. Kommentarerne og feedback fra andre brugere og piger i anmeldelserne er på godt og skidt med til at oplære os i "sådan gør man", illustreret ved den enkelte anmeldelse som konkret eksempel. Det samme kan ikke opnås ved at diskutere emnet overordnet i et andet underforum. For mit eget vedkommende har de diskussioner, der har været i flere anmeldelsestråde om PD-addresser og diskretion kontra vores behov som brugere for at få yderligere oplysninger flere gange har givet anledning til en "aha det er altså derfor" oplevelse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...