Hop til indhold
holstebronx

Kommentarer - - - -> afsporinger

Recommended Posts

Naturligvis kan de, der er utilfredse med hvad der er skrevet i en anmeldelse rapportere det, hvis de mener der er tale om en overtrædelse af reglerne, og naturligvis er der en hårfin grænse mellem afsporing og relevante kommentarer/debat i en anmeldelsestråd. Jeg køber bare ikke, at reglerne kan stå alene som den eneste regulering af af vores skriverier her på EG - de er bare ord på et stykke papir med mindre vi forstår og accepterer hvorfor de er som de er. Kommentarerne og feedback fra andre brugere og piger i anmeldelserne er på godt og skidt med til at oplære os i "sådan gør man", illustreret ved den enkelte anmeldelse som konkret eksempel. Det samme kan ikke opnås ved at diskutere emnet overordnet i et andet underforum. For mit eget vedkommende har de diskussioner, der har været i flere anmeldelsestråde om PD-addresser og diskretion kontra vores behov som brugere for at få yderligere oplysninger flere gange har givet anledning til en "aha det er altså derfor" oplevelse.  

Et af de abselut bedste indlæg jeg har set! Hvis der fandtes en "power like" knap, fik dit indlæg et klik ;)

Selvfølgelig skal anmeldelser ikke afspores, MEN der bør også være plads til disse "aha" tilfælde :)

Hvis man har fået en "ekstra" oplevelse hos en pige, bør man altså gøre op med sig selv om det er nødvendigt at tage det med i anmeldelsen, fordi det evt kan kompromittere pigen over for andre gæster - eller som i det seneste tilfælde, i yderste konsekvens kompromittere hendes diskretion.

Og dette er altså sagt uanset hvad ledelsen måtte mene. Som skribent af en anmeldelse, må man godt lige bruge den indvendige side af det øverste hoved ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hvis man har fået en "ekstra" oplevelse hos en pige, bør man altså gøre op med sig selv om det er nødvendigt at tage det med i anmeldelsen, fordi det evt kan kompromittere pigen over for andre gæster - eller som i det seneste tilfælde, i yderste konsekvens kompromittere hendes diskretion.

Er helt uenig med dig. Hvis man har fået en ekstra oplevelse, der er personlig, bør den naturligvis ikke tages med i en anmeldelse, det er vel logik for perlehøns efter min mening.

Ingen grund til at lægge pres på pigen/kvinden og heller ingen grund til at lægge op til måske urealistiske forventninger.

Så hold den for dig selv og glæd dig over den.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt uenig med dig. Hvis man har fået en ekstra oplevelse, der er personlig, bør den naturligvis ikke tages med i en anmeldelse, det er vel logik for perlehøns efter min mening.

Ingen grund til at lægge pres på pigen/kvinden og heller ingen grund til at lægge op til måske urealistiske forventninger.

Så hold den for dig selv og glæd dig over den.:)

Øhhh hvilken planet bor du på? Det er vel netop det jeg hentyder til!

Del dette indlæg


Link til indlæg

FrankJ

Det man kan diskutere omkring Knajtens anmeldelse er om han forbryder sig mod den fortrolighed et besøg medfører ved, at nævne hundens navn. Hvis pigen ellers har det fint med at hundens navn nævnes, så viser det fremhævede blot, at knajten synes at det hele forgik i en dejlig afslappet stemning, samt at besøget ikke følger et stramt æggeurskoncept.  Så alt i alt er der jo tale om en ros til MY.

Det hvor det begynder at gå galt, er jo der hvor du spørger ind til flere detaljer omkring hunden, og en anden spørger mere præcist ind til pigens adresse.

Hvis man er i tvivl om, om man går for tæt på eventuelle private oplysninger eller detaljer i sin anmeldelse, kan jeg da kun opfordre til at man afstemmer indholdet med pigen først, herunder også om hun i det hele taget bryder sig om den eksponering der følger med en god anmeldelse.

Med hensyn til nysgerrige spørgsmål, så kender vi vel alle til, at man kan blive grebet af noget i en anmeldelse, som man har lyst til at spørge om i god mening, men her er det jo så ekstremt vigtigt at man også tænker "Kan disse informationer fører til afslørring af pigen".  Til sidst vil jeg så bare sige, at han en anmeldelse skabt lyst til et besøg, så kontakt da pigen, og stil ens spørgsmål til hende.  Jeg er sikker på, at pigen hellere vil svare på hvor stedet ligger når det er relevant i forbindelse med et besøg, Og jeg er sikker på, at pigen ikke betragter det som spild at tid, at blive kontaktet når man har reelt interesse i et besøg, men hvor afstanden til stedet har betydning for et besøg

Og for at lukke den sag, så er det ikke mit indtryk, at der er sket nogen skade.

 

 

Bluejacket
Det er ikke det, mit indlæg handler om.
Kurator skriver, at min efterspørgsel er "uden relevans for købesexoplevelsen" - og dermed startskuddet til afsporingen.
Og jeg svarer, at knajten allerede i sin anmeldelse har afsporet sin egen anmeldelse - med bemærkningen om hunden, som er lige så så meget "uden relevans for købesexoplevelsen" - og min forbrydelse består alene i at kommentere hans bemærkning.
Jeg kan i øvrigt ikke hidse mig voldsomt op over, at knajten fortæller, at My har en sød hund. Det er da betydelig mere hyggeligt og mindre generende end de ikke så få anmeldelser, som indledes med et hav af totalt ligegyldige, kedelige og irrelevante oplysninger.
Kurator og hans kolleger ville få lynende travlt, hvis de skulle anholde alle skriv, som er "uden relevans for købesexoplevelsen".

 

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øhhh hvilken planet bor du på? Det er vel netop det jeg hentyder til!

Den forstår jeg ikke. Du skriver at Hvis man har fået en "ekstra" oplevelse hos en pige, bør man altså gøre op med sig selv om det er nødvendigt at tage det med i anmeldelsen, fordi det evt kan kompromittere pigen over for andre gæster - eller som i det seneste tilfælde, i yderste konsekvens kompromittere hendes diskretion.

Skriver gerne igen, at det er jeg ikke  enig i. Det kan give problemer at skrive om de mere intime oplevelser hvis pigen ikke er indforstået med dette. Så derfor ingen grund til at overveje at omtale noget, der måske kan betegnes som 'personal benefits'; det holder man for sig selv og glæder sig over det/dem.:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...