Hop til indhold
Gæst

To danske lækre veninder tilbyder frække blowjobs i aften!

Recommended Posts

Gæst

Ja det har jeg, ellers tak :). Derfor jeg spurgte efter "friske"/"andre" erfaringer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker dybt utroværdigt - inkl antallet af helt nye medlemmer der spørger til dem og krydrer med mærkelige bortforklaringer. Men nogle hopper nok i. Held og lykke, jeg springer over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i kort kontakt med disse piger. Jeg kontaktede dem sidste mandag med forespørgelse om den dyreste og nok mest interessante ydelse de nu tilbyder. Efter et par korte beskeder frem og tilbage fandt vi fælles frem til at dette kunne ske sidst på eftermiddagen. Halvanden time før det ca. tidspunkt vi har aftalt kontakter den ene af dem mig telefoniske og spørg om jeg stadig er interesseret, hvilket jeg bekræfter. Derefter bliver det hele så dårligt koordineret, også fra min egen side. Men de har åbenbart været på min adresse, for der lå en meget "ikke-særlig-tilfreds" telefonsvare besked på min telefon. 

Jeg forsøgte at forsone mig med dem i forgårs via deres nye nummer. Der blev jeg både lovet tæsk og trusler. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså.. det lyder ikk som om, det er noget imod de unge damer, men mere dig selv, som har kvajet sig?.. :)

Redigeret af dalecooper

Del dette indlæg


Link til indlæg

dalecooper! har du tilfældigvis en interessekonflikt, med disse to piger? Du har ikke besøgt dem, stille hele tiden spørgsmål eller kommer med andre kommentare om dem, så de hele tiden ligger i toppen af side 1. Det virker lidt underligt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Overhovedet ikke :) Jeg har kun en interesse i dem, men også i, at få en god oplevelse med dem - så et "order to go" fra en anden fyr, ville jo skubbe det i den rigtige retning :)
Der er en grund til, at mit indlæg lægger under "Efterlysninger", og dermed stiller spørgsmål - netop fordi jeg ikk har haft besøg af dem ;)
Hele tiden kommentarer? Toppen af side 1? Det er altså ikk nogen bekymringer jeg har, eller noget jeg er bevidst om, må jeg ærligt tilstå :)
Så vidt jeg ved, har jeg skrevet noget der ligner 5 kommentarer på 2 forskellige opslag (inklusive dette..) :)

Redigeret af dalecooper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen hvis det er så tydeligt, hvorfor tager du så fejl? :D

Hvis jeg ville reklamere for noget som helst, tror I så ikk jeg ville skrive en fantastisk anmeldelse?..
Eksempelvis i stedet for at lave en nærmest ekstremt kort efterlysning.. :)

Redigeret af dalecooper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det tror jeg faktisk ikke. En efterlysning er umiddelbart mere overbevisende, nemmere at lave, og har mindre risiko for at blive gennemskuet, men dine input på de to tråde virker samlet set klart som om du har en interesse i at promovere dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Whaaat? :D
Ærligt talt? Tro hvad du vil. I princippet er jeg fuldstændig ligeglad med, hvad I tror, og folk tror alligevel det de vil tro på - dét fremgår ret tydeligt af dit seneste indlæg^..
Jeg er herinde for min egen skyld, og ikk for at stille dig eller nogle andres mistroiske personligheder tilfredse :)
Jeg kan godt sætte mig ind i mistroen herinde, men come on..? Kig på mine meget sparsomme opslag og kommentarer, og det bør sgu ikk være så svært at tyde, hvis side jeg er på.. :)

BTW.. så kan en anmeldelse efter mit besøg af dem i morgen aften vel være ligegyldig? Det må i hvert fald være det jeg nu kan udlede.. Det ender da med at blive en trist hjemmeside for anmeldelser det her så..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Whaaat? :D
Ærligt talt? Tro hvad du vil. I princippet er jeg fuldstændig ligeglad med, hvad I tror, og folk tror alligevel det de vil tro på - dét fremgår ret tydeligt af dit seneste indlæg^..
Jeg er herinde for min egen skyld, og ikk for at stille dig eller nogle andres mistroiske personligheder tilfredse :)
Jeg kan godt sætte mig ind i mistroen herinde, men come on..? Kig på mine meget sparsomme opslag og kommentarer, og det bør sgu ikk være så svært at tyde, hvis side jeg er på.. :)

BTW.. så kan en anmeldelse efter mit besøg af dem i morgen aften vel være ligegyldig? Det må i hvert fald være det jeg nu kan udlede.. Det ender da med at blive en trist hjemmeside for anmeldelser det her så..

two_thumbs_up_smiley_emoticon.gif Velkommen i rækken af frafaldne mht. anmeldelser, så kom der en til på listen.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er også mega dårlig stil at lave aftaler når man ikke er sikker på at man kan, så fuld fortjent ;-)

 

Nogen med friske erfaringer? :-)

https://annoncelight.dk/showad/185341

jeg har haft besøg af dem en gang mere..fuldt ud tilfreds.. prøv da evt at skriv eller ring til dem?:D Hvad er det værste der kan ske..? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo det jeg ikk ved, flotfyrkbh.. ;)
Men du har en pointe

Redigeret af dalecooper

Del dette indlæg


Link til indlæg

. så kan en anmeldelse efter mit besøg af dem i morgen aften vel være ligegyldig? Det må i hvert fald være det jeg nu kan udlede.. Det ender da med at blive en trist hjemmeside for anmeldelser det her så..

Absolut ikke.

Nogle er mere skeptiske over for "nye" brugeres adfærd end andre. Jeg vil rigtigt gerne læse din anmeldelse og det er jeg overbevist at mange andre også vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Absolut ikke.

Nogle er mere skeptiske over for "nye" brugeres adfærd end andre. Jeg vil rigtigt gerne læse din anmeldelse og det er jeg overbevist at mange andre også vil.

enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Akus

Jeg syntes da det lyder lækkert,  var der ikke en anmeldelse på et tidspunkt  .. Dem vil jeg godt prøve er der billeder nogle steder.. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes da det lyder lækkert,  var der ikke en anmeldelse på et tidspunkt  .. Dem vil jeg godt prøve er der billeder nogle steder.. ?

Jeg fik sendt et billede via mail.. synes ikke lige jeg kan være bekendt at give det videre, men prøv at hør om de kan sende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

DL;DR - heller ikke den anden tråd.

MEN kan fortælle, at jeg har mødt dem. Og det var ganske fint. Havde en aftale med den ene til 500 (via SD), og pludselig tilbyder hun at tage veninden med. Det var tilfældigvis min fødselsdag, så jeg takkede ja.

De kan deres kram - måske meden anelse tænder ind i mellem, men ikke alvorligt. Og de er søde og generte :) Selvom de går lige til sagen. og ikke gider spilde tid med lange sms korrespondancer...

Mht udseende, så er det ikke CBS-skønhedsdronninger, men solariebrune piger...

Redigeret af CJ963

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige haft besøg af dem, og det er to søde piger, man får på besøg. Dog synes jeg ikke, at deres blow er vildt fantastisk. Det fungerer, men der er ikke så meget føling med. Jeg synes, at det var en oplevelse værd, men jeg har absolut ingen gentagelses trang.

Begge er ret unge, lettere buttede, generte og søde.

/Dandy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...