Hop til indhold

The Lady Mylena tæt ved Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes I skyder gråspurve med kanoner

Nogen tror da vist hele Danmarks befolkning læser med her

• Svar 54
  • Visninger 14.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Der er sat både navn og race på længere tilbage i tråden, hvilket gør Mylena let genkendelig. Det er jo ikke et spørgsmål om en hemmelig hunderace, men alm diskretion. Vi fortæller vores gæster om os

• Hvis du tager kombinationen af en mørk pige og en hund af omtalte farve, race og navn, tror jeg vi er nede på ret få matches (ikke min fejl hvis du ikke har læst ordentlig med) Jeg syntes det er sørge

• At sætte både navn og hunde race på hunden er efter min mening at gå lige lovlig tæt på!!!!! Hvad vil i sige til om pigerne offentligt fortalte om jeres kæledyr????

Skrevet

Rolig nu, vi værner bare om pigernes diskretion. I følge lovgivningen skal alle hunde være registreret i et hunde register - jeg ved dog ikke hvor mange informationer man skal bruge for at kunne søge der ;)

Jeg kender til følelsen af at være oppe at flyve efter et besøg hvor man føler man er kommet tættere på hinanden end normalt er :) MEN brug nu lidt omtanke med hvor meget der tages med i anmeldelsen ;)

Måske det var nemmere bare at sige at en anmeldelse kun må omhandle pigen, stedet og service?

Skrevet
  • Stop nu den debat i en ellers rigtig god anmeldelse af My - eller opret en tråd hvor man kan debattere emnet generelt.
Skrevet

Jeg er fuldstændig enig med Bluejacket..Stop nu..Det er ved at blive pinligt..

Skrevet

Rolig nu, vi værner bare om pigernes diskretion. I følge lovgivningen skal alle hunde være registreret i et hunde register - jeg ved dog ikke hvor mange informationer man skal bruge for at kunne søge der ;)

Jeg kender til følelsen af at være oppe at flyve efter et besøg hvor man føler man er kommet tættere på hinanden end normalt er :) MEN brug nu lidt omtanke med hvor meget der tages med i anmeldelsen ;)

Måske det var nemmere bare at sige at en anmeldelse kun må omhandle pigen, stedet og service?

Jeg stillede dig et spm på forrige side. Gider du svare på det hvis du skulle få tid på et tidspunkt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.