Hop til indhold
Gæst

The Lady Mylena tæt ved Silkeborg

Recommended Posts

Gæst

Hejsa Folks

I går havde jeg på ny fået en aftale istand med My, hun er nu mere permanent i nærheden af byen Silkeborg
jeg bookede som sidst 3 kvarter til 1100 og altså luksusforkælelse og det får man altså virkeligt.

Det er utroligt som tiden går når man besøger Mylena og utroligt som hun kan slikke og trække det ud
så man bare kan yde og yde og yde i den tid man er der. Det er simpethen ren GF behandling man får
så jeg sparer sammen til den store velness tur hos hende engang efter sommerferien. tænk at få 4 timers
forkælelse, men læs selv på hendes side www.theladymylena.com.

Fik også hilst på Fie (Hunden) som var med på arbejde den dag, og det er da et utroligt dejligt kræ
så vi fik også lige en snak om hunde, og hos My er der ingen kiggen på uret..

Kan kun sige Waugh sikken kvinde..og det er jo lidt farligt man ender vel med slet ikke at kunne få en tid
men behandl hende godt ellers kommer jeg efter Jer..

Redigeret af knajten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Reknas

hvis du læser på hendes hjemmeside. Ingen SMS tak. Og der er kun en vej. Bliv ved at ringe. Så skal det nok lykkedes. Og det er værd at vente på. God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse, men hvordan fik du fat på hende, hun tager aldrig tlf, svarer ikke på sms.

Du skal da bare være vedholdende, så skal det helt sikkert nok lykkedes.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En sød sort Labrador

Bliv ved at kime evt lige før kl hel da man jo skal ringe 5 min før hvis man har en aftale

Så kan du være heldig at komme igennem

Tror jeg ringede 4 gange ialt

Del dette indlæg

Link til indlæg

...hun er nu mere permanent i nærheden af byen Silkeborg...

Kan du komme det lidt nærmere? I nærheden af Them, Linå, Grauballe, eller hvor er vi henne ad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

Kan du komme det lidt nærmere? I nærheden af Them, Linå, Grauballe, eller hvor er vi henne ad?

Mylena skriver "ved Silkeborg" når hun annoncerer - det er garanteret, fordi hun for sin egen og sine gæsters skyld ønsker at bevare en vis grad af diskretion. I har allerede fået beskrevet og navngivet hendes hund - pas nu på med alt for "følsomme" oplysninger..................

Del dette indlæg

Link til indlæg

At sætte både navn og hunde race på hunden er efter min mening at gå lige lovlig tæt på!!!!! Hvad vil i sige til om pigerne offentligt fortalte om jeres kæledyr????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder alt sammen meget besværligt ........

Det er det såmænd IKKE. når aftalen er i hus, oplyses adressen, så simpelt er det. Det burde sådan set ikke svært at forstå.

@Prinz - At sætte både navn og hunde race på hunden er efter min mening at gå lige lovlig tæt på!!!!! Hvad vil i sige til om pigerne offentligt fortalte om jeres kæledyr????

Helt enig, men nu er de der stilede spørgsmålet og besvarede det jo IKKE ansvarlig ud over hvad deres evner rækker til.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

- pas nu på med alt for "følsomme" oplysninger..................

Jeg er skam tilhænger af diskretion :)

Det er jo dog meget almindeligt at grænsen går ved bydel, ikke? Jeg var blot interesseret i om det var nord, syd, øst, eller vest for Silkeborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er skam tilhænger af diskretion :)

Det er jo dog meget almindeligt at grænsen går ved bydel, ikke? Jeg var blot interesseret i om det var nord, syd, øst, eller vest for Silkeborg.

Kan det dog IKKE være ligemeget, du får det jo at vide når din aftale er i hus.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan det dog IKKE være ligemeget, du får det jo at vide når din aftale er i hus.

Det kan det dog IKKE.

Der er jo ret væsentlig forskel på om jeg skal cykle 3km, eller 30, ikk?

Der er ingen grund til at være så opfarende min ven.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan det dog IKKE.

Der er jo ret væsentlig forskel på om jeg skal cykle 3km, eller 30, ikk?

Der er ingen grund til at være så opfarende min ven.

Jamen det er vi slet ikke uenige om. Men du kan forhåbentlig give mig ret så langt som, at når aftalen er i hus, så ved du hvor det er beliggende, og kan planlægge din transport efterfølgende.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At sætte både navn og hunde race på hunden er efter min mening at gå lige lovlig tæt på!!!!! Hvad vil i sige til om pigerne offentligt fortalte om jeres kæledyr????

Jeg har ikke set nogen sætte navn på hunden og jeg vil gætte på, at der omkring 25.000 sorte labrador i Danmark, så slap dog af.
Hvis det var så vigtigt for Mylena, at ingen fik kendskab til hendes hunds race, så havde hun nok ikke vist den frem for sine gæster - eller ved du også bedre om det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke set nogen sætte navn på hunden og jeg vil gætte på, at der omkring 25.000 sorte labrador i Danmark, så slap dog af.Hvis det var så vigtigt for Mylena, at ingen fik kendskab til hendes hunds race, så havde hun nok ikke vist den frem for sine gæster - eller ved du også bedre om det?

Der er sat både navn og race på længere tilbage i tråden, hvilket gør Mylena let genkendelig. Det er jo ikke et spørgsmål om en hemmelig hunderace, men alm diskretion. Vi fortæller vores gæster om os selv, i tillid til, at I ikke skriver om det på nettet. Ellers kunne vi kun snakke om vejret med jer....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hundens navn er skrevet i anmeldelser for flere år siden... "Fie" - jeg troede faktisk at der var tale om 2 glædes piger :D

Edit: måske det var på chatten i stedet ?!

Det er hyggeligt at kunne have en alm. snak med glædes pigen, men der er visse ting som man ikke skal / burde snakke med sine gæster om, før de på den ene eller anden måde har vist, at de ikke fortæller alle og enhver om hvad der blev snakket om under besøget.

Som Line engang skrev herinde ( ikke ordret ), hun fortæller ikke mere, end hvad der kan tåle at blive offentliggjort.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er sat både navn og race på længere tilbage i tråden, hvilket gør Mylena let genkendelig. Det er jo ikke et spørgsmål om en hemmelig hunderace, men alm diskretion. Vi fortæller vores gæster om os selv, i tillid til, at I ikke skriver om det på nettet. Ellers kunne vi kun snakke om vejret med jer....

En meget kendt glædespige herindefra har ihvertfald tydeligt og bestemt bedt mig fjerne lidt for personlige oplysninger om netop hendes hund - og det forstod jeg fuldt ud, da jeg lige fik tænkt mig om, da hun jo gerne vil kunne lufte hunden på normal vis i kvarteret, hvor hun bor.

Som Line engang skrev herinde ( ikke ordret ), hun fortæller ikke mere, end hvad der kan tåle at blive offentliggjort.

Stadigvæk, så skal man lige tænke sig om - især mht. de personlige og familiære oplysninger - og at fortroligheden gerne skulle kunne gå begge veje :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig skal vi være diskrete herinde, men det er sgu da glædespigen, der har hovedansvaret. Hvis der er private oplysninger, som hun ikke vil have så må hun sgu da holde dem for sig selv - uanset hvor troværdig gæsten virker.
Jeg kendte for en del år siden en glædespige som jeg ofte besøgte og et par gange sov sammen med i klinikken og besøgte privat et par gange, ligesom jeg fortalte hende en del om mig selv. Jeg havde meget tillid til hende, og det gjaldt også den anden vej. Alligevel opdagede jeg en dag, at hun havde videregivet nogle meget negative oplysninger om mig, som var det rene opspind.
Siden da har jeg ikke fortalt noget som helst til nogen som helst i dette milieu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hyggeligt at kunne have en alm. snak med glædes pigen, men der er visse ting som man ikke skal / burde snakke med sine gæster om, før de på den ene eller anden måde har vist, at de ikke fortæller alle og enhver om hvad der blev snakket om under besøget.

Der er masser af uskyldige emner man godt kan tale med gæster om, men som alligevel ikke skal stå herinde; fx arbejde (ikke hvor, men fagområde), uddannelser, familie, kæledyr. Ellers er vi tilbage til, at vi kun kan tale om vejret.

- Hvad laver du så til hverdag? Det kan jeg desværre ikke fortælle om. 

- Nå, har du mand og børn? Det kan jeg desværre ikke fortælle om.

Hyggeligt, ikke? ;-) Det burde være logik, at I ikke skriver / fortæller videre, hvad vi har talt om. Det gælder jo også den anden vej rundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er masser af uskyldige emner man godt kan tale med gæster om, men som alligevel ikke skal stå herinde; fx arbejde (ikke hvor, men fagområde), uddannelser, familie, kæledyr. Ellers er vi tilbage til, at vi kun kan tale om vejret.

- Hvad laver du så til hverdag? Det kan jeg desværre ikke fortælle om. 

- Nå, har du mand og børn? Det kan jeg desværre ikke fortælle om.

Hyggeligt, ikke? ;-) Det burde være logik, at I ikke skriver / fortæller videre, hvad vi har talt om. Det gælder jo også den anden vej rundt.

Helt enig. Kunne man ikke tale "ordentligt" sammen, ville det blive et kedeligt besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke set nogen sætte navn på hunden og jeg vil gætte på, at der omkring 25.000 sorte labrador i Danmark, så slap dog af.Hvis det var så vigtigt for Mylena, at ingen fik kendskab til hendes hunds race, så havde hun nok ikke vist den frem for sine gæster - eller ved du også bedre om det?

Hvis du tager kombinationen af en mørk pige og en hund af omtalte farve, race og navn, tror jeg vi er nede på ret få matches (ikke min fejl hvis du ikke har læst ordentlig med)

Jeg syntes det er sørgeligt at en pige der er glad for sin hund og er ked af at den skal være alene hjemme og som derfor tager den med på job, når det er muligt, skal udstilles på denne måde :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

Hvis du tager kombinationen af en mørk pige og en hund af omtalte farve, race og navn, tror jeg vi er nede på ret få matches (ikke min fejl hvis du ikke har læst ordentlig med)

Jeg syntes det er sørgeligt at en pige der er glad for sin hund og er ked af at den skal være alene hjemme og som derfor tager den med på job, når det er muligt, skal udstilles på denne måde :(

Nemlig Prinz! Og er der så nogen, som kombinerer ovennævnte med en specifik oplysning om hvilken bydel eller flække/forstad, "hyggen" foregår, så er diskretionen røget :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk at vi skal værne om de få piger, der trods alt stiller deres tid, ynder og ydelser frem til vores fornøjelse - hvis de ikke gjorde det - så ville der pludselig heller ikke være noget at skrive om ;-)

Jeg har skrevet mange anmeldelser - selve akten har pigerne aldrig haft noget at udsætte på, men personlige oplysninger (bl.a. om en hund), som jeg ellers ikke tillagde stor betydning om de kom frem eller ej - har jeg da godt nok fået på hatten for af et par piger og har måttet bede admin om slette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...