JerryT 43 Skrevet 23. Juni, 2015 Besøgte i går eller rettere sagt havde tænkt mig at besøge denne pige ( http://www.sexpiger.dk/5152 ). Men efter med besvær at have fundet den rette dør og havde set kvinden måtte jeg simpelthen vende om. En noget ældre kvinde end de 31 år der angives i annoncen åbnede døren. Damen´s krop var også noget anderledes end den på billederne. Den på billederne virkede mere fast imens den jeg så på kvinden hang. På vej væk undskyldte hun flere gange at hun ikke var nogen Angelina Jolie. Men skal jeg betale for noget ude i byen skal det være en noget bedre kvalitet end dette. Undskyld hvis jeg støder nogen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dicki 78 Skrevet 23. Juni, 2015 Tak for det JerryT.Havde selv haft Lystrup i tankerne, men jeg tror lige jeg springer over Standarden er ikke hvad den har været i Lystrup. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 23. Juni, 2015 Besøgte i går eller rettere sagt havde tænkt mig at besøge denne pige ( http://www.sexpiger.dk/5152 ).På vej væk undskyldte hun flere gange at hun ikke var nogen Angelina Jolie. Men skal jeg betale for noget ude i byen skal det være en noget bedre kvalitet end dette.Undskyld hvis jeg støder nogen.Respekt for at der ENDELIG var en der tænkte med det rigtige hove, så ka alfonserne lære det ka de.Venligst Landsbytosen -nu med tablet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 23. Juni, 2015 Respekt for at der ENDELIG var en der tænkte med det rigtige hove, så ka alfonserne lære det ka de.Venligst Landsbytosen -nu med tabletJamen det gør jeg. Gider ikke betale for noget man kan finde på et hvert lille skummelt værtshus. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 72 Skrevet 23. Juni, 2015 Også respekt fra mig.En annonce som den her tiltrækker kunder primært pga billederne, som er meget lækre.Hvis varen så ikke kan leveres, bør man gå igen.Ved godt det er svært, når man nu endelig har taget sig sammen og bare SKAL have noget ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 23. Juni, 2015 Sådan.... lad os alle følge op og gå.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg