Ledvogter 984 Skrevet 21. Juni, 2015 nu er det jo ikke dem der ikke skriver der er problemet. men dem der sviner nye medlemmer til som i den tråd jeg henviste til tidliger, +mange andre trådeDu henviser til en tråd, hvor vi allerede har givet en advarsel."+mange andre tråde" er en lidt svær størrelse at forholde sig til. Måske du kunne være mere konkret?-Ledvogter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 21. Juni, 2015 Du henviser til en tråd, hvor vi allerede har givet en advarsel."+mange andre tråde" er en lidt svær størrelse at forholde sig til. Måske du kunne være mere konkret?-Ledvogternu er det jo svært at huske dem, men der er en del ved nye medlemmer der skriver. selv en af mine første anmedelser var også i skudlinjen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juni, 2015 Jeg synes nu ikke det er noget større problem mere med at anmeldelses tråde ødelægges. Den tråd Knallert henviser til vil da vække mistænksomhed. TS anfører selv at samme tekst - af dovenskab - er benyttet 3 gange, om tre forskellige piger. Så beder man altså selv ude om det. Man kan så nøjes med at bruge Anmeld knappen, i stedet for at skrive i tråden. Der var engang hvor det virkelig blev gået til vaflerne, i anmeldelses trådene. Det var nu mest fordi folk ikke gad læse om de samme piger, og det havde jo som nogen vil huske meget ubehagelige følger. I dag synes jeg Moderationen er flinke til at stoppe balladen i tide, og a der generelt hersker fred i anmeldelses trådene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juni, 2015 Markeringen - Det tror jeg såmænd ikke som sådan. > citat af BX< - >Men jeg gider bare ikke længere bruge energi og kreativitet på at skrive anmeldelser, som en håndfuld på forhånd kendte profiler alligevel vil hagle sønder og sammen<, en udtalelse som jeg og adskillige andreprofiler fuldtud tilslutter sig. Jeg skal med stor fornøjelse finde link til de pgls. indlæg.EDIT kl. 13.26.BX – https://www.eroguide.dk/forum/topic/35413-v%C3%A6rdien-af-indhold-for-ejer/#comment-288337Gerog – https://www.eroguide.dk/forum/topic/35421-tusind-tak%E2%80%A6virkelig-flot%E2%80%A6-og-hold-s%C3%A5-k%C3%A6ft%E2%80%A6/#comment-288424An2n -https://www.eroguide.dk/forum/topic/35421-tusind-tak…virkelig-flot…-og-hold-så-kæft…/#comment-288444Butch -https://www.eroguide.dk/forum/topic/35421-tusind-tak%E2%80%A6virkelig-flot%E2%80%A6-og-hold-s%C3%A5-k%C3%A6ft%E2%80%A6/#comment-288446Knallert -https://www.eroguide.dk/forum/topic/35421-tusind-tak%E2%80%A6virkelig-flot%E2%80%A6-og-hold-s%C3%A5-k%C3%A6ft%E2%80%A6/#comment-288451Bundstokken -https://www.eroguide.dk/forum/topic/35421-tusind-tak%E2%80%A6virkelig-flot%E2%80%A6-og-hold-s%C3%A5-k%C3%A6ft%E2%80%A6/#comment-288460reknas -https://www.eroguide.dk/forum/topic/35421-tusind-tak%E2%80%A6virkelig-flot%E2%80%A6-og-hold-s%C3%A5-k%C3%A6ft%E2%80%A6/#comment-288489Titman -https://www.eroguide.dk/forum/topic/35421-tusind-tak%E2%80%A6virkelig-flot%E2%80%A6-og-hold-s%C3%A5-k%C3%A6ft%E2%80%A6/#comment-288503og hvad endte det så med - igen - Moderationen låste tråden som forventet.Venligst Landsbytossen - nu med tabletØv der blev jeg skuffet. Jeg troede lige du ville linke til de af dine anmeldelser der er blevet spoleret og svinet til. I stedet linker du til personer som udtaler at de ikke vil lave anmeldelser. Såvidt jeg husker er der da ingen af dine anmeldelser der er blevet ødelagte. Jeg kan huske at der faldt en enkelt bemærkning eller to i en enkelt af dine anmeldelser. Jeg må jo huske forkert, siden du meget ofte anfører det som et stort problem, og årsagen til at du ikke skriver anmeldelser mere. Korriger mig gerne såfremt jeg husker forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 22. Juni, 2015 (edited) Øv der blev jeg skuffet. Jeg troede lige du ville linke til de af dine anmeldelser der er blevet spoleret og svinet til. I stedet linker du til personer som udtaler at de ikke vil lave anmeldelser. Såvidt jeg husker er der da ingen af dine anmeldelser der er blevet ødelagte. Jeg kan huske at der faldt en enkelt bemærkning eller to i en enkelt af dine anmeldelser. Jeg må jo huske forkert, siden du meget ofte anfører det som et stort problem, og årsagen til at du ikke skriver anmeldelser mere. Korriger mig gerne såfremt jeg husker forkert. Jeg behøver vist IKKE at linke til de af mine anmeldelser, der har været genstand for personfnidder, afsporing og deslige, dem kender de pgl. sikkert udmærket.Venligst Landsbytossen -nu med tablet Redigeret 22. Juni, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 22. Juni, 2015 nu er det jo ikke dem der ikke skriver der er problemet. men dem der sviner nye medlemmer til som i den tråd jeg henviste til tidliger, +mange andre tråde Spot on.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juni, 2015 Jeg behøver vist IKKE at linke til de af mine anmeldelser, der har været genstand for personfnidder, afsporing og deslige, dem kender de pgl. sikkert udmærket.Venligst Landsbytossen -nu med tablet jamen jeg synes du skal linke. Jeg kan nemlig ikke finde noget snavs. Det ville være rart med svesken på disken i stedet for udokumenterede påstande. Det er da hurtigt gjort for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 22. Juni, 2015 nu er det jo svært at huske dem, men der er en del ved nye medlemmer der skriver. selv en af mine første anmedelser var også i skudlinjen Så skal jeg hjælpe dig min ven, arbejder på TUSIND TAK..VIRKELIG FLOT::OG HOLD SÅ KÆFT del 2. - som snart er online, spændende læsning..Venligst Landsbytossen - nu med tablet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 Hej BigDickDu virker til at være en følsom mand men også en lidt arrig mand.Du skriver tit om alle de anmeldelser du har skrevet og hvor du er blevet generet meget voldsomt.Nu må du altså linke til alle de grovheder der er begået mod dig. Jeg har brugt søgefunktionen og kan ikke finde de grove indlæg mod dig, jeg kan finde en meget meget gammel anmeldelse du har skrevet hvor Aarhuselsker måske generer dig lidt, men jeg nægter at tro på at det bare er det som kan have generet dig så meget i så mange år. Aarhuselsker beder dig om at linke til dem men du snakker udenom og vil ikke. Du skriver rigtig meget om det herinde hele tiden, så må du altså i det mindste vise de eksempler på hvor folk har været grove overfor dig. Det kan da ikke være så svært, du må jo stå på mål for alle dine udsagn. Jeg har selv skrevet en anmeldelse af en dansk pige, som også er herinde og den blev positivt modtaget af alle og jeg er ikke blevet generet af nogen i den forbindelse.Men det påhviler jo også en selv at optræde neutralt når ens yndlingspige roder sig ud i ballade. Gør man ikke det men angriber dem der måtte mene noget andet om ens yndlingspige, end en selv, så er man jo ikke uskylden selv. Jeg tænker ikke på dig her BigDick. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 jamen jeg synes du skal linke. Jeg kan nemlig ikke finde noget snavs. Det ville være rart med svesken på disken i stedet for udokumenterede påstande. Det er da hurtigt gjort for dig. I betragtning af alle de indlæg BigDick er kommet om at han er blevet svinet til i sine anmeldelser, så må linkene snart komme. Jeg kan ikke finde dem via søgefunktionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 jamen jeg synes du skal linke. Jeg kan nemlig ikke finde noget snavs. Det ville være rart med svesken på disken i stedet for udokumenterede påstande. Det er da hurtigt gjort for dig. Dine indlæg, snavs, er så grove, at de er blevet slettet, så det er vel derfor ikke mulig at finde lige præcis dem frem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 (edited) Dine indlæg, snavs, er så grove, at de er blevet slettet, så det er vel derfor ikke mulig at finde lige præcis dem frem Jeg ved nu altså ikke lige om du har helt ret i det. Det kan godt være man i hans lange historik kan finde indlæg der er lidt grove eller perfide, men jeg kan ikke mindes de har været på et niveau hvor vi har slettet dem, som det påstås.Umiddelbart mindes jeg kun at have slettet et indlæg fra AE og det var et "indlæg"/en debat på 1½ linje han postede under anmeldelsesforummet for et par år siden og hvor vi i ledelsen absolut ikke mente det var en anmeldelse, der var intet groft i det, det var ros til en piges billeder, og jeg mener han fik at vide at han kunne poste det på hyggesnak hvis han ville. Ellers kan jeg faktisk ikke huske at hverken jeg eller nogen af mine kollegaer har slettet nogle af hans indlæg, men jeg skal da ikke udelukke med 100 % sikkerhed at vi kan have slettet et indlæg eller to mere fra ham gennem tiden.Men skal vi være fair, og det skal vi, så under alle omstændigheder så holder udsagnet altså ikke på den måde som det fremsættes her. Redigeret 22. Juni, 2015 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 16. november 2013 skrev du i tråden "Oplever I det ???" under generel debat:"Liderligfyr har på denne streng og overfor ledelsen bedt om at strengen ikke kører af sporet.Det ser ud som om det hele drejer sig om personfnidder nu og Århuselskers sidste indlæg er et rent personangreb udelukkende. Nu stopper I med at debattere på det niveau.Hold jer nu til Liderligfyrs emme ellers kommer hængelåsen frem."Ser ud til at det var anledning til et slettet indlæg fra ÅE lige over dit indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 16. november 2013 skrev du i tråden "Oplever I det ???" under generel debat:"Liderligfyr har på denne streng og overfor ledelsen bedt om at strengen ikke kører af sporet.Det ser ud som om det hele drejer sig om personfnidder nu og Århuselskers sidste indlæg er et rent personangreb udelukkende. Nu stopper I med at debattere på det niveau.Hold jer nu til Liderligfyrs emme ellers kommer hængelåsen frem."Ser ud til at det var anledning til et slettet indlæg fra ÅE lige over dit indlæg.Du har helt ret i at jeg i november måned 2013 slettede et indlæg fra AE, jeg skrev også at jeg ikke kunne udelukke at der var røget et indlæg eller to i papirkurven fra ham gennem tiden. Det du henviser til er under Generel Debat, ikke til en anmeldelse, men det er korrekt at vi slettede et indlæg fra ham.I og med at debatten her drejer sig om folks og AEs respons til anmeldelser, i og med at AE beder om at få de links på de anmeldelser hvor han har været grov, og i og med at vi næsten aldrig sletter indlæg fra AE selvom vi har gjort det for 1½ år siden men godt nok ikke under en anmeldelse, så mener jeg faktisk stadig at du tager munden for fuld når du påstår at AE begår indlæg der er så grove og snavsede at vi sletter dem - som et svar på et citat hvor han beder om at få links til de anmeldelser hvor han har været grov. Jeg skulle nok have præciseret at det var indlæg til anmeldelser jeg talte om, for det er jo det debatten handler om.Jeg kan i hvert fald slå fast at det er meget sjældent vi sletter indlæg fra AE, men korrekt som sagt for 1½ år siden skete det i en debat, ikke i en anmeldelse som denne debat handler om. Jeg kan ikke mindes at vi har slettet indlæg fra ham som han har begået under andres folks anmeldelser som debatten drejer sig om, vi kan sagtens have hævet tonen overfor ham, det har vi sikkert gjort, og om der ligger noget 1½-2-3 år tilbage som jeg ikke kan huske, og hvor jeg har slettet noget fra ham, kan jeg ikke udelukke jo.Min pointe var bare at han i meget lang tid ikke har fået slettet noget herinde så vidt jeg ved og at jeg ikke kan mindes at vi har slettet indlæg fra ham som han har begået i relation til en anmeldelse.Grunden til at jeg reagerede var når ledelsen bliver taget som gidsel i et personligt opgør mht at slette AEs indlæg, så vil jeg gerne lige nuancere din påstand en smule, hvis man skal være fair. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 Den pågældende tråd kom til at handle om anmeldelser med "ført hånd", herunder Bigdick's Lady Mylena anmeldelse, så jo det slettede indlæg har haft noget med anmeldelser at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 Den pågældende tråd kom til at handle om anmeldelser med "ført hånd", herunder Bigdick's Lady Mylena anmeldelse, så jo det slettede indlæg har haft noget med anmeldelser at gøre.Det kan du selvfølgelig sige, men det ændrer ikke ved at din påstand skulle nuanceres noget når du blander ledelsens moderation ind i dine argumenter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2015 Det kan du selvfølgelig sige, men det ændrer ikke ved at din påstand skulle nuanceres noget når du blander ledelsens moderation ind i dine argumenter.Det er taget til efterretning.Men vi har jo så fundet noget "snavs", som ÅE efterlyste. Så må alle være glade og tilfredse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2015 Hej BigDick Kan vi ikke snart få de links, for jeg vil da gerne se de forfærdelige ting du påstår du har været udsat for i sine anmeldelser. Du pisker tit en stemning op med andre om emnet, men jeg har søgt dine anmeldelser ud og kan ikke se du har været udsat for noget så groft i dine anmeldelser som du løbende påstår. Jeg har simpelthen undret mig over din hidsige attitude og har undret mig over om det virkelig kunne være sandt hvad du påstod. Jeg har selv skrevet en anmeldelse af en dansk pige herinde som kun blev positivt modtaget og det undrer mig at du skulle have været udsat for noget så groft at det har kunnet sætte varige men hos dig i flere år for dine anmeldelser er har jo år på bagen. Man må stå på mål for ens påstande, så kom så frem med dokumentation for det du påstår. Det er du blevet bedt om af andre end mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 23. Juni, 2015 (edited) Hej BigDick Kan vi ikke snart få de links, for jeg vil da gerne se de forfærdelige ting du påstår du har været udsat for i sine anmeldelser. Du pisker tit en stemning op med andre om emnet, men jeg har søgt dine anmeldelser ud og kan ikke se du har været udsat for noget så groft i dine anmeldelser som du løbende påstår. Jeg har simpelthen undret mig over din hidsige attitude og har undret mig over om det virkelig kunne være sandt hvad du påstod. Jeg har selv skrevet en anmeldelse af en dansk pige herinde som kun blev positivt modtaget og det undrer mig at du skulle have været udsat for noget så groft at det har kunnet sætte varige men hos dig i flere år for dine anmeldelser er har jo år på bagen. Man må stå på mål for ens påstande, så kom så frem med dokumentation for det du påstår. Det er du blevet bedt om af andre end mig.Er du/I så tilfreds. Da I nu ikke magter at finde de pgl. indlæg har jeg været så venlig for nemheds skyld efterhånden at have samlet disse her. http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=783&sid=908d1ec19959e17b354d7f1ddf8ba2acVenligst Landsbytossen -nu me d tablet Redigeret 23. Juni, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Juni, 2015 (edited) Det er taget til efterretning.Men vi har jo så fundet noget "snavs", som ÅE efterlyste. Så må alle være glade og tilfredse I mit oprindelige indlæg bad jeg Big Dick om at linke til indlæg der snavsede hans anmeldelser til. Ikke blot indlæg fra mig, men fra alle. Der er indtil nu ikke kommet nogle links. Det undrer mig såre at du, Starson, nu inddrager et slettet indlæg ( næsten 2 år gammelt) fra mig, som lå i Generel Debat. Du er ellers kendt for, på nærmest pedantisk vis, at bede folk om at læse dine indlæg, og forholde sig nøje til dem. Denne tråd, og mit indlæg gik altså på Anmeldelser - og så inddrager du Generel Debat. Det hele drejede sig heller ikke om at finde snavs på mig, det var dig der fik den drejet derhen Så, alle er ikke tilfredse. Som før skrevet, så synes jeg ikke der generelt bliver ødelagt mange anmeldelser.Jeg tror at der skrives væsentligt mere om at der ødelægges anmeldelser, end det rent faktisk finder sted. Årsagen til den megen omtale et et begrænset problem, er iht min opfattelse at debatten bliver meget hård, når en anmeldelse snavses til. Det skyldes sikkert at der ofte er involveret de to diamentraler: Kærlighed og had - to følelser som mange har utroligt svært ved at skille ad. Afslutningsvis må vi konkluderer at de mange indlæg fra Big Dig om hans ødelagte anmeldelser, er uden bund i virkeligheden. Da Big Dick skrev et indlæg, mens jeg skrev dette, må jeg anstændigvis kommentere: Jeg kan ikke se at et eneste af de anførte links, fører til en anmeldelse der er snavset til. Der er nogle få kommentarer,. Mange positive, og så lidt smådrilleri. Der er i mine øjen slet ikke tale om at anmeldelsen bliver ødelagt. Så min konklusion står stadig. Redigeret 23. Juni, 2015 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 23. Juni, 2015 Næh, jeg besøger da overvejende kun danske piger.Men du anmelder jo ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Juni, 2015 Men du anmelder jo ikke?Nej, det er jeg jo for en stund kørt sur i. Jeg har fået saboteret to af mine anmeldelsesstrenge, den ene endda i en sådan grad, at den blev låst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 23. Juni, 2015 (edited) Jeg har selv stået på Pussygalores en gang med en pige der på sine billeder så ungpige lækker ud. Der var ingen tattoveringer og piercinger at se på billederne, alderen var opgivet til start 20'erne og der stod at hun var køn. Da jeg så møder pigen er realiteten at hun ligner en der er hoppet af en Metallica fanbus, ansigtet max en 5'er, og alderen vel en 10 år skudt forbi. God service hos denne danske pige? Næh, det var ganske ugideligt. Til gengæld var det dyrt. Anmeldte jeg det? Næh, gider ikke ovenstående pis efterfølgende.Ja, og derfor får kæphesterytterne indirekte vand på møllen til fejlslutninger som "danske piger er altid gode oplevelser" og "danske piger går mere op i service i modsætning til de udenlandske, der kun er her kort tid og derfor er ligeglade med deres ry:"Dette er ikke en bebrejdelse af dig, men blot en konstatering om, at grundlaget for konklusioner om "danske vs udenlandske" er håbløst.I øvrigt har jeg fx selv enkelte gange fravalgt at anmelde en middelmådig oplevelse med en dansker, men aldrig med en udlænding. En af mine overvejelser har været min manglende anonymitet over for pigen (via mit telefonnummer ...) Redigeret 23. Juni, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 23. Juni, 2015 Nej, det er jeg jo for en stund kørt sur i. Jeg har fået saboteret to af mine anmeldelsesstrenge, den ene endda i en sådan grad, at den blev låst.Ja, beklager. Jeg svarede før jeg læste strengen færdigt.Det er mit indtryk at nogle brugere kører deres personfnidder af ved enhver lejlighed. Sjovt nok kan jeg ikke huske at jeg selv har fået "ødelagt" en anmeldelse. Måske kan der nogle gange udvikle sig en afsporet diskussion om et emne i en anmeldelse, men jeg har efter hvad jeg kan huske ikke oplevet personfnidder mod mig i en anmeldelse. Det kan man jo tænke lidt over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2015 I mit oprindelige indlæg bad jeg Big Dick om at linke til indlæg der snavsede hans anmeldelser til. Ikke blot indlæg fra mig, men fra alle. Der er indtil nu ikke kommet nogle links. Det undrer mig såre at du, Starson, nu inddrager et slettet indlæg ( næsten 2 år gammelt) fra mig, som lå i Generel Debat. Du er ellers kendt for, på nærmest pedantisk vis, at bede folk om at læse dine indlæg, og forholde sig nøje til dem. Denne tråd, og mit indlæg gik altså på Anmeldelser - og så inddrager du Generel Debat. Det hele drejede sig heller ikke om at finde snavs på mig, det var dig der fik den drejet derhen Så, alle er ikke tilfredse. Har du da ingen humor Jeg vil mene, at det er bedøvende ligegyldig om angrebene på Bigdick's TheLadyMylena anmeldelse kommer i Anmeldelser, Generel Debat eller andet sted. De er lige usympatiske.Nu var det ikke mig, der fik opgaven at finde ALLE angrebene, men synes det var lidt morsomt, at du, som efterlyste links til dem, netop selv ligefrem har fået et indlæg slettet af ledelsen, fordi det var for groft, at have stående. Og der skal da trods alt noget til at få et indlæg slettet, men det klarede du så. FLOT.Nej, det kan du ikke være tilfreds med, så du har sikkert ret. Alle er ikke tilfredse, alligevel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg