Hop til indhold
Rejsenetværk

Værdien af indhold for ejer

Recommended Posts

Vi har for længe siden haft debatter, om der skulle indføres helt eller delvis brugerbetaling på Eroguide.dk

Jeg selv ville intet have imod et gratis basis medlemskab, suppleret med et betalt plus medlemskab.

Mit ærinde er imidlertid overhovedet ikke denne debat igen, for Admin har afgjort at Eroguide, er og vil forblive gratis at oprette sig som bruger af.

Nej mit ærinde er at påpege at det ikke kun har værdi for os brugere, at det er gratis for os at være brugere af Eroguide.dk

Alt efter brugernes engagement, og kvaliteten af samme, der har det afgjort også en værdi for ejeren af Eroguide, alt den tid vi bruger ulønnet på at levere gratis indhold i forum på EG.

Jeg, og mange mig med leverer gerne, og efter bedste evne indhold, af forhåbentlig en høj og læseværdig kvalitet i forum på Eroguide.

Her tænker jeg særligt på anmeldelser og beretninger, og ikke vores deltagelse fra tid til anden i diverse mere eller mindre løbske anarkistiske debatter.

Førstnævnte må vi gerne få lidt mere kredit for end vi får, sidstnævnte naturligvis ikke, hvor tilfældet er at vi snarere udgør en belastning, end at vi leverer plus værdi for EG.

Jeg vil gerne understrege at når jeg efterspørger mere kredit for levering  af indhold, der er lagt mere end en almindelig indsats i at skrive, så er det ikke kontant belønning for samme jeg efterspørger.

Ingenlunde !

Nej jeg efterspørger at Admin ikke i takt med den kæmpe succes de fora har, med det største og det bredeste publikum, ikke samtidig negligerer niche publikummet i de tema fora , der har et smallere publikum, end København, Jylland og thai temaerne mfl.

Jeg synes at det er fint med overordnede anmelder konkurrencer, der er henvendt til det samlede publikum på Eroguide.dk, og jeg forstår også at det er den fokus der kommercielt har størst interesse for Admin, med henblik på at Eroguide.dk på sigt kan udvikle sig fra en underskudsgivende til en overskudsgivende virksomhed.

Blot appellerer jeg til, at ejer ikke af den grund undlader fokus på til stadighed at understøtte viljen, og lysten hos de forskellige dedikerede niche publikummer, der findes blandt brugerne på EG, til at de leverer alt det indhold af den højeste værdi for brugerne, som for ejeren af EG selv, som de er i stand til, hvis blot incitamentet til at gøre det er til stede.

Her tænker jeg personligt i første række på forum for Tyskland, men også de øvrige niche temaer, såsom BDSM, Ladyboy Shemale og Øvrige udland.

Der kunne som jeg ser det godt køre nogle skribent konkurrencer, specifikt i hvert niche forum, der ikke nødvendigvis behøver at være synlig på, eller optage plads på hele Eroguide, som når der kører et banner på forsiden for en af de traditionelle konkurrencer henvendt til det samlede publikum på EG.

Jeg er ret sikker på at en del niche brugere har kontakter og netværk, personlig goodwil hos samme, der kan komme Admin tilgode, eksempelivs som et FKK sponsorat under Tyskland i forum, eller måske et sponsorat af en domina klinik under BDSM?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg kan godt sponsorere de 300 kr 30 min kvalitetssex med kys, fisseslik m.m. Koster på FKK ACAPULCO, hvis Admin lyster at lave en konkurrence i FKK forum :-) 

Han må dog selv lige tage kontakten til dem. Og få arrangeret tingene, så jeg bare kan overføre penge til klubben. Ellers må konkurrencen vente til jeg har været forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netværket skrev:

"Jeg, og mange mig med leverer gerne, og efter bedste evne indhold, af forhåbentlig en høj og læseværdig kvalitet i forum på Eroguide.

Her tænker jeg særligt på anmeldelser og beretninger, og ikke vores deltagelse fra tid til anden i diverse mere eller mindre løbske anarkistiske debatter".

 

​Jamen Netværk, det gjorde jeg skam også gerne. Meget gerne endda

Men jeg gider bare ikke længere bruge energi og kreativitet på at skrive anmeldelser, som en håndfuld på forhånd kendte profiler alligevel vil hagle sønder og sammen.

Nej, mit engagement på EG har jeg af samme årsag lagt i debatten, mens min energi i stedet er kommet diverse piger uden for til gode.

Ingen nævnt, ingen glemt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt sponsorere de 300 kr 30 min kvalitetssex med kys, fisseslik m.m. Koster på FKK ACAPULCO, hvis Admin lyster at lave en konkurrence i FKK forum :-) 

Han må dog selv lige tage kontakten til dem. Og få arrangeret tingene, så jeg bare kan overføre penge til klubben. Ellers må konkurrencen vente til jeg har været forbi.

​Jeg har kontakt til Samya, så hvis et sponsorat kommer på tale kan jeg godt kontakte dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
    Men jeg gider bare ikke længere bruge energi og kreativitet på at skrive anmeldelser, som en håndfuld på forhånd kendte profiler alligevel vil hagle sønder og sammen.

​Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men jeg gider bare ikke længere bruge energi og kreativitet på at skrive anmeldelser, som en håndfuld på forhånd kendte profiler alligevel vil hagle sønder og sammen.

3d applause Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...