Hop til indhold
SnowmanDK

Dårlige eller er det en anmeldese

Recommended Posts

Hej alle, jeg tror ikke jeg er den eneste her på EG. Der er godt træt af alle de anmeldelser af piger, som oftest dårligt kan kaldes for en anmeldelse, nok mere en reklame, de er ofte meget manglefulde. Mit pis kom i kog da jeg så denne her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/38297-ny-pige-på-viborgvej-25-århus/#comment-310563

"Prøvede at banke på, kunne jo altid spille uskyldig, hvis det noget andet end forventet. Men jeg blev ikke skuffet. Fik en rigtig god oliemassage, stedet kan helt klart anbefales"

Personen kunne ha fået massage af alt fra en abe til en mand....

Det kunne være at EG skulle oprette nogle få regler for hvad en anmeldelse af en GP skulle indeholde som kommer frem når man vil lave en anmeldelse og evt. Lave en karakter standart, jeg har selv brugt 10 skalaen. Med oplevelse, pris, lokaler , pigen, massagen osv.

I må undskylde hvis der er lidt fejl hist og her. Men jeg sidder i Florida og sveden hagler af mig.... I'm off to the pool ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi brugere er forskellige, vi fokuserer på forskellige ting. Der kan være noget en pige har bedt om ikke bliver anmeldt osv.

Jeg fokuserer meget på kemien, på indlevelsen osv.

Hvis vi skulle anmelde efter et fast skema, ville jeg nok sjældent anmelde mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi brugere er forskellige, vi fokuserer på forskellige ting. Der kan være noget en pige har bedt om ikke bliver anmeldt osv.

Jeg fokuserer meget på kemien, på indlevelsen osv.

Hvis vi skulle anmelde efter et fast skema, ville jeg nok sjældent anmelde mere.

​fair nok, men gir du mig ret i at den anmeldelse jeg har taget som eksp. Er meget dårlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Snow, kan du linke til en af dine egne anmeldelser som er skrevet på en måde du finder er med fyldestgørende indhold? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snowman, dit eksempel virker heller ikke så betagende på mig, men skulle vi bare skematisk fremføre et vist antal numre for en oplevelse. Ikke uddybe, ikke drage paralleller til uvedkommende ting og ikke engang have tilladelse til svinkeærinder, hvor læseren skal tyde mellem linjerne, så ville jeg også stoppe med anmeldelserne.

Selv bruger jeg ikke karakterer, det kan dog gøres fint og med humor som nogle har gjort. Men en anmeldelse skulle gerne skabe en gengivelse af stemning og oplevelse, det mener jeg ikke selv et 10 tal kan i sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi brugere er forskellige, vi fokuserer på forskellige ting. Der kan være noget en pige har bedt om ikke bliver anmeldt osv.

Jeg fokuserer meget på kemien, på indlevelsen osv.

Hvis vi skulle anmelde efter et fast skema, ville jeg nok sjældent anmelde mere.

​Og det er netop grunden til, at Snowman har ret, for du falder måske for en pige, som jeg finder hæslig - se i øvrigt her - og du holder måske af at bolle på en måde, som jeg ikke gider. Derfor kan vi ikke bruge en anmelders subjektive vurdering til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snow, kan du linke til en af dine egne anmeldelser som er skrevet på en måde du finder er med fyldestgørende indhold? 

​det må vist blive denne her, ser i hvert fald ud som om, at han ikke har lavet andre, selv om det da så er mærkligt, at kritisere andre, for deres anmeldelser ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit budskab var at en del anmeldelser, de fleste fra nye brugere,  ligger langt fra den høje kvalitet som jeg ved flere lejligheder har rost andre brugere for.

De sidste par dage synes jeg at der været en del ikke brugbare anmeldelser!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu er det med, at Blå blok vil sænke kontanthjælpen jo kun noget der eksistere i de røde's fantasi. Venstre vil sænke skatten for de lavt lønnet og på den måde skabe motivation til, at tage et job for dem der er på kontanthjælp.

Pite

 

​Og pufff, så dukker der pludselig en masse ledige jobs op, som de kan søge - og få.

Er det ikke sådan, det hænger sammen?

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

​fair nok, men gir du mig ret i at den anmeldelse jeg har taget som eksp. Er meget dårlig

​Giver dig ret i, at den er totalt intetsigende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anmeldelse må da være en anmeldelse!

Nogen skriver meget udførligt om oplevelsen - andre kommer med stikord.

Man kan så læse den og derefter drage sin egen konklusion!!

Er 1500 ord bedre end 15 ord??!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt bryder jeg mig ikke så meget om anmeldelser, der koldt og kynisk afsluttes med en karaktergivning af stedet, pigen, pigens ydelser, huller, gentagelsesfare mm. - minder mig alt for meget om, når motorjournalister prøvekører og sammenligner de nyeste bilmodeller - og mon ikke også denne upersonlige "pik i æ kut" stil er medvirkende til de mange tåbelige "Hvem har prøvet hende her?" efterlysninger  :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anmeldelse må da være en anmeldelse!

Nogen skriver meget udførligt om oplevelsen - andre kommer med stikord.

Man kan så læse den og derefter drage sin egen konklusion!!

Er 1500 ord bedre end 15 ord??!!!

Nej, det er de ikke. Men hvordan vil du drage din egen konklusion efter at have læst  https://www.eroguide.dk/forum/topic/38297-ny-pige-på-viborgvej-25-århus/#comment-310563
 

Den eneste konklusion du kan drage er, at forfatteren er tilfreds. Og hvad så? Er det ensbetydende med, at du også vil være tilfreds?
Nogle skribenter skriver anmeldelser til hjælp for andre - og det er jo formålet med EG.
Andre skriver tilsyneladende bare for deres egen skyld - uden hensyn til, om andre kan bruge det til noget.
Og atter andre skriver for at reklamere - med eller uden modydelser - for pigen eller stedet.
Det er svært at afgøre, hvilken af de to sidste der gælder for den omtalte "anmeldelse".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...