Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Dejlige Yvette i Århus denne uge. Hun er super sød og med den lækreste timeglasfigur man kan forestille sig. Så er man til store bryster og røv, så er hun absolut et besøg værd. Hun er helt reel på alle måder - også med priser :-)

Billeder fra link er af hende selv og ikke fake.

http://side6.dk/resultatside/?q=yvette

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Har besøgt Dejlige Yvette i Århus denne uge. Hun er super sød og med den lækreste timeglasfigur man kan forestille sig. Så er man til store bryster og røv, så er hun absolut et besøg værd. Hun er helt reel på alle måder - også med priser :-)

Billeder fra link er af hende selv og ikke fake.

http://side6.dk/resultatside/?q=yvette

 

Er hun neger eller har hun bare en neger røv ????

 

Knaldehunden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Dejlige Yvette i Århus denne uge. Hun er super sød og med den lækreste timeglasfigur man kan forestille sig. Så er man til store bryster og røv, så er hun absolut et besøg værd. Hun er helt reel på alle måder - også med priser :-)

Billeder fra link er af hende selv og ikke fake.

http://side6.dk/resultatside/?q=yvette

 

​Ja, hun er lækker, har besøgt hende i Hovedstaden. Hvad gav du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa for en frækkert. Er der nogen der ved og hun er vild med hård anal ??:), og må man slikke røv osv på hende??:)

​Mener bestemt jeg har set at hun yder græsk. Tror faktisk også jeg har læst det på en tråd herinde under Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lige en tur mere hos Yvette idag ;-) Hun er ikke så lidt kreativ hvad stillinger angår, men hvorfor skal det også være kedeligt :-P. Kæft hun er fræk!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omkring 4 kr. pr. kg. ved dansk - det er vel ikke så slemt :-)

Men spøg til side: Jeg forstår ikke, hvordan nogen kan få ståpik sammen med en pige som hende  - men heldigvis har vi jo forskellig smag, og dette er ikke ment som en kritik.

Men vil I ikke svare på følgende: Har I aldrig lyst til at være sammen med en pige med en mere gennemsnitlig vægt - eller interesserer I jer kun for piger i den størrelse?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvad du mener med piger "i den størrelse"? For ganske vist har hun røv, lår og hofter, men hendes talje er som en slank pige på 70 kg. Så tror egentlig ikke hun vejer ret meget mere end omkring 90 kg - hvilket passer perfekt til mig da hun er 1.65 i højden :-). Og ja vi er forskellige vi mænd, for jeg kan ganske enkelt ikke tænde på en kvinde der ikke har former.

170/55 feks er total turn-off for mig uanset hvor køn og fræk hun er. Og dem er vi altså også nogle stykker af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, jeg så hende kun bagfra og syntes hun så temmelig omfangsrig ud - men jeg fik da svar på mit spørgsmål  :smile: 

Jeg har i øvrigt også bemærket, at rigtig mange dominaer - eller hedder det mon dominæ - er særdeles omfangsrige, og det er for mig mere logisk, selv om jeg heller aldrig ville give mig i kast med sådan en :-)

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Yvette i dag og det er samme pige.

Er første gang jeg er sammen med en stor pige og må sige at jeg har lyst til og besøge hende igen på et senere tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er privat lejh. 

Det er normal indgang tror ikke nogen udover dig selv ved hvad du skal der!

Lidt besværligt mht parkering i myldretiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men nu har hun skiftet adresse til Kystvejen i Århus - Også rimeligt diskret alá Jægergårdsgade. Hun beder én om at ringe når man ankommer til adressen, og så er man hurtigt inde :-)

Har besøgt hende en 3-4 gange i Århus, og sidst blev jeg tilbudt afslappende massage til sidst - UDEN beregning ;-) Så er man lidt trofast, så er hun rundhåndet med ydelserne - og lægger selv op til fræk sex, hvor hun helt bevidst benytter sig af sin største fordel - hendes store bagdel :-P :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun fortalte i sidste uge at hun tager til KBH på fredag - altså i morgen, og ved ikk hvornår hun kommer tilbage i denne omgang. Måske er hun også i Århus i morgen, så hvis du er hurtig ;-).....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melder mig end i hylekoret af begejstrede herrer - ville gifte mig med hende på stedet, hvis jeg mødte hende under normale omstændigheder. Har været der, og hun er sød, lækker, meget lækker og vildt lækker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvornår hun er tilbage i Aarhus?

Jeg kan forstå hun lige er rejst til København i dag, så der går nok noget tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...