Hop til indhold
serviceM

Ny kategori for anmeldelser?

Recommended Posts

Måske var det en idé for admin at oprette et forum til anmeldelse af danske piger? Det er jo ved at være en niche herinde.

Jeg er ved at være lidt træt af at læse om de udenlandske, som jeg alligevel ikke har tænkt mig at besøge.

(I øvrigt undrer det mig, at de fleste herinde stemmer på DF, når 90% af anmeldelserne er af udenlandske piger?!)

 

Redigeret af serviceM

Del dette indlæg


Link til indlæg

(I øvrigt undrer det mig, at de fleste herinde stemmer på DF, når 90% af anmeldelserne er af udenlandske piger?!)

DF kæmper for bedre forhold for de ældre, bedre forhold for sosu assistenter, grænsekontrol, osv.. alt sammen betalt med Thulliarder.

hvad har det med udenlandske glædespiger at gøre? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Måske var det en idé for admin at oprette et forum til anmeldelse af danske piger? Det er jo ved at være en niche herinde.

Jeg er ved at være lidt træt af at læse om de udenlandske, som jeg alligevel ikke har tænkt mig at besøge.

(I øvrigt undrer det mig, at de fleste herinde stemmer på DF, når 90% af anmeldelserne er af udenlandske piger?!)

 

​Hvornår er "de fleste" blevet til omkring 25 % ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske får DF en thulliard eller to over til at subventionere GP-besøg for ældre...? Og så bliver det bedre råd til ægte  danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 25% holder vist ikke, men det er da muligt, jeg tager fejl mht. 90%. Sådan er min oplevelse bare herinde og særligt for Kbh.

Jo jo DF har da 1 eller måske endda 2 positive ting på programmet. Men det har alle partier da. Min stemme får de i hvert fald aldrig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stemmer ikke på DF, men jeg har rigtignok ikke været i seng med en dansk pige i mange år, efterhånden. Det må have været tilbage i 2010, sidst. Danske piger kan ikke konkurrere, lige som så meget andet i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

DF har da ikke noget imod udlændinge som sådan. Det de har noget imod, er de muslimske sjakaler, der i større og større grad gør vores land til et sted, hvor det for normale danskere ikke er værd at opholde sig. Deres holdning ser for mig ud til at være, at islam er noget repressivt lort. Det er jeg fuldstændigt enig i.

Hvad angår udenlandske og danske piger, så er det heller ikke underligt, at de fleste foretrækker de udenlandske. Hvorfor i alverden betale langt mere for det samme? Om jeg knalder en sød dansk eller fx ungarsk pige er da lige godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://kulturkamp.blogs.berlingske.dk/2015/06/11/den-grove-vold-er-steget-og-udlaendinges-kriminalitetsniveau-er-tarnhojt/

Citat: "antallet af anmeldelser af grov kriminalitet, dvs. voldtægt og drab, er steget det seneste år, det samme gælder grov vold, altså vold efter straffelovens paragraf 245 og 246, der handler om vold af særlig rå, brutal eller farlig karakter. Også trusler på livet er steget det seneste år. Det viser Rigspolitiets centrale nøgletal fra januar i år.

Hvad skriver Danmarks Statistik i sin seneste publikation om udlændinge, dvs. indvandrere og efterkommere i Danmark? At denne gruppe er stærkt overrepræsenteret i kriminalitetsstatistikken.

F.eks. blev 27 procent af de 20-24-årige mandlige efterkommere fra ikke-vestlige lande fundet skyldige i et eller flere forhold i 2013. Vi tager den igen: Mere end hver fjerde!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

De 25% holder vist ikke, men det er da muligt, jeg tager fejl mht. 90%. Sådan er min oplevelse bare herinde og særligt for Kbh.

Jo jo DF har da 1 eller måske endda 2 positive ting på programmet. Men det har alle partier da. Min stemme får de i hvert fald aldrig!

Jeg tror du snakker om noget andet og ikke lige læste hvad jeg skrev. Du skrev de fleste er DFere herinde, hvortil jeg svarede at 25 % er ikke de fleste. https://www.eroguide.dk/forum/topic/38018-valg-2015-hvem-vil-du-stemme-på-til-valget/

Dine 90 % er jo med anmeldelser og ikke DF, ;)

Men det er vist også lidt ligemeget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg stemmer ikke på DF, men jeg har rigtignok ikke været i seng med en dansk pige i mange år, efterhånden. Det må have været tilbage i 2010, sidst. Danske piger kan ikke konkurrere, lige som så meget andet i Danmark.

Du har da vis en meget dårlig hukommelse, Louie De Palma !

Smuk_enlig_mor som du besøgte sidste år er da pære dansk.  Og du var da ganske tilfreds i den anmeldelse du skrev - IKKE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

'jeg går ikke ind for et dansk pige forum...

vi skal jo ikke dele pigerne op i hvilke land de fra, det jo lige meget, det mere vigtigt hvor i landet vi kan møde dem.

får hvor skal pige som bor i Danmark men ikke er danske oprindelser være???

hende der er halv et eller andet...

alle pigerne skal behandles ens.. det jo ikke noget særligt at være en danske luder som at være russiske luder eller hvor man arbejder...

 

prøvemanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smuk_enlig_mor som du besøgte sidste år er da pære dansk.  Og du var da ganske tilfreds i den anmeldelse du skrev - IKKE

​Det er da også rigtigt!

Pinligt - pinligt.

Søde SEM lukkede sin profil kort efter at jeg havde været forbi og frabad sig omtale, og så hoppede jeg på rumænerne og de andre østeuropæere igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, forslaget er både dumt og på kanten af det racistiske.

Masser af piger fra Østeuropa arbejder her, og hvis de ikke siger noget, vil det for stort set alles vedkommende være umuligt at afsløre, at de ikke tilhører den "danske race".

Og der er mig bekendt intet, der tyder på, at piger som ikke tilhører den "danske race" ikke er ligeså forskellige som dem, der tilhører den.

Men med alle stemmerne på DF herinde kan det vel ikke undre, at nogen generaliserer på den måde.
Udtrykket "den danske race" er inderlig ironisk ment - synes det passer godt ind her.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, forslaget er både dumt og på kanten af det racistiske.

Men med alle stemmerne på DF herinde kan det vel ikke undre, at nogen generaliserer på den måde.
Udtrykket "den danske race" er inderlig ironisk ment - synes det passer godt ind her.

Ej slap af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige slå én ting fast. Årsagen til at jeg ikke selv besøger udenlandske piger, som er på besøg her, er simpelthen, at jeg synes, det er synd for dem.

Det har ikke en pind med racisme og andet bavl at gøre. Mange af dem har døgnåbent og sælger sig selv meget billigt, og underbyder de danske piger, samtidig med at de er villige til hvad som helst i flg. anmeldelserne herinde. Hvorfor kan man kun gætte om. Men det i hvert fald ikke noget, jeg vil støtte.

Bemærkningen om DF var muligvis ikke passende i sammenhængen. Men jeg tillader mig fortsat at undre mig over paradokset - sådan som jeg tolker det.

Smil og vær glad :-) Lad valgkampen stå for mudderkastningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige slå én ting fast. Årsagen til at jeg ikke selv besøger udenlandske piger, som er på besøg her, er simpelthen, at jeg synes, det er synd for dem.

Det har ikke en pind med racisme og andet bavl at gøre. Mange af dem har døgnåbent og sælger sig selv meget billigt, og underbyder de danske piger, samtidig med at de er villige til hvad som helst i flg. anmeldelserne herinde. Hvorfor kan man kun gætte om. Men det i hvert fald ikke noget, jeg vil støtte.

Bemærkningen om DF var muligvis ikke passende i sammenhængen. Men jeg tillader mig fortsat at undre mig over paradokset - sådan som jeg tolker det.

Smil og vær glad :-) Lad valgkampen stå for mudderkastningen.

​Synes du selv. at det havde været en god idé at skrive det her fra starten - eller havde du tænkt dig, at vi skulle gætte os til, hvad du egentlig mener?

Synes du ikke, det er mere synd for dem, at de skal sidde hele natten uden at tjene noget og få tæsk af deres alfons, fordi de ikke tjener noget ind til dem?

Og synes du ikke, at det er mere synd for dem, at de pga. den lave indtjening bliver tvunget til at overskride egne grænser og give kunden det, han vil have - hvis de ikke vil have tæsk?

Og tror du ikke, det kunne være rart for dem til en afveksling at tjene penge ved at være sammen med en mand, som behandler dem ordentlig?

Det er synd for dem at de bliver tvunget eller snydt til at tage herop og prostituere sig - men det problem løser du ikke for dem.

Jeg har en del flere argumenter men dem gider jeg ikke skrive - så jeg regner med, at du selv finder ud af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Synes du selv. at det havde været en god idé at skrive det her fra starten - eller havde du tænkt dig, at vi skulle gætte os til, hvad du egentlig mener?

Synes du ikke, det er mere synd for dem, at de skal sidde hele natten uden at tjene noget og få tæsk af deres alfons, fordi de ikke tjener noget ind til dem?

Og synes du ikke, at det er mere synd for dem, at de pga. den lave indtjening bliver tvunget til at overskride egne grænser og give kunden det, han vil have - hvis de ikke vil have tæsk?

Og tror du ikke, det kunne være rart for dem til en afveksling at tjene penge ved at være sammen med en mand, som behandler dem ordentlig?

Det er synd for dem at de bliver tvunget eller snydt til at tage herop og prostituere sig - men det problem løser du ikke for dem.

Jeg har en del flere argumenter men dem gider jeg ikke skrive - så jeg regner med, at du selv finder ud af dem.

​Ok .... vi skal altså kneppe piger der har et helvede, for at deres alfons ikke skal gi' dem tæsk så de får et endnu større helvede? Vi knepper dem fordi vi er gode generøse mænd.

Jeg tror desværre ikke min sexualitet duer til den slags "velgerninger".

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ok .... vi skal altså kneppe piger der har et helvede, for at deres alfons ikke skal gi' dem tæsk så de får et endnu større helvede? Vi knepper dem fordi vi er gode generøse mænd.

Jeg tror desværre ikke min sexualitet duer til den slags "velgerninger".

​Så dyrk du endelig din dobbeltmoral sammen med danske piger, som udelukkende lader dig kneppe dem fordi de er vilde med dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og argumenter er noget skrammel, ikke sandt serviceM

Først skriver du et (forhåbentlig) uigennemtænkt indlæg, hvor du ikke fortæller hvad det egentlig er du mener.

Og når du bliver gjort opmærksom på, at din 25%-påstand er forkert undskylder du dig med, at sådan er din OPLEVELSE

Herefter kritiserer du mig, fordi jeg har svaret på det, du skrev - og ikke på det du mener.

Og efter at have foreslået, at vi afholder os fra mudderkastning fortæller du, at vi andre står ved håndvasken, og at vi sludrer.

Og på intet tidspunkt forholder du dig til det, jeg skriver, men kommer kun med nedsættende bemærkninger, uden antydning af argumenter.

Din opførsel er pinlig, for nu at fortsætte i din stil.

 

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas er til thai-piger så vidt jeg ved. De bruger måske ikke alfonser, det er jo fint hvis det er.

​Bananas er til piger der ikke lider under alfonser. Uanset herkomst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

(DF bemærkningen var som nævnt ikke direkte relevant i debatten her, men i en tid med valgkamp må man kunne tåle lidt af hvert.) 

Jeg kan ikke gøre noget konkret ved, at nogle føler sig ramt, så de må komme med lange forklaringer for at forsvare deres indstilling til købesex, GP'er og et generelt flosset humanistisk livssyn. Desværre. Jeg ville ellers gerne, men ak det er uden for min rækkevidde.

Men det er da rart, at debatten påvirker nogle, og forhåbentlig får det et par stykker til at ændre deres indstilling og købemønster.

Min oprindelig tanke med et opdelt forum til anmeldelser af "rejsende" kontra "fastboende" er såmænd fortsat gældende og faktisk også velment.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, siden du ikke evner at komme op med nogen argumenter, endsige forholde dig til, hvad jeg skriver, så har du vel ikke andet end nedgørende bemærkninger at ty til.

Og at du omtaler denne streng som en debat, viser kun endnu en gang, at du ikke aner, hvad du taler om. En debat består af argumenter, men for dig er det tydeligvis synonymt med mudderkastning.

Selvfølgelig er din "tanke (en temmelig overdreven betegnelse) med et opdelt forum til anmeldelser af "rejsende" kontra "fastboende" fortsat gældende, argumentresistent som du er.               

I øvrigt ville jeg aldrig føle mig ramt af sådan en omgang ubegavet og ulogisk  vås, kun føle medlidenhed med afsenderen. Så for at du ikke skal dumme dig mere, bekendtgør jeg hermed, at flere indlæg fra dig vil blive ignoreret.

 

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...