Hop til indhold
serviceM

Ny kategori for anmeldelser?

Recommended Posts

Men jeg glemte at skrive, at hvis du havde besiddet et minimum af logisk sans, kunne du have argumenteret imod mit første indlæg med, at interessen for at sende piger herop måske ville forsvinde, hvis de ingen kunder fik. Det evnede du så ikke, men foretrak mudderkastning i stedet. Ærgerligt, for det ville jeg ellers gerne have diskuteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

FrankJ, lad nu være med at være så sur.

Argumentet "ingen kunder = ingen rejsende piger" er den indlysende konsekvens for min egen stillingtagen, og det behøvede jeg nok ikke fremhæve.

Mere interessant er det, at deres lave priser og grænseløse menuer, desværre opfordrer til social dumping og en generel opfattelse af, at de gør hvad som helst for meget små penge. Det kvindesyn er min primære pointe og den egentlige årsag til, at jeg ikke selv besøger dem, og det er også grunden til at jeg helst ikke læser de anmeldelser.

Du har helt ret i, at jeg ignorerer det meste af mudderkastningen. Det er simpelthen fordi, det er et spor, som ingen vegne fører, og formen overtager indholdet. Den slags sker såmænd også for mig, som du har bemærket. Men jeg prøver at begrænse mig. Med varierende held.

Op med humøret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mere interessant er det, at deres lave priser og grænseløse menuer, desværre opfordrer til social dumping

​Hvis du mener, at en timepris på 1.200 kr. for alm. sex, som mange af de udenlandske forlanger, er social dumping, så må jeg nok oplyse dig om, at du ikke ved hvad social dumping er. Hvad tjener du på en hel arbejdsdag - efter skat - bare til sammenligning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvis du mener, at en timepris på 1.200 kr. for alm. sex, som mange af de udenlandske forlanger, er social dumping, så må jeg nok oplyse dig om, at du ikke ved hvad social dumping er. Hvad tjener du på en hel arbejdsdag - efter skat - bare til sammenligning?

Jeg tror ikke, mange piger har kunder mere end højst halvdelen af tiden, og så er vi nede på 600 kr. timen, og når husleje mv. er betalt og alfonsen har fået sit, så er der næppe mange penge tilbage til pigen.

Men i øvrigt spilder du din tid på at forsøge at diskutere med en, som ikke aner, hvad et argument er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...