Hop til indhold
Gæst

Arbejdsmoral og piger..

Recommended Posts

Gæst

Nu er det snart 1,5 år siden pigekollektivet blev en del af min og andre pigers arbejdsted. Jeg har nu også den erfaring,nemlig at være med til at bygge en god arbejdsplads op. Jeg er stolt og meget glad for det fungere og at alle piger er glade også :-)

Der er et lille men.. Jeg har virkelig MEGET svært ved at forstå, at nogle piger ikke værdsætter og påskynder de få steder de efterhånden kan leje sig ind og passe deres forretning. Hvad hulen går der galt i pæren , når de ønsker en vagt et sted og så bare bliver væk???!!! Ingen ansvarlighed el bare en voksen kvindes tankegang i brug. Det mindste kunne vel være en SMS med afbud så en anden kunne få chancen for at leje sig ind.. 

Jeg forstår virkelig ikke mentaliteten bag, jeg forstår ustabiliteten, det psykiske men ikke moralen.. Tænk hvis jeg på mit job bare blev væk uden at lade mine kollegaer vide besked- ja så blev jeg sgu nok fyret! Ved godt at mange piger kun har dette som erhverv og ikke ville kunne begå sig på en rigtig arbejdsplads, men at bruge hovedet kan de vel?? 

Der bliver klaget over for få gode steder at leje sig ind. HER er godt, hvilket kan bedømmes ud fra den lille udskiftning her er og pigernes / gæsternes udsagn til mig, så jeg tænker der skal strammes mere op hos nogen og vises mere ansvarlighed og god kollega stil hvis nogen skal blive ved med at have lysten til at passe vagtplan osv de steder.. Måske jeg er hård nu, men jeg er selv hårdtarbejdende med fuldtidsjob og bijobbet her ved siden af, så jeg ved at det kan lade sig gøre hvis man vil! 

Vi har i pigekollektivet venteliste på at kunne leje sig ind, så ingen problem for stedets drift og gæster, men synes nu alligevel jeg ville appelere til mere ansvarlighed. Det er en sladder branche , så jeg er oftes blevet advaret om ikke at leje ud til bestemte piger, men har nu altid fulgt min egen intuition. Jeg er for god af mig ja og skal tænke mere på de andre piger, så det fungere for alle og ikke kun for nogen som så skider på os. Så ja min fejl og mig der skal ændre lidt på noget. Omvendt ved jeg alt om at skulle arbejde steder hvor der er bindegale griske muttere, og daglig leje på 2000 kr og tvungen vagtpige til 1200 kr pr vagt, sådan bliver det ALDRIG her- så heller god eller for god af sig..! 

Måske et latterligt indlæg for nogen, ( men det er branchen indefra, så får i lidt viden her også..) men værdifuldt for de der ønsker gode stabile og rare steder at besøge os og at arbejde fra:-). Løfte i flok, sammenhold, god kommunikation og god karma er det jeg synes pigerne står for her i huset og heldigvis for det er flertallet:-). Jeg er sgu stolt og glad for vores sted / gæsterne og kvinderne, så dette er en opfordring og håbet om at kunne skabe bedre rammer i branchen for ALLE.  Ustabile piger skuffer gæsterne, det lig med dårlige anmeldelser osv osv, ikke godt for nogens foretning! Ingen skal nævnes ingen skal få det dårligt nu- bare tænke over det. Tavshedspligten er mig meget magtpåliggende! 

Sommer knus line 

ps , Kun ved at starte med sig selv kan man ændre tingene.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er denne linje ikke en bekræftelse af, hvad flere af os skrev i et par tråde for en del måneder siden:

Omvendt ved jeg alt om at skulle arbejde steder hvor der er bindegale griske muttere, og daglig leje på 2000 kr og tvungen vagtpige til 1200 kr pr vagt, sådan bliver det ALDRIG her- så heller god eller for god af sig..! 

???

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Vi har i pigekollektivet venteliste på at kunne leje sig ind, så ingen problem for stedets drift og gæster, men synes nu alligevel jeg ville appelere til mere ansvarlighed. Det er en sladder branche , så jeg er oftes blevet advaret om ikke at leje ud til bestemte piger, men har nu altid fulgt min egen intuition. Jeg er for god af mig ja og skal tænke mere på de andre piger, så det fungere for alle og ikke kun for nogen som så skider på os. Så ja min fejl og mig der skal ændre lidt på noget. Omvendt ved jeg alt om at skulle arbejde steder hvor der er bindegale griske muttere, og daglig leje på 2000 kr og tvungen vagtpige til 1200 kr pr vagt, sådan bliver det ALDRIG her- så heller god eller for god af sig..! 

 

​Når den daglige leje ikke er 2000 kr., og der ikke er vagtpige til 1200 kr., hvad skal man så betale i leje på daglig basis? Jeg spørger, fordi du i princippet ikke har bevist, at du er for god af dig i forhold til prislejet. Du antyder det, men nogle klare tal vil hjælpe på sagen. Når man nu får et lille kig ind på kulissen, så er jeg altså typen, der gerne vil have helt klar information.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sikke da noget vås, I har da overhovedet ikke krav på at vide mere end Line i forvejen her har fortalt. 

Og det er jo slet ikke relevant, i forhold til det at blive væk uden lige at give besked, for man må da antage at de/den pågældende kvinde har kendt prisen inden! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad Line?

Utak er verdens løn, og i virkeligheden har man kun sig selv at stole på. Yngre mennesker – som jeg formoder, dine piger er – har en helt anden tankegang end os rullestolsvrag, der i sin tid var med til at industrialisere Danmark. Tilgangen er mere: "Hvad får JEG ud af det her?", eller "Hvad er bekvemmest og bedst for MIG".

MIG'et – den modtagende form af pronomenet er skam helt tilsigtet – er et fremtrædende træk i vor curlingtid.

Jeg forstår dig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad Line?

Utak er verdens løn, og i virkeligheden har man kun sig selv at stole på. Yngre mennesker – som jeg formoder, dine piger er – har en helt anden tankegang end os rullestolsvrag, der i sin tid var med til at industrialisere Danmark. Tilgangen er mere: "Hvad får JEG ud af det her?", eller "Hvad er bekvemmest og bedst for MIG".

MIG'et – den modtagende form af pronomenet er skam helt tilsigtet – er et fremtrædende træk i vor curlingtid.

Jeg forstår dig godt.

​Der er jeg så heldig at jeg har mere blandede arfaringer, 4 ud af 5 medarbejdere er kvinder i 20erne, den 5 er i 50-erne, alle kommer de før før aftalt tid om morgenen hvor jeg har tændt lyset og sat kaffen over, to af de unge har over en times transport hver vej- ingen af de unge går før de er sikker på at alt er klappet og klar til næste dag - en gang imellem sidder vi og arbejder til kl 20 - og til tider må jeg nærmest sparke dem ud fordi de hygger sig  :) . Derimod har den ældre har været ude at ryge og "tisse af" 5 min i aftalt lukketid og hun har overtøjet på og er ude af klappen 2 min. før tid - hun har ikke været hos os så længe og kommer nok heller ikke til det, hvis ikke hun ændrer adfærd :-?

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der er jeg så heldig at jeg har mere blandede arfaringer, 4 ud af 5 medarbejdere er kvinder i 20erne, den 5 er i 50-erne, alle kommer de før før aftalt tid om morgenen hvor jeg har tændt lyset og sat kaffen over, to af de unge har over en times transport hver vej- ingen af de unge går før de er sikker på at alt er klappet og klar til næste dag - en gang imellem sidder vi og arbejder til kl 20 - og til tider må jeg nærmest sparke dem ud fordi de hygger sig  :) . Derimod har den ældre har været ude at ryge og "tisse af" 5 min i aftalt lukketid og hun har overtøjet på og er ude af klappen 2 min. før tid - hun har ikke været hos os så længe og kommer nok heller ikke til det, hvis ikke hun ændrer adfærd :-?

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Det har så sandelig også noget med på hvilke måde arbejdsforholdende er, på de enkelte steder: Er det en LORTET arbejdsplads så møder/forlader man den til tiden, og gør kun hvad der står i din stillings beskrivelse,er det derimod en arbejdsplads hvor medarbejderne befinder sig godt, med godt arbejds klima, god medarbejderpleje, så giver man den gerne noget ekstra så alt er klar til den næste kollega/dag ect.

På min arbejdsplads møder 98% ind før tiden, og hjælper gerne teamlederen, med akutte indkomne opgaver/ kørsel hvis hun har behov for det. Vi har også en masse dejlige personalegoder samt en venlig og respektfuld omgangstone.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først til Bly: Der var vidst ingen, der snakkede noget om at have krav på noget. Der blev udtrykt et ønske om mere konkret information. Det kan Line jo vælge at give eller lade være. I øvrigt et spørgsmål, der har været stillet flere gange i forskellige sammenhænge her. Jeg forstår ikke helt, hvorfor kløerne kommer frem hos pigerne, lige så snart snakken går på det økonomiske på denne måde...

Til Line: Jeg synes ikke der er noget galt med, at det ligger i din natur at give folk en chance. Risikerer du, at der er nogen, der udnytter dig: Ja. Er der en chance for at der kommer noget godt ud af at stole på folk: Ja.

Det er jo først, hvis du lader de samme personer tage røven på dig flere gange i træk, at du har et problem. Dem der bliver væk, kommer bare ikke til igen, længere behøves den ikke være. Jeg synes ikke du skal sætte andres anbefalinger og advarsler over dine egne instinkter, men hvis de kommer fra personer, du i forvejen kender og stoler på, bør de da være en del af overvejelsen. Det er jo også sådan nogle af os mænd gør, når vi finder piger, f.eks. her i forummet. Når man følger skribenternes oplevelser og anbefalinger over et stykke tid, får man et indtryk af deres præferancer. Dermed kan man bruge dem mere kvalificeret til at tage sine egne beslutninger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke da noget vås, I har da overhovedet ikke krav på at vide mere end Line i forvejen her har fortalt. 

Og det er jo slet ikke relevant, i forhold til det at blive væk uden lige at give besked, for man må da antage at de/den pågældende kvinde har kendt prisen inden! 

​Hvem våser? Hvis det ikke er relevant, hvorfor nævner hun så andres priser? Og når hun nu antyder, at hendes priser er bedre end dem, som hun angiver, så ser jeg da ikke, at der er noget i vejen for at spørge til hendes priser. At hun så evt. ikke vil nævne dem kan dække over flere ting. Den ene mulighed er, at de måske alligevel ikke er så markant bedre. Din argumentation for at folk her (måske er det mig, som du antyder våser) våser er dårligt underbygget. I øvrigt synes jeg, at det er dårlig debatstil at skrive, at andre skriver noget vås, når man ikke har noget at have det i. Og det har du ikke dette tilfælde, Bly!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arbejdsmoral skal læres. Har man ikke lært det hjemmefra, skal det opøves på arbejdsmarkedet. Mange unge (studerende) har en forkælet holdning til arbejde. "Jeg kommer, hvis jeg gider, jeg lave noget, hvis jeg har lyst". Den holdning er svær st forene med et job, hvor man selv bestemmer en hel masse. På den måde svigter man ansvaret for andre, ved st fokusere på egne umiddelbare lyster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du svarer selv på spørgsmålet... som jeg med de år erfaring jeg har med indehaverne af forskellige etablissementer..

"Ved godt at mange piger kun har dette som erhverv og ikke ville kunne begå sig på en rigtig arbejdsplads, men at bruge hovedet kan de vel??"

Den branche er i længden kun for de velstrukturerede og økonomisk ansvarlige... og dem er der ikke så mange af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Man er nok lidt allergisk overfor banktransaktioner i denne Branche :-)

Men moralen halter nu alle steder! ikke kun ved  glædespiger. Hvis du udlejer eller lignende er du simpelthen nød til at få husleje og specielt indskud underskrifter på lejekontrakter m.m. på forskud! For ellers risikerer du at miste Penge.. og bliver 100 m Mester i at høre på dårlige undskyldninger. Lærer ordsproget du ikke kan plukke en skaldet. Lærer det er op af bakke at inddrive Penge fra nogle med dårlig moral som ikke gider betale.

Penge på forskud er eneste løsning. Kan hun ikke komme forbi minimum 7 dage før må pengene overføres minimum 7 dage før. Eller hvor stor buffer det er nødvendig for du kan leje ud til en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet i dette erhverv er når vi i gennemsnittet smider 1200-1700 i husleje og beder om en kvittering for dagens leje som vi jo som registreret glædespiger kan aflevere til revisoren og trække fra vores udgifter ja så skal vi fandme være heldig hvis vi modtager en kvittering på 400 hvis vi da overhovedet kan få sådan en. Ud af en hel del steder jeg har været tilknyttet tidligere har kun et sted kunne frem trylle en kvittering og er der for meget brok over beløbet eller andet manglende på stedet så er man hurtig udskiftet så måske derfor ikke så mange piger blander sig i debatten!!.Måske derfor at trådstarteren ikke vil kommentere yderligere . Kun et gæt da jeg jo ikke ved hvad hun som mutti kræver eller yder for de ansatte. Men jeg tror at hvis stedet går godt så brænder man ikke sine vagter af men er det et skod sted så er lysten meget lille men klart at en udmelding om sit fravær er på sin plads. 

En af grundene til jeg kun arbejder privat diskret. Her er der kun en der bestemmer mine vagter priser mm og der mig selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet i dette erhverv er når vi i gennemsnittet smider 1200-1700 i husleje og beder om en kvittering for dagens leje som vi jo som registreret glædespiger kan aflevere til revisoren og trække fra vores udgifter ja så skal vi fandme være heldig hvis vi modtager en kvittering på 400 hvis vi da overhovedet kan få sådan en. Ud af en hel del steder jeg har været tilknyttet tidligere har kun et sted kunne frem trylle en kvittering og er der for meget brok over beløbet eller andet manglende på stedet så er man hurtig udskiftet så måske derfor ikke så mange piger blander sig i debatten!!.Måske derfor at trådstarteren ikke vil kommentere yderligere . Kun et gæt da jeg jo ikke ved hvad hun som mutti kræver eller yder for de ansatte. Men jeg tror at hvis stedet går godt så brænder man ikke sine vagter af men er det et skod sted så er lysten meget lille men klart at en udmelding om sit fravær er på sin plads. 

En af grundene til jeg kun arbejder privat diskret. Her er der kun en der bestemmer mine vagter priser mm og der mig selv.

Indlæg lige i øjet sm244.gif der er ingen grund til at betale de ruffere og alfonser, hvis pigen har hjerne til at køre som privat diskret.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min mave snørrer sig simpelthen sammen hver gang, når jeg læser om alfonser og ruffere. Umiddelbart tænker jeg, at man som sexkunde bør vælge med omhu, så pengene ikke ryger i lommen på de forkerte personer. Men når jeg fx læser om rufferisagen i Svendborg http://www.fyens.dk/svendborg/Tjente-28000-kroner-Ulovlig-udleje-af-vaerelse-til-sex/artikel/2559541 så får jeg altså lidt ondt af manden. Det er da ikke helt urimeligt at snuppe 500 kr. i leje for et værelse? Tænk på hvad bed and breafast eller hotelværelser koster? Men om ikke andet, så bør man både som arbejdende i branchen og som kunde bruge det store hovede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min mave snørrer sig simpelthen sammen hver gang, når jeg læser om alfonser og ruffere. Umiddelbart tænker jeg, at man som sexkunde bør vælge med omhu, så pengene ikke ryger i lommen på de forkerte personer. Men når jeg fx læser om rufferisagen i Svendborg http://www.fyens.dk/svendborg/Tjente-28000-kroner-Ulovlig-udleje-af-vaerelse-til-sex/artikel/2559541 så får jeg altså lidt ondt af manden. Det er da ikke helt urimeligt at snuppe 500 kr. i leje for et værelse? Tænk på hvad bed and breafast eller hotelværelser koster? Men om ikke andet, så bør man både som arbejdende i branchen og som kunde bruge det store hovede.

​De kr. 500,- er jo sammenlignet med hotel og B&B  slet kke urimeligt for et døgns rådighed over et værelse, der har jo uden tvivl også været adgang til badeværelse. Men beløbet  er næsten en firdobling af hans egen direkte udgift og det er selvfølgelig den mangedobling retten har lagt til grund.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke et problem hvis pigerne kan trække lejen fra i skat.

500-800 er i mine øjne passende i leje . Det er hvad man giver for et rent hotel/ motel værelse med næsten alt hvad man har brug for. De fleste klinikker er noget skrammel så er det sgu ikke på sin plads at de skal score 1000-1500+ pr dag måske enda pr pige.   Det er de færreste klinikker der bruger pengene på god indretning mm. de fleste tømmer den lokale genbrug til indretning , mange køber enda håndklæder der og det vil jeg ikke betale for. Fatter ikke pigerne vil betale den leje + tvungen vagtpige + annonce til EB så skal priserne på deres ydelser være ekstrem høje før at de giver pigerne et ordenligt overskud. Skamligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min mave snørrer sig simpelthen sammen hver gang, når jeg læser om alfonser og ruffere. Umiddelbart tænker jeg, at man som sexkunde bør vælge med omhu, så pengene ikke ryger i lommen på de forkerte personer. Men når jeg fx læser om rufferisagen i Svendborg http://www.fyens.dk/svendborg/Tjente-28000-kroner-Ulovlig-udleje-af-vaerelse-til-sex/artikel/2559541 så får jeg altså lidt ondt af manden. Det er da ikke helt urimeligt at snuppe 500 kr. i leje for et værelse? Tænk på hvad bed and breafast eller hotelværelser koster? Men om ikke andet, så bør man både som arbejdende i branchen og som kunde bruge det store hovede.

Tror artiklens forfatter måske har misset noget. Bestemmelsens indhold er ikke nyrevideret. Omformuleret ja men har samme omfang som tidligere.

Dømtes indtjening er direkte afhængig af de seksuelle aktiviteter, altså han får en direkte andel af den prostitueredes aktiviteter. Anderledes ville det være, hvis udlejningen blev aftalt for en længere periode til markedsleje, der derved er uafhængig af pigernes aktiviteter.

Tror såmænd at også en lejeindtægt på 200 ville kunne føre til samme resultat, hvis dommeren er principrytter, for enhver indtjening er bedre end ingen, og indtjening er en forudsætning for at blive dømt efter den referede bestemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey alle. 

Beklager hvis det bliver kort og måske lidt rodet svar- tømmermænd fra en skøn dag/ aften igår under broen:wink:

Først, vi er et kollektiv! Vi deler vores udgifter, både de der lejer sig ind fast og gæste visit.. Har fra min revisor og advokat fået besked om at der udarbejdets lejekontrakter til hver lejer , som jeg så kan ligge på adressen og pigerne skal skrive under på, så dette burde sige noget om jeres mistanke om mig som en mutter/ ruffer! 

Det er ikke altid man som pige kan ligge lejen- her kommer vi andre ind, vi deler det bare ud på en måbede og det der er tilbage , sætter jeg huset i stand for. Vi har lige fået malet sidste rum, købt lidt nye ( ikke genbrug nej) hyggeting og næste store post er en ny vaskemaskine, seng og vores spanking rum skal også renoveres. Dette gøres hen af vejen så vi hele tiden har i tilfælde af ekstra regninger så som vand/varme som vi lige har måtte betale i stor stil.. 

Klart der er kvittering , jeg sender da selv alt ind til revisoren fra de ca 5-6 vagter jeg har i huset pr måned.. 

Jeg mente ikke at jeg ville lade folk skide på mig el stedet , men at jeg ikke forstod holdningen.. Men vi kan da godt snakke økonomi i stedet for! 

Husets udgifter er på ca 19700 kr pr måned. Der kommer i leje ca 23000kr ind pr måned. Vi ligger hver 1000 kr pr døgns leje. Her skal i altså huske at det er sjældent vi får leje ind for 30 dage i måneden. Afbud , sygdom, nulvagt osv skal der tages højde for. 

Altså det er ikke en hemlighed at jeg tager penge ud til hjemmeside, hvis jeg skal køre helt til Randers for at fikse en telefonsvarer, sige Hej til ny pige( hvilket jeg sjældent gør, da jeg selv foretrækker at være anonym og det voksne kvinder der selv passer sit) , og som i fredags hvor vores kabler til ny installering af kabel-tv skulle laves osv osv. Jeg har fra starten besluttet IKKE at have et sted med nogen der ikke var rart for ALLE så ingen tvang, regler og skyhøje priser af nogen art. 

Jeg tænker i vil kunne spørger en hver pige i pigekollektivet om de er enige/ tilfredse og de vil sige ja. Ellers kunne de jo også bare leje sig ind andet sted :smile:

Nu sover de ramte her lige lidt mere i mens i hygger jer med teorierne og tallene :wink:

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke et problem hvis pigerne kan trække lejen fra i skat.

500-800 er i mine øjne passende i leje . Det er hvad man giver for et rent hotel/ motel værelse med næsten alt hvad man har brug for. De fleste klinikker er noget skrammel så er det sgu ikke på sin plads at de skal score 1000-1500+ pr dag måske enda pr pige.   Det er de færreste klinikker der bruger pengene på god indretning mm. de fleste tømmer den lokale genbrug til indretning , mange køber enda håndklæder der og det vil jeg ikke betale for. Fatter ikke pigerne vil betale den leje + tvungen vagtpige + annonce til EB så skal priserne på deres ydelser være ekstrem høje før at de giver pigerne et ordenligt overskud. Skamligt.

3d applause Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til man kalder det pigekollektiv er et skalskjul for klinik/bodel pgr skat. Og hvis det er et kollektiv hvor man smider lidt i kassen hver i sær så vil jeg gerne vide hvordan de kvitteringer ser ud? Og hvordan passer det at spytte i kassen med et fast beløb på 1000 kr. Pr pige pr vagt.  Så er det ikke længer et kollektiv men en fast leje. Og det med lejekontrakter ....smiler.....hvem ved sit fulde fem underskriver med sit fulde navn på en kontrakt som både du og revisoren/advokaten kan læse. Fik jeg stukket sådan en i ansigtet så brændte jeg nok også en vagt af uden at have underskrevet lejekontrakten..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til man kalder det pigekollektiv er et skalskjul for klinik/bodel pgr skat. Og hvis det er et kollektiv hvor man smider lidt i kassen hver i sær så vil jeg gerne vide hvordan de kvitteringer ser ud? Og hvordan passer det at spytte i kassen med et fast beløb på 1000 kr. Pr pige pr vagt.  Så er det ikke længer et kollektiv men en fast leje. Og det med lejekontrakter ....smiler.....hvem ved sit fulde fem underskriver med sit fulde navn på en kontrakt som både du og revisoren/advokaten kan læse. Fik jeg stukket sådan en i ansigtet så brændte jeg nok også en vagt af uden at have underskrevet lejekontrakten..

 

​Jeg kan godt forstå, at pigerne gerne vil være anonyme overfor kunderne. Men jeg kan ikke forstå, hvorfor man skal være anonym overfor udlejeren og dem man arbejder sammen med. I må da have en fordel ved at kende hinanden, og I er jo alle så at sige i samme båd?

Det er da klart, at når nogen nødig vil udlevere kvitteringer, eller kun vil give kvittering på et mindre beløb, så er det fordi de ikke opgiver det til skat. Jeg vil sige point til Line for i det mindste at forsøge at have orden i tingene.

Det viser også lidt om, hvor rådden en branche det i bund og grund er ind imellem. Set i forhold til diskussionen mellem Jasmin og Tanja Rahm, så er det da bare et punkt, hvor det vil blive endnu værre af et forbud. Ordnede forhold med mere åbenhed må da klart være at foretrække.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...