Hop til indhold
kanonkongen

Viljen.

Recommended Posts

Viljen 

Et sted sidder derude, en Pige.
Med viljen til at ville. Med viljen og håbet om det hun gør, er det rigtige. Og hun er glad for viljen. hun er sin helt egens chef.

Pigen dufter til den ny udsprungne hyld, sin nykøbte parfume hun vil forføre med.
Til det ny slåede græs,  hun smager på de nyplukkede jordbær. Hun ved sommeren er kommet. Det lyse sind, det glade smil. Hun mærker hun lever.
Ja pigen dufter vist bare til livet. Og nyder det i fulde drag.

Bjergene der bare blev til en lille forhøjning, Ja dalene bukkede sig opad og ned. Pigen tænkede, Er der nogen for mig, kan de mig, vil de mig. Men når nogen viste hende det. Troede hun ikke på det. De bjerge hun aldrig troede hun nåede toppen af, Kæmper hun med. Pigen er sikker på det lykkedes en dag, Pigen er positiv. Men dog mistroisk.
Men pigen tænker bjerget skal jeg nå, At nå toppen er min rejse.

Pigen er stadig på rejse. Livets rejse, med viljen til at ville.

Pigen er, elsket, Pigen har bare svært ved, at elske de ting der er foran hende. Men med pigens vilje, skal det nok lykkedes, at pigen en dag elsker igen.

Kærlighedens mangfoldighed. Pigen kæmper, og viljen er der.

Et valg, ja

VILJEN TIL AT VILLE.

Ha en god torsdag derude i EG land.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pigen tænkede, Er der nogen for mig, kan de mig, vil de mig. Men når nogen viste hende det. Troede hun ikke på det. 

Pigen er, elsket, Pigen har bare svært ved, at elske de ting der er foran hende. Men med pigens vilje, skal det nok lykkedes, at pigen en dag elsker igen.

 

​Umiddelbart vil jeg mene, at ovenstående er essensen i det ellers smukke formulerede indlæg. Ved nærmere eftertanke lyder det måske hård, men jeg kunne være tilbøjelig til at mene, at det for nogen, måske mange er ganske rammende. Det kniber med tilliden, og det kniber nok også med turde kærligheden i dette erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et fint oplæg Kanonkonge.

Der sidder en snært af noget i mig der spørger, hvad kærligheden laver her. Andet end os der forelsker os i en time af gangen, for det lyder lidt som om pigens motiv er at elske. Det er da et farligt om end sikkert plausibelt motiv, at gå ind i denne branche med. Jeg vil nødigt komme med en profilering af den psykologiske slags om, at ville finde kærlighed igennem prostitution,det er jo nok derfor du slutter med kærlighedens mangfoldighed, dog at have det udelukkende som katalysator, vil jeg mene er farligt, men du viser fint det skisme der er ved at være stærk og dog sårbar, at være ufuldendt, som de fleste af os er, og samtidig have troen på mere.

Viljen er iboende, latent, den skal bare plejes eller have en røvfuld fra tid til anden synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et fint oplæg Kanonkonge.

Der sidder en snært af noget i mig der spørger, hvad kærligheden laver her. Andet end os der forelsker os i en time af gangen,

​Hej Nihil.

Jeg skriver ikke om kærlighed til kunden/gæsten. Måske det, at elske sig selv. I det at arbejde med sig selv. Og tro på at man kan elske. Elsker er mange ting, Også når det lige er foran dig. Og man ikke tror man kan det. Fordi, at man er mistroisk på de handlinger der sker.

Takker for indlæg og anerkendelse Nihil.

Rigtig god weekend i det gode vejr.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...