Hop til indhold
DJX

Yasmin - Århuspigerne

Recommended Posts

Men Fake fotos er dybest set ikke mutters skyld/problem - det er 100% op til pigerne at sørge for den slags selv.

 

Trine

Er det ikke mutter, der afgør hvilke billeder der må komme på hjemmesiden? Hvis ja, så er det vel også hendes skyld/problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Yasmin for få dage siden til en halv time og er ret sikker på det er hende på billederne. I mine øjne er hun en meget veldrejet ung kvinde og så giver hun en sød og reel behandling. Kan kun anbefalde hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Er det ikke mutter, der afgør hvilke billeder der må komme på hjemmesiden? Hvis ja, så er det vel også hendes skyld/problem.

nej det er op til pigerne selv at levere billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej det er op til pigerne selv at levere billederne.

Hvis bordelmutter/rufferen kan se at billederne de får leveret IKKE er af den pågældende, så ved vedkommende da at de er falske, så må de bare afvises.

Venligst Landsbytossen - nu med  tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis bordelmutter/rufferen kan se at billederne de får leveret IKKE er af den pågældende, så ved vedkommende da at de er falske, så må de bare afvises.

Venligst Landsbytossen - nu med  tablet.

Det er altså meget normalt, at man ikke sætter ansigt på hinanden i denne verden..:)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej det er op til pigerne selv at levere billederne.

Det er jeg udmærket klar over, men det er vel mutter, der administrerer hjemmesiden, og så er det hendes ansvar, hvilke billeder der bliver lagt ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis bordelmutter/rufferen kan se at billederne de får leveret IKKE er af den pågældende, så ved vedkommende da at de er falske, så må de bare afvises.

Venligst Landsbytossen - nu med  tablet.

Du har da ret.... Et klinik med en smule fokus på sit ry og rygte burde have styr på den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jeg udmærket klar over, men det er vel mutter, der administrerer hjemmesiden, og så er det hendes ansvar, hvilke billeder der bliver lagt ind.

Du kan da godt ha en pointe her, men faktum er at pigerne er selvstændige erhvervsdrivende, med ansvar for egen troværdighed. De lejer jo bare retten til at benytte stedets faciliteter og mulige goodwill. Så jeg tror det variere lidt med en ansvarsplacering, alt efter hvilken øjne der gradbøjer sløseriet..:)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da godt ha en pointe her, men faktum er at pigerne er selvstændige erhvervsdrivende, med ansvar for egen troværdighed. De lejer jo bare retten til at benytte stedets faciliteter og mulige goodwill. Så jeg tror det variere lidt med en ansvarsplacering, alt efter hvilken øjne der gradbøjer sløseriet..:)

VH Ludvig.

Det er vel stadig alfonsen det pgl. sted som lejes der sætter betingelserne for at bruge lokaliteten, ikke sandt. Dermed også den der har ansvaret for driften incl. hjemmesiden.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet..

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vel stadig alfonsen det pgl. sted som lejes der sætter betingelserne for at bruge lokaliteten, ikke sandt. Dermed også den der har ansvaret for driften incl. hjemmesiden.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet..

Jo, det har du principelt ret i.

Men hvis vi skal ta hensyn til diskretionsbehovet, som jo allerede er startet med billeder uden ansigt, så har stedets ansvarlige vel næppe en fair chance for at gennemskue de falske fotos, med mindre hun tager en snak med vedkommende face to face..? 

Da de aktive, gerne tager vagter i den modsatte ende i landet, vil det aldrig kunne praktiseres.. specielt ikke i jylland.

Med kendskab til branchens forretningsgang og moralbegreber, mener jeg ikke at mutter kan holdes ansvarlig i første omgang. Der er jo ikke tale om et ansættelsesforhold, men et samarbejde mellem selvstændige, hvor man som udgangspunkt, må kunne forvente at det er troværdige billeder der stilles til rådighed for hjemmesiden.

Modtager hun en klage, er hun naturligvis nød til at reagere.

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da godt ha en pointe her, men faktum er at pigerne er selvstændige erhvervsdrivende, med ansvar for egen troværdighed. De lejer jo bare retten til at benytte stedets faciliteter og mulige goodwill. Så jeg tror det variere lidt med en ansvarsplacering, alt efter hvilken øjne der gradbøjer sløseriet..:)

VH Ludvig.

En redaktør har ansvar for, hvad der trykkes i avisen eller sendes i tv eller radio - og der gælder nøjagtig de samme regler for en hjemmeside, uanset hvad du tror.

Hvorfra ved du i øvrigt med sikkerhed, at pigerne er selvstændig erhvervsdrivende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis vi skal ta hensyn til diskretionsbehovet, som jo allerede er startet med billeder uden ansigt, så har stedets ansvarlige vel næppe en fair chance for at gennemskue de falske fotos, med mindre hun tager en snak med vedkommende face to face..? 

 

Mutter har nøjagtig den samme mulighed som os andre for at bruge tineye, og det her har intet at gøre med et "diskretionsbehov" - som er et begreb, som du selv har opfundet.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mutter har nøjagtig den samme mulighed som os andre for at bruge tineye, og det her har intet at gøre med et "diskretionsbehov" - som er et begreb, som du selv har opfundet.

Hvad hjælper tineye hvis pigen er den samme, bare 20 kg større..? Hvad hjælper tineye hvis pigen er den samme, bare for 20 år siden..? Hvad hjælper tineye hvis pigen er den samme, bare photoshoppet for hårdt..?

Tror du pigerne ligger billeder ud på nettet uden ansigt, fordi der ikke findes et diskretionsbehov..? Det er sgu ikke et begreb jeg har opfundet..:) Det står den mangeårige stigmatisering vist for.

Jeg aner ikke om pigerne er selvstændige, det er bare en forudsætning for at sælge sex lovligt.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du fatter ikke, hvad tineye kan bruges til, men kommer med en række irrelevante hypoteser, og ignorerer bare mine indlæg. Og kommer med en oplysning (som vi alle udmærket kender) om, hvad der er lovligt - uden at ane, om pigerne respekterer loven.

Jeg gider ikke bruge mere tid på dig.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du fatter ikke, hvad tineye kan bruges til, men kommer med en række irrelevante hypoteser, og ignorerer bare mine indlæg. Og kommer med en oplysning (som vi alle udmærket kender) om, hvad der er lovligt - uden at ane, om pigerne respekterer loven.

Jeg gider ikke bruge mere tid på dig.

Det er jeg da rigtig ked af, for jeg erkender gerne at tineye ikke er min stærke side..Det har aldrig været nødvendigt, så jeg fatter sikkert intet..:?:

Men kunne du så ikke skrue lidt ned for charmen, og give mig et svar på et af mine spørgsmål..? det ville da i høj grad klæ' dig. Lige nu råber du jo bare højt, og bliver snot fornærmet, fordi jeg måske ser lidt anderledes på mutter's ansvar end du. 

P.S  Skulle stillingen som stråmand blive ledig i Grønnegade, syntes jeg du skal søge den..!! Jeg fornemmer, du vil være den rette mand ved roret..:)

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er sådan her.....

Mændene er kunder hos pigerne.

Pigerne er dybest set kunder hos Mutteren.

At en del bordel ejere så ikke fatter det koncept og opfører sig som diktatorer er en helt anden sag.

Men Mutter har ikke et ansvar for pigernes billeder.

Hun kan henstille til at det pågældende sted ikke bruger fake fotos.

Og evt nægte at sætte dem på siden.

Men pigens 'butik' er altså hendes eget ansvar.

Hvis et sted så generelt bruger mange fake fotos, så kan man jo godt undre sig.

Nogle piger bruger dem evt også af skræk for at blive genkendt.

Og Frank..... At blive hidsig i din måde at skrive på hjælper jo ikke en fis.

Alle i tråden er jo enige om at fake fotos er skidt.

God dag :-)

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og Frank..... At blive hidsig i din måde at skrive på hjælper jo ikke en fis.

Det tror jeg bestemt heller ikke, men  jeg har vel lov at sige, at jeg ikke gider høre mere på mandens usammenhængende og irrelevante vås.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...