Hop til indhold
DJX

Yasmin - Århuspigerne

Recommended Posts

Ja det kan jo læses i adskillige tråde at Århuspigerne IKKE plejer at være særlig seriøse i deres fremtoning.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan jo læses i adskillige tråde at Århuspigerne IKKE plejer at være særlig seriøse i deres fremtoning.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

​Nej, det er vist ikke dér, man skal tømme mulvarpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nej, det er vist ikke dér, man skal tømme mulvarpen.

​Nej hverken tømme muldvarpen eller tømme pungen der. Lortested åbenbart efter indlæggene at dømme.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej og med en timepris på 2200 kr. for blide former - så finder man nok heller ikke et dyrere sted.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

MÅ absolut lige kommentere dette, da I åbenbart overhovedet ikke har været rundt omkring i landet. Saml venligst lidt erfaring før i hænger (JA!) en massageklinik ud. Det forholder sig nemlig sådan, at  Aarhus-stjernepigerne ABSOLUT ikke er så dyrt endda, hvis man sammenligner med andre klinikker i landet som f.eks et andet vis sted i Århus, et sted i Ålborg og diverse steder i Odense og Kbh. Jeg har selv været glædespige i Århus under aldeles gode og positive forhold i forhold til nogle andre steder, som ovennævnt, i landet. Man skal også se på byens størrelse og forholdene pigerne arbejder under, trygge rammer og den individuelle aftale med ejer af stedet omkr udgifter til vagtpige, størm, bad, kondomer, som klinikken selvsagt betaler for, og ikke mindst rengøring af stedet. Noget andet er udbudet af piger, hvilket er en individuel smagssag, men min personlige mening talt af erfaring er, at de har et godt og bredt udvalg. Nårh ja, "snyd" med billeder, profilbeskrivelse osv finder man på ALLE klinikker i landet. Bare lige for at få luft. Tak ;-)

Redigeret af Clara

Del dette indlæg


Link til indlæg

MÅ absolut lige kommentere dette, da I åbenbart overhovedet ikke har været rundt omkring i landet. Saml venligst lidt erfaring før i hænger (JA!) en massageklinik ud. Det forholder sig nemlig sådan, at  Aarhus-stjernepigerne ABSOLUT ikke er så dyrt endda, hvis man sammenligner med andre klinikker i landet som f.eks et andet vis sted i Århus, et sted i Ålborg og diverse steder i Odense og Kbh. Jeg har selv været glædespige i Århus under aldeles gode og positive forhold i forhold til nogle andre steder, som ovennævnt, i landet. Man skal også se på byens størrelse og forholdene pigerne arbejder under, trygge rammer og den individuelle aftale med ejer af stedet omkr udgifter til vagtpige, størm, bad, kondomer, som klinikken selvsagt betaler for, og ikke mindst rengøring af stedet. Noget andet er udbudet af piger, hvilket er en individuel smagssag, men min personlige mening talt af erfaring er, at de har et godt og bredt udvalg. Nårh ja, "snyd" med billeder, profilbeskrivelse osv finder man på ALLE klinikker i landet. Bare lige for at få luft. Tak ;-)

Det er stadig ikke ingen undskyldning for at bruge fake billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal jeg ikke kunne udtale mig om, da jeg aldrig har mødt Yasmin, men debatten lægger ud med en kritik omkr hendes billeder, og går over i DIREKTE kritik af klinikken. Jeg mener bare, at det er forkert at hænge noget ud pga et enkelt tilfælde. I øvrigt er jeg ret sikker på, at det ER Yasmin på billederne, da min veninde sad vagt med hende forleden og fortalte mig efterfølgende, at hun har en guddommelig krop. Knus Clara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal jeg ikke kunne udtale mig om, da jeg aldrig har mødt Yasmin, men debatten lægger ud med en kritik omkr hendes billeder, og går over i DIREKTE kritik af klinikken. Jeg mener bare, at det er forkert at hænge noget ud pga et enkelt tilfælde. I øvrigt er jeg ret sikker på, at det ER Yasmin på billederne, da min veninde sad vagt med hende forleden og fortalte mig efterfølgende, at hun har en guddommelig krop. Knus Clara.

​Når klinikken vælger at uploade fake billeder, af en pige, til deres website, så er de ligeså skyldige som pigen.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

MÅ absolut lige kommentere dette, da I åbenbart overhovedet ikke har været rundt omkring i landet. Saml venligst lidt erfaring før i hænger (JA!) en massageklinik ud. Det forholder sig nemlig sådan, at  Aarhus-stjernepigerne ABSOLUT ikke er så dyrt endda, hvis man sammenligner med andre klinikker i landet som f.eks et andet vis sted i Århus, et sted i Ålborg og diverse steder i Odense og Kbh. Jeg har selv været glædespige i Århus under aldeles gode og positive forhold i forhold til nogle andre steder, som ovennævnt, i landet. Man skal også se på byens størrelse og forholdene pigerne arbejder under, trygge rammer og den individuelle aftale med ejer af stedet omkr udgifter til vagtpige, størm, bad, kondomer, som klinikken selvsagt betaler for, og ikke mindst rengøring af stedet. Noget andet er udbudet af piger, hvilket er en individuel smagssag, men min personlige mening talt af erfaring er, at de har et godt og bredt udvalg. Nårh ja, "snyd" med billeder, profilbeskrivelse osv finder man på ALLE klinikker i landet. Bare lige for at få luft. Tak ;-)

​Jeg mindes ikke at have set et ægte billede af ejeren Frederikke, og langt den største del af de andre pigers billeder er fake. Så der er ingen grund til at sætte gåseøjne omkring ordet snyd - jeg vil i kalde det gedigen svindel.

Uanset hvad du mener, så er det almindelig kendt, at stedets priser ABSOLUT ligger over alle andres priser, og her tænker jeg ikke kun på dem på prislisten - men især på de priser, pigen forlanger, når man er kommet ind i rummet og er blevet godt liderlig og medgørlig.

For et par år siden besøgte jeg en pige et andet sted. Hun havde arbejdet på stjernepigerne men forlod stedet p.g.a. ejeren Frederikkes opførsel over for hende.

Forstår ikke, hvad byens størrelse har med sagen at gøre?

Jeg kom meget på stedet for en halv snes år siden. Da var prisniveauet som andre steder i byen, pigerne var søde, smukke og serviceminded, telefondamerne var søde og serviceminded. Stedet var det bedste sted i byen.

Sådan er det ikke mere, og det er næppe tilfældigt, at det af alle byens steder var stjernepigerne, der leverede en boss til fængsels-afsoning.

 

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

skal også se på byens størrelse og forholdene pigerne arbejder under, trygge rammer og den individuelle aftale med ejer af stedet omkr udgifter til vagtpige, størm, bad, kondomer, som klinikken selvsagt betaler for, og ikke mindst rengøring af stedet.

​Det lyder som om siger at klinikken betaler for kondomer som pigerne kan bruge? Man kan købe dem, ja, -men det billigere at have sørget for det inden man ankommer til stedet.

Nu er det jo os piger der betaler telefonpigerne, og dermed os der betaler for rengøringen af stedet, så det jo heller ikke sandt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal nok blande mig uden om resten men kan ikke finde billederne af Yasmin nogen andre steder. Brugte google image search.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal nok blande mig uden om resten men kan ikke finde billederne af Yasmin nogen andre steder. Brugte google image search.

​Billeder af Yasmin ligger på hjemmesiden

​Jeg mindes ikke at have set et ægte billede af ejeren Frederikke, og langt den største del af de andre pigers billeder er fake. Så der er ingen grund til at sætte gåseøjne omkring ordet snyd - jeg vil i kalde det gedigen svindel.

Uanset hvad du mener, så er det almindelig kendt, at stedets priser ABSOLUT ligger over alle andres priser, og her tænker jeg ikke kun på dem på prislisten - men især på de priser, pigen forlanger, når man er kommet ind i rummet og er blevet godt liderlig og medgørlig.

For et par år siden besøgte jeg en pige et andet sted. Hun havde arbejdet på stjernepigerne men forlod stedet p.g.a. ejeren Frederikkes opførsel over for hende.

Forstår ikke, hvad byens størrelse har med sagen at gøre?

Jeg kom meget på stedet for en halv snes år siden. Da var prisniveauet som andre steder i byen, pigerne var søde, smukke og serviceminded, telefondamerne var søde og serviceminded. Stedet var det bedste sted i byen.

Sådan er det ikke mere, og det er næppe tilfældigt, at det af alle byens steder var stjernepigerne, der leverede en boss til fængsels-afsoning.

 

​ALLE billederne af Frederikke er 100% ægte. Det kan jo kun få det til at lyde som om, at du ikke har været sammen med Frederikke. Både mave, hår og lår er jo let genkendelige

​Jeg mindes ikke at have set et ægte billede af ejeren Frederikke, og langt den største del af de andre pigers billeder er fake. Så der er ingen grund til at sætte gåseøjne omkring ordet snyd - jeg vil i kalde det gedigen svindel.

Uanset hvad du mener, så er det almindelig kendt, at stedets priser ABSOLUT ligger over alle andres priser, og her tænker jeg ikke kun på dem på prislisten - men især på de priser, pigen forlanger, når man er kommet ind i rummet og er blevet godt liderlig og medgørlig.

For et par år siden besøgte jeg en pige et andet sted. Hun havde arbejdet på stjernepigerne men forlod stedet p.g.a. ejeren Frederikkes opførsel over for hende.

Forstår ikke, hvad byens størrelse har med sagen at gøre?

Jeg kom meget på stedet for en halv snes år siden. Da var prisniveauet som andre steder i byen, pigerne var søde, smukke og serviceminded, telefondamerne var søde og serviceminded. Stedet var det bedste sted i byen.

Sådan er det ikke mere, og det er næppe tilfældigt, at det af alle byens steder var stjernepigerne, der leverede en boss til fængsels-afsoning.

 

​1. Vil lige påpege, at billederne af Frederikke OG Yasmin  er 110% ægte!

2. Kan ikke rigtigt se, hvor Frederikkes opførsel for et par år siden overfor en pige, har noget med den relevante tråd at gøre???

3. Hvordan kunne pigen som du skulle have kendt, kunnet have forladt Århuspigerne p.g.a. Frederikkes opførsel overfor hende for et par år siden, da Frederikke har været ejer af stedet i 1 år og 4 mdr???

4. Dine sidste ord er under bæltestedet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge og piger!

er da rigtig ked af der er blevet sået tvivl om mine billeder,men vil da så bekræfte at det er mig og de er mindre end 14 dage gamle.

og du er velkommen i huset til et frækt besøg. 

Med hensyn til jeres debat om stedet vil der altid være snak i krogene men min personlige mening er at jeg nyder mine vagter der og ikke ønsker at være andre steder end hos stjernepigerne. 

Lad nu den gode tone blive,ellers bliver tråden lukket. 

På varmt gensyn hos stjernepigerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ALLE billederne af Frederikke er 100% ægte. Det kan jo kun få det til at lyde som om, at du ikke har været sammen med Frederikke. Både mave, hår og lår er jo let genkendelige

1. Vil lige påpege, at billederne af Frederikke OG Yasmin  er 110% ægte!

2. Kan ikke rigtigt se, hvor Frederikkes opførsel for et par år siden overfor en pige, har noget med den relevante tråd at gøre???

3. Hvordan kunne pigen som du skulle have kendt, kunnet have forladt Århuspigerne p.g.a. Frederikkes opførsel overfor hende for et par år siden, da Frederikke har været ejer af stedet i 1 år og 4 mdr???

4. Dine sidste ord er under bæltestedet!

Hvis alle Frederikkes billeder er ægte, så er der nogle piger rundt i verden, som har stjålet hendes - og de andre pigers - billeder, hvis man skal tro Tineye. Jeg har været sammen med Frederikke  ca. 5 minutter - nemlig den tid det tog mig at konstatere, at hendes udseende (delvis påklædt) absolut ikke levede op til "hendes" billeder på hjemmesiden, og at hendes priser lå langt over det, jeg ville betale for at være sammen med hende.

1. Yasmins billeder har jeg ikke udtalt mig om.

2. Det kommer ikke bag på mig.

3. Jeg fører ikke dagbog, så jeg kan ikke sige, hvornår det præcist var. Jeg refererer kun, hvad den pågældende pige sagde - og med dit tilsyneladende særdeles tætte forhold til stedet er der ingen grund til at tro, at hendes udlægning skulle være mindre troværdig end din.

4. Sandheden er ofte ilde hørt - i visse kredse.

Jeg tør ikke udelukke, at Frederikkes og de andre pigers billeder nu er ægte, for efter at jeg for et lille års tid siden ved hjælp af Tineye konstaterede, at alle sidens billeder (så vidt jeg husker med nogle enkelte undtagelser) på siden var stjålet (og jeg tvivler stærkt på, at de var stjålet af piger ude i verden) har jeg ikke gidet besøge hverken hjemmesiden eller klinikken.

 

 

 

 

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

3. Hvordan kunne pigen som du skulle have kendt, kunnet have forladt Århuspigerne p.g.a. Frederikkes opførsel overfor hende for et par år siden, da Frederikke har været ejer af stedet i 1 år og 4 mdr???

Nu skriver han jo ikke selv Århuspigerne, det kan sagtens have været Koldingpigerne? Same same.... Han skriver han kendte en som arbejdede for hende.....

 

I øvrigt super du har fået dine egne billeder på nu Yasmin og ikke en amerikansk model....  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver han jo ikke selv Århuspigerne, det kan sagtens have været Koldingpigerne? Same same.... Han skriver han kendte en som arbejdede for hende.....

 

I øvrigt super du har fået dine egne billeder på nu Yasmin og ikke en amerikansk model....  

Jeg mener nu, hun sagde, at det var i Aarhus, men ved nærmere eftertanke kan det godt være, at det var i Kolding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener nu, hun sagde, at det var i Aarhus, men ved nærmere eftertanke kan det godt være, at det var i Kolding.

Hun har også haft det i længere tid, jeg har været solo i 1 1/2 år nu, og dengang havde hun da haft det i minimun et års tid deroppe, så det er nok 3 år hun har haft det nu..... Så det er bestemt ikke dig der kommer med urigtige informationer....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også haft det i længere tid, jeg har været solo i 1 1/2 år nu, og dengang havde hun da haft det i minimun et års tid deroppe, så det er nok 3 år hun har haft det nu..... Så det er bestemt ikke dig der kommer med urigtige informationer....

Molly, hvis man skal irettesætte andre, så gør man det med maner og 100% sandheder. Det er jo ikke for sjovt, jeg siger, at hun har haft stedet i et år og 4 mdr ;-) Desuden springer jeg fra denne tråd, da jeg synes at det er hoppet over på et upassende niveau.

Bagtaleri hører efter min mening hjemme på andre medier. Måske Facebook var noget???

God dag;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ej, come on søde ven, -har jo ligesom selv været deroppe, det derfor intet af det du skriver giver mening for mig...?

Så fordi jeg retter dig, så er det bagtaleri ligepluselig? Det jo dig der starter med og komme med en masse fakta som jeg slet ikke kan nikke genkendende til....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Molly, hvis man skal irettesætte andre, så gør man det med maner og 100% sandheder. Det er jo ikke for sjovt, jeg siger, at hun har haft stedet i et år og 4 mdr ;-) Desuden springer jeg fra denne tråd, da jeg synes at det er hoppet over på et upassende niveau.

Bagtaleri hører efter min mening hjemme på andre medier. Måske Facebook var noget???

God dag;-)

Kære Clara.

Helt ærligt så tror jeg at den pågældende Mutter skal være mægtigt glad for at pigerne/teledamerne som hun har gjort skade er så høflige som de er.

Har man først været på kant med hende , så glemmer man det desværre ikke sådan lige.

Pigernes oplevelser med Frederikke er jo netop ikke rygter eller bagvaskelse.

Og den med de Fake fotos på de 2 hjemmesider er IKKE noget nyt.

Men Fake fotos er dybest set ikke mutters skyld/problem - det er 100% op til pigerne at sørge for den slags selv.

 

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...