Hop til indhold
gerog

Sepp Plat

Recommended Posts

Jeg har altid haft på fornemmelsen at ham Sepp Blatter fra FIFA ikke havde rent mel i posen.

Jeg tror der kommer en lavine af skandaler frem.

Og tror også VM i Rusland og Qatar bliver aflyst, da jeg mistænker at der har været penge under bordet i forbindelse med valg af værtsnationerne.

Nu håber jeg bare alle plattenslagerne i FIFA bliver smidt på porten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ville være rart at få ryttet op i det hele og "starte forfra".

Kunne også godt forestille mig at Rusland og Qatar mister deres værtsskaber, men tror ikke selve turneringerne bliver aflyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu håber jeg bare alle plattenslagerne i FIFA bliver smidt på porten.

​Så bliver der vist ikke meget tilbage af FIFA :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det jo ikke alle der har haft fingrene nede i kagedåsen. Som jeg forstår det, så har det hidtil været FIFA's eksekutivkomite, der består af 24 medlemmer og som bestemmer både over VM-værtsskab og kommercielle aftaler, herunder TV-rettigheder, der har været alt for kreative, samt selvfølgelig de lande, der har betalt for disse medlemmers stemme for at få et VM til landet.

Fremover vil alle 209 medlemslande have en stemme hver, når VM's placering skal afgøres, men mht bl.a. tv-rettigheder har jeg ikke set nogen steder om denne beslutningsproces også ændres, dog må man vel håbe/formode, at der kommer lidt mere gennemsigtighed og bedre kontrol med dette i fremtiden.

Seneste skandale kom jo så i dag, hvor FIFA åbenbart har betalt Irland ca 5 mio euro for at lade være med at føre sag om Frankrigs håndhold aflevering, som førte til det afgørende mål i en fransk sejr i den afgørende kvalifikationskamp om at komme til VM i Sydafrika i 2010. At den turnering så blev en slags nemesis for Frankrig med dårlige resultater og intern ballade er en så anden sag.

Venligst K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

FIFA, lider ganske enkelt af inkontinens, organisationen har en Slapp Blatter .......han minder lidt om Erich Honecker, som heller ikke kunne forlige sig med, at verden omkring ham, ændrede sig.

Hvis FBI graver noget ud af rumpetten på ham, mon så ikke:

Splatter the movie, coming to a theater near you, as soon as he jumps from a tall building, hopefully not near you!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Splatter the movie, coming to a theater near you, as soon as he jumps from a tall building, hopefully not near you!

​Måske en lidt perfid afslutning på dit indlæg, og ikke meget Hyggesnak over den. :-?

Redigeret af Kunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok, men du finder ham nok heller ikke spille bingo, sammen med de andre pensionister i den lokale fodbold klub, hvis han drages til ansvar og i yderste konsekvens risikerer fængsel., jeg tvivler på at det er særligt hyggeligt som 80 årig, det ville nok være klogt, hurtigt at søge om asyl i Rusland.

Kan julemanden fælde Blatter? Vi får se........

http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-06-04-kan-julemanden-faelde-blatter-fem-ting-du-skal-vide-om-fifa-skandalen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, men du finder ham nok heller ikke spille bingo, sammen med de andre pensionister i den lokale fodbold klub, hvis han drages til ansvar og i yderste konsekvens risikerer fængsel., jeg tvivler på at det er særligt hyggeligt som 80 årig, det ville nok være klogt, hurtigt at søge om asyl i Rusland.

Kan julemanden fælde Blatter? Vi får se........

http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-06-04-kan-julemanden-faelde-blatter-fem-ting-du-skal-vide-om-fifa-skandalen 

​Hans fætter må være Putin. Det er jeg overbevist om...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sørgeligt at se en sådan råddenskab og lemfældig omgang med milliarderne, når man tænker på, at der – bogstaveligt talt – nede på græsrodsniveau går i titusindvis af frivillige, der yder en gratis indsats for fodboldens skyld :-(:-(.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sådan vil det altid være, det er en del af den kapitalisme vi lever i. Er der penge at scorre, så er der mange der lukker øjnene og tænker på sig selv. Prøv bare at se hvad læger kan tage i mod, hvis de ordinerer det "rigtige medicin"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan vil det altid være, det er en del af den kapitalisme vi lever i. Er der penge at scorre, så er der mange der lukker øjnene og tænker på sig selv. Prøv bare at se hvad læger kan tage i mod, hvis de ordinerer det "rigtige medicin"

​Ja grådigheden er trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke alle der har haft fingrene nede i kagedåsen.

Venligst K

Rolig nu, der er vist flere lig i lasten i FIFA og underliggende organisationer. Afventer spændt hvad der findes frem af slyngelstreger og ja grådighed kender iNGEN grænse..​

 Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu, der er vist flere lig i lasten i FIFA og underliggende organisationer. Afventer spændt hvad der findes frem af slyngelstreger og ja grådighed kender iNGEN grænse..​

 Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​Nej bestemt ikke, når man tænker på hvad Sepp tjente om året samt han ingen udgifter har haft i sin karriere som FIFA præsident.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rolig nu, der er vist flere lig i lasten i FIFA og underliggende organisationer. Afventer spændt hvad der findes frem af slyngelstreger og ja grådighed kender iNGEN grænse..​

 Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​Jeg er altså dybt imponeret BD, hvordan kan du betjene en tablet, og en trillebør samtidigt, når du hele tiden er på farten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg er altså dybt imponeret BD, hvordan kan du betjene en tablet, og en trillebør samtidigt, når du hele tiden er på farten?

​Tak Tak, det er jeg sådan set også selv, men multitaskning du, har taget noget tid at lære, men øvelse gør jo mester rofl.gifrofl.gifrofl.gif

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man i FiFA. I den grad skulle lave en oprydning. Få de old gamle levebrøds mennesker væk, jeg ser ikke de har berettigelse der mere. Få nogle unge folk ind, der ved hvad fodbold er idag. Synes det er en skamplet. Man kunne også sige, at nytænkning ville være en god ting. Og ja er da heller ikke et sekund i tvivl om, der har været uhyggelig meget fusk og humbug i den organisation. 

BD. Det er vel det 3 ben der styrer mens du skriver. :lol::lol:

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

BD. Det er vel det 3 ben der styrer mens du skriver. :lol::lol:

​Næh, det er skam det tredie ben, der skriver  :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende og se om de store firmaer, Coca-Cola og McDonalds kan presse Sepp Blatter til, at forlade jobbet som FIFA præsident.

Men jeg tror desværre, at afløseren bliver en anden korrupt skiderik.... desværre.
Og det er meget synd for fodbold sporten.


http://www.dr.dk/sporten/oevrig/coca-cola-og-mcdonalds-kraever-sepp-blatters-afgang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...