Hop til indhold
Gæst

Indloggning

Recommended Posts

Gæst

Det begyndte i morges, da jeg ville ind på EG: Hver gang jeg lukker ned for browseren og går ind på EG, skal jeg logge ind igen, selvom jeg gemmer passwordet i browseren etc etc..

Er det en bug på EG for tiden?

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virker fint med IE. Dvs ind imellem når jeg logger ind(bruger CCleaner ofter end kvinder køber sko), så logger den ikke ind.. sker simpelt hen intet, ingen "fejl" eller noget.

Men udover det så virker det fint her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg falder af, når jeg bruger tilbage pilen, men ikke hver gang.... Det er begyndt i dag, hvor jeg også måtte logge ind, jeg logger ellers aldrig ud ;) 

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag har jeg ikke kunne logge på umiddelbart. skriver brugernavn og password. Skriver det en gang til, får besked om, at jeg skal skrive brugernavn og password (felterne er udfyldt), klikker ok, kommer på...

dette med ie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

I dag har jeg ikke kunne logge på umiddelbart. skriver brugernavn og password. Skriver det en gang til, får besked om, at jeg skal skrive brugernavn og password (felterne er udfyldt), klikker ok, kommer på...

dette med ie

​Jeg har oplevet det samme i dag. Bruger IE

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bruger Firefox.
Det sjove er, at jeg også var udlogget nu, men da jeg klikkede mig ind på tråden, så var jeg pludselig logget ind, så måske er det kun et problem med forsiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bruger Chrome og har detsamme problem. Det fungerer heller ikke med første indlog, uden siten reagerer som hvis jeg har tastet forkert password.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lignende problemer. Jeg logger på "voksensiden" og bliver henvist til en log in-side, hvor jeg skal genindtaste adgangskoden. Det er nøjagtigt, som når man tidligere lavede en slåfejl i koden og skulle gentage.

Det har stået på nu i hvert fald nogle dage.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle det ikke snart være tid for nogen admin eller mod at kommentere dette?? Det er ved at blive lidt småirriterende. Jeg ved der findes større problemer i verden, men alligevel....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er for mærkeligt... man "skal logge ind" 2 gange !

så er man online, så er man ikke online, så er man online igen ?!

Der er forhåbentligt ingen sikkerheds brud...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede at have flere faner åben med EG, på den ene var jeg ikke logget på, det var jeg på de to andre. Sendte så en privat besked som så ud til at gå igennem som de plejer, lukkede det hele ned, nu til aften kan jeg så se at den bare er forsvundet ud i ingenting og modtageren har ikke fået den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Admin

 

Er det noget i forhold til din https implementering?

Jeg skriver ero i browserens adressefelt, den autofuldfører til eroguide.dk og sender mig ind på forsiden hvor jeg ikke er logget ind, og har reklamen i toppen. Jeg trykker på et af forum eller på linket til eroguide i toppen og kommer til https://eroguide.dk og er nu logget ind.

Prøvede lige nyt faneblad at skrive https://eroguide.dk og kommer til en indlogget EG.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger Firefox.
Det sjove er, at jeg også var udlogget nu, men da jeg klikkede mig ind på tråden, så var jeg pludselig logget ind, så måske er det kun et problem med forsiden?

​jeg har det samme problem. meget irriterende

Del dette indlæg


Link til indlæg

​jeg har det samme problem. meget irriterende

​Egentlig påvirker det ikke min livsværdi meget voldsomt. Men lidt irriterende er det da. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Egentlig påvirker det ikke min livsværdi meget voldsomt. Men lidt irriterende er det da. ;)

​overdrivelse fremmer forståelsen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Egentlig påvirker det ikke min livsværdi meget voldsomt. Men lidt irriterende er det da. ;)

​Enig. Værre er det jo heller ikke :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også bøvlet med dette i et par dage, men jeg har lige lavet et nyt login password og nu synes problemet at være væk,.......?

 

Nå, det hjap slet ikke, sorry

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke efterhånden Admin er blevet klar over problemet? Det bliver næppe løst hurtigere, fordi folk utålmodigt skynder på ham, og som tidligere sagt, er det jo ikke Jordens undergang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...