Hop til indhold
Gæst

Indloggning

Recommended Posts

Mon ikke efterhånden Admin er blevet klar over problemet? Det bliver næppe løst hurtigere, fordi folk utålmodigt skynder på ham, og som tidligere sagt, er det jo ikke Jordens undergang.

​jo det er. hvis du altså læser tråden igennem fra start til slut :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg logger ud og lukker browseren ned, og starter en ny op, så har den ikke husket mit login og password.

Det "husker" den så ved 2. login omgang.

Ved ikke om det kan hjælpe i fejlfindingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg bruger links i Bbullersens indlæg, så virker skidtet, men hvis jeg laver min egen genvej til skrivebordet, så dutter det ikke - spooky

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det er meget mystisk.

I øvrigt et lille fif. I stedet for at logge ind, så prøv og gå på et af emneforummerne først.

Det gjorde jeg, også var jeg pludselig logget ind alligevel.

​Jeg har det stadigvæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har det hele tiden og har haft det længe...  alle browsere alle platforme :) 

 

men det kan skyldes en del ting så vi må væbne os med tålmodighed - det kan være en fejl der er svær at finde hvis man er uheldig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ralle

jeg tag bare og gå ind på nogle nået ha skiver så log den på for mig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. måske hjælper det at opdatere windows? Min installerede ihvertfald en opdatering her til morgen - må se om det hjælper :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm. måske hjælper det at opdatere windows? Min installerede ihvertfald en opdatering her til morgen - må se om det hjælper :wink:

​Tror ikke det hjælper, jeg kører Windows 10 og det er ikke bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktisk ikke haft noget bøvl.. Det med at mit login ikke altid virkede(uden fejl etc), sker ikke mere.

Men jeg bruger CCleaner meget så om det er grunden til at mange af jer har bøvl og jeg ikke har ved jeg ikke :P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har faktisk ikke haft noget bøvl.. Det med at mit login ikke altid virkede(uden fejl etc), sker ikke mere.

Men jeg bruger CCleaner meget så om det er grunden til at mange af jer har bøvl og jeg ikke har ved jeg ikke :P.

​Det er også prøvet, og det hjalp ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til alle jer der mener at dette er et STORT problem:wink:

Har i tænkt over at Admn. og hans vogtere har udtænkt denne situation?

Nu kan vi få fred for alle de der altid bare skal skrive noget ligegyldigt,

som det jeg skriver nu?:-(

Verden vil stadig bestå, og livet vil også gå videre, uanset om EG fungerer korrekt, lige som i syntes det skal:eek:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej til alle jer der mener at dette er et STORT problem:wink:

Har i tænkt over at Admn. og hans vogtere har udtænkt denne situation?

Nu kan vi få fred for alle de der altid bare skal skrive noget ligegyldigt,

som det jeg skriver nu?:-(

Verden vil stadig bestå, og livet vil også gå videre, uanset om EG fungerer korrekt, lige som i syntes det skal:eek:

 

​Hvorfor skulle det være "udtænkt", når admin selv kommenterer på tråden, at han også oplever fejlen? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til administrator,

med Firefox på Win 7 fungerer det fuldstændig upåklageligt igen efter et par mere besværlige dage.

Har i mangel af andre browsere p.t. ikke haft mulighed for at prøve med f.eks. IE eller Chrome mv. - men der er jo andre og mere væsentlige problemer ude i verden end at skulle skrive brugernavn og pw to gange :-)

Men igen - tak for løsningen af et irritationsmoment!

mvh, sydvinden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart ser det ud til, jeg har fået løst problemet nu. Men jeg høre gerne hvis noget stadig oplever problemet :)

​Det fungerer perfekt. Tak!
Hvad var problemet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at fungere fint her, dejligt. Og næsten endnu bedre, det er igen muligt at indlæse de lange tråde uden problemer, så nu kan jeg igen følge med i katte- og hundetrådene ;-) 

​Så er det vel også blevet ukompliceret at følge med i namnam-trådene? :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Funker også på Mac, båd log in og lange tråde. 

Du er ski da dyyyyyygtig Kong Admin. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...