Hop til indhold
Gæst

Sommerkonkurrence! Jaa!

Recommended Posts

Efter længere overvejelse synes jeg du skulle nøjes med et tilnavn/slogan "Bonobo - from the jungle with love".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er meget misvisende at kalde det sommerkonkurrence, når det langt fra er sommer herhjemme.

Men solen skinner måske altid der hvor du er, Bonobo?
I dette tilfælde, så vil jeg også godt byde ind med følgende navn: Bonobo - Mr. Sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så behøves I ikke at skrive mere - jeg har vindernavnet. Hr Nilsson :lol:

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så behøves I ikke at skrive mere - jeg har vindernavnet. Hr Nilsson :lol:

Så må Nille og Montezi selv slås om, hvem der er Tommy og Annika :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så må Nille og Montezi selv slås om, hvem der er Tommy og Annika :D

 

Mon ikke nærmere de er Kling og Klang?

Jeg kan lige det i en annonce - "Hr.Nilsson træffes idag mellem 10 og 19 i Villa Knullakulla" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hermed er Billig Billys gigolonavne-sommerkonkurrence slut.... og tænk... faktisk nåede det at blive sommer før konkurrencen sluttede og der har været minimum en dag uden regnvejr :D.

Selvom konkurrencen var hård fra den kvindelige side :P er dommerne allerede blevet enige om at kåre GINA FAITH, som vinder med det fantasifulde, kreative, mundrette, beskrivende....... og eneste forslag: BILLIG BILLY, som hermed allerede er taget i brug :D. Præmien, som er et besøg af gigolo'en Billig Billy med præcis den type forkælelse frøkenen ønsker (som ikke indebærer at flænse Billig Billys konto :P) kan indkasseres ved henvendelse pr PM.

Blandt drengene/herrene/mændene var der så mange forskellige gode og kreative forslag at dommerpanelet er nødt til at trække sig tilbage og votere før den endelige vinder på helt uretfærdig vis kan findes. Vi vender tilbage når dommerpanelet er klar med dommen :D.

 

Tillykke til Gina! Nyd det dejlige sommervejr :D

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon de har taget patent på navnet, det tror jeg nu ikke. Ellers må Bonobo hedde Discount Billy :P 

Tror ikke de har taget patent - eller nærmere registreret det som varemærke. 

Og tænker heller ikke de gider at starte en sag op omkring eventuelle navnetvister ;) 

 

Jeg tænker blot mere om Bonobo har lyst til at blive sammenlignet med en butik a la Tiger..... :D 

Og med sloganet "Næsten alt - næsten gratis" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom konkurrencen var hård fra den kvindelige side :P er dommerne allerede blevet enige om at kåre GINA FAITH, som vinder med det fantasifulde, kreative, mundrette, beskrivende....... og eneste forslag: BILLIG BILLY, som hermed allerede er taget i brug :D

  

Woop wooooop!!

Muligvis var det en nem sejr, eftersom der ikke var forslag fra andre kvindelige brugere, men en sejr er en sejr! :D

Glæder mig til top-forkælelse i luksusklassen - så bager jeg nogle pebernødder til aben. :wub:

 

Med armene hævet over hovedet,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Woop wooooop!!

Muligvis var det en nem sejr, eftersom der ikke var forslag fra andre kvindelige brugere, men en sejr er en sejr! :D

Glæder mig til top-forkælelse i luksusklassen - så bager jeg nogle pebernødder til aben. :wub:

 

Med armene hævet over hovedet,

/Gina.

Der er sgu en som har husket sine knibe øvelser, der !  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I anledning af at det i går rent faktisk lykkedes at se mere end 2 minutters sammenhængende sol mellem regnbygerne har Bonobo hermed besluttet at det er sommer! Lidt koldt bevares, men sommer :D.

Alle kan deltage. Der bliver en mandlig og en kvindelig vinder. Den mandlige vinder, vinder den meget værdifulde præmie æren, mens den kvindelige vinder kan vinde en times velvære i selskab med en abe :D

 

Måske har præmien ikke været så attraktiv, siden der kun kom et kvindeligt forslag:P, eller så har alle øvrige kvinder på EG set skriften på væggen efter Gina's forslag.:o

Venligst K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nok en anelse forsinket.. men nu er dommerpanelet færdige med at holde sommerferie, knalde, klø sig i navlen og alt det jazz.. og nu er der endelig voteret i konkurrencen for de mandlige indslag til Bonobos gigolo navn.

Det vindende forslag er...... (trommehvirvel)

Joe Blow foreslået af "Gentleman and a Scholar". Gevinsten, som er et styk lækker fad, eller specialøl nydt i abens selskab kan erhverves via PM.

Gina Faith, med det udemærkede forslag Billig Billy må til gengæld vente lidt med at inkassere sin præmie, da aben kom til at lave en lille slikmave (ingen øl.... ren slik :D) i sommerferien som liiiiiiige skal arbejdes væk først :D

Hvilket navn der endelig kommer til at blive brugt i Abens måske/måske ikke kommende gigolo aktivitet må være op til den skarpsindige læser at finde ud af :D  :D 

Ha det fornøjeligt derude.. håber i har nydt sommeren

Håndtegn fra Aben :D

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vindende forslag er...... (trommehvirvel)

Joe Blow foreslået af "Gentleman and a Scholar". Gevinsten, som er et styk lækker fad, eller specialøl nydt i abens selskab kan erhverves via PM.

Gina Faith, med det udemærkede forslag Billig Billy må til gengæld vente lidt med at inkassere sin præmie, da aben kom til at lave en lille slikmave (ingen øl.... ren slik :D) i sommerferien som liiiiiiige skal arbejdes væk først :D.

 

Tillykke til vinderne, fra nu af hedder Bonobo også Joe Blow/Billig Billy 

Billig Billy er du gravid igen :lol:

vi også mangler en fluffer :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billig Billy minder mig mere om et regnskabsprogram Billy's Billing end en gigolo.

Men det er måske kvinder i revisionsbranchen du har dit fokus på? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...