Hop til indhold
Gæst

Sommerkonkurrence! Jaa!

Recommended Posts

Gæst

I anledning af at det i går rent faktisk lykkedes at se mere end 2 minutters sammenhængende sol mellem regnbygerne har Bonobo hermed besluttet at det er sommer! Lidt koldt bevares, men sommer :D.

Og når det er sommer skal vi da også have en sommerkonkurrence. Jeg ofrer mig og kaster min behårede abekrop i grams til mest opfindsomme kvinde/dame/pige/luder/tøjte/madamme/gudinde (vælg selv den betegnelse der beskriver din feminine fremtoning bedst :D

Jeg synes jeg trænger til et rigtigt gigolonavn og muligvis er luderkarlen, fisserytteren, stodderen, Den gamle gris, Bonobo Beridderen, Kusse Karsten, Bejleren Bonobo gangbare, men de spiller bare ikke rigtig alligevel. Derfor vil jeg gerne have lidt hjælp.. det kan i helt sikkert gøre bedre end mig selv!

Alle kan deltage. Der bliver en mandlig og en kvindelig vinder. Den mandlige vinder, vinder den meget værdifulde præmie æren, mens den kvindelige vinder kan vinde en times velvære i selskab med en abe :D

Konkurrencen løber præcis en måned indtil den 4.07.2015 hvorefter et dommerpanel bestående af Sultans of Swing (Nille, Montezi og undertegnede) på bedste uretfærdige vis vil udtrække en vinder af hvert køn til konkurrencen.

Jeg har vedhæftet min luderannonce så i kan se hvad i går ind til. Da det jo er en præmie slipper i for at bage pebbernødder :D

Skulle der mod forventning ikke være nogen feminine skikkelser der lyster at deltage i legen går præmien ubeskåret videre til Bonoboaben og vil i så fald bestå af et gavekort til et døgns ubegrænset afstraffelse af aben :D

 Bonobos universe.pdf

 

Redigeret af Gæst
Rettet fil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I anledning af at det i går rent faktisk lykkedes at se mere end 2 minutters sammenhængende sol mellem regnbygerne har Bonobo hermed besluttet at det er sommer! Lidt koldt bevares, men sommer :D.

Og når det er sommer skal vi da også have en sommerkonkurrence. Jeg ofrer mig og kaster min behårede abekrop i grams til mest opfindsomme kvinde/dame/pige/luder/tøjte/madamme/gudinde (vælg selv den betegnelse der beskriver din feminine fremtoning bedst :D

Jeg synes jeg trænger til et rigtigt gigolonavn og muligvis er luderkarlen, fisserytteren, stodderen, Den gamle gris, Bonobo Beridderen, Kusse Karsten, Bejleren Bonobo gangbare, men de spiller bare ikke rigtig alligevel. Derfor vil jeg gerne have lidt hjælp.. det kan i helt sikkert gøre bedre end mig selv!

Alle kan deltage. Der bliver en mandlig og en kvindelig vinder. Den mandlige vinder, vinder den meget værdifulde præmie æren, mens den kvindelige vinder kan vinde en times velvære i selskab med en abe :D

Konkurrencen løber præcis en måned indtil den 4.07.2015 hvorefter et dommerpanel bestående af Sultans of Swing (Nille, Montezi og undertegnede) på bedste uretfærdige vis vil udtrække en vinder af hvert køn til konkurrencen.

Jeg har vedhæftet min luderannonce så i kan se hvad i går ind til. Da det jo er en præmie slipper i for at bage pebbernødder :D

Skulle der mod forventning ikke være nogen feminine skikkelser der lyster at deltage i legen går præmien ubeskåret videre til Bonoboaben og vil i så fald bestå af et gavekort til et døgns ubegrænset afstraffelse af aben :D

 

Bonobos universe.docx

​Dyresex er ikke tilladt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit nye gigolo-navn er Billig Billy.

De to ord har samklang, ligger godt i munden, og har alle de der B'er som aben også har.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Dyresex er ikke tilladt

​ahh det er da også rigtigt...... må man så heller ikke have sex med Peter Pedal? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ahh det er da også rigtigt...... må man så heller ikke have sex med Peter Pedal? :P

​Nej, medmindre du er klædt ud som Peter Pedal ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hvis Pigen nu klæder sig ud som Playboy bunny, går den så??

Eller er dyr/dyr også ulovligt og befrugtning kun må foregå ved insemination

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit umiddelbare bud er: Humorristen eller optimisten 

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bollobono- og da jeg vinder kræver jeg aben i præmie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Som i Bob Bob...  eller Svampe Bob :P 

Nu hvor jeg er beskikket meddommer må jeg desværre ikke gætte med... så overstående drille forslag tæller ikke med :P

Må den bedste M/K vinde :) 

​Så skriver jeg det da, og det vil derfor være gældende :P

Bob Bob eller Svambe Bob ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Billig billy luderen, bob bob luderen, svampe bob-luder, optimistluderen, luder-bob, bollobono-luderen, stønner-Kurt luderen, chickjockey- luderen :P :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må finde et navn, der afspejler dine spidskompetencer (no pun intended).

Du skriver i din annonce noget om fokus på hende, empati, blid sex o.s.v.

Forslag:

Gentleman Bonobo

Mr. Nice Guy

You're in focus

Lady's friend

venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sikke en masse fine forslag he he :D

ha ha Sara - synes du jeg er en luder? ha, ha, ha.... jeg er ikke bare en luder.. jeg er ovenikøbet en BILLIG luder :P

Nåh men selvom konkurrencen er uretfærdig er jeg blevet enig med mig selv om at det er unfair at pigerne kan få en gevinst når fyrene ikke kan (udover æren, som naturligvis også er vigtig :P ), så nu har jeg stillet på højkant (hold på hat og briller): En øl eller kop kaffe efter eget ønske og selskab af ingen ringere end en abe :D:P - jeg undlader at uddele Bonobodiller, massage under kyndige abehænder (kan godt finde ud af det ;)) eller hvad pigerne ellers har lyst til hvis de vinder (afhængigt af hvad de mener er velvære.. da det er deres gevinst bestemmer de naturligvis suverænt......det inkluderer dog ikke en dyr middag! Siger det bare :P - så meget guld har aben ikke i underbukserne :P).

God fornøjelse!

Dommerpanelet vil foretage uretfærdige noter undervejs :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke tage springet, og prøve at se om du rent faktisk kan få fornuftige penge for at sælge sex til kvinder :smile:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Hvad er der nu galt med pebernødder ?? Det er da en valid valuta, ihverfald i December måned. Kan jo være Bonobo har en langfristet investeringsplan i tankerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Hvad er der nu galt med pebernødder ?? Det er da en valid valuta, ihverfald i December måned. Kan jo være Bonobo har en langfristet investeringsplan i tankerne...

​Jeg sælger dem :P og hvis i finder på et godt gigolonavn til mig kan det jo være det ovenikøbet bliver en storslået forretning :D  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så vil jeg da foreslå BonerBob.

Fordele : indlagt marketing i navnet, samt også blive starten på et brand name i forbindelse med film, erotisk legetøj til kvinder samt træning og uddannelses sessioner til mænd. 

Endvidere er det forståeligt for potentielle internationale klienter, både her i opstartsfasen, men også fremadrettet, såfremt brandet bliver etableret, og firmaet påtænker at ekspandere til udenlandske markeder.

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor overgiver du dig ikke bare og bruger "Bernabeu"? Det har både noget spansk, eksotisk og kongeligt over sig. Alene navnet vil få pigerne til at drømme..... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er der 2 uger til denne spændende konkurrence slutter :D ..... i kan nå det endnu

Jeg opsummerer lige gevinsterne:

Herrerne: En øl eller kaffe eller andet i selskab med Bonobo aben

Kvinderne: Forkælelse efter frit valg... dette indebærer dog ikke at tømme Bonoboabens konto..... siger det bare :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...