Gæst Skrevet 3. Juni, 2015 (edited) I anledning af at det i går rent faktisk lykkedes at se mere end 2 minutters sammenhængende sol mellem regnbygerne har Bonobo hermed besluttet at det er sommer! Lidt koldt bevares, men sommer .Og når det er sommer skal vi da også have en sommerkonkurrence. Jeg ofrer mig og kaster min behårede abekrop i grams til mest opfindsomme kvinde/dame/pige/luder/tøjte/madamme/gudinde (vælg selv den betegnelse der beskriver din feminine fremtoning bedst ) Jeg synes jeg trænger til et rigtigt gigolonavn og muligvis er luderkarlen, fisserytteren, stodderen, Den gamle gris, Bonobo Beridderen, Kusse Karsten, Bejleren Bonobo gangbare, men de spiller bare ikke rigtig alligevel. Derfor vil jeg gerne have lidt hjælp.. det kan i helt sikkert gøre bedre end mig selv!Alle kan deltage. Der bliver en mandlig og en kvindelig vinder. Den mandlige vinder, vinder den meget værdifulde præmie æren, mens den kvindelige vinder kan vinde en times velvære i selskab med en abe Konkurrencen løber præcis en måned indtil den 4.07.2015 hvorefter et dommerpanel bestående af Sultans of Swing (Nille, Montezi og undertegnede) på bedste uretfærdige vis vil udtrække en vinder af hvert køn til konkurrencen.Jeg har vedhæftet min luderannonce så i kan se hvad i går ind til. Da det jo er en præmie slipper i for at bage pebbernødder Skulle der mod forventning ikke være nogen feminine skikkelser der lyster at deltage i legen går præmien ubeskåret videre til Bonoboaben og vil i så fald bestå af et gavekort til et døgns ubegrænset afstraffelse af aben Bonobos universe.pdf Redigeret 3. Juni, 2015 af Gæst Rettet fil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. Juni, 2015 I anledning af at det i går rent faktisk lykkedes at se mere end 2 minutters sammenhængende sol mellem regnbygerne har Bonobo hermed besluttet at det er sommer! Lidt koldt bevares, men sommer .Og når det er sommer skal vi da også have en sommerkonkurrence. Jeg ofrer mig og kaster min behårede abekrop i grams til mest opfindsomme kvinde/dame/pige/luder/tøjte/madamme/gudinde (vælg selv den betegnelse der beskriver din feminine fremtoning bedst ) Jeg synes jeg trænger til et rigtigt gigolonavn og muligvis er luderkarlen, fisserytteren, stodderen, Den gamle gris, Bonobo Beridderen, Kusse Karsten, Bejleren Bonobo gangbare, men de spiller bare ikke rigtig alligevel. Derfor vil jeg gerne have lidt hjælp.. det kan i helt sikkert gøre bedre end mig selv!Alle kan deltage. Der bliver en mandlig og en kvindelig vinder. Den mandlige vinder, vinder den meget værdifulde præmie æren, mens den kvindelige vinder kan vinde en times velvære i selskab med en abe Konkurrencen løber præcis en måned indtil den 4.07.2015 hvorefter et dommerpanel bestående af Sultans of Swing (Nille, Montezi og undertegnede) på bedste uretfærdige vis vil udtrække en vinder af hvert køn til konkurrencen.Jeg har vedhæftet min luderannonce så i kan se hvad i går ind til. Da det jo er en præmie slipper i for at bage pebbernødder Skulle der mod forventning ikke være nogen feminine skikkelser der lyster at deltage i legen går præmien ubeskåret videre til Bonoboaben og vil i så fald bestå af et gavekort til et døgns ubegrænset afstraffelse af aben Bonobos universe.docxDyresex er ikke tilladt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 3. Juni, 2015 Dit nye gigolo-navn er Billig Billy.De to ord har samklang, ligger godt i munden, og har alle de der B'er som aben også har.Mvh,/Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2015 Dyresex er ikke tilladtahh det er da også rigtigt...... må man så heller ikke have sex med Peter Pedal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. Juni, 2015 ahh det er da også rigtigt...... må man så heller ikke have sex med Peter Pedal? Nej, medmindre du er klædt ud som Peter Pedal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 3. Juni, 2015 Hvis Pigen nu klæder sig ud som Playboy bunny, går den så??Eller er dyr/dyr også ulovligt og befrugtning kun må foregå ved insemination Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 3. Juni, 2015 Jeg kan sgu ikke komme på et seriøst navn, men jeg har da et bud... Chickjockey En sammensætning af:Discjockey / DJ: http://da.wikipedia.org/wiki/DjJockey: http://en.wikipedia.org/wiki/Jockey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2015 (edited) Mit umiddelbare bud er: Humorristen eller optimisten Redigeret 3. Juni, 2015 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 3. Juni, 2015 Off the top of my head:KlitkommandørenTea BagginsDirty SanchezHung LoHumøroptimistenDick van DykePappa PoontangMesterpikkenJoe BlowStønneren KurtFisseministerenKaptajn Kæp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Juni, 2015 Bollobono- og da jeg vinder kræver jeg aben i præmie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 3. Juni, 2015 Kort og kontant:BOB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Juni, 2015 Kort og kontant:BOB Som i Bob Bob... eller Svampe Bob Nu hvor jeg er beskikket meddommer må jeg desværre ikke gætte med... så overstående drille forslag tæller ikke med Må den bedste M/K vinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. Juni, 2015 Som i Bob Bob... eller Svampe Bob Nu hvor jeg er beskikket meddommer må jeg desværre ikke gætte med... så overstående drille forslag tæller ikke med Må den bedste M/K vinde Så skriver jeg det da, og det vil derfor være gældende Bob Bob eller Svambe Bob 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2015 Billig billy luderen, bob bob luderen, svampe bob-luder, optimistluderen, luder-bob, bollobono-luderen, stønner-Kurt luderen, chickjockey- luderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 4. Juni, 2015 Du må finde et navn, der afspejler dine spidskompetencer (no pun intended).Du skriver i din annonce noget om fokus på hende, empati, blid sex o.s.v.Forslag:Gentleman BonoboMr. Nice GuyYou're in focusLady's friendvenligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 4. Juni, 2015 Boner BonoMandrillen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2015 Sikke en masse fine forslag he he ha ha Sara - synes du jeg er en luder? ha, ha, ha.... jeg er ikke bare en luder.. jeg er ovenikøbet en BILLIG luder Nåh men selvom konkurrencen er uretfærdig er jeg blevet enig med mig selv om at det er unfair at pigerne kan få en gevinst når fyrene ikke kan (udover æren, som naturligvis også er vigtig ), så nu har jeg stillet på højkant (hold på hat og briller): En øl eller kop kaffe efter eget ønske og selskab af ingen ringere end en abe - jeg undlader at uddele Bonobodiller, massage under kyndige abehænder (kan godt finde ud af det ) eller hvad pigerne ellers har lyst til hvis de vinder (afhængigt af hvad de mener er velvære.. da det er deres gevinst bestemmer de naturligvis suverænt......det inkluderer dog ikke en dyr middag! Siger det bare - så meget guld har aben ikke i underbukserne ).God fornøjelse!Dommerpanelet vil foretage uretfærdige noter undervejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 4. Juni, 2015 Hvorfor ikke tage springet, og prøve at se om du rent faktisk kan få fornuftige penge for at sælge sex til kvinder Venlig hilsenRejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 6. Juni, 2015 Hvorfor ikke tage springet, og prøve at se om du rent faktisk kan få fornuftige penge for at sælge sex til kvinder Venlig hilsenRejsenetværkHvad er der nu galt med pebernødder ?? Det er da en valid valuta, ihverfald i December måned. Kan jo være Bonobo har en langfristet investeringsplan i tankerne... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 Hvad er der nu galt med pebernødder ?? Det er da en valid valuta, ihverfald i December måned. Kan jo være Bonobo har en langfristet investeringsplan i tankerne...Jeg sælger dem og hvis i finder på et godt gigolonavn til mig kan det jo være det ovenikøbet bliver en storslået forretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 6. Juni, 2015 (edited) Jamen så vil jeg da foreslå BonerBob.Fordele : indlagt marketing i navnet, samt også blive starten på et brand name i forbindelse med film, erotisk legetøj til kvinder samt træning og uddannelses sessioner til mænd. Endvidere er det forståeligt for potentielle internationale klienter, både her i opstartsfasen, men også fremadrettet, såfremt brandet bliver etableret, og firmaet påtænker at ekspandere til udenlandske markeder. Redigeret 6. Juni, 2015 af Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 6. Juni, 2015 Hvorfor overgiver du dig ikke bare og bruger "Bernabeu"? Det har både noget spansk, eksotisk og kongeligt over sig. Alene navnet vil få pigerne til at drømme..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Juni, 2015 Så er der 2 uger til denne spændende konkurrence slutter ..... i kan nå det endnuJeg opsummerer lige gevinsterne:Herrerne: En øl eller kaffe eller andet i selskab med Bonobo abenKvinderne: Forkælelse efter frit valg... dette indebærer dog ikke at tømme Bonoboabens konto..... siger det bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg