Hop til indhold

Recommended Posts

har længe gået og kigget efter en dansk slank og ung glædespige..

har kigget noget på Nymfen Anni fra Aalborg https://annoncelight.dk/showad/177560

der var ingen billede men  hun skulle være dansk og 22.. så tog chancen.

har kigget lidt herinde men begrænset hvad jeg kunne finde om hende.

efter en del sms og forsinkelse af hende fik jeg endelig booket en tid.

blev modtaget af en sød pige med kønt ansigt og snaksagelig så det var som jeg gerne ville....

bortset fra hendes beskrivelse af hendes krop ik stemte helt overens.. der var en del ekstra kg lidt over det hele og brysterne var heller ik noget at råbe hurra for..

så den slanke danske og unge pige skal jeg lede efter igen..

Nå men til selve akten så havde hun stopur og der var flere ting  man ikke måtte.

men hun kunne sutte pik rigtig godt.. så det fik hun lov til meget, inden en tur bagfra og misionær inden hun suttede igen og så med afslutning udover brysterne..

gentagelsesfare : ingen

men det var nu nok også fordi jeg søgte en slank pige som hun ik var.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har længe gået og kigget efter en dansk slank og ung glædespige..

har kigget noget på Nymfen Anni fra Aalborg https://annoncelight.dk/showad/177560

der var ingen billede men  hun skulle være dansk og 22.. så tog chancen.

har kigget lidt herinde men begrænset hvad jeg kunne finde om hende.

efter en del sms og forsinkelse af hende fik jeg endelig booket en tid.

blev modtaget af en sød pige med kønt ansigt og snaksagelig så det var som jeg gerne ville....

bortset fra hendes beskrivelse af hendes krop ik stemte helt overens.. der var en del ekstra kg lidt over det hele og brysterne var heller ik noget at råbe hurra for..

så den slanke danske og unge pige skal jeg lede efter igen..

Nå men til selve akten så havde hun stopur og der var flere ting  man ikke måtte.

men hun kunne sutte pik rigtig godt.. så det fik hun lov til meget, inden en tur bagfra og misionær inden hun suttede igen og så med afslutning udover brysterne..

gentagelsesfare : ingen

men det var nu nok også fordi jeg søgte en slank pige som hun ik var.

 

 

​Jeg har prøvet hende også, hun tungekysser. Korrekt, kroppen er ikke super, men hun er rimelig ung. Det er tydeligt at hun har nogle issues som hun kæmper med.
Genkender din beskrivelse af brysterne, som også skuffede mig. Men som du sagde, hun sutter godt. Så mit vurdering er som din SELV OM jeg accepterede hendes former.

Heldigvis hænger hendes mave ikke. Så var jeg gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen ;-) 

Min beskrivelse af mig selv var og er en timeglas figur, så slank har jeg aldrig sagt, at jeg var.. 

Og mht mine bryster, de er piercede og størrelsen stemmer overens med det jeg skriver, tror du modsat, jamen så må vi hellere tage på bh shopping sammen. 

Som du selv skriver, du var på jagt efter et strygebræt, hvordan kan du så forvente at en timeglas figur bliver noget den ikke er? 

Og vil gerne lige forklare "ur'et og flere ting man ikke måtte" 

Uret: tiden skal passes, selvom jeg ikke stresser med tiden overhovedet, 30 minutter varer ofte længere tid end fastlagt tid.

Og flere ting man ikke måtte: man må ikke give finger (efter en dårlig oplevelse) og så må man selvfølgelig ikke noget, som jeg ikke tilbyder. dvs græsk og gagging. 

Tror os man skal tænke over sin egen opførsel ;-)

Jeg er altid i et godt humør, og behandler alle godt. Så synes personligt ikke at din kritik er på sin ret. Selektiv hørelse kan ikke være min skyld. 

Men tak for den!   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen ;-) 

Min beskrivelse af mig selv var og er en timeglas figur, så slank har jeg aldrig sagt, at jeg var.. 

Og mht mine bryster, de er piercede og størrelsen stemmer overens med det jeg skriver, tror du modsat, jamen så må vi hellere tage på bh shopping sammen. 

Som du selv skriver, du var på jagt efter et strygebræt, hvordan kan du så forvente at en timeglas figur bliver noget den ikke er? 

Og vil gerne lige forklare "ur'et og flere ting man ikke måtte" 

Uret: tiden skal passes, selvom jeg ikke stresser med tiden overhovedet, 30 minutter varer ofte længere tid end fastlagt tid.

Og flere ting man ikke måtte: man må ikke give finger (efter en dårlig oplevelse) og så må man selvfølgelig ikke noget, som jeg ikke tilbyder. dvs græsk og gagging. 

Tror os man skal tænke over sin egen opførsel ;-)

Jeg er altid i et godt humør, og behandler alle godt. Så synes personligt ikke at din kritik er på sin ret. Selektiv hørelse kan ikke være min skyld. 

Men tak for den!   

skal man så gætte hvem du er på alle de billeder af alke de billeder der kommer frem når man googler nymfen anni :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anni jeg må desværre tilslutte mig kritikeren. Jeg føler ikke, at din annoncering er revisende.

Anni's ansigt bliver anmeldt som "kønt". Smag er forskellig. Jeg mener det er under middel!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Jamen som sagt. Så kan man ringe for en beskrivelse, som er ret fair.. 

Jeg nævner ikke mit ansigt, men igen! Det er smag og behag.. Og hvis man har været utilfreds med noget, jamen så kunne man enten a: sige det.. B: gå igen. C: være tilfreds og glad. 

Og jeg beklager da hvis min annonce er revisende.. Det er just ikke intentionen.. 

Er en glad nymfoman som elsker sex, og jeg er ikke en som lyver eller snyder.. 

Min beskrivelse af mig selv,  

Langt mørkt hår, blå øjne, dd skåls bryster med piercinger i begge. Vejer ca 65 kg og ca 170 høj, men med det sagt! så er jeg hverken en flodhest eller et stankelben. Jeg har en god fyldig røv og nogle gode fyldige bryster.. En timeglas figur, hvor der er fedt nogle steder og knogler andre steder.. Det er som sagt helt naturligt.. 

Jeg har ikke tænkt mig at bedømme jer, eller skrive en masse kritik..  Vil hellere behandle alle godt. Som jeg altid gør.. 

 

Men følte dog, at jeg på min egen ret, har lov til at forsvare mig selv.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har du naturligvis, Anni. Jeg havde faktisk en god oplevelse med dig. Jeg var smaskhamrende liderlig, da jeg dukkede op. Vi havde en god snak. Min lave chance for gentagelse er fordi jeg læste nogle signaler, der gjorde at jeg er i tvivl om, om det er godt for dig at være i branchen. Det var altså for din skyld. Jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker - men jeg har ikke lyst til at udnytte en pige, selv om hun frivilligt arbejder som GP. For nogle (kender et par stykker) fortryder det inderligt efter nogle år. jeg tror desværre, du hører til den kategori.

HVIS du er fuldt afklaret mht branchen, vil jeg anbefale dig at få lavet bedre billeder. Jeg giver gerne et tilbud (har været erotikfotograf i 10 år). Send gerne en PM. Jeg laver topkvalitets billeder, så kunderne kan se præcis det de får, men fremstillet på en pæn måde. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anni, du skriver man må ikke give finger. Fair nok du har den regel, men noget af en begrænsning når du tilbyder kæresteoplevelse, måske du lige skulle gøre tydelig opmærksom på det så man ved hvad man går ind til, det er noget af et turn off at finde ud af når man er igang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cooperdk :) 

Jeg er helt afklaret med at være gp, og glæder mig faktisk til hver dag jeg kommer til Aalborg ;-) 

Jeg er derudover os igang med at uddanne mig til sexolog. Og det er helt sikkert fordi emnet sex er fantastisk i min verden :) 

Ingen issues her, men det er sødt at du var bekymret for mig.. Smiler :-*

 

Nye billeder kunne være meget hyggeligt at få lavet,, så længe det er smagfuldt og mit ansigt er gemt. Lidt "privatliv" er altid rart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den lille buk 

 

Hejsa søde, jamen jeg plejer faktisk at sige det inden "agten" går igang, men har faktisk overvejet om jeg skal prøve, at sige ja til det igen, hvis manden er villig til at tage en gummi handske på. (det gør nemlig ekstremt ondt at få et langt krat sår oppe i sig.)

Men man må lege lige så tosset med klitten, den elsker at spinde som en mis  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Anni.

Nej det lyder da bestemt ikke rart med et langt krat oppe i dig, kan da godt forstå du er blevet afskrækket at det, sikke da et brutalt fjols der har udsat dig for det. :-(

Jeg er helt vild med at give finger (og har ord for at være rigtig god til det) så derfor betyder det meget for mig at pigen tilbyder det, men hvis du åbner op for det igen kunne jeg godt overveje at besøge dig og gøre mit til at give dig en god oplevelse i den retning.

Skal nok ligge meget forsigtig ud og lade dig bestemme farten og skal også nok tage en handske på hvis du er mest tryg ved det.

Håber ikke du får flere af sådanne grimme oplevelser.

Knus fra den lille buk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Har besøgt hende, hun er flink og sød, men det er turn of med en iphone som stop ur, og når man er igang bliver der sagt nej og nej - kan ikke anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fræk6 skrev, den 17/12/2015 at 14:59:

Hej

Har besøgt hende, hun er flink og sød, men det er turn of med en iphone som stop ur, og når man er igang bliver der sagt nej og nej - kan ikke anbefale hende.

Jeg har lige et par kommentarer til din korte og kritiske anmeldelse. 

1) Du nævner at hun bruger et iPhone som stopur. Jeg kan så afsløre for dig, at det er helt normal praksis i branchen at pigen tager tid. Du får kun den tid, du har betalt for og det er vel også kun rimeligt, ellers giver det jo ikke mening at have takster for halve og hele timer på menuen ;) 

2) Jeg undrer mig over at du skriver, at der blev sagt "nej" gentagne gange. Er det evt. noget du vil uddybe? Gjorde du noget, der ikke var aftalt? 

Redigeret af troldmanden
Slettet et 2 tal som stod inde i en sætning under punkt 1.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anni skrev, den 26/8/2015 at 15:41:

Og jeg beklager da hvis min annonce er revisende.. Det er just ikke intentionen.

Ja det er forstået efter nogle af de ovenstående indlæg. Endelig reel markedsføring.Hatten af for det.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 16 minutter siden:

Ja det er forstået efter nogle af de ovenstående indlæg. Endelig reel markedsføring.Hatten af for det.

Er du nu sikker på det? Læser du teksten, eller indsætter du et t?

Revisende er latin og betyder evaluering, retvisende er noget andet. Så Anni mener vel, at det ikke er meningen at hendes annonce skal være evaluerende 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
HammerAarhus skrev, for 5 timer siden:

Er du nu sikker på det? Læser du teksten, eller indsætter du et t?

Revisende er latin og betyder evaluering, retvisende er noget andet. Så Anni mener vel, at det ikke er meningen at hendes annonce skal være evaluerende 

 

BAhhh...er "Revisende" virkeligt et dansk fremmedord?

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 7 timer siden:

De fleste, der kan læse ved at der skulle stå retvisende. :P 

Og de fleste som kan læse ved jo også, at Anni har glemt ordet ikke i sætningen. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, den 18. december 2015 at 18:03:

Jeg har lige et par kommentarer til din korte og kritiske anmeldelse. 

1) Du nævner at hun bruger et iPhone som stopur. Jeg kan så afsløre for dig, at det er helt normal praksis i branchen at pigen tager tid. Du får kun den tid, du har betalt for og det er vel også kun rimeligt, ellers giver det jo ikke mening at have takster for halve og hele timer på menuen ;) 

2) Jeg undrer mig over at du skriver, at der blev sagt "nej" gentagne gange. Er det evt. noget du vil uddybe? Gjorde du noget, der ikke var aftalt? 

Hej Troldmanden

 

Hun er super sød at komme ind til.

 

Jeg forlanger aldrig mere en aftalt - har besøgt mange piger, og gør det stadigvæk.

 

Køber 30 min af damen med alt incl. kys dog minus græsk. bliver det 3 kys ingen tunge, hun vil kun sutte når man ligge ned, ikke noget med at hun vil sidde på knæ og sutte..... Hun vil heller ikke sidde oven på, hun vil slikkes men kun ligge på ryggen, hun vil ikke slikkes bagfa.... osv mener disse ting ligge inde for normal området, dette er ting jeg altid får med ved køb af 30 min andre steder, derfor besøger jeg hende ikke igen, og vil ikke anbefale hende til andre.

 

Så kunne hun da hænge et ur op på vægen, og når der er 5 min tilbgage sige diskret at tiden snart er gået og man kan gøre sig færdig, end der ligge en iphone og ringer... så når man det ikke ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, den 18/12/2015 at 18:03:

Jeg har lige et par kommentarer til din korte og kritiske anmeldelse. 

1) Du nævner at hun bruger et iPhone som stopur. Jeg kan så afsløre for dig, at det er helt normal praksis i branchen at pigen tager tid. Du får kun den tid, du har betalt for og det er vel også kun rimeligt, ellers giver det jo ikke mening at have takster for halve og hele timer på menuen ;) 

2) Jeg undrer mig over at du skriver, at der blev sagt "nej" gentagne gange. Er det evt. noget du vil uddybe? Gjorde du noget, der ikke var aftalt? 

Har faktisk medbragt gummihansker nu :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...