Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa. 

Min e-mail er ikke så god til at fortælle når der sker noget herinde. Undskyld :-)

Jamen vil gerne lige sige, at det med en iPhone umuligt kan være mig. Jeg ejer ikke engang sådan en telefon. Der må du næsten ha besøgt en anden. For jeg ku ikke drømme om at tage en telefon med ind i sengen ;-) 

Men jeg har godtnok et stopur, som ikke siger et kuk.  Men det er faktisk sjældent jeg starter tiden, og når jeg så tænder den, så er det efter et stykke tid. 

Mht.Blowjobs, jeg kan sagtens gøre det på andre måder, men er bange for mine tænder evt ville skade jer, ikke fordi jeg har et kæmpe overbid ;-D men vil gerne gøre det godt for jer :-)

Man må gerne slikke mig, og har da været ovenpå mange gange, så det punkt kan jeg ikke nikke genkendelse til. 

Og vil man gerne kysse mere, jamen så må man da gerne det, men man skal vel være 2 til at  lave et kys? Så frem med munden :-) Hehe. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anni skrev, den ‎16‎-‎09‎-‎2015 at 14:59:

Den lille buk 

 

Hejsa søde, jamen jeg plejer faktisk at sige det inden "agten" går igang, men har faktisk overvejet om jeg skal prøve, at sige ja til det igen, hvis manden er villig til at tage en gummi handske på. (det gør nemlig ekstremt ondt at få et langt krat sår oppe i sig.)

Men man må lege lige så tosset med klitten, den elsker at spinde som en mis  :) 

Jeg mener bestemt, jeg gav dig finger da jeg besøgte dig. Det var lige efter du var startet. Det er også kun de litauiske piger der er allergiske over for dét - alle danske piger jeg nogensinde har besøgt har sagt ja til det. Så jeg vil varmt anbefale at du skriver klart og tydeligt i dine annoncer, at du ikke tillader at man giver dig finger. Det er nemlig normalt at det er med i prisen her i DK...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har os åbnet op for muligheden igen, men det kræver bare at man har nogle "pæne" hænder, som ikke kratter mig :-) det er sket et par gange nemlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...