Hop til indhold
Lillie

Vil give min mand en trekant... Hvad jeg skal jeg være obs på

Recommended Posts

Hey, jeg har været sammen med min mand i 7 år. Jeg er lidt ældre end ham, og vi har været sammen siden han var 22 år. 

Vi har et super godt ægteskab og er gode forældre, og sexlivet fejler intet.

Inden vi fandt sammen, havde min mand haft et semi-seriøst forhold på et års tid, og han var som single virkelig ude og give den gas. Så det er bestemt ikke fordi, han mangler at få udlevet noget!

Men alligevel tænker jeg, at det kunne være sjovt og spændende for os, at prøve en trekant med en anden pige. Jeg vil af forskellige årsager vælge en professionel, det har JEG det bedst med. 
Det passer med, at han fylder 30 år her om lidt.

 

Men - jeg har jo mine usikkerheder og tanker omkring det her.

Hvad nu hvis det får ham til at søge uden for vores forhold, bag min ryg? Åbner jeg Pandoras Æske her?
Hvad nu, hvis jeg ikke synes at oplevelsen er fed nok til at gentage. Vil han så føle sig snydt? 
Hvad nu, hvis han synes den anden kvinde er så lækker og fræk, at han opsøger hende selv uden om mig?


Vi er ikke til åbne forhold, og utroskab er utroskab. Jeg tør ikke forelægge ham mine tanker om en trekant, før jeg er klar til at føre det ud i livet, og jeg skal have mine usikkerheder på plads inden.
Jeg ønsker IKKE at skade mit forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min ærlige mening..

Du har tydeligvis ikke tillid til at han ikke vil være dig utro, så lad være med at lege med ilden.

Og så er det altså langt fra så fedt med 2 piger for en mand, som det lyder.. Min personlige mening, men jeg foretrækker klart at koncentrere mig om én pige ad gangen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på! Du risikere ikke alene at din mand bliver hooked, men også dig selv - det kan blive dyrt :)

Der vil altid være en risiko når man prøver noget nyt. Men hvis i har et tillidsfuldt forhold bør det være muligt for dig at kunne vende din fantasi med din mand, samtidig med at du giver udtryk for dine betænkeligheder og eventuelle krav.

Personligt syntes jeg som KF ikke at en trekant er helt så fedt som det lyder, men det er også fordi at intimiteten betyder mere for mig, end rå sex - føl efter med dig selv, hvad du selv og din mand er til (skriv evt pb)

Hvis du overvejer en trekant med en glædespige, så skal du IKKE begynde at læse anmeldelser om Sandra Sommer og Maii Love herinde ;) kunne ende med du bliver mere hooked på tanken (afhængig af din egen geografiske beliggenhed)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mangler et svar på hvorfor du gerne vil gøre det, ud over at det kunne være sjovt og spændende. Den usikkerhed du giver udtryk for ser ud til at veje mere end sjovt og spændende, så det ser umiddelbart ud til at være en dødsejler.

Og så vil jeg fraråde at overraske ham med dette, når I åbenbart har et forhold hvor seksuel troskab er påkrævet. Hvis I var lidt mere om jer med swingerklubber osv så ville det være fedt, men der vil være for meget forvirring i situationen til at han bare kaster los og nyder det som du, måske, gerne vil have.

Del dette indlæg


Link til indlæg

    Men - jeg har jo mine usikkerheder og tanker omkring det her.

Hvad nu hvis ......
Hvad nu, hvis ......
Hvad nu, hvis ........
Jeg ønsker IKKE at skade mit forhold.

​Jeg forstår godt dine usikkerheder, når du bevæger dig ud på et for dig dybere vand. Jeg hæfter mig ved dine hvis'er – er det helt dit eget ønske? Eller er det noget, du fornemmer, han mangler?

Hvad er dine egne motiver bag? Får du ikke selv nok, eller er du bange for, at din partner ikke får nok, og at du med din stigende alder således er bange for at miste ham?

Jeg går selv på grisebasserier af den ene og af den anden art, men jeg kunne aldrig drømme om at forlade konen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Genialt svar!!

​Mange tak. Nu synes jeg, da jeg ikke kan bibringe et svar, at ville ønske velkommen til. Det gør alle venlige og dannede mennesker, det var der sikkert nogen der kunne lære noget.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Mange tak. Nu synes jeg, da jeg ikke kan bibringe et svar, at ville ønske velkommen til. Det gør alle venlige og dannede mennesker, det var der sikkert nogen der kunne lære noget.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​Jep - gid alle blev budt velkommen, er det dig der står for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Genialt svar!!

​Vi kan godt blive enige om, at der ikke er noget dybere indhold i svaret, men BD har sikkert ment det godt, for herinde er det mere reglen end undtagelsen, at nye skribenter i første indlæg bliver "kanøflet", som H. C. Andersen ville have sagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad nu hvis det får ham til at søge uden for vores forhold, bag min ryg? Åbner jeg Pandoras Æske her?

Måske. Jeg vil dog mene, at hvis han har lysten, så skal han nok finde vejen uanset hvad. Selvom I har aftalt seksuelt troskab, så tal med ham om, at hvis han(eller du) nogen sinde skulle få lyst til noget ved siden af, så kan I trygt gå til bekendelse hos hinanden, og så tager I den derfra. Det vigtigste er, at I er ÆRLIGE overfor hinanden, og selvom at I har lavet aftaler mv., så ændrer I jer hver i sær som mennesker gennem livet, og de aftaler I har lige nu, behøver ikke at passe på jer i morgen eller om 5, 10 eller 20 år.

Hvad nu, hvis jeg ikke synes at oplevelsen er fed nok til at gentage. Vil han så føle sig snydt? 

Og omvendt, hvad hvis HAN ikke synes, at oplevelsen er så fed, men du gerne vil gentage. Vil du så føle dig snydt, hvis han ikke vil være med på en gentagelse?

Hvis I kaster jer ud i en trekants-oplevelse, så er det ekstremt vigtigt, at I er 100% opmærksom på hinanden. I skal tale det grundigt igennem både INDEN og EFTER. I kan f.eks. aftale, "stop-ord", dvs. hvis en af jer ikke synes om det, så kan I afbryde det når som helst. I skal have klare aftaler om, hvad I hver i sær må/ikke må. Må der kysses med den fremmede? Må den fremmede slikke/sutte den ene/anden?. Hvad sker der med den "tredje", når de to første sex'er, og omvendt? osv. osv.

Hvad nu, hvis han synes den anden kvinde er så lækker og fræk, at han opsøger hende selv uden om mig?

Hvis det er en professionel GP, og du mener, at han skulle opsøge hende som elskerinde/kærestepotentiale, så mener jeg, at GP'eren vil være så professionel, at det ikke vil have sin gang på jorden. Hvis du derimod mener, at han skulle opsøge hende som GP, dvs. betalt samvær med hende, så er vi oppe i din første "Hvad nu hvis..".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Velkommen til :)

 

en virkelig vigtig ting når man begynder at invitere andre med i soveværelset, er at der er rene linier og at man snakker tingene i forventninger 100 % igennem sammen. selv den mindste følelse som man ikke tror har betydning. Ellers kan det gå ret galt.

 

Og er den ene bare en smule utryg ved sitiuationen  eller for kolde fødder så skal det afblæses lige meget om alle 3 står nøgne og er igang for så er i ikke klar. 

 

Det er efter min mening

Håber det lykkes for jer og i for en god oplevelse. og pøj pøj med det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har snakket om det som en fælles fantasi, vi begge finder pirrende. Men i en fortravlet hverdag er der bare ikke gjort mere ud af det. Derfor tænker jeg, at hans fødselsdag er oplagt at få gjort noget ved det.

Vi er kommet så langt, at vi rent faktisk har set hinanden i øjnene og sagt "Det her vil vi prøve". Men ungerne skal passes, han har haft efteruddannelse og andre praktiske ting.

Jeg tror ikke, at min usikkerhed som sådan stammer fra ham eller vores forhold. Det er nok mere noget med, "what is done can never be undone". Man ved hvad man har, men ikke hvad man får. Jeg har et super godt forhold på alle måder, og det kan godt gøre mig lidt nervøs for at risikere at ødelægge noget.
Men omvendt magter jeg heller ikke at være så fastlåst i mine (irrationelle) frygter, at jeg aldrig får udlevet de spændende ting, jeg mener at livet også kan indeholde.

Jeg havde tænkt mig, et par dage før, at snakke med ham om mine tanker og planer, så han ved at der er ved at ske noget helt konkret...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er stort at du kan rumme at din mand har sex med en anden kvinde.
Elskere/elskerinder er gift for et parforhold, for der kommer alt for nemt et kærlighedsaspekt med tilhørende jalousi ind over.
En glædespige (og evt en gigolo til dig?) rummer derimod ikke helt den samme fare.
Men hvis det er noget i har talt om (og det ikke er dig som brænder vildt for at prøve det), så risikerer du at tanken om sex (ikke kærlighed) med en anden dejlig kvinde end dig, nu ligger i din mands baghoved som en bombe, der risikere at springe. Det langt bedre at det sker under "kontrollerede" forhold.

Du har en heldig mand og han har tydeligvis en god og klog kone. Held med projektet!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lillie - og velkommen til :) 

 

Jeg synes det lyder som en meget "gavmild" idé - og jeg ønsker bestemt min tidligere kone havde haft den indstilling til tingene, da vi var sammen.

Tænker det vigtigste er, at I har lavet en form for forventningsafstemning helt fra bunden. Sådan at han ved lige nøjagtig hvad dine bekymringer er - og kan tage hensyn til dem. Samtidig så kan han også finde ud af, hvad du gerne vil have ud af trekanten, så det kan blive en spændende oplevelse for jer begge.

 

Jeg har altid selv haft en fantasi om en trekant. Men det har handlet om fantasi og begær - aldrig om andet. Og hvis din mand har det på samme måde, så behøver du ikke at være bekymret. Risikoen for at trekanten fører til, at han er dig utro eller forlader dig, er ikke større end ved at han går på arbejde eller en tur i supermarkedet, når I har det som du beskriver.

Og hvis din mand har det som jeg har det med en trekant, så kan han efterfølgende krydse det af på sin "bucket list", og stadig være sammen med sin fortryllende kone i et bundsolidt forhold :) 

Lykke til! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det er stort at du kan rumme at din mand har sex med en anden kvinde.
Elskere/elskerinder er gift for et parforhold, for der kommer alt for nemt et kærlighedsaspekt med tilhørende jalousi ind over.
En glædespige (og evt en gigolo til dig?) rummer derimod ikke helt den samme fare.
Men hvis det er noget i har talt om (og det ikke er dig som brænder vildt for at prøve det), så risikerer du at tanken om sex (ikke kærlighed) med en anden dejlig kvinde end dig, nu ligger i din mands baghoved som en bombe, der risikere at springe. Det langt bedre at det sker under "kontrollerede" forhold.

Du har en heldig mand og han har tydeligvis en god og klog kone. Held med projektet!

 

​Jeg ser det sådan, at VI har sex med en anden kvinde - ikke blot min mand. Jeg er ikke biseksuel, men at berøringer mellem mig og kvinden kan forekomme, skal være en del af legen. Ellers virker det kunstigt, og bliver hurtigt en mærkelig "kamp" om manden, hvilket ikke i første omgang er der, fokus ligger. Måske senere kan han få en oplevelse af flere kvinder som servicerer ham, men i første omgang tror jeg, at det er vigtigt for den gode oplevelse, at alle rummes og har lige dele af fokus.

Vi snakker meget åbent om tingene. Jeg tror, at tanken om andre kvinder altid lægger de fleste mænd i baghovedet. Jeg har da også igennem årene deltaget i nogle små rollespil for min mand, så han kunne få udlevet nogle fantasier omhandlende andre kvindetyper end den, jeg selv er i dagligdagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem det.. eller sig farvel til dit forhold.

​....Jeg tror, at tanken om andre kvinder altid lægger de fleste mænd i baghovedet..

​Glem alt om det.. og bevar jeres forhold.

Der er én vej til at gøre en mand lykkelig i et forhold.. Kartoffelmos og regelmæssig sex!. (og en smule mere seriøst, fra mit eget seneste forhold, ved jeg at en kæreste som i hverdagen sjældent siger nej til tilnærmelser, er rigtig godt for forholdet).

"Andre piger" bliver ikke en del af det. Sorry men jeg tror ikke på det.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes det er en udmærket ide.  Men det er jo det helt forkerte forum du stiller alle de spørgsmål i :) 

Det er jo din mand du skal afklare med.. 

 

Hvad nu hvis det får dig til at søge uden for vores forhold, bag min ryg? Åbner jeg Pandoras Æske her?
Hvad nu, hvis jeg ikke synes at oplevelsen er fed nok til at gentage. Vil du så føle dig snydt? 
Hvad nu, hvis du synes den anden kvinde er så lækker og fræk, at DU opsøger hende selv uden om mig?

 

det er ham der skal svare på det... og før du har fået hans svar - så lad være med at gøre mere :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis din mand læser med her, så skal han huske, at det primært er dig, som han skal dyrke i den trekant. Jeg har prøvet det en gang, hvor det var med en af konens veninder, som var for lækkker, og det fik hun også at mærke, da jeg gik all in på hende. Min kone var sur flere måneder efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis din mand læser med her, så skal han huske, at det primært er dig, som han skal dyrke i den trekant. Jeg har prøvet det en gang, hvor det var med en af konens veninder, som var for lækkker, og det fik hun også at mærke, da jeg gik all in på hende. Min kone var sur flere måneder efter

​Ja det må så konstateres at visse kvinder ikke kan se/ejer humoristisk sans. En kvinde husker som en Elefant.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...