Hop til indhold
Bundstokken

Rikke Grosell: vildt sjovt at fake orgasmer

Recommended Posts

Men Rejse? Hvilken profitrate synes du et østeuropæisk prostitutionssyndikat maksimalt må beregne sig?

Jeg ved overhovedet intet om, hvad ejerne af FKK'er tjener. Har du nogen ide?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gjort mig den iagttagelse i debatter om driften af eksempelvis FKK i Tyskland, at der har været indlæg der beskriver varianter over hvor meget pigerne betaler for en vagt i klubben, hvor en ret gennemgående model har bestået i at pigerne betaler samme entre som mændene, der inkluderer mad og drikke, benyttelse af stedets faciliteter, samme som mændene får for samme pris.

Der findes så som jeg har forstået det, afvigende modeller for pigernes betaling, der både kan være dyrere og billigere end mænds standard entre, men her måske i højere grad hos piger, der arbejder på mere traditionelle bordeller, mere sammenlignelige med typiske danske bordeller, men vel som oftest en udgift langt mindre end for at arbejde på et dansk bordel.

Når entreen svinger mellem 35, 50, 60,65 og op til 80 euro på tyske FKK klubber, kan pigernes pris for en vagt jævnfør de ofte nævnte eksempler koste dem, måske fra ca 260 kr - 597  kr, vistnok med visse mega klubber i toppen, der tager 100 euro af pigerne = 746 kr.

Hvis vi tager udgangspunkt i 50 euro = 373 kr, svarer det vel til ca 20 +/- % af den udgift, det ofte har været fremme i debatten, at det kan koste pigerne til et dansk bordel med danske piger?

Så det er muligvis ikke skudt helt ved siden af at pigernes udgifter til en vagt i Tyskland, kan svinge mellem under 15 %, og over 35 % af hvad der ofte antages at det koster nogle danske piger at have en vagt på nogle danske bordeller?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Og hvad hvis et polsk firma på dit område, betaler lavere lønninger og holder omkostningerne nede?

​Så må jeg jo køre på at mine medarbejdere er født og opvokset i Danmark og deres sproglige nuancer derfor er bedre end de polske medarbejderes danske sprog.

Samtidig må jeg markedsføre mig som kvalitet, og at vi derfor er lidt dyrere end mange andre i branchen.
Jeg kunne også køre freemium modellen på diverse communities for at skabe goodwill og derigennem få jobs hjem, men vigtigst af alt, mine sælgere sælger, det er hvad kunden skal opleve sammen med en fantastisk service.

Der er mange andre parametere at sælge sin vare på end lige prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så må jeg jo køre på at mine medarbejdere er født og opvokset i Danmark og deres sproglige nuancer derfor er bedre end de polske medarbejderes danske sprog.

Samtidig må jeg markedsføre mig som kvalitet, og at vi derfor er lidt dyrere end mange andre i branchen.
Jeg kunne også køre freemium modellen på diverse communities for at skabe goodwill og derigennem få jobs hjem, men vigtigst af alt, mine sælgere sælger, det er hvad kunden skal opleve sammen med en fantastisk service.

Der er mange andre parametere at sælge sin vare på end lige prisen.

​Det er selvfølgelig rigtigt. Der er naturligvis også i dag store prisforskelle. Vi antager, at det også har med kvaliteten at gøre.

Desuden kommer sexsalg jo næppe i offentligt EU-udbud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...