Hop til indhold

Kiki i Århus på annoncelight

Featured Replies

Skrevet

næsten lige så trættende som dine uendelige negative indlæg om alt og alle FrankJ.. men kun næsten...:)

• Svar 53
  • Visninger 31.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Blomstermanden
    Blomstermanden

Blomstermanden har også været der. Undskyld min sene respons.   Ja hun har en fantastisk krop. I der ikke har mødt hende: Forestil jer, at I står bag en super slank 168 cm høj pige i BH og trusser med

• Kiki fra Aarhus
    Kiki fra Aarhus

Hej alle sammen!  Hvor er jeg bare glad for jeres kommentarer, jeg har læst hver og én, og er rigtig glad for i vil tage jer tiden til det. Jeg er selvfølgelig rigtig glad for, at mange af Jer har haf

• Kiki fra Aarhus
    Kiki fra Aarhus

Hej! J Peg er rigtig glad for, at du synes at det var god sex. At jeg ikke er den store kysser, og snakker er nok meget rigtigt. Det er meget forskelligt hvor meget man vil snakke/varme op inden, og p

Skrevet

Jeg synes, det er trættende, at Kiki absolut skal kommentere alle indlæg om hende. De forskellige mænd har haft forskellige oplevelser, og de bliver hverken værre eller bedre af, at Kiki kommenterer/undskylder dem.

Jeg er ulykkelig. Jeg troede bare, at sitet var beregnet for mænds anmeldelser af deres besøg hos piger og ikke til at pigerne kan bruge det som reklamesøjle med masser af dårlige undskyldninger. som ukritiske mænd kan hoppe på i mangel af andet at hoppe på.

Redigeret af FrankJ

Skrevet

næsten lige så trættende som dine uendelige negative indlæg om alt og alle FrankJ.. men kun næsten...:)

Jeg er ulykkelig. Jeg troede bare, at sitet var beregnet for mænds anmeldelser af deres besøg hos piger og ikke til at pigerne kan bruge det som reklamesøjle med masser af dårlige undskyldninger. som ukritiske mænd kan hoppe på i mangel af andet at hoppe på.

Redigeret af FrankJ

Skrevet

av da, har Administrator fjernet din ignorer knap, det var ikke pænt gjort.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.