Hop til indhold
bonderosen

Kiki i Århus på annoncelight

Recommended Posts

Besøgte Kiki i Århus igår privat sted,,en dejlig ung pige tror hun er ny i faget ,,,19 år en gude krop slank og dejlige bryster,, fik 30 min med alt kys og kæl og afslutning mega fransk,,,,1500kr hver en kr værd,,,min varmeste anbefaling til Kiki,,,skal vist kigge på dankortet igen idag om jeg skal afsted igen,,,,god dag der ude alle,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været en tur forbi - Hold op hvor er hun lækker! Umiddelbart vil jeg mene at billederne er rigtige, de ligner i hvert fald meget godt. Ansigtet som sidder på kroppen er fuldt på højde med resten. Oven i det er hun en enormt sød og og nem at snakke med. Så jeg kan også kun give de varmeste anbefalinger herfra.

I følge hende selv er det kun noget hun har gjort et par gange, og kun fordi hun synes det er frækt. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også lige forbi her i dag. Hold da op hun er sød. 

To af billederne er helt sikkert hende, mens det taget fra siden i orange undertøj er jeg lidt mere i tvivl om...hun er altså tyndere end det der i virkelighede - BUT who cares.

Hun er som en lille lyshåret alf med det smukkeste ansigt og blå øjne. Hun fortalte at hun nok kun kan mødes til engang i sommer, tror jeg skal forbi igen næste gang hun gæster Århus. Ved ikke om hun tilbyder anal, men jeg tilbragte en del tid med tunge mellem ballerne på hende og jeg tror ikke jeg kan liste min ting derop. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft den udsøgte fornøjelse at besøge Kiki, hun er absolut det lækreste. Med hensyn til billederne, Århusmand, kan jeg sige, at hun modtog mig i et orange BH-sæt, som på det første billede, jeg er ikke i tvivl om billedets ægthed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op ,,,danske unge Kiki hun er bare for lækker ,,besøgte hende idag,,måtte ha 1 time med hende,,2200kr hver en kr værd,,,hun sutter og rider som en drøm,,sikken en krop denne unge pige har,,, Kiki hvis du ser dette,,,du får 12 med pil op,,,ses næste gang du i Århus igen,,, hilsen en meget tilfreds gæst,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blomstermanden har også været der. Undskyld min sene respons.

 

Ja hun har en fantastisk krop. I der ikke har mødt hende: Forestil jer, at I står bag en super slank 168 cm høj pige i BH og trusser med 51 kg fordelt velproportioneret ud på slanke ben, en smal talje, en tilpas håndfuld bryster, en lækker flad mave og en lillepigeagtigt ansigt omkranset af langt lyst hår. I bruger jeres to øjne til at kigge hen over skulderen på pigen og nyder i spejlet på værelset hvordan "øjnene" på hver af jeres fingerspidser "ser" på denne lækre krop. Overalt. Også ind under den sparsomme påklædning. "Synet" er vidunderligt. De to små knopper under BH-en vokser og dine øjne kan ikke længere styre sig. De dikterer dig til at tage BH-en af, så de kan deltage i herlighederne med den visuelle kontakt. Uhmmmm Hverken for lidt eller for meget. Din tunge og dine læber vil også deltage i løjerne. De smager på de faste ungpge bryster, mens dine fingrespidser går på opdagelse under trussen. De bliver drivende våde, da de får skilt de fyldige læber. Nu er det ørernes tur. De indsuger de små pirrende lyde, der kommer over pigens læber.

Dine hænder flytter sig om bag pigen og griber hver sin balde.

Dette er bare himmelsk. Faste balder som var det fyldige bryster foran. Du kan nu ikke lade være med at kline dig op ad pigens lækre krop. Din krop vil føle berøringen overalt og du presser dig ind mod hende, så din rejsning bliver mast imellem jer.

 

Hallo !    Hallo!

 

Er der nogen?

 

Nå de er nok alle på vej hen til Kiki.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt.

 

1500 er incl. superfransk og slug. :-)  1200 kr. uden.

BH-en ligner den på det ene foto.

men ellers er billederne en smule misvisende....nej ikke på den måde hehe , men hendes numse er noget mindre end fotos antyder; på den gode måde, kan mine hænder bekræfte, og man kan også få en opfattelse af, at hun er mere fyldig end i virkeligheden.

 

Selvom Blomstermanden foretrækker "amatør fotos" i almindelige omgivelser frem for fotoshoppede kunstværker, så er selvshots med mobilen ikke helt egnet til at repræsentere virkeligheden i de fleste tilfælde. Læser du dette her Kiki, så få en anden til at tage fotos på lidt længere afstand, så du undgår linsens forvrængninger på arms afstand. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hun lyder da en kende for spændende. Tak for anbefalingen gutter. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan fortælle hvor i Århus hun kan træffes? Ikke den nøjagtige adresse - men hvilket område. Er det midtby eller forstad? Hus eller lejlighed. Hvordan er parkeringsmulighederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...