Hop til indhold
bonderosen

Kiki i Århus på annoncelight

Recommended Posts

næsten lige så trættende som dine uendelige negative indlæg om alt og alle FrankJ.. men kun næsten...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, det er trættende, at Kiki absolut skal kommentere alle indlæg om hende. De forskellige mænd har haft forskellige oplevelser, og de bliver hverken værre eller bedre af, at Kiki kommenterer/undskylder dem.

Jeg er ulykkelig. Jeg troede bare, at sitet var beregnet for mænds anmeldelser af deres besøg hos piger og ikke til at pigerne kan bruge det som reklamesøjle med masser af dårlige undskyldninger. som ukritiske mænd kan hoppe på i mangel af andet at hoppe på.

 

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

næsten lige så trættende som dine uendelige negative indlæg om alt og alle FrankJ.. men kun næsten...:)

Jeg er ulykkelig. Jeg troede bare, at sitet var beregnet for mænds anmeldelser af deres besøg hos piger og ikke til at pigerne kan bruge det som reklamesøjle med masser af dårlige undskyldninger. som ukritiske mænd kan hoppe på i mangel af andet at hoppe på.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

næsten lige så trættende som dine uendelige negative indlæg om alt og alle FrankJ.. men kun næsten...:)

av da, har Administrator fjernet din ignorer knap, det var ikke pænt gjort.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...