Hop til indhold
Borende X

Så stormer vi kaffelageret!

Recommended Posts

At det altid er godt at få tilskuerne til et foredrag, til at spise en god frokost inden.

Så slipper man for alle de dumme spørgsmål undervejs ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Åh ja, midterstriben, midterstriben.

Som ung håbefuld yndling cyklede jeg engang hjem i en brandert (sikkert opnået efter kun to bajere). Det gik jo nok altsammen, hvis jeg med tungen lige i munden fulgte kantstriben på landevejen.

Men bilers gentagende båtten fik mig efterhånden revet ud af den værste rus og overbevist mig om, at det ikke var kantstriben, jeg fulgte, men midterstriben.

Sikkert til manges fortrydelse nåede jeg alligevel helskindet hjem.

​Har da engang taget Aarhus' bredeste cykelsti - Randersvejen i fuld bredde - Tror det var efter en landskamp, der var flyttet til Aarhus . . . .:lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

At det altid er godt at få tilskuerne til et foredrag, til at spise en god frokost inden.

Så slipper man for alle de dumme spørgsmål undervejs ;-)

​Hemmeligheden består nu i at holde et foredrag om noget, som ikke en kæft ved noget om. At kunne stille et kvalificeret spørgsmål til en foredragsholder kræver faktisk, at man selv ved noget om emnet.

Imidlertid er det værste, jeg ved i denne sammenhæng, total tavshed.

Så har jeg ingen fornemmelse af, hvordan foredraget er blevet modtaget. Så hellere et par spørgsmål, som måske er lidt ved siden af – det vigtigste er at komme i en dialog med publikum. Så får alle noget med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hemmeligheden består nu i at holde et foredrag om noget, som ikke en kæft ved noget om. At kunne stille et kvalificeret spørgsmål til en foredragsholder kræver faktisk, at man selv ved noget om emnet.

Imidlertid er det værste, jeg ved i denne sammenhæng, total tavshed.

Så har jeg ingen fornemmelse af, hvordan foredraget er blevet modtaget. Så hellere et par spørgsmål, som måske er lidt ved siden af – det vigtigste er at komme i en dialog med publikum. Så får alle noget med hjem.

​Nu bliver du jo helt seriøs og så ovenikøbet på en fredag aften :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu bliver du jo helt seriøs og så ovenikøbet på en fredag aften :grin:

​Ja, det går jo ikke. Jeg skræller lige et par flasker vin og vender tilbage :grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer slet ikke ud af huset om morgenen uden 2 dobbelte espresso. Skal også helst have et par stykker i løbet af dagen. Nyder hver og en....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer slet ikke ud af huset om morgenen uden 2 dobbelte espresso. Skal også helst have et par stykker i løbet af dagen. Nyder hver og en....

​Jamen, så skal du bare gøre som mig:

Når jeg går på basserier, forsøger jeg altid at få den første tid på dagen, så jeg kan både udnytte den sidste, naturlige morgenliderlighed og den mig via kaffen kunstigt tilførte.

Det kan altså ikke gå galt :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jamen, så skal du bare gøre som mig:

Når jeg går på basserier, forsøger jeg altid at få den første tid på dagen, så jeg kan både udnytte den sidste, naturlige morgenliderlighed og den mig via kaffen kunstigt tilførte.

Det kan altså ikke gå galt :grin:

​Hej BX.

Du mener knalde, komme og skide bagefter, altså heller ikke, en dårlig kombination. :lol::lol:

God pinse 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hej BX.

Du mener knalde, komme og skide bagefter, altså heller ikke, en dårlig kombination. :lol::lol:

God pinse 

KK

​Øhh, jeg skrev vist ikke noget om at skide.

Jeg kan sagtens holde mig, men når man kommer op i min alder, kan hæmorider derimod være et problem. De er lige som frugter på træerne: Pludseligt modnes de og springer ud. På det mest ubelejlige tidspunkt.

Jeg kender ikke den dybere anatomi bag, men jeg har observeret, at de ofte opstår, når jeg skal på basserier. Måske er de pyskisksomatisk udløst?

Hvad mener I andre hæmoridebesværede/kendere?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Øhh, jeg skrev vist ikke noget om at skide.

Jeg kan sagtens holde mig, men når man kommer op i min alder, kan hæmorider derimod være et problem. De er lige som frugter på træerne: Pludseligt modnes de og springer ud. På det mest ubelejlige tidspunkt.

Jeg kender ikke den dybere anatomi bag, men jeg har observeret, at de ofte opstår, når jeg skal på basserier. Måske er de pyskisksomatisk udløst?

Hvad mener I andre hæmoridebesværede/kendere?

​STÆRK kaffe plejer da at sætte gang i mavsen . . . :lol::lol:

Synes druerne opstår, når der er stress på jobbet, og jeg har meget stillesiddende arbejde . . . :-(

En bekendt har sat mig på diverse probiotika - Det har foreløbigt hjulpet - De måneder jeg har har fulgt rådene, har de været væk, og bagdøren har fungeret fint . . . ;-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Øhh, jeg skrev vist ikke noget om at skide.

Jeg kan sagtens holde mig, men når man kommer op i min alder, kan hæmorider derimod være et problem. De er lige som frugter på træerne: Pludseligt modnes de og springer ud. På det mest ubelejlige tidspunkt.

Jeg kender ikke den dybere anatomi bag, men jeg har observeret, at de ofte opstår, når jeg skal på basserier. Måske er de pyskisksomatisk udløst?

Hvad mener I andre hæmoridebesværede/kendere?

​STÆRK kaffe plejer da at sætte gang i mavsen . . . :lol::lol:

Synes druerne opstår, når der er stress på jobbet, og jeg har meget stillesiddende arbejde . . . :-(

En bekendt har sat mig på diverse probiotika - Det har foreløbigt hjulpet - De måneder jeg har har fulgt rådene, har de været væk, og bagdøren har fungeret fint . . . ;-);-)

​Onslow havde et godt råd i den anledning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Onslow havde et godt råd i den anledning.

​Nu anglede jeg blot efter, hvordan I andre har det med hæmorider, og om spændingen før et glædespigebesøg kunne udløse nogen.

Altså et husråd (til stor forskel fra husgeråd, men det har Onslow jo allerede een gang fået tærsk for, så det vil jeg ikke trampe videre rundt i) – men jeg kigger alligevel.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu anglede jeg blot efter, hvordan I andre har det med hæmorider, og om spændingen før et glædespigebesøg kunne udløse nogen.

Altså et husråd (til stor forskel fra husgeråd, men det har Onslow jo allerede een gang fået tærsk for, så det vil jeg ikke tærske videre rundt i).

...Fisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

​En torsk?

​Måske ?

Men nu har jeg vist ingen hæmorider, så det kan jeg ikke svare på.

Men jeg bliver jo også ældre,..."så jeg kigger lige med" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...