Hop til indhold
valter1000

Hvad fanden skete der lige der?

Recommended Posts

Er netop hjemvendt efter 4 dages kursus i tyskland. Som efteruddannelse skulle jeg ned på moderselskabet for at se de nye produkter som jeg servicerer i danmark.

Samtidig skulle en kvindelig kontormus også derned, en kvinde midt i 30erne, OK af udseende, ganske almindelig.

Mandag og tirsdag, efter vi havde fri var vi ude og spise og så ellers hjem på hver vores værelse, ingen af os viste interesse for noget. 

Onsdag aften havde jeg regnet med at ville forløbe ligesådan, men efter maden blev vi hængende over et par øl, ikke noget vildt, bare så snakken gik lidt nemmere.

Ved 23 tiden gik hjemad mod hotellet, og jeg havde overhovedet ingen planer om noget af det frække med hende. Fandeme om så ikke hun spørger direkte om hun skal give mig et blowjob. Tror næppe jeg nogen sinde har været så rød i hovedet. Det er så åbenbart hendes måde at drille folk på eller mente hun det???. Ved ankomsten til hotellet vidste jeg ikke hvordan jeg skulle forholde mig, men jeg blev inviteret med ind på hendes værelse. Har aldrig i hele mit liv været så nervøs, samtidig virkede hun ualmindelig rolig.

Fuck en akavet situation. Hendes rolige væsen gjorde at hun lige var et skridt foran hele tiden.

Vi havde sex, men det var virkelig en mærkelig følelse at dyrke sex med en kollega, egentlig ikke noget jeg er særlig stolt af. Tror godt nok det vil være frygteligt at komme på arbejde efter pinse.

Lige nu har jeg lyst til at kalde hende en møgkælling.

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæft hvor latterligt at have den attitude på her bagefter! Du kunne bare have afvist hende!

Du har bare at vise hende respekt når du møder hende efter pinsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror godt nok det vil være frygteligt at komme på arbejde efter pinse.

Lige nu har jeg lyst til at kalde hende en møgkælling.

 

Valter1000

​Kom dog ind i kampen makker... 

du har oplevet hvad kvinder har oplevet i årtusinder..... en direkte forespørgsel der endte med sex hvor du tilfældigvis ikke var ham der havde kontrollen 

og nu kan du ikke finde ud af hvad du skal gøre af dig selv....og vil kalde hende en møgkælling pga at du i bakspejlet måske ville have reageret anderledes hvis du havde haft tid til at tænke ???

 

 ...  well - nu ved du hvordan det føles

 

Jeg kan sgu godt lide den trunte - hun så noget hun ville have, tog kontrollen, fik hvad hun ville have og så videre i teksten.... u go girl!!! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor fedt - og når nu det værste chok har lagt sig, tror du så ikke det er meget sundt at få justeret sin selvfølelse - griner.

Hvis nu hun også voldtager dig i elevatoren på arbejdet, vil du så ikke være rar at skrive en anmeldelse om det - den slags sker så skuffende sjældent for mig:)

Der er vist en god grund til at den slags kvinder kaldes cougars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sgu hun er sej - al respekt til hende, men ikke meget til dig hvis du stadig har lyst at kalde hende en møgkælling.

Vi lever altså i 2015 og må vende os til at der også er  ligeberettigelse på dette område.

Hvorfor er det at vi mener at kvinder ikke burde have lov at udtrykke deres seksuelle behov og ønsker?

Venligst

Spunsen/Bundstokken  

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er problemet ikke bare - HUN SCOREDE, og kan sætte et hak i sengestolpen . . . 

Havde det været anderledes, hvis det var dig der scorede hende ? ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes sku det er dig der lyder som en kælling - de fleste mænd jeg kender (inkl. mig selv) ville da ha haft den største griner over det - hun er da en frisk pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

Sådan en kollega gad jeg godt møde. Hun virker på mig som hun synes du er en rar mand. Og du kvittere med at, kalde hende Møgkælling.

Vær dog glad for hun gav noget af hende selv, til dig.

God torsdag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan en kollega skulle man have! :-P

 

Well, har faktisk været der med en kollega. Det var hverken akavet eller pinligt efterfølgende. Det er ikke mere end man gør det til. Naturligvis kan det give lidt udfordringer, hvis man ikke har de samme "ønsker" efterfølgende... men så må man jo blot agere som voksne mennesker og tage den derfra.

 

Hvis du er i andet forhold, så kan det give lidt ekstra problemer - men så ligger man jo desværre, som man har redt.... Hvis du er single, så forstår jeg slet ikke problemet ;)

 

Uanset hvad så var det "2 samtykkende voksne" (letberusede eller ej), så hverken kælling eller andet i den dur er passende... Frisk er mere passende - og "in my humble opinion" et lille tak som minimum :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du var selv med på den, og har du nu dårlig samvittighed/nervøs for at møde hende, er det da kun din egen skyld.

Kan du ikke klare presset, er jeg sikker på der er en masse ungersvende, der gerne ville have været i dit sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som du nok kan forstå, ville de fleste af os andre herinde have værdsat og påskønnet dette lille intermezzo ;) Men du er jo åbenbart lidt af en tørvetriller.

Jeg tror godt, jeg ved hvorfor, du kalder hende en møgkælling. Du har jo regnet ud, at så kedelig som du er, kan der kun være en mulig forklaring på, at hun tilbød dig det blow.

Hun har væddet med alle kollegerne, om hun kunne lokke dig til det, så når du kommer tilbage efter pinse, er du til grin overalt. Sikke dog en møgkælling :-D:-D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror godt, jeg ved hvorfor, du kalder hende en møgkælling. Du har jo regnet ud, at så kedelig som du er, kan der kun være en mulig forklaring på, at hun tilbød dig det blow.

Hun har væddet med alle kollegerne, om hun kunne lokke dig til det, så når du kommer tilbage efter pinse, er du til grin overalt. Sikke dog en møgkælling :-D:-D:P

ROFLMAO  priceless kommentar

Det er god værksteds humor det der

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt se mit ordvalg med "møgkælling" var lidt uheldigt.  Det mener jeg selvfølgelig ikke. Hun er faktisk skide sød, men hvor er det underligt når man bare lader sig rive med og ikke rigtig har kontrol over tingene.

Har lige snakket i telefon med hende, er blevet enige om at det er vores lille hemmelighed. :-)

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

men hvor er det underligt når man bare lader sig rive med og ikke rigtig har kontrol over tingene

nyd det.... den slags øjeblikke er der alt for få af i livet 

når man tænker tilbage er det dem der står mest klart så nyd det mens det er lige nu og her :-D :-D:-D :-D:-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Har lige snakket i telefon med hende, er blevet enige om at det er vores lille hemmelighed. :-)

 

 

​En hemmelighed, som du, i skrivende stund, deler med 227 andre på Eroguide.

Diskretion er ellers en æressag, unge mand ;) Husk det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk oplevet noget lignende for nylig...

 

 var også i Tyskland på arbejde, en kollega var med, og vi var ude og spise etc...

 

Men han tilbød aldrig noget blow til mig... Men jeg lover ikke at kalde ham noget negativt næste gang vi ses på jobbet:grin:

 

Sjovt nok har jeg aldrig haft kvindelige kollegaer med når der skal rejses... Må vist ind til chefen og slå i bordet8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​En hemmelighed, som du, i skrivende stund, deler med 227 andre på Eroguide.

Diskretion er ellers en æressag, unge mand ;) Husk det.....

Afhænger af om man er journalist på Se & Hør eller ej :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige nu har jeg lyst til at kalde hende en møgkælling.


 

​Hvorfor dog det? Hun har jo givet dig en gave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære  valter1000:)

Det er da en rigtigt solstråle historie

En kvinde du lige har haft fed sex med !!:wub:  - -  det med m...k.....      var det ikke bare en finke der røg af panden:)

Sig mig lige mærkede du slet ikke hendes interesse for dig - for så kan jeg godt forstå du er forbavset.

Og pas nu på at det ikke sker igen:shock::wub: - vi kan jo ikke have dig renderi i tide og utide;)

 

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Jeg synes valter kan være en mand med smil om munden.

nu skal jeg f.eks. på forretningsrejse med en kollega.... 15 år ældre, gråhåret og .....en MAND.

det er da nedtur i forhold til Valter.

Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...