Hop til indhold
valter1000

Hvad fanden skete der lige der?

Recommended Posts

Og jeg har ikke engang kvindelige kollegaer... :(

nu ikke så trist - kan da godt være at en kollega vil tilbyde et blæs alligevel  :-P:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sig mig lige mærkede du slet ikke hendes interesse for dig - for så kan jeg godt forstå du er forbavset.

 

 

Nej, det gjorde jeg faktisk ikke. Havde ikke med min vildeste fantasi forestillet mig at det kunne ske.  Vi er begge to i et forhold og snakken havde på intet tidspunkt været i nærheden af sex.

Hendes spørgsmål om blowjob kom som lyn fra en klar himmel. 

Hele denne historie kan lyde som at vinde i lotteriet, men når man bliver overrasket på den måde et det sgu ret skræmmende. 

Men bliver nok en aften jeg aldrig glemmer,  og måske det senere huskes anderledes :-)

Dog er jeg ret sikker på at arbejdsdagen på tirsdag vil virke lidt akavet for os begge.

 

 

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det gjorde jeg faktisk ikke. Havde ikke med min vildeste fantasi forestillet mig at det kunne ske.  Vi er begge to i et forhold og snakken havde på intet tidspunkt været i nærheden af sex.

Hendes spørgsmål om blowjob kom som lyn fra en klar himmel. 

Hele denne historie kan lyde som at vinde i lotteriet, men når man bliver overrasket på den måde et det sgu ret skræmmende. 

Men bliver nok en aften jeg aldrig glemmer,  og måske det senere huskes anderledes :-)

Dog er jeg ret sikker på at arbejdsdagen på tirsdag vil virke lidt akavet for os begge.

 

 

 

Valter1000

​Kære Valter1000:)

Dog er jeg ret sikker på at arbejdsdagen på tirsdag vil virke lidt akavet for os begge.  - - jamen hvis du mener det, - så skal det nok vise sig:shock::wub: at blive rigtigt - at du virker lidt akavet når du står med bukser og underbukser nede på haserne, og :wub:

- - - flyd dog med og nyd hende - du kan jo godt lide hende ;)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Kære Valter

lad nu være med at tage de tætsiddende bukser på, når du skal på arbejde tirsdag.

Du vil ikke ikke kunne styre det. Der kommer til at køre en film på nethinden og mon ikke det giver kløe. Det bliver spændende om "fornuften" kan vinde over begæret ..... 

Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæft hvor latterligt at have den attitude på her bagefter! Du kunne bare have afvist hende!

 

​Det er den slags hændelser en del falske voldtægtsanmeldelser er skabt af: Bondeanger. Det er hverken latterligt eller ynkeligt - det er bare menneskeligt at blive forført af en situation og så fortryde bittert bagefter, når man begynder at kunne tænke over mulige langsigtede konsekvenser.

Jeg har én gang lagt an på en kollega i lignende situation. Lige siden har jeg været sindssygt glad for at hun afviste ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betyder det her jeg skal være optimist når jeg skal have en kvindelige kollega med på leverandør besøg i det tyske???? :-D:-o:-?

Nyd det og sig da hellere p... osse at det ikke gik fra første aften. Så meget mere sex der kunne dyrkes. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Det er jo historien om ludderen og Madonna.... Din kollega opførte sig bare som en mand og du tog det som en tøs :)

Kys Livet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv for nogle år siden oplevet noget lignende. men det kom aldrig helt derhen, jeg var jomfru dengang og det var hun bestemt ikke, hun snakkede livligt om hendes mange sexuelle erfaringer, pludselig blev samtale ledt derhen af.

Jeg mødte hende på chatten, egentlig fordi jeg kedet mig også faldt jeg i snak med hende om stort og småt og vi kom videre i systemet på sms osv. lige pludselig spurgte hun mig om jeg måtte give mig et blowjob, øh bøh hvad var det lige hun skrev. Senere skrev hun vi kan også gå hele vejen. i alt min forvirrende viste jeg godt hvad hun mente kan sommetider være enorm distræt så alt sortner for en.

Mødet var så en katastrofe jeg blev decideret vred, det var godt nok en bizar date og der var jeg yderst tålmodig vi vadet igennem gågaden uden at stoppe op og lærer hinanden at kende jeg tilbød at vi skulle sætte os på en cafe, det ville hun ikke hun kunne ikke lide for mange menneske så en bænk lidt afsiges, det ville hun hellere ikke. jeg blev sågar væk fra hende.

Vi mødtes dog nede ved banegården i min hjemby og skrev til mig på sms om vi skulle på toilettet, hun stod lige ved siden af mig. mit første blowjob ever var få meter væk på en banegårdstoilet i myldertid. det var luften røget af ballonen, jeg så hende ikke siden.

Disse JOmfrutider er blevet vraget af en netop fordi jeg var jomfru for som hun siger jeg gider ikke lærer en op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter dén historie rejser jeg så lige flaget, med samme følelse af Mads og Monopolet. Historien er fortalt så præcis og detaljeret, at hvis hun nogensinde forvildede sig ind på EG og læste den, så er skribentens anonymitet forduftet.

 

Jeg har også beskidte baggrundhistorier med kærester og elskerinder, men ville aldrig gengive historien så detaljeret, for sporene ville bare pege på den virkelige mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har én gang lagt an på en kollega i lignende situation. Lige siden har jeg været sindssygt glad for at hun afviste ...

​Forstår jeg godt.......

Da jeg mødte på job i morges startede vi alle med en kop kaffe og lidt morgenbrød. Og alle var spændt på at høre om vi havde oplevet noget spændende....... :?

Det kildede lidt i maven og tærene krummede lidt i skoene, Det var dog tydeligt at vi begge havde det bedst med ikke at have for meget øjenkontakt.

Men nu er jeg ude i fædrelandet på serviceopgaver, det hjælper faktisk lidt ikke at være for tæt på hende.

Alt ville have været nemmere hvis det ikke var sket.

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...