Hop til indhold
Tip toe

Åbningstider og aftenhygge...

Recommended Posts

På den ene side favoriserer jeg overhovedet ikke glædespiger der arbejder under skiltet "open 24h" for alle ved at et sundt menneske har brug for søvn og fritid for at være god til sit arbejde. At pigen skal være på vagt hele døgnet er det samme som at tæske hendes helbred.

På den anden side finder jeg ofte mit hemmelig frirum om aftenen. Efter kl  21 er der bedre muligheder for at snige sid ud uden koldsved og skarp bagkant. Så kan man bedre nyde et besøg hos sin lokale glædespige.

men for h.... så søger man efter en god pige, og så har de åbningstid fra 10 - 21. Der er masser af undtagelser, men ofte så har the-best-of-the-best ikke åbent særligt sent. Jeg tænker også: hvilke mænd har tid til at besøg glædespiger kl 11 i dagtimerne? Ville det ikke være bedre at gå på besøg kl 23? Ligesom butikker der kun har åbent fra 9-16 kan ikke være interesseret i særlig mange kunder?!

Ville gerne have besøgt Erika på Vesterbro, men hun slukker lampen kl 21, og så er der også lukket for mig.

Som sagt: Der er undtagelser, og jeg er tilhænger af sengetider, men ville det ikke harmonere bedre med vores lyst og arbejde hvis glædespiger har åbent fra 16 - 24? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha :)  jeg kan godt forstå din ærgelse men du hører til en minoritet ifht tidspunkt

ALLE!!! mine tider mellem 10 og 14 er snuppet på hver eneste vagt... derefter tynder det ud og der kommer så sporadiske kunder efter 16... 

jeg bliver meget meget sjældent til efter 20 for med mindre der er en der har booket mig på forhånd - så kunne ingen djævel få mig til at blive når der sker så lidt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha :)  jeg kan godt forstå din ærgelse men du hører til en minoritet ifht tidspunkt

ALLE!!! mine tider mellem 10 og 14 er snuppet på hver eneste vagt... derefter tynder det ud og der kommer så sporadiske kunder efter 16... 

jeg bliver meget meget sjældent til efter 20 for med mindre der er en der har booket mig på forhånd - så kunne ingen djævel få mig til at blive når der sker så lidt :) 

Mærkeligt, mærkeligt. Der må være mænd som pjækker fra arbejde eller tager forlængede frokostpauser. :D

Altså er det ikke feddest at gå ud og få en god gang sex, og så gå hjem og sove..?

Så må jeg åbenbart bare være en minoritet, men du kan da heldigvis også bookes lidt sent på aftenen Jas, så længe det ikke er spontant (åbenbart). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg åbenbart bare være en minoritet, men du kan da heldigvis også bookes lidt sent på aftenen Jas, så længe det ikke er spontant (åbenbart). 

​ja - hvis det ikke er spontant og aftalen ikke er for kort altså :) gider fx ikke at vente 3 timer for en halv times aftale :) 

men langt de fleste kommer forbi på vej til kundemøder eller mellem kunderne.... eller i en forlænget frokost...  så har de jo et smil på hele dagen :) 

sex afhjælper stress - og skulle jf et par af mine kunder være den perfekte måde at få pulsen ned inden de skal ud til besværlige kunder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha :)  jeg kan godt forstå din ærgelse men du hører til en minoritet ifht tidspunkt

ALLE!!! mine tider mellem 10 og 14 er snuppet på hver eneste vagt... derefter tynder det ud og der kommer så sporadiske kunder efter 16... 

jeg bliver meget meget sjældent til efter 20 for med mindre der er en der har booket mig på forhånd - så kunne ingen djævel få mig til at blive når der sker så lidt :) 

Jeg snakkede engang tider med en glædes pige, og hun sagde at den der tid omkring kl. 18 ( som jeg normalt kunne nå på en hverdag ) den var ikke så eftertragtet :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker også: hvilke mænd har tid til at besøg glædespiger kl 11 i dagtimerne? Ville det ikke være bedre at gå på besøg kl 23?    Ligesom butikker der kun har åbent fra 9-16 kan ikke være interesseret i særlig mange kunder?!

​Tjah, nogle af os er så heldige, at vi kan flexe. Derimod kan jeg ikke forlade hjemmet kl. 23 uden at blive stillet et uvelkomment spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tjo, men det er langt fra alle der har en 8-16 arbejdsdag. Mange der har det, har et externt job, med mulighed for at flexe en time eller to. 

Er du selvstændig er friheds graderne store. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kontornussere eller butiksarbejdere må have svage vilkår som GP gæster. Jeg kan da selv mærke, at sex er meget mere rart når det ikke skal klemmes ind i et smalt time slot eller man skal skynde sig videre i dagens tekst. 

Derfor er aftenens rolige stund mere optimal, og det er dælme ikke svært at finde på en god undskyld. Hallo, Fresh Fitness har sent åbent. Meld jer ind og slip for alibier. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om firmaet, undrede sig over min månedlige sygedag . . ;-) Besøger af princip ikke steder i nærområdet . . . 

Havde bedt GP'en on at variere dagene, så det ikke konstant var mandagssyge . . . . :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må heller ikke glemme, at det i flere og flere brancher bliver normalt med hjemmearbejdsplads eller hjemmedage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må heller ikke glemme, at det i flere og flere brancher bliver normalt med hjemmearbejdsplads eller hjemmedage.

Nok ikke for Føtex-medarbejdere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok ikke for Føtex-medarbejdere. :)

​Er der ikke mange halvdagsjob der? Ja, jeg ved det ikke. Men de fleste er vel også kvinder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det nok nærmest som BX. Har mulighed for afspadsering eller lægge et besøg i forbindelse med møder ude i byen. Til gengæld vil jeg have ualmindelig svært ved at være væk en aften. 

I øvrigt er det ikke så svært at finde steder, der har længe åbent. Jeg er selv lige kommet hjem fra Cassiopeia på Østerbro (en aften der repræsentere undtagelsen fra ikke at kunne gå ud om aftenen). De har åbent til kl. 04 om morgenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg ved det er masser af undtagelser. Cassiopeia og PG har åbent indtil midnat m.m. Men mange steder lukker også kl 21. 

Hmmmm... måske fordi mændene netop ikke kan finde på undskyldninger til en aftentur, mens dagtimerne er mere stealth. Så efterspørgslen er mest i dagtimer. Og jeg er bare en minoritet som sagtens kan være ude om aftenen. :D

Det virker bare så nederen at komme hjem fra arbejde (efter en god gang sex) og straks gå i Rema for at handle ind til aftensmaden. Så glemmer jeg lidt følelsen af velbehag. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At man har åbent 24h betyder jo ikke nødvendigvis at der er en eneste pige der arbejder døgnet rundt. Og efter hvad jeg har hørt får pigerne på natskiftene temmelig meget søvn de fleste skift. Personligt kan jeg synes det er dejligt at besøge en kvinde  kl 2-3 om natten. En følelse af at vi er de eneste menneskerne i byen

Del dette indlæg


Link til indlæg

At man har åbent 24h betyder jo ikke nødvendigvis at der er en eneste pige der arbejder døgnet rundt. Og efter hvad jeg har hørt får pigerne på natskiftene temmelig meget søvn de fleste skift. Personligt kan jeg synes det er dejligt at besøge en kvinde  kl 2-3 om natten. En følelse af at vi er de eneste menneskerne i byen

Og hvad hvis det er én bestemt pige der bliver annonceret som open 24h. Er det så de tre piger, der ligner hende på billeder, som skiftes? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvad hvis det er én bestemt pige der bliver annonceret som open 24h. Er det så de tre piger, der ligner hende på billeder, som skiftes? :D

Ja, hvad så? Så besøger du hende/dem ikke hvis du ikke vil!. Jeg prøvede bare at sige at der findes muligheder om natten, vil du fastholde i at disse muligheder ikke findes så er det fint med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauv... kan I flexe ?! :D

Er det så også kun folk der kan flexe på jobbet som har en elsker / elskerinde ? :D

 

Tjo, men det er langt fra alle der har en 8-16 arbejdsdag. Mange der har det, har et externt job, med mulighed for at flexe en time eller to. 

Er du selvstændig er friheds graderne store. 

Kontornussere eller butiksarbejdere må have svage vilkår som GP gæster. Jeg kan da selv mærke, at sex er meget mere rart når det ikke skal klemmes ind i et smalt time slot eller man skal skynde sig videre i dagens tekst. 

Derfor er aftenens rolige stund mere optimal, og det er dælme ikke svært at finde på en god undskyld. Hallo, Fresh Fitness har sent åbent. Meld jer ind og slip for alibier. :D

Man må heller ikke glemme, at det i flere og flere brancher bliver normalt med hjemmearbejdsplads eller hjemmedage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauv... kan I flexe ?! :D

Er det så også kun folk der kan flexe på jobbet som har en elsker / elskerinde ? ​:D

​NEJ. :D :D

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tip toe har en pointe. Da jeg i mine yngre, mere virile dage frekventerede diverse GP'er var det ofte om aftenen efter spisetid. Der er noget hyggeligt over at banke på i mørket og blive lukket ind i varmen hos en favoritpige. Sexen kan føles mere intens og du kan nemmere "skjule" dig på vej ud hvis du har dette behov. Modsætningen er et besøg i et landhus en varm, solbeskinnet sommerdag hvor du smelter sammen med din GP for åbne vinduer ud til haven. Men som nogen påpeger så har tiderne ændret sig og arbejdsmarkedet er mere fleksibelt i dag. Men at komme hjem fra en GP midt eller sen aften har nu sin charme - man falder så dejligt til ro. Husker en enkelt gang hvor GP og jeg pludselig småblundede i hinandens arme under den obligatoriske smånussen efter hovedakten. Det grinede vi en del af da vi kom til os selv igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tip toe har en pointe. Da jeg i mine yngre, mere virile dage frekventerede diverse GP'er var det ofte om aftenen efter spisetid. Der er noget hyggeligt over at banke på i mørket og blive lukket ind i varmen hos en favoritpige. Sexen kan føles mere intens og du kan nemmere "skjule" dig på vej ud hvis du har dette behov. Modsætningen er et besøg i et landhus en varm, solbeskinnet sommerdag hvor du smelter sammen med din GP for åbne vinduer ud til haven. Men som nogen påpeger så har tiderne ændret sig og arbejdsmarkedet er mere fleksibelt i dag. Men at komme hjem fra en GP midt eller sen aften har nu sin charme - man falder så dejligt til ro. Husker en enkelt gang hvor GP og jeg pludselig småblundede i hinandens arme under den obligatoriske smånussen efter hovedakten. Det grinede vi en del af da vi kom til os selv igen...

​Det er også sket for mig nogle gange. Kommet ved 01.00, lavet hvad vi skal og faldet  i søvn. Vågnet tideligt om morgenen med en pige tæt indtil. Det kan kun ske om natten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er også sket for mig nogle gange. Kommet ved 01.00, lavet hvad vi skal og faldet  i søvn. Vågnet tideligt om morgenen med en pige tæt indtil. Det kan kun ske om natten.

Så skal man godt nok have styr på alibiet. :D

Jeg var engang hos en glædespige ved 16-tiden som holdt til i en kælder gennem en ejendoms gård. Da jeg kom ud var der børnefamilier på græsset som nød eftermiddagssolen og jeg måtte hilse på et par Christania-bikes ryttere på vej ud. Det var sgu ufedt og reducerede euforien. Så havde en exit kl 21 - 22 nok været mere rar.

Der var også engang et fast sted ikke lang fra hvor jeg bor, som havde forskellige gudeskønne østpiger og åbent til kl 24. Ofte var jeg der om aftenen, fik lækker sex, kørte hjem, sundede mig og måtte så lige onanere igen mens sexoplevelsen blev genudsendt for mit indre blik. Super fedt at kunne "forlænge" oplevelsen på den måde - men kun muligt om aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skal man godt nok have styr på alibiet. :D

Jeg var engang hos en glædespige ved 16-tiden som holdt til i en kælder gennem en ejendoms gård. Da jeg kom ud var der børnefamilier på græsset som nød eftermiddagssolen og jeg måtte hilse på et par Christania-bikes ryttere på vej ud. Det var sgu ufedt og reducerede euforien. Så havde en exit kl 21 - 22 nok været mere rar.

Der var også engang et fast sted ikke lang fra hvor jeg bor, som havde forskellige gudeskønne østpiger og åbent til kl 24. Ofte var jeg der om aftenen, fik lækker sex, kørte hjem, sundede mig og måtte så lige onanere igen mens sexoplevelsen blev genudsendt for mit indre blik. Super fedt at kunne "forlænge" oplevelsen på den måde - men kun muligt om aftenen.

​Eller bare have ren mel i posen Tip Toe. Ikke alle der boller udenom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Eller bare have ren mel i posen Tip Toe. Ikke alle der boller udenom.

Mens andre gør. Hvorfor ellers hedde "tip toe"...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selverhvervende og mig passer det  bedst om aftenen, min hustru tager gerne "på landet" onsdag/torsdag efter vi har lukket forretningen og så har jeg mine "gør hvad du vil" aften - med min hustrus fulde billigelse :) .

Jeg synes det er en dejlig måde at afslutte en dag på at tilbringe en en time eller halvanden med en dejlig kvinde og så tage  direkte hjem under dynen.

De første 4 - 5 år havde min sædvanlige købesexleverandør åbent en aften om ugen til kl 22 , det passede mig rigtig godt, så kunne jeg nå en fuld arbejdsdag og være hos hende kl 20.

Nu har hun kun åbent til kl 18 og kun en ugedag, det betyder at for at tilbringe et par timer med hende, skal jeg forlade mit arbejde kl 13 for at nå at gøre mig klar og nå frem til kl 16.  Det kræver planlægning mindst en måned frem af hensyn til kalenderen , en masse forklaringer til medarbejderne samt 3 - 4 timers tabt omsætning da min funktion i virksomheden er essentiel. Det betyder at de meget dejlige besøg hos hende er blevet sjældne og jeg må eksperimentere mig lidt frem, men enten er der ikke netop den rigtige kemi, eller også kan man ikke træffe dem sidst på ugen.
For at sige det på godt gammelt dansk - det er sgu noget træls :-(

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...