Hop til indhold
Gabel

Mørke piger...

Recommended Posts

Ligesom søgefelterne "Anmeldelse af piger og kliniker i Jylland" og  "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland" og alle de andre, så syntes jeg der mangler nogen søge felter med mørke piger. 

Dejligt man kan sortere mellem Thai for sig selv, og andre piger, men hvorfor ikke udvide med de mørke piger i DK. Der er jo rigeligt af dem også.

Er det bare mig, eller hvad mener andre om dette?

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

så skal vi også have danske piger - udenlandske piger - østeuropæiske piger - piger med strømper på - piger uden strømper på, asiater som udergruppe til udenlandske piger osv osv.

Er selvfølgelig lidt firkantet, men det er vel lidt det der sker, hvis man udvider med f.eks. mørke piger. Første skridt på vejen til en total opsplitning i mange underfora.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan jo vælge at dele det op i så mange undergrupper, at det bliver totalt uoverskueligt.

Hvis vi skal have en kategori til mørke piger, kan der så også argumenteres for, at der skal være for arabiske/tyrkiske piger, latinas, østeuropæere osv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo vælge at dele det op i så mange undergrupper, at det bliver totalt uoverskueligt.

Hvis vi skal have en kategori til mørke piger, kan der så også argumenteres for, at der skal være for arabiske/tyrkiske piger, latinas, østeuropæere osv..

​Lige præcis og hvorfor gøre forum helt uoverskueligt, jeg synes det er dejligt overskueligt som det er nu.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver jer delvis ret. 

Men mørke piger generelt en stor del af den samlede styrke på dette marked, som Thai også er. 

Hvorfor så have Thai, det giver jo bare en eller flere grupper at holde styr på?

Men det skal også dertil siges, at giver jer ret i at det dejligt med en overskuelig side generelt. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver jer delvis ret. 

Men mørke piger generelt en stor del af den samlede styrke på dette marked, som Thai også er. 

Hvorfor så have Thai, det giver jo bare en eller flere grupper at holde styr på?

Men det skal også dertil siges, at giver jer ret i at det dejligt med en overskuelig side generelt. :D

Ja, det ville nok være mere relevant at diskutere om Thaipigerne skulle sløjfes?

Derudover synes jeg, at efterlysninger og anmeldelser også burde slås sammen, da efterlysninger alligevel ofte udvikler sig til anmeldelser - det ville gøre siden mere overskuelig med færre underforums.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er årsagen ikke at thai nogle gange kun er massage uden sex?

Fedt hvis nogle turde kalde en spade for en spade: hvad er "mørk"? Solbrændt? Nok ikke ;-) men så skriv hvad i reelt mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er ikke programmeringskyndig, men er det muligt at man kan lave en linie med søgeord eks under overskriften på anmeldelsen!

her kunne anmelder/efterlyser/skribent for eksempel skrive mørk pige, østeuropæisk pige, store bryster cim osv..... når man så søgte på disse kom de indlæg frem der havde tilknyttet samme søgeord? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Derudover synes jeg, at efterlysninger og anmeldelser også burde slås sammen, da efterlysninger alligevel ofte udvikler sig til anmeldelser - det ville gøre siden mere overskuelig med færre underforums.

​Er det ikke noget du efterhånden har skrevet 15-20 gange? Måske du skulle starte en selvstændig tråd for at få afklaret det en gang for alle. I øvrigt er det jo ikke så længe siden at det blev oprettet underfora til efterlysninger under de forskellige anmeldelsesfora, så Admin synes næppe, at det er en god ide.

Og det er jeg enig i, det bliver noget værre rod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er det ikke noget du efterhånden har skrevet 15-20 gange? Måske du skulle starte en selvstændig tråd for at få afklaret det en gang for alle. I øvrigt er det jo ikke så længe siden at det blev oprettet underfora til efterlysninger under de forskellige anmeldelsesfora, så Admin synes næppe, at det er en god ide.

Og det er jeg enig i, det bliver noget værre rod.

​Det er korrekt at jeg har nævnt det flere gange, men vist ikke fornylig ;-)

Efterlysninger under de forskellige underforas, har nu altså været der så længe jeg kan huske, med netop en masse rod til følge, når en efterlysning besvares med en anmeldelse - men det synes du åbenbart ikke er noget rod?

Nogen gange - især her på det sidste, har jeg også set nogen dobbeltposte deres anmeldelse, både som svar på en efterlysning og i en selvstændig anmeldelse - det finder du slet ikke forstyrrende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

​Det er korrekt at jeg har nævnt det flere gange, men vist ikke fornylig ;-)

Efterlysninger under de forskellige underforas, har nu altså været der så længe jeg kan huske, med netop en masse rod til følge, når en efterlysning besvares med en anmeldelse - men det synes du åbenbart ikke er noget rod?

Nogen gange - især her på det sidste, har jeg også set nogen dobbeltposte deres anmeldelse, både som svar på en efterlysning og i en selvstændig anmeldelse - det finder du slet ikke forstyrrende?

​Enig – Efterlysninger kan ofte udvikle sig til en eller flere anmeldelser, udover det sker det ofte at nogle (specielt nye medlemmer) ved en fejl lægger en efterlysning i anmeldelser og omvendt – til irritation for andre som så med deres brok forstyrrer tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Enig – Efterlysninger kan ofte udvikle sig til en eller flere anmeldelser, udover det sker det ofte at nogle (specielt nye medlemmer) ved en fejl lægger en efterlysning i anmeldelser og omvendt – til irritation for andre som så med deres brok forstyrrer tråden.

​Nu er det til dels undskyldelig at nye brugere, der måske IKKE er fortrolig mht. layoutet på siden, får placeret et indlæg uhensigtsmæssigt, men at garvede brugere laver det stunt er under alt kritik. 

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Enig – Efterlysninger kan ofte udvikle sig til en eller flere anmeldelser, udover det sker det ofte at nogle (specielt nye medlemmer) ved en fejl lægger en efterlysning i anmeldelser og omvendt – til irritation for andre som så med deres brok forstyrrer tråden.

​Helt enig. Jeg har kommet til at prøve begge dele. Både at skrive i den forkerte tråd, samt give anmeldelse samtidigt med svar på en efterlysning, og skrevet den samme anmeldelse i både efterlyst og anmeldelser. Så jeg bærer over med disse fejl ind i mellem, da ingen er fejl fri. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ligesom søgefelterne "Anmeldelse af piger og kliniker i Jylland" og  "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland" og alle de andre, så syntes jeg der mangler nogen søge felter med mørke piger. 

Dejligt man kan sortere mellem Thai for sig selv, og andre piger, men hvorfor ikke udvide med de mørke piger i DK. Der er jo rigeligt af dem også.

Er det bare mig, eller hvad mener andre om dette?

Mvh Gabel

​Hvornår defineres en pige som mørk - thai oliven brun, etiopisk mørkebrun, tanzaniansk sort, eller bare lidt solbrændt dansk hud :) . Nå, men smukt er det at skue ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvornår defineres en pige som mørk - thai oliven brun, etiopisk mørkebrun, tanzaniansk sort, eller bare lidt solbrændt dansk hud :) . Nå, men smukt er det at skue ;) 

​Ja, og slukker de lyset, kan det være lige fedt

Arh - glem det, men så burde vi måske også inddele dem i .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Giver jer delvis ret. 

Men mørke piger generelt en stor del af den samlede styrke på dette marked, som Thai også er.

 

​Så synes jeg nu der er ligeså mange østeuropæere, som der er sorte.
Og vi kunne blive ved. Det bliver for klodset og unaturligt med for mange kategorier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg syndes egentlig ikke der skal være flere opdelinger.

Som mange har påpeget vil det jo være uoverkommeligt at lave en præcis beskrivelse – der er mange farvenuancer ;)

Hvis der absolut skal ændres noget kunne man som jernsvinet foreslår koble efterlysninger og anmeldelser sammen – det vil gøre det lidt mere enkelt, uden at gå på kompromis med kvalitet og forståelse.

Måske dele det op i en "dansk" og "udenlandsk" undergruppe, uden i øvrig at skele til om de udenlandske kommer fra Østeuropa, EU, Afrika eller Latinamerika.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom søgefelterne "Anmeldelse af piger og kliniker i Jylland" og  "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland" og alle de andre, så syntes jeg der mangler nogen søge felter med mørke piger. 

 

​Du har misforstået opdelingen. Thaimassage er ikke ligesom anden prostitution. De fleste steder er der ikke et menukort og derfor er det slet ikke til at vide, hvad der står på det. Konceptet er simpelt hen grundlæggende anderledes (selvom der er overlap, fordi nogle steder både tilbyder massage og sex åbenlyst). Men nogle steder er det vitterligt kun massage (altså ikke af de intime dele).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syns det er en god ide med en kategori med mørke piger da de ér og bliver en større gruppe af det samlede.

Til gengæld forstå jeg ikke at problemet med farvenuancer og hvad der ellers er argumenteret for af flueknepperi, kan være så stort i den sammenhæng. Man kunne jo feks. kalde det "mulatter og mørke piger", hvilket i min optik dækker alt hvad der er mørke piger. Alle ved jo godt hvad der menes, så hvorfor gå helt til yderligheder med østeuropæere og hvad ved jeg?...Østpiger har samme farve (og udseende for den sags skyld) som danske, og for mig at se er der kun sproget til forskel. Derimod er mørke piger kontra hvide piger - eller thaipiger - lidt i en kategori for sig selv, både hvad farve angår men så aldeles også hvad kropsbygning angår. Thaipiger er typisk mindre slanke piger hvilket nogle godt kan lide. Mørke piger har ofte store numser og bryster hvilket der er andre der hælder til.

Så fint med en kategori mere - uden at man så behøver laver 50 kategorier mere som nogle mener det ender med :sad: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor gå helt til yderligheder med østeuropæere og hvad ved jeg?...Østpiger har samme farve (og udseende for den sags skyld) som danske, og for mig at se er der kun sproget til forskel.

​Det er da også en kæmpe forskel med sproget. Måske ikke for dig, men for mig. Og sådan kan man blive ved. Hvis alle folks private præference-kategorier (sprog, hudfarve, hårfarve, plastik/natur-bryster, øjenfarve etc) skal fremgå, så bliver det hurtigt meningsløst (forestil dig lige hvor mange brokkeindlæg over forkert placering, der kommer.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sådan kan man blive ved!!! Men prøv at tage JA-hatten på istedet for at forudsige nogle problemer som reelt ikke er der. Det er jo netop IKKE alle folks præference-kategorier vi snakker om her, men kun ÉN kategori mere - nøjagtig som der i forvejen foreligger med thaipiger. Og det er der ingen der har brokket sig over tidligere! 

Nu er det så nok også de færreste som kun besøger glædespiger for at snakke, så jeg kan slet ikke se hvordan sproget pludselig kan blive et argument i den her debat, ligesom feks. øjenfarve etc. Jeg syns debatten bliver afsporet med nogle argumenter som mildt sagt er noget tynde, men det er sikkert også meningen tænker jeg.

Ja undskyld mig, men jeg kan slet ikke se problemerne i én kategori mere! Der ér nu engang nogen som er til thaipiger herinde - ligesom der er nogen som er til mørke eller mulatte piger. Det ville tværtimod bliver lidt mere overskueligt idet de som tidligere nævnt er en stor gruppe af den samlede skare af glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo vælge at dele det op i så mange undergrupper, at det bliver totalt uoverskueligt.

Hvis vi skal have en kategori til mørke piger, kan der så også argumenteres for, at der skal være for arabiske/tyrkiske piger, latinas, østeuropæere osv..

​Ja man kan jo også vælge IKKE at dele det op i så mange kategorier, at det IKKE bliver total uoverskueligt!! Der bliver foreslået ÉN kategori mere som for mig at se er en lige så stor gruppe som thai. Er det uoverskueligt???! :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja man kan jo også vælge IKKE at dele det op i så mange kategorier, at det IKKE bliver total uoverskueligt!! Der bliver foreslået ÉN kategori mere som for mig at se er en lige så stor gruppe som thai. Er det uoverskueligt???! :-o

​Vi har jo i forvejen en kategori til falsk markedsføring, hvor de mørke piger er forholdsvis overrepræsenteret - så kan du ikke bare nøjes med at kigge i den :wink:

Besøgte fornylig en mørk pige - der var så mørkt i bollerummet at det var svært at se om pigen var mørk eller lys - så jeg gik igen for ikke at spilde mine penge.

Heldigvis findes der dog også mørke piger, der forstår hvad god service er og som ikke bare forsøger at sælge sig selv på en stor røv og store patter - men de opsøges mere pga. servicen end hudfarven - og sådan er det vel også med thaipigerne - nævn en dansk pige, der forstår at give den samme service som en thaipige - og mændene vil stå i kø langt ud på gaden :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Ja man kan jo også vælge IKKE at dele det op i så mange kategorier, at det IKKE bliver total uoverskueligt!! Der bliver foreslået ÉN kategori mere som for mig at se er en lige så stor gruppe som thai. Er det uoverskueligt???! :-o

​Jeg kan også vende den om: Hvor går grænsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...