Hop til indhold
Gabel

Mørke piger...

Recommended Posts

Ja sådan kan man blive ved!!! Men prøv at tage JA-hatten på istedet for at forudsige nogle problemer som reelt ikke er der. Det er jo netop IKKE alle folks præference-kategorier vi snakker om her, men kun ÉN kategori mere

​Ja, du har kun brug for en kategori mere. Men min pointe er at det er en glidebane, for om lidt kommer der en anden, der har brug for "kun en kategori mere".

Jeg har nej-hatten på, fordi jeg har arbejdet med databaser. Hvis forum kørte objektorienteret var det intet problem, for så kunne man mærke et indlæg med alle de kategorier man lystede og vælge sine egne sorteringer (hvis folk udviste datadisciplin, men det gør de jo ikke jf efterlysninger postet under anmeldelser). Men forum kører i en fast struktur. Og den slags bliver uoverskueligt med stigende antal kategorier (ikke mindst i kombi med dårlig datadisciplin) ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Krølle Bølle:

Jeg tror faktisk ikke det kan blive ret meget mere omfattende end det er nu, hvis man feks vil finde lidt på mørke piger (som igen er og bliver en lige så stor gruppe som thai), ved at man rent faktisk skal pløje det hele igennem undtaget kategorien for Thaipiger. Var det opdelt var det betydeligt nemmere uden tvivl. Én kategori mere bliver ikke omfattende for mig - tværtimod. Men sådan er vi jo så forskellige ;-)

Til Jernsvinet:

Jeg er delvist enige med dig. Men nu er der jo også nogen som tænder på stor røv og patter, ligesom nogen tænder på små pettite thaipiger. God service vil vi jo alle have. Men bestemt enige i at den er langt mere udstrakt blandt thaipiger end sorte piger.

Og hvor grænsen i givet fald skulle gå ved jeg ikke. Jeg syntes at flere opdelinger vil gøre "lede-arbejdet" betydeligt lettere. Det er sgu da godt at supermarkeder stadig opdeler deres varer i grupper eller kategorier, ellers kunne man jo bruge timer på at handle 3 ting ;-). Men jeg kan godt mærke at mange i dette forum gerne vil ha' at alt skal være ved det "gamle" :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja, du har kun brug for en kategori mere. Men min pointe er at det er en glidebane, for om lidt kommer der en anden, der har brug for "kun en kategori mere".

Jeg har nej-hatten på, fordi jeg har arbejdet med databaser. Hvis forum kørte objektorienteret var det intet problem, for så kunne man mærke et indlæg med alle de kategorier man lystede og vælge sine egne sorteringer (hvis folk udviste datadisciplin, men det gør de jo ikke jf efterlysninger postet under anmeldelser). Men forum kører i en fast struktur. Og den slags bliver uoverskueligt med stigende antal kategorier (ikke mindst i kombi med dårlig datadisciplin) ...

​Så er problemet måske snarere at man ikke selv kan flytte sine indlæg hvis man har postet dem i en forkert kategori.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 mørke piger (som igen er og bliver en lige så stor gruppe som thai),​

For en ordens skyld: nu du gentager vildledningen, vil jeg også gentage korrektionen: Der er ikke oprettet et forum til "thaipiger", men et til "thaimassage". Thaipiger er taget med i bunken, fordi der er en gråzone. Men faktisk kan du finde thaipigeanmeldelser i de regionale fora (når de intet har at gøre med thaimassage). Det har også givet rod med at andre asiatiske piger, er anmeldt under thaimassage og -piger ... Fejlpost sker hyppigere, når der er flere forkerte steder at placere sit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så er problemet måske snarere at man ikke selv kan flytte sine indlæg hvis man har postet dem i en forkert kategori.

​Man må jo godt trykke på "rapporter indlæg" i egne indlæg, hvis man kan se den er gal og gerne vil gøre admin opmærksom på fejlposteringen :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er da fuldstændigt ligegyldigt hvad der gemmer sig bag det forum som hedder Thaimassage, gråzone eller ej. Det er stadig et forum for sig selv. Og kan man overskue dét, så kan man vel også overskue ét forum mere. Tingene står på dansk. Hvad er problemet? Hvis man er så bange for fejlposteringer, så kan man jo gøre som Jernsvinet siger - og man iøvrigt hele tiden har gjort....rapporter indlæg! Ud over dét så bliver der ganske ofte åbnet nye indlæg til trods at de allerede findes i forvejen. Det kan der jo være mange reelle grunde til, feks. hvis man er ny herinde. Men det kan man åbenbart godt overskue - og nogle stykker herinde særdeles godt endda. Jeg forstår slet ikke problematikken i det her :-)

For en ordens skyld: nu du gentager vildledningen, vil jeg også gentage korrektionen: Der er ikke oprettet et forum til "thaipiger", men et til "thaimassage". Thaipiger er taget med i bunken, fordi der er en gråzone. Men faktisk kan du finde thaipigeanmeldelser i de regionale fora (når de intet har at gøre med thaimassage). Det har også givet rod med at andre asiatiske piger, er anmeldt under thaimassage og -piger ... Fejlpost sker hyppigere, når der er flere forkerte steder at placere sit indlæg.

​Uanset hvad det forum er oprettet til

Til Krølle Bølle:

Jeg tror faktisk ikke det kan blive ret meget mere omfattende end det er nu, hvis man feks vil finde lidt på mørke piger (som igen er og bliver en lige så stor gruppe som thai), ved at man rent faktisk skal pløje det hele igennem undtaget kategorien for Thaipiger. Var det opdelt var det betydeligt nemmere uden tvivl. Én kategori mere bliver ikke omfattende for mig - tværtimod. Men sådan er vi jo så forskellige ;-)

Til Jernsvinet:

Jeg er delvist enige med dig. Men nu er der jo også nogen som tænder på stor røv og patter, ligesom nogen tænder på små pettite thaipiger. God service vil vi jo alle have. Men bestemt enige i at den er langt mere udstrakt blandt thaipiger end sorte piger.

Og hvor grænsen i givet fald skulle gå ved jeg ikke. Jeg syntes at flere opdelinger vil gøre "lede-arbejdet" betydeligt lettere. Det er sgu da godt at supermarkeder stadig opdeler deres varer i grupper eller kategorier, ellers kunne man jo bruge timer på at handle 3 ting ;-). Men jeg kan godt mærke at mange i dette forum gerne vil ha' at alt skal være ved det "gamle" :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er stadig et forum for sig selv. Og kan man overskue dét, så kan man vel også overskue ét forum mere. 

​Pointen er at der er hele tiden ét mere og du er ikke kommet med et eneste argument om at der en anledning til at oprette forum for mørke, som er blot i nærheden af parallel til argumentet for thai-forum. (Når du holder op med at gentage dig selv, skal jeg også nok).

 

Og hvor grænsen i givet fald skulle gå ved jeg ikke. Jeg syntes at flere opdelinger vil gøre "lede-arbejdet" betydeligt lettere. Det er sgu da godt at supermarkeder stadig opdeler deres varer i grupper eller kategorier, ellers kunne man jo bruge timer på at handle 3 ting ;-). Men jeg kan godt mærke at mange i dette forum gerne vil ha' at alt skal være ved det "gamle" :-)

 

​Med den tvivlsomme analogi: Den farvede pasta plejer at stå sammen med den ufarvede i de supermarkeder, jeg kommer i. Måske kommer du i andre?

 

Jeg synes stadig at genre-opdeling er bedre end farveopdeling:
 

51bb3ae6d9127e11c100014b._w.540_s.fit_.j

 

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg holder ikke op med at gentage mig selv :-D Men jeg kan godt mærke at man ikke kan trænge igennem her.

Jeg holder stadig fast i at det ville være en rigtig god ide med et forum til mørke piger, med den begrundelse at der er forholdsvis mange af dem ift til den samlede mængde, plus det faktum at hvis man kan lide mørke piger, så skal man som det er nu lede betydeligt mere for at danne sig overblik over udvalg - Feks i modsætning til Thai piger/massage - unanset hvad formålet er med netop dét forum. Det er rigeligt argument i min optik og det synspunkt kan igen tage fra mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder stadig fast i at det ville være en rigtig god ide med et forum til mørke piger, med den begrundelse at der er forholdsvis mange af dem ift til den samlede mængde, plus det faktum at hvis man kan lide mørke piger, så skal man som det er nu lede betydeligt mere for at danne sig overblik over udvalg - 

​Du kan jo ikke nøjes med et forum til mørke piger, hvis du skal bruge det til noget er du nødt til at tilføje en undergruppe med mørke piger til både Jylland, Fyn, Sjælland og Københavns forum + evt. udlandet mv. - kan du ikke se det hurtigt griber om sig?

Hvis bare folk derimod kunne lave en ordentlig overskrift, så kunne vi nøjes med en inddeling efter landsdele :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I det hele taget er det fjollet at der er så stor en chance for "hit and mis" når man søger.

Hvis man benytter sig af #keywords, på dansk -nøgleord, kan man tilføje alle de katagorier man mener er relevante for den givne anmeldelse/tråd.

Der kunne for eksempel være en funktion med en liste nøgleord man kunne vælge imellem (thai, farvede, dansker, naturlige-patter, ...), og man derudover ville kunne skrive sit eget stikord om man ville (flyveøre, stribede-knæ-sokker, ...), så ville det give en større chance for at finde det man leder efter, frem for at søgeordet måske tilfældigvis bliver nævnt i en tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du kan jo ikke nøjes med et forum til mørke piger, hvis du skal bruge det til noget er du nødt til at tilføje en undergruppe med mørke piger til både Jylland, Fyn, Sjælland og Københavns forum + evt. udlandet mv. - kan du ikke se det hurtigt griber om sig?

Hvis bare folk derimod kunne lave en ordentlig overskrift, så kunne vi nøjes med en inddeling efter landsdele :-D

​Ja men det kan folk ikke! Og nej, jeg kan stadig ikke se at det kan være et problem med flere forums. Når tingene er inddelt i kategorier er det alt andet lettere at finde - uanset hvor mange forum der er!!!! At tingene skulle gribe om sig er iøvrigt en forudindtaget negativ holdning, i stedet for at se muligheder. Det er teori - ikke fakta.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja men det kan folk ikke! Og nej, jeg kan stadig ikke se at det kan være et problem med flere forums. Når tingene er inddelt i kategorier er det alt andet lettere at finde - uanset hvor mange forum der er!!!! At tingene skulle gribe om sig er iøvrigt en forudindtaget negativ holdning, i stedet for at se muligheder. Det er teori - ikke fakta.

​Hvis folk ikke kan finde ud af at lave en ordentlig overskrift, hvordan forestiller du dig så at de skulle være bedre til at finde den rigtige kategori?

Vi kunne selvfølgelig også bare oprette et ekstra forum til "hende her" - hun fylder da noget mere på både den ene og anden led end de mørke piger :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forestiller mig ikke noget andet end det ville være en god idé. Der er for mange "NEJ-hatte" på i dette forum og for mange dumme kommentarer som kun bygger på teori og gisninger......hvis og hvis og hvis....Det kommer man sgu ingen steder med i denne verden folkens! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet med at bruge et forum er at hvis man ikke søger specifik efter noget kommer der enten en masse ubrugeligt frem eller meget lidt der ksn brues.

Det gamle hedomax var jo perfekt fordi det var en side der var programeret kun til formålet at sortere pigerne i de kasser der efterspørges.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kunne selvfølgelig også bare oprette et ekstra forum til "hende her" - hun fylder da noget mere på både den ene og anden led end de mørke piger :-D

​Nej, endelig ikke, nej da slet ikke.

Mange skriver denne overskrift, og den er tåbelig, fordi den involverer Gud og hver mand.

Selv springer jeg dem over, netop fordi kvindenavnet er flygtigt og udefinerligt. Og nu, hvor jeg er i gang, vil jeg da opfordre Admin til at ændre overskriften "forums" til "fora".

Førstnævnte betegnelse en en åbenlys engelsk hybrid. Derovre, altså i England, har de altid villet være sig selv og 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forestiller mig ikke noget andet end det ville være en god idé. Der er for mange "NEJ-hatte" på i dette forum og for mange dumme kommentarer som kun bygger på teori og gisninger......hvis og hvis og hvis....Det kommer man sgu ingen steder med i denne verden folkens!

​Din ide er vel også bare bygget på teori og gisninger?

Om et sådan forum ville være en god eller dårlig ide kan vi jo kun gisne om..

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Din ide er vel også bare bygget på teori og gisninger?

Om et sådan forum ville være en god eller dårlig ide kan vi jo kun gisne om..

​Nu var det så ikke min idé! Men jeg støtter idéen ud fra et ønske. Og længere er den egentlig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...