Hop til indhold
warmgun

"Lange" tråde og iPad

Recommended Posts

når en tråd når en vis længde - ser ud til at være omkring 15 indlæg - opstår der ofte det problem, at jeg får besked om, at der opstod et problem med hjemmesiden, så den genstartes. Hvis jeg bare lader den genstarte, sker det indtil jeg får en meddelelse om, at der er forsøgt for mange gange.

da jeg oftest logger på fra iPad, ved jeg ikke, om problemet også er der på pc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm det lyder ikke godt - firmaet har visk ikke planer om udskiftning. Jeg havde bare ingen problemer før EG blev opdateret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det sker også på Iphone. Man skal indlade at berøre skærmen mens siden indlæses-samt i nogle sekunder efter siden er indlæst. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

når en tråd når en vis længde - ser ud til at være omkring 15 indlæg - opstår der ofte det problem, at jeg får besked om, at der opstod et problem med hjemmesiden, så den genstartes. Hvis jeg bare lader den genstarte, sker det indtil jeg får en meddelelse om, at der er forsøgt for mange gange.

warmgun, det er formentlig de to nedenstående beskeder, som du modtager... 

Det har været oppe og vende nogle gange, og har intet med hukommelse i iPad'en at gøre. En anden, tror at det var Liv, sagde, at man kunne forsøge at åbne en ny fane samtidig med at iPad'en forsøgte at loade den side, du ville se. Det hjælper så heller ikke på min iPad. 

Jeg tror ganske enkelt at det er et problem mellem EroGuide's software og iOS, hvorfor jeg nu er begyndt på at bruge min androide mobiltelefon og/eller min computer til Eroguide... 

Problemet er nok for omfattende, til at Administrator kan løse det.

og som en hel generel betragtning synes jeg ikke, at der er kommet noget godt ud af den seneste releaseopdatering af forumsoftwaren, snarere tværtimod. 

 

image.jpg

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu ikke mig, der foreslog at åbne en anden fane, det virker heller ikke hver gang for mig. Men jeg har problemet i stor stil, og ofte resulterer det i, at jeg ikke får læst de tråde jeg er interesseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme sker for mig hver gang jeg går ind i en tråd der ikke behøver være på mere end 2-3 sider.

MEN, det er kun når jeg er logget ind at problemet eksisterer.......hvis jeg ikke er logget ind, så kan jeg ubesværet gå ind i alle tråde og skifte sider som jeg vil uden at der kommer disse fejlmeldinger.

Brugervenligheden for iPads her på EG, ligger på et meget lavt niveau efter opdateringen.

 

warmgun, det er formentlig de to nedenstående beskeder, som du modtager... 

Det har været oppe og vende nogle gange, og har intet med hukommelse i iPad'en at gøre. En anden, tror at det var Liv, sagde, at man kunne forsøge at åbne en ny fane samtidig med at iPad'en forsøgte at loade den side, du ville se. Det hjælper så heller ikke på min iPad. 

Jeg tror ganske enkelt at det er et problem mellem EroGuide's software og iOS, hvorfor jeg nu er begyndt på at bruge min androide mobiltelefon og/eller min computer til Eroguide... 

Problemet er nok for omfattende, til at Administrator kan løse det.

og som en hel generel betragtning synes jeg ikke, at der er kommet noget godt ud af den seneste releaseopdatering af forumsoftwaren, snarere tværtimod. 

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu ikke mig, der foreslog at åbne en anden fane, det virker heller ikke hver gang for mig. Men jeg har problemet i stor stil, og ofte resulterer det i, at jeg ikke får læst de tråde jeg er interesseret i.

Jeg har det på samme måde. Der er et par debatter, hvor nogen måske synes, at det er mærkeligt, at jeg pludselig hoppede af. Det skyldes så, at jeg ikke kan komme til at følge tråden.

i går prøvede jeg at lade være med at røre skærmen før tråden var helt indlæst - det virkede, men jeg ved ikke, om det bare var held.

hvis det er et dybere softwareproblem, må der vel komme en fejlrettet version, så det kommer til at virke.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til dem der ser fejlen mere eller mindre konstant: hvilken IPad-version bruger i? Hvilken iOS version?

Jeg har en iPad 2 Air, og jeg ser fejlen en sjælden gang i mellem på MEGET store tråde med masser af billeder. Uden at blive alt for teknisk, så tror jeg bøffen gemmer sig i den måde forumsoftwaren skjuler det indhold på store sider der ikke er synligt på skærmen. Når den skal gemme alt indhold på en stor side på een gang, så er der en vis sandsynlighed for den løber tør for plads hukommelsen (RAM). Hvor stor siden skal være vil jeg tro afhænger af størrelsen på RAM, hvilket kan forklare hvorfor gamle iPad-versioner kæmper lidt. Ifølge min ven Google, så virker det som et relativt kendt problem på safari/Chrome til iOS.

Admin: er fejlen rapporteret til Invision Power? De vil garanteret rigtig gerne høre om den.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme problem.... Bruger Ipad 3 med Retina og nyeste IOS.

Har forsøgt at lade side loade helt færdig, men med samme resultat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Til dem der ser fejlen mere eller mindre konstant: hvilken IPad-version bruger i? Hvilken iOS version?

Jeg har en iPad 2 Air, og jeg ser fejlen en sjælden gang i mellem på MEGET store tråde med masser af billeder. Uden at blive alt for teknisk, så tror jeg bøffen gemmer sig i den måde forumsoftwaren skjuler det indhold på store sider der ikke er synligt på skærmen. Når den skal gemme alt indhold på en stor side på een gang, så er der en vis sandsynlighed for den løber tør for plads hukommelsen (RAM). Hvor stor siden skal være vil jeg tro afhænger af størrelsen på RAM, hvilket kan forklare hvorfor gamle iPad-versioner kæmper lidt. Ifølge min ven Google, så virker det som et relativt kendt problem på safari/Chrome til iOS.

Admin: er fejlen rapporteret til Invision Power? De vil garanteret rigtig gerne høre om den.

 

Hej Rascasse.

Dejligt med noget konstruktiv input, som jeg faktisk kunne bruge til noget. 

Jeg bruger en iPad 3 med nyeste iOS. 

Efter at have installeret browseren Dolphin kan jeg nu, med lidt forsinkelse, læse de lange tråde.

Jeg vil dog stadig fastholde, at den seneste softwareopdatering bestemt ikke har forbedret oplevelsen af Eroguide... 

Tak for hjælpen :grin:

Redigeret af Delphi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til dem der ser fejlen mere eller mindre konstant: hvilken IPad-version bruger i? Hvilken iOS version?

Jeg har en iPad 2 Air, og jeg ser fejlen en sjælden gang i mellem på MEGET store tråde med masser af billeder. Uden at blive alt for teknisk, så tror jeg bøffen gemmer sig i den måde forumsoftwaren skjuler det indhold på store sider der ikke er synligt på skærmen. Når den skal gemme alt indhold på en stor side på een gang, så er der en vis sandsynlighed for den løber tør for plads hukommelsen (RAM). Hvor stor siden skal være vil jeg tro afhænger af størrelsen på RAM, hvilket kan forklare hvorfor gamle iPad-versioner kæmper lidt. Ifølge min ven Google, så virker det som et relativt kendt problem på safari/Chrome til iOS.

Admin: er fejlen rapporteret til Invision Power? De vil garanteret rigtig gerne høre om den.

 

iPad 2 16GB nyeste iOS 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvorfor skulle EG overhovedet laves om... Jeg er så tæt på at lukke helt af for EG efter det her show... Ualmindelig dårlig side og absolut ikke brugervenlig mere...

Er det bare sådan en mandeting: At lave systemer om der virker perfekt? Det er ihvertfald det jeg har oplevet gennem de sidste 15-20 år i det virkelige erhvervsliv! Kom lad os lave lortet om selvom det hele virker perfekt...HVORFOR??? 

DON´T GET IT

Det kan godt være jeg er blond, men jeg er ikke blank....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvorfor skulle EG overhovedet laves om... Jeg er så tæt på at lukke helt af for EG efter det her show... Ualmindelig dårlig side og absolut ikke brugervenlig mere...

Er det bare sådan en mandeting: At lave systemer om der virker perfekt? Det er ihvertfald det jeg har oplevet gennem de sidste 15-20 år i det virkelige erhvervsliv! Kom lad os lave lortet om selvom det hele virker perfekt...HVORFOR??? 

DON´T GET IT

Det kan godt være jeg er blond, men jeg er ikke blank....

​Opgraderinger kan skyldes forskellige tekniske spidsfindigheder som kun Admin kan svare på.

Nu er EG gratis så man kan ikke være andet end at være taknemlig for at det kører.

Del dette indlæg


Link til indlæg

iPad 2 16GB nyeste iOS 

​Din har 512 MB RAM

De nye Ipad Air2 har 2GB RAM dvs 4x mere RAM.

Typisk har man andre ting kørende i baggrunden som også bruger RAM ud over IOS også bruger en del RAM særlig de nyere IOS versioner. Så er der ikke meget tilbage til sjov på de ældre Ipad/Iphones.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Jeg har lige kørt en opdatering, så jeg høre gerne om denne opdatering har løst problemet, eller det stadig er det samme?

Desværre, stadig det samme hos mig. Det kan sgu godt være at jeg må bøje mig i støvet og gi' Nille ret i, at det nok skyldes manglende hukommelse... :x 

 

image.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige kørt en opdatering, så jeg høre gerne om denne opdatering har løst problemet, eller det stadig er det samme?

Synes faktisk det hjalp på de lange tråde, men fik dog en fejl, da jeg blev lidt for ivrig med at surfe rundt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...