Hop til indhold
warmgun

"Lange" tråde og iPad

Recommended Posts

​Hvis du har gang i mange ting samtidig fx. har flere faner åbent så løber du også tør for hukommelse :P

Ja, hvis jeg laver et memory boost på Ipad inden jeg går på Eroguide, så virker det uden fejl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

No problem :)

Som Nille rigtigt skriver ovenover, så har air 2 ganske rigtigt dobbelt så meget hukommelse som iPad 3 og 4 gange så meget som ipad 2. Jeg vil ikke anbefale at folk skifter deres iPad ud dog, for fejlen ligger i forumsoftwaren. Det burde ikke være noget problem at køre denne side med 512 MB RAM.

Dolphin lyder som et godt workaround indtil IP fixer problemet. Den har formentlig et mindre "fodaftryk", så der går længere før man løber tør for hukommelse. Johns løsning med at foretage et memory boost før man åbner EG er også rigtig god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

No problem :)

Som Nille rigtigt skriver ovenover, så har air 2 ganske rigtigt dobbelt så meget hukommelse som iPad 3 og 4 gange så meget som ipad 2. Jeg vil ikke anbefale at folk skifter deres iPad ud dog, for fejlen ligger i forumsoftwaren. Det burde ikke være noget problem at køre denne side med 512 MB RAM.

Dolphin lyder som et godt workaround indtil IP fixer problemet. Den har formentlig et mindre "fodaftryk", så der går længere før man løber tør for hukommelse. Johns løsning med at foretage et memory boost før man åbner EG er også rigtig god.

​Ja man kan hente diverse RAM booster apps som frigive lidt mere hukommelse inden det går galt igen. Det er dog altid sjovere med en ny "model" :D så det kan anbefales, 2xGP besøg= en ny Ipad... hold da op jeg kunne få mange Ipads hvis jeg ikke besøgte GP'er :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Opdateringen har hjulpet en del, men problemet ses af og til. 

 

EG er, i modsætning til mange alle ander sider, meget lang tid om at loade. 

Der er et eller andet galt med forum softwaren. EGs forum opleves ikke let og glidende som andre fora jeg anvender, eller andre sider, i det hele taget. Der er noget på EG forum, som kræver mange resourcer for at blive afviklet. Det føles især uendelig tungt, når man er mobil, et sted med dårlig dækning. At læse forum med E dækning, er til at få lange indtørrede nødder af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det går pænt hurtig på en Android, ingen problemer her :)

​Ahh, så opdateringen har altså favoriseret fortidens styre systemer. Det er sgu smart ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige kørt en opdatering, så jeg høre gerne om denne opdatering har løst problemet, eller det stadig er det samme?

Det er desværre det samme. Ingen forbedring hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Det er desværre det samme. Ingen forbedring hos mig.

Warmgun & Liv... 

Prøv at installere browseren Dolphin... Det er ikke den ultimative løsning, men den bruger ikke så meget power som Safari og Chrome gør. 

Jeg kan NÆSTEN læse alt, dog kan Dolphin finde på at gå helt ud af programmet, men det er forholdsvis sjældent... 

Administrator - kan vi ikke få den gamle release tilbaws... Den virkede... :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Delphi

det ser ud til at virke. Den er gået ned et par gange, men vender tilbage til samme sted, når jeg genåbner app'en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Prøv at slette jeres cahce i jeres browsere og se om det hjælper. Husk også at gentstarte (slukke) jeres enheder mindst en gang om ugen. Prøv evt. at installere en ekstra browser og se om det hjælper. Kan anbefale Chrome som browser nr. 2.

NB: Er glade for det nye forum men håber på der kommer flere af de gamle funktioner tilbage....

Del dette indlæg


Link til indlæg

lange tråde og elektronik har aldrig været en god kombi :mrgreen:

Det virkede fint med den gamle software. Der var også en funktion, så man kunne gå til ulæste indlæg i en tråd (den blev dog ustabil på et tidspunkt), den funktion savner jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...